Skocz do zawartości
Gość

[podanie]dmitri glowaczof

Rekomendowane odpowiedzi

Wzór podania:

 

 

 

Nick: SeTh, kazik(Na multi head najczęściej dmitri glowaczof)

 

Wiek: 30

 

Doświadczenie (w byciu adminem): Byłem adminem na serwerze Bartek Politechniki Świętokrzyskiej(Czasy jeszcze wersji 1.5)

 

Znajomość AMXX (W skali 1-10): Kiedyś duża, ostatnio z braku czasu się tym nie interesowałem. Jak by co to jestem profesjonalnym programistą więc mogę trochę pomóc jeśli chodzi o serwer

 

Staż w CS-sie: Będzie chyba z 11lat, nie pamiętam dokładnie, to było jakoś na pierwszym roku studiów

 

Steam / NonSteam: STEAM_0:0:15822474

 

Dlaczego TY .!: Jeśli już gram to właśnie na waszym serwerze, a z doświadczenia wiem, że co chwile jakiś hax się pojawia i często brakuje admina aby takiego delikwenta wyeliminować... W CS gram bardzo długo tak, że umiem rozpoznać kto gra nieczysto. Aktualnie już pogrywam mniej ale swego czasu grałem sporo w ligach ESL czy też LC, byłem też na kilku lanach. Jeśli chodzi o znajomości konfiguracji AMX to kiedyś się tym zajmowałem ale teraz to musiał bym nadrobić zaległości. Nie ukrywam, że będę jakimś wybitnie przykładającym się do obowiązków adminem, ale na serwerze będę się pojawiał i na forum od czasu do czasu zerkał jak tylko mi na to czas pozwoli :)

 

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Różnie zależy czy mam czas, ale od czasu do czasu gram najczęściej właśnie na waszym serwie :)

 

Kontakt: GG 11269115, MAIL [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jestem jeszcze na Nie :

 

-http://www.gametracker.com/server_info/80.72.40.110:27026/top_players/?query=dmitri+glowaczof&Search=Search

 

26h

 

-Obowiązkowe 30

 

Pamiętaj jest zakaz zmiany nicków

 

Dopracuj trochę aktywność na forum i serwie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Na nie

 

-mała aktywność na forum

 

-brak przegranych 30h na serwerze,popraw to a będę na Tak

 

 

 

pozdrawiam