Jump to content
Guest

[ODRZUCONE]Podanie Sheen + Przeprosiny i prośba o szanse.

Recommended Posts

Nick:Sheen

Wiek:17

Data rejestracji na forum: ponad 3 miesiące temu

Czas spędzony na forum: Dużo ponad tydzien.

Doświadczenie w ocenianiu: Duże

Czy obsługiwałeś wcześniej AMXBANS?:Tak Mam nawet jeszcze konto (chyba)

Byłeś banowany na forum lub serwerze?: nie.

Dlaczego Ty?:Ponieważ znam się na tym Byłem już w UBT  znam sie na rzeczy. Chciałbym powrócić do funkcji. Prosze nie zamykajcie [email protected] tego niech się wypowiedzą zalezy mi. Chciałbym otrzymac od was ostatnią szanse mysle ze kazdy na nią zasługuje

Ile czasu poświęcasz na forum dziennie?: 3-5  godzin dziennie

Coś od siebie: Wszystko o mnie wiecie. Znacie mnie. Proszę o przebaczeni chciałbym wrócić. Proszę o szanse Ostatnią.

Link to comment
Share on other sites


Nie znam cie i nie powinienem wgl sie tutaj wypowiadac, ale wiem z własnego doświadczenia że nowe szanse i tak nic nie dawają moze pierwszy tydzien a potem i tak jest to samo . Tyle z mojej strony . Oczywiscie prosze na to nie patrzeć podczas decyzji ja tylko tak napisałem ;) A no i oczywiscie nie wiem za co wczesniej wyleciałes wiec nie moge powiedziec wiecej .

 

 

Link to comment
Share on other sites


Zdecydowanie na Tak. Coś się zdarzyło przez co zrezygnowałeś nie wiem... Wiem że w UBT na posterunku zawsze byłeś osobą pierwszą, mało zdarzało się twoich pomyłem ( o ile było) i ogólnie sprawowałeś się bez zarzutów.

Link to comment
Share on other sites


Jestem na TAK 

 

+Znam cie z i myślę ze ogarniesz 

 

+Kazdy zasługuje na ostatnią szanse (chyba ze juz miałes:D)

 

 

Link to comment
Share on other sites


Dałbym Ci drugą szansę, bo w UB Team jako jeden z niewielu się przykładałeś. Chociaż mega mi się nie podoba to, że mimo rang odszedłeś od nas i poszedłeś na drugą sieć. Mimo to, jestem na tak :)

 

 

Link to comment
Share on other sites


Hmm, no nwm... uciekłeś nam  na inna serwerownie, ale jak tu byleś to swoje zadania wykonywałeś dobrze... na tak.

 

 

Link to comment
Share on other sites


***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

 

 

odrzuc.png

 

 

 

 

Witaj. Twoje podanie zostało odrzucone przez administratorów. Oznacza to iż nie zostałeś przyjęty na stanowisko administratora UnBan Team. Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post i poproś o ponowne otwarcie.

 

 

Pozdrawiamy, Administracja Multi-Head.pl

Link to comment
Share on other sites


Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...