Gość Guest Napisano 6 Września 2013 #70457 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Nick: Insider Wiek: 16.5 Data rejestracji na forum: Kwiecień tego roku Czas spędzony na forum: 2 tygodnie 3 dni i parę godzin Doświadczenie w ocenianiu: Duże Czy obsługiwałeś wcześniej AMXBANS?: Oczywiście Byłeś banowany na forum lub serwerze?: Tak Dlaczego Ty?: Z multi-head jestem już długo . Staram się jak najbardziej pomagać sieci . Znam się na tej funkcji i nie zawiodę was . Praktycznie zawsze mam czas na forum . Piszę poprawnie po Polsku . Zawsze staram się pomóc uzytkownikom jak i graczom . Ile czasu poświęcasz na forum dziennie?: 3-6 godzin Coś od siebie: Mam na imię Jakub . Mam prawie 17 lat . Gram w cs'a od 3 lat . Interesuję się grafiką i informatyką . Gram w piłkę nożną i siatkówkę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 6 Września 2013 #70467 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Widać że interesujesz się Serwerownią i spełniasz wymagania daje Duże Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 6 Września 2013 #70500 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 To co kolega wyżej na tak aktywny ogarnięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 6 Września 2013 #70507 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Tak jak koledzy wyżej jestem na Tak && Twój post nic nie wnosi do Tematu +10 % / Procentowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 6 Września 2013 #70520 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Jestem na TAK. Pracowity, miły, pomocny, aktywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
`Shooter. Napisano 6 Września 2013 #70538 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 Jestem na TAK. Aktywny, pomocny, miły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...