Gość Guest Napisano 23 Stycznia 2014 #114152 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Szeregowiec Inteligencja: 10 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja:20 Bronie: hegrenade, mac10, smokegrenade, fleshbang, deagle Dodatkowy opis: 6 apteczek, 2 skoki, 1/9 szansy na natychmiastowe zabicie PROPONUJE ZMIANY: -ZMNIEJSZENIE ILOŚCI APTECZEK DO 2 - ZMNIEJSZENIE SZANSY NA ZABICIE DO 1/15 Talib Inteligencja: -10 Zdrowie: 70 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 50 Bronie: hegrenade, smokegrenade, fleshbang, deagle Dodatkowy opis: 1/6 na natychmiastowe zabicie z deagle PROPONUJE ZMIANY: -ZWIĘKSZENIE SZANSY NA ZABICIE DO 1/9 Admirał Inteligencja: 30 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 10 Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, awp, ak47 Dodatkowy opis: 1/3 z awp, 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z dowolnej broni, 4 apteczki, gdy kucnie jego widoczność zmniejsza się, 10 hp za zabójstwo PROPONUJE ZMIANY: -ZMNIEJSZENIE SZANSY NA ZABICIE Z 1/12 DO 1/18 LUB 20 -ZMNIEJSZENIE ILOŚCI APTECZEK DO 2 -I ZMIANĘ TEGO 1/18 TYLKO NA AK47 A NIE NA WSZYSTKIE BRONIE Generał Inteligencja: 10 Zdrowie: 60 Wytrzymałość: 40 Kondycja: 10 Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, aug, deagle Dodatkowy opis: 2 miny, 1/9 na oślepienie, podwójny skok, 1//14 szansa na natychmiastowe zabójstwo, grawitacja zmniejszona do 500 PROPONUJE ZMIANY: - ZMNIEJSZENIE SZANSY NA ZABICIE DO 1/18 Smoker Inteligencja:0 Zdrowie:70 Wytrzymałość:80 Kondycja:20 Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, xm1014, m3, deagle Dodatkowy opis:1/10 z shotgunów, podwójny skok, 2 apteczki PROPONUJE ZMIANY: ?-ZMNIEJSZENIE SZANSY NA ZABICIE DO 1/15 -ZMNIEJSZENIE ILOŚCI APTECZEK DO 1 Master Solidier Inteligencja:0 Zdrowie:0 Wytrzymałość:0 Kondycja:0 Bronie:aug, sg552, ak47 Dodatkowy opis:1 mina, widzi niewidzialnych, no recoil, większa szybkostrzelnośc PROPONOWANE ZMIANY: -ALBO ZABRAĆ PRZYNAJMNIEJ 1 BROŃ ALBO NO RECOIL Żołnierz militarny Inteligencja:40 Zdrowie:45 Wytrzymałość:20 Kondycja:35 Bronie:mac10, smokgrenade, m4a1 Dodatkowy opis:1/4 jak trafi headshota zabija przeciwnika, 1000 złota za zabójstw, 1/6 jak strzeli podpali gracza, dostaje 3 smoki, które zabierają hp graczowi PROPONOWANE ZMIANY: -ZMNIEJSZENIE NATYCHMIASTOWEGO ZABICIA PO TRAFIENIU W GŁOWĘ DO 1/9 -ZMNIEJSZENIE PODPALANIA PRZECIWNIKA DO 1/10 BO W OBECNYM STANIE TA KLASA PODCHODZI BARDZIEJ NA PREMKĘ I OSTATNIE: W TYM MOMENCIE W KLASACH Z RAKIETAMI I PIORUNAMI 1INT = 1HP - PROPONUJE OBNIŻYĆ TO DO 2INT = 1HP A TYLKO W PREMKACH POZOSTAWIĆ TAK JAK BYŁO DZIĘKUJE ZA UWAGĘ I PISZCIE CO O TYM MYŚLICIE POZDRAWIAM brylas c[: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 23 Stycznia 2014 #114157 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Jak dla mnie bez sensu. Dlaczego każdej klasie chcesz coś odjąć i zrobić z niej słabszą? Nie rozumiem tego postępowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 23 Stycznia 2014 #114163 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Smokerowi jedynie bym usunął apteczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EvO Napisano 23 Stycznia 2014 #114165 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 jestem jedynie za oslabieniem smokera, Bogus, akurat ta klasa jest za silna jak na non premium na codzie 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 23 Stycznia 2014 #114170 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 no może jest trochę przesadzone ale klasa smoker i szeregowiec są na 100% za dobre jak na normalne klasy a klasy które mają lvl większy niż 200 i mają więcej niż jedną lub 2 apteczki są praktycznie nie do zabicia dla innych klas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3p1c F41L Napisano 23 Stycznia 2014 #114181 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Jestem za smokerem i za tym zeby klasy z inta oslabic te rakietki ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 23 Stycznia 2014 #114260 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Usuńcie Smokerowi apteczki i będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EvO Napisano 23 Stycznia 2014 #114271 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Z racji tego, że wszyscy piszą tylko i wyłącznie o smokerze, zamykam temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HardeQ Napisano 24 Stycznia 2014 #114291 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Zamknąłeś temat zupełnie bezpodstawnie dlatego go otworzyłem. Moim zdaniem osłabienie Smokera ale i Generała będzie kluczowe ponieważ osoby, które zetknęły się z tymi klasami wiedzą, że to jest bardzo uporczywe grono. Te dwie klasy należą do tych, które są lepsze od klas premium. Pozdrawiam, czekamy na więcej opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EvO Napisano 27 Marca 2014 #136006 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Brak zainteresowania tematem. W dodatku ostatnio zmieniano smokera i szeregowca. Jeżeli będzie potrzeba to opiekun serwera, bądź h@ skorzysta z Twoich propozycji co do reszty klas. Na ten moment zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi