Gość Guest Napisano 8 Września 2013 #71262 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Wzór podania: Nick: SeTh, kazik(Na multi head najczęściej dmitri glowaczof) Wiek: 30 Doświadczenie (w byciu adminem): Byłem adminem na serwerze Bartek Politechniki Świętokrzyskiej(Czasy jeszcze wersji 1.5) Znajomość AMXX (W skali 1-10): Kiedyś duża, ostatnio z braku czasu się tym nie interesowałem. Jak by co to jestem profesjonalnym programistą więc mogę trochę pomóc jeśli chodzi o serwer Staż w CS-sie: Będzie chyba z 11lat, nie pamiętam dokładnie, to było jakoś na pierwszym roku studiów Steam / NonSteam: STEAM_0:0:15822474 Dlaczego TY .!: Jeśli już gram to właśnie na waszym serwerze, a z doświadczenia wiem, że co chwile jakiś hax się pojawia i często brakuje admina aby takiego delikwenta wyeliminować... W CS gram bardzo długo tak, że umiem rozpoznać kto gra nieczysto. Aktualnie już pogrywam mniej ale swego czasu grałem sporo w ligach ESL czy też LC, byłem też na kilku lanach. Jeśli chodzi o znajomości konfiguracji AMX to kiedyś się tym zajmowałem ale teraz to musiał bym nadrobić zaległości. Nie ukrywam, że będę jakimś wybitnie przykładającym się do obowiązków adminem, ale na serwerze będę się pojawiał i na forum od czasu do czasu zerkał jak tylko mi na to czas pozwoli Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Różnie zależy czy mam czas, ale od czasu do czasu gram najczęściej właśnie na waszym serwie Kontakt: GG 11269115, MAIL [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 8 Września 2013 #71343 Udostępnij Napisano 8 Września 2013 Jestem jeszcze na Nie : -http://www.gametracker.com/server_info/80.72.40.110:27026/top_players/?query=dmitri+glowaczof&Search=Search 26h -Obowiązkowe 30 Pamiętaj jest zakaz zmiany nicków Dopracuj trochę aktywność na forum i serwie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...