Skocz do zawartości

Prosze o UB nicco /A/

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick podczas gry: nicco /a/

Godzina, data zdarzenia: 20.08.2013 - 14:31:22

Mapa: de_dust 2

STEAM_ID / IP: ID_LAN / 83.28.123.75

Uzasadnienie:

Admin "7" dał mi bana - powód "czitowanie". Śmiać mi sie chce bo po raz kolejny dostaje bana na waszym serwie pod pretekstem ze mam czity. I to za każdym razem gdy wchodze na NS. Bo jak gram na steamie to oczywiście nikt sie nie czepia. Ale gdy już tylko na NS wejde i to na tym samym nicku i zabije paru gości to zaraz ban leci o_O tyle osób gra u was na NS i mają dobre staty i jakoś im banów nikt nie daje a ja nie pogram dłużej niż pare minut i ban. Irytuje mnie ciągłe wstawianie ss'ów. Poza tym nie jestem nowicjuszem i jakimś botem bo pare lat gram w Cs'a. Mam nadzieje, że już nie będę musiał tutaj znowu zaglądać. Pozdrawiam nicco /A/

Bo ja ci ss nie robiłem. Nie było po co >>>>hltv prawdę powie

edit; zgadza się wstawiłeś tamte ssy i dostałeś ub ,a w amx nadal masz bana aktywnego za tamte ssy

tak mam zmienne. ale przecież gram na steamie i gram dobrze. wejde na NS i po paru minutach ban leci.. chyba ze 4 razy już bana dostałem pod tym samym nickiem na którym gram na steamie czyli nicco /A/.

obejrzałem demko i nie wiem nadal na jakiej podstawie dostałem bana -.- normalnie zabiłem dwóch kolesi, przeciez ich widziałem wcześniej.

Demo 1

1;25 - aż padnie " norecoil/aim ?"

3;50 to samo

Demo 2

20;40 nr/aim

Zwróćcie uwagę jak "latają" jego wystrzelone naboje tam gdzie celownik tam leci kula przy full auto . Zero jakiegokolwiek rozrzutu. Wiem trzy akcje to mało , ale w tym przypadku myślę że wystarczy. A tak na marginesie mając "niby" steama , grasz Ns ? ( żeby Vac nie zbanował ? ).

demo 1 http://speedy.sh/PHvbv/nico1.dem

demo 2 http://speedy.sh/6UnGn/nico2.dem