Skocz do zawartości
Gość

Prosze o UB nicco /A/

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick podczas gry: nicco /a/

 

Godzina, data zdarzenia: 20.08.2013 - 14:31:22

 

Mapa: de_dust 2

 

STEAM_ID / IP: ID_LAN / 83.28.123.75

 

Uzasadnienie:

 

Admin "7" dał mi bana - powód "czitowanie". Śmiać mi sie chce bo po raz kolejny dostaje bana na waszym serwie pod pretekstem ze mam czity. I to za każdym razem gdy wchodze na NS. Bo jak gram na steamie to oczywiście nikt sie nie czepia. Ale gdy już tylko na NS wejde i to na tym samym nicku i zabije paru gości to zaraz ban leci o_O tyle osób gra u was na NS i mają dobre staty i jakoś im banów nikt nie daje a ja nie pogram dłużej niż pare minut i ban. Irytuje mnie ciągłe wstawianie ss'ów. Poza tym nie jestem nowicjuszem i jakimś botem bo pare lat gram w Cs'a. Mam nadzieje, że już nie będę musiał tutaj znowu zaglądać. Pozdrawiam nicco /A/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jak mi ich nawet nie zrobiłeś !! a tamten ban co mi Sprite dał to wstawiłem ssy. za to ty mi żadnych nie zrobiłeś ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Bo ja ci ss nie robiłem. Nie było po co >>>>hltv prawdę powie

 

 

 

edit; zgadza się wstawiłeś tamte ssy i dostałeś ub ,a w amx nadal masz bana aktywnego za tamte ssy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


tak mam zmienne. ale przecież gram na steamie i gram dobrze. wejde na NS i po paru minutach ban leci.. chyba ze 4 razy już bana dostałem pod tym samym nickiem na którym gram na steamie czyli nicco /A/.

 


 

obejrzałem demko i nie wiem nadal na jakiej podstawie dostałem bana -.- normalnie zabiłem dwóch kolesi, przeciez ich widziałem wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Demo 1

 

 

 

1;25 - aż padnie " norecoil/aim ?"

 

 

 

3;50 to samo

 

 

 

Demo 2

 

 

 

20;40 nr/aim