Skocz do zawartości

OSŁABIENIE KLAS


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Szeregowiec

Inteligencja: 10

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 10

Kondycja:20

Bronie: hegrenade, mac10, smokegrenade, fleshbang, deagle

Dodatkowy opis: 6 apteczek, 2 skoki, 1/9 szansy na natychmiastowe zabicie  

 

 

 

PROPONUJE ZMIANY: 

 

-ZMNIEJSZENIE ILOŚCI APTECZEK DO 2 

 

- ZMNIEJSZENIE SZANSY NA ZABICIE DO 1/15 

 

 

 

 

 

 

 

 Talib

Inteligencja: -10

Zdrowie: 70

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 50

Bronie: hegrenade, smokegrenade, fleshbang, deagle

Dodatkowy opis: 1/6 na natychmiastowe zabicie z deagle 

 

 

 

PROPONUJE ZMIANY: 

 

-ZWIĘKSZENIE SZANSY NA ZABICIE DO 1/9 

 

 

 

 

 

 

 

Admirał

Inteligencja: 30

Zdrowie: 40

Wytrzymałość: 30

Kondycja: 10

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, awp, ak47

Dodatkowy opis: 1/3 z awp, 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z dowolnej broni, 4 apteczki, gdy kucnie jego widoczność zmniejsza się, 10 hp za zabójstwo 

 

 

 

PROPONUJE ZMIANY: 

 

-ZMNIEJSZENIE SZANSY NA ZABICIE Z 1/12 DO 1/18 LUB 20 

 

-ZMNIEJSZENIE ILOŚCI APTECZEK DO 2 

 

-I ZMIANĘ TEGO 1/18 TYLKO NA AK47 A NIE NA WSZYSTKIE BRONIE 

 

 

 

 

 

 

 

 Generał

 

Inteligencja: 10

Zdrowie: 60

Wytrzymałość: 40

Kondycja: 10

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, aug, deagle

Dodatkowy opis: 2 miny, 1/9 na oślepienie, podwójny skok, 1//14 szansa na natychmiastowe zabójstwo, grawitacja zmniejszona do 500 

 

 

 

PROPONUJE ZMIANY: 

 

- ZMNIEJSZENIE SZANSY NA ZABICIE DO 1/18 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Smoker

 

Inteligencja:0

Zdrowie:70

Wytrzymałość:80

Kondycja:20

Bronie:hegrenade, smokegrenade, fleshbang, xm1014, m3, deagle

Dodatkowy opis:1/10 z shotgunów, podwójny skok, 2 apteczki 

 

 

 

PROPONUJE ZMIANY: 

 

?-ZMNIEJSZENIE SZANSY NA ZABICIE DO 1/15  

 

-ZMNIEJSZENIE ILOŚCI APTECZEK DO 1 

 

 

 

 

 

 

 

Master Solidier

 

Inteligencja:0

Zdrowie:0

Wytrzymałość:0

Kondycja:0

Bronie:aug, sg552, ak47

Dodatkowy opis:1 mina, widzi niewidzialnych, no recoil, większa szybkostrzelnośc 

 

 

 

PROPONOWANE ZMIANY: 

 

-ALBO ZABRAĆ PRZYNAJMNIEJ 1 BROŃ ALBO NO RECOIL 

 

 

 

 

 

 

 

Żołnierz militarny

 

Inteligencja:40

 

Zdrowie:45

 

Wytrzymałość:20

 

Kondycja:35

 

Bronie:mac10, smokgrenade, m4a1

 

Dodatkowy opis:1/4 jak trafi headshota zabija przeciwnika, 1000 złota za zabójstw, 1/6 jak strzeli podpali gracza, dostaje 3 smoki, które zabierają hp graczowi  

 

 

 

PROPONOWANE ZMIANY: 

 

-ZMNIEJSZENIE NATYCHMIASTOWEGO ZABICIA PO TRAFIENIU W GŁOWĘ DO 1/9

 

-ZMNIEJSZENIE PODPALANIA PRZECIWNIKA DO 1/10  

 

 

 

BO W OBECNYM STANIE TA KLASA PODCHODZI BARDZIEJ NA PREMKĘ  

 

 

 

 

 

I OSTATNIE:

 

W TYM MOMENCIE W KLASACH Z RAKIETAMI I PIORUNAMI  1INT = 1HP - PROPONUJE OBNIŻYĆ TO DO 2INT = 1HP 

 

A TYLKO W PREMKACH POZOSTAWIĆ TAK JAK BYŁO :P   

 

 

 

DZIĘKUJE ZA UWAGĘ I PISZCIE CO O TYM MYŚLICIE :D POZDRAWIAM brylas c[: 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no może jest trochę przesadzone ale klasa smoker i szeregowiec  są na 100% za dobre jak na normalne klasy   

 

 a klasy które mają lvl większy niż 200 i mają więcej niż jedną lub 2 apteczki są praktycznie nie do zabicia dla innych klas 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamknąłeś temat zupełnie bezpodstawnie dlatego go otworzyłem.

 

Moim zdaniem osłabienie Smokera ale i Generała będzie kluczowe ponieważ osoby, które zetknęły się z tymi klasami wiedzą, że to jest bardzo uporczywe grono. Te dwie klasy należą do tych, które są lepsze od klas premium.

 

Pozdrawiam, czekamy na więcej opinii.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...