Skocz do zawartości
Gość

[ZAMKNIĘTY]Gruby wywiad!

Rekomendowane odpowiedzi

[align=center]ntie.jpg[/align]

 

 

 

T

radycyjnie wieczorową porą pragnę przedstawić Wam znaną i lubianą osobę z sieci Multi-Head.pl. Miły, pomocny i pracowity, to cechy które w skrócie mogą opisać mojego gościa. Gorąco zapraszam do lektury.

 

 

 

 

 

- Witaj Nasz sieciowy celebryto. Powiedz Nam coś o sobie tak abyśmy się mogli domyślić o kim jest?

 

 

 

Hej. Zacznę od przedstawienia się, jestem Patryk, mam 19 lat, mieszkam w małej miejscowości oddalonej od Szczecina ok. 100km aczkolwiek studiuję w Szczecinie. Interesuje się sportem ale najbardziej uwielbiam piłkę nożna, ten sport uprawiam od dobrych 10 lat, gram w IV lidze Zachodniopomorskiej na pozycji pomocnika. Dla tych co jeszcze nie wiedzą powiem, że moim bratem jest tutejszy Super Admin BounDer , który mnie ściągnął na tą sieć.

 

 

 

- No no, bo zaraz braknie mi pytań jak tak będziesz opowiadał. Jakie masz aspiracje, pytam Cię o te życiowe jak i tutaj na sieci?

 

 

 

Z pewnością tak jak każdy mam wiele aspiracji, tutaj na naszej sieci wydaje mi się, że to co mogłem i chciałem osiągnąć już osiągnąłem, teraz tylko pozostaje mi, godnie wywiązywać się z powierzonych mi zadań. Aspiracji życiowych mam wiele ale pozostawię je dla siebie, mogę jedynie powiedzieć, że chciałbym wiele osiągnąć w dziedzinie której uprawiam . Chyba tak jak każdy, mam w swoim życiu cele do których dążę.

 

 

 

- Wiem także, że jesteś wielkim fanem piłki nożnej. Zdradź Nam jaki jest Twój ulubiony klub piłkarski i dlaczego?

 

 

 

Oczywiście, pamiętam, że kiedyś moim ulubionym klubem był FC Liverpool ( za czasów Michaela Owen`a ), zmieniło się to po około 2 latach i od dobrych 10 lat w moim sercu tylko FC Barcelona. To wspaniała drużyna,  uwielbiam ich styl gry, z piękną historią, tradycją, z wieloma sukcesami i wspaniałymi piłkarzami

 

 

 

- Twój ulubiony zawodnik, nie mówię tutaj tylko o Barcelonie?