Guest Guest Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Gracz obraził server link do dowodów http://iv.pl/images/08715650483173132126.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Gracz użył wulgaryzmów, ale wydaje mi się, że nie miał na myśli obrażać kogokolwiek.Niech góra się wypowie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roben Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Dla mnie to jest powod do bana na 30 min z powodem kultura tylko to . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Jak jak @UP . Nic więcej niż ban na 30-60 min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Co za konfidentura na tej sieci , każdy każdemu źle życzy.. Nawet takie głupoty.. Ban 30 minut maks.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roben Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Legrys nie konfitura tylko poprostu może nie lubi CHAMSTWA tak jak Ja i plus dla niego ze interesuje się co się dzieje na serwerze . To jak np .ty dajesz bany to tez wychodzi ze nie fair lecisz , to jest to samo . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Wzór!!!! Data i godzina: Nick admina/gracza, który zawinił: Dowody: Świadkowie: Uzasadnienie: A tak wgl, to powinien być moim zdaniem ban Link to comment Share on other sites More sharing options...
LOVASSS Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Po 1 brak wzoru ,a po 2 Ip . Bez tego nie możemy dodać bana , a ban na 30 min to najmniejszy wymiar . //zamykam . Link to comment Share on other sites More sharing options...
LOVASSS Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 ***Wiadomość wygenerowana automatycznie*** Wątek został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post u moderatorów lub administratorów. Pozdrawiamy Zespół Multi-Head.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...