Jump to content
Guest

[UB]Skill.exe :* ak czit Odwołanie

Recommended Posts

Dostalem dzisiaj bana topic na OnlyDD2  " Skill.exe :* ak czit ?" w skrócie... moje ssy byly przegladane i ban zostal z racji ze na ss'ach podobno jest "NO FLASH" o to ssy : www.speedyshare.com/s7MdS/tga123.rar

  no coz w sumie nie dziwie sie ze niezaakceptowales tego lecz takie sytuacje zdarzaja sie czesto ( TU MALA PROSBA PROSZE SE WYOBRAZIC TA SYTUACJE KTORA WAM ZARAZ OPOWIEM) ... na swoja obrone rzut flasha z gali przez skrzynie wybiegłem akurat w takim momencie kolo skrzyni na gali (czyli rzut flash wyjscie w bardzo dokladnym czasie zza  sciany (rush) w tym przypadku zza skrzyni będąc tyłem a po dzwieku  ("PUFF" od flasha) automatycznem ruchem reki  zmienilem widok o 180 gdy jeszcze widzialem oględziny tego flasha nie załapie sie w tym momencie mleka moge wam pokazac to na demkach jak to wygląda ale jest to normalna reakcja... ale ktos moze zapytac "w jaki sposob zrobiles to tak szybko?" a no w taki ze na ss'ach widac ze to jest moj flash (patrz nizej w ss'ie " Olepiles kaizen" w takim wypadku mialem o wiele wieksza reakcje na tego flasha bo gdy ktos juz sporo gra w ta gre to i czuje czasowo kiedy ten flash wybuchnie idealnie razem z nim wejsc (co nie zawsze mi sie to udaje ;) )(tyłem plecami i szybki zwrot myszka 180 stopni) i mamy taka reakcje jaka widzimy na ss'ach. Mysle ze nie jednej osobie zdarzyla sie taka reakcja ze wychodzi zza sciany w tak krotkim czasie po wybuchnieciu flasha ze widzi ten dym i "gwiazdeczki" i nie oslepia go ani troche...

 

 

 

Dlatego tez chcialbym znac opinie innych graczy ktorzy graja dłuzej  co do tej sytuacji i czy wbrew tych ss'ow jest tu " NO FLASH" ?

 

 

Link to comment
Share on other sites


 

A tutaj coś ode mnie dla porównania  http://speedy.sh/TfMJR/demo-testowe.rar

 

 

Rzeczywiscie masz poczucie humoru :) , ale podsunales mi pomysl by wam to zademonstrowac prosze o to link do demka : http://www.speedyshare.com/ewjpa/pop1.dem

 

a tu ss'y z calej tej akcji ktora wam pokazalem http://www.speedyshare.com/hq3VP/test.rar .... i zobaczcie znowu mam NO FLASHA ? na ssach znow widzimy gwiazdki chmurke i nie ma mleka ... magia? zapewne dla wielu z was po takich ss'ach i demku jest to czit i kropka.

 

 

 

Nie tlumaczylbym tego i olałbym sprawe chociaz poznalem tu sporo ludzi juz , ale piszę to dlatego ze wiem ze gram czysto i chce wam pokazac ze tu sie mylicie.

 

 

Link to comment
Share on other sites


eeeee obejrzałem hltv z akcji którą widzimy na ssach przecież gracz wybiega po wybuchnięciu flesza więc o jakim NO FB mówicie? co do demek 7 po każdym fleszu są gwiazdki i dymek , już to pisałem w którymś temacie sam nie raz miałem że dostałem flesza na fejsa a nie oślepiło mnie kompletnie ,jak dla mnie gracz do ub niech sie reszta wypowie chyba że macie jakieś inne dowody bo te ssy o niczym nie świadczą

 

 

Link to comment
Share on other sites


***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

 

 

5xb.png

 

 

Witaj Graczu.

Zostałeś odbanowany. Twoje ss`y bądź odwołanie od bana zostało rozpatrzone pozytywnie. Wracaj do gry i pamiętaj, żeby grać czysto.

 

 

Pozdrawiamy, Administracja Multi-Head.pl

Link to comment
Share on other sites


Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...