Gość Guest Napisano 18 Sierpnia 2013 #64972 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 Tworzenie własnego configu od podstaw Witam, wiele graczy ściąga configi najlepszych graczy, niestety nikt nie ma takiej samej myszki klawiatury, podkładki. Mój poradnik zawiera spis przetłumaczonych komend - która za co odpowiada. Najlepiej skopiować gdzieś swój obecny config. Wpisać w nim komendy po kolei, i tak oto powstaje nasz config, później trzeba zaznaczyć tylko do odczytu i cieszymy się nowym configiem zrobionym przez siebie +attack - pierwszy tryb broni (strzal) +attack2 - drugi tryb broni (zoom, zalolenie tlumika itp.) +back - poruszanie do tylu +duck - kucanie +forward - poruszanie do przodu +jump - skakanie +left - obracanie w lewo +mlook - umozliwia rozgladanie sie za pomoca myszki +moveleft - poruszanie w lewo +moveright - poruszanie w prawo +reload - przeladowanie trzymanej broni +right - obracanie w prawo +showscores - pokazuje wyniki graczy i pingi +speed - chodzenie (nieslyszalne kroki) +use - uzycie (np. przycisk, drzwi, zakladnik ) adjust_crosshair - zmienia kolor celownika bgmvolume - wlacza(1) / wylacza(0) muzyke CD-Audio buy - otwiera menu kupowania buyammo1 - kupuje 1 magazynek do broni glownej (karabiny, snajpy, shotguny itp.) buyammo2 - buyammo2 kupuje 1 magazynek do broni drugiej (pistolety) buyequip - otwiera menu kupowania ekwipunku chooseteam - wyswietla menu umozliwiajace zmiane druzyny con_color - R G B ustawia kolor napisow w konsoli i grze (czerwony-zielony-niebieski) cl_allowdownload - wlacza(1) / wylacza(0) sciaganie map, modeli i decalsow podczas laczenia z serwerem cl_anglespeedkey - 0.670 ustawia szybkosc, z jaka klawisze kierunkowe zmieniaja kat widzenia cl_bob - 0.01 ustawia ilosc wyswietlanych "drgan" (nie wiem jak to nazwac ) podczas biegu gracza cl_bobup - 0.5 ustawia czestotliwosc "drgan" podczas biegu gracza cl_bobcycle - 0.8 ustawia ilosc wyswietlanych "drgan" podczas biegu gracza cl_backspeed - 400 ustawia wsteczna predkosc gracza cl_corpsestay - ustawia czas w sekundach, po ktorym ciala niezywych graczy znikaja cl_download_ingame - wlacza(1) / wylacza(0) sciaganie modeli i decalsow podczas gry cl_forwardspeed - 400 ustawia predkosc gracza cl_himodels - wlacza(1) / wylacza(0) modele graczy wyzszej jakosci cl_messages - pokazuje wiadomosci serwera cl_minmodels - powoduje wyswietlanie minimalnej liczby modeli (leet.mdl dla T, GIGN.mdl i VIP.mdl dla CT) cl_observercrosshair - wlacza(1) / wylacza(0) celownik w trybie obserwatora cl_showfps - wlacza(1) / wylacza(0) wyswietlanie informacji o klatkach na sekunde (fps) cl_skyname - ustawia wzor nieba (np.: cl_skyname desert) cl_movespeedkey - 0.3 ustawia szybkosc poruszania przy uzyciu klawiatury cl_pitchdown - ustawia maksymalny kat patrzenia w dol cl_pitchup - ustawia maksymalny kat patrzenia w gore cl_righthand - wlacza(1) / wylacza(0) widok broni w prawej rece cl_timeout - 305 ustawia czas nieaktywnosci, po ktorym klient traci polaczenie (przy laczeniu do serwera) _cl_autowepswitch - wlacza(1) / wylacza(0) automatyczna zmiane na lepsza bron po jej podniesieniu disconnect - rozlacza z serwerem drawradar - pokazuje radar drop - upuszcza trzymana bron echo "message" - wyswietla wiadomosc w konsoli enableconsole - umozliwia wyswietlanie konsoli escape - anuluje wybor, wychodzi z menu gry exec - otwiera pliki *.cfg lub *.rc exit - wychodzi z gry fakelag 0 - symuluje lagi, im wieksza wartosc tym wieksze lagi fakeloss 0 - symuluje loss, im wieksza wartosc tym wiekszy loss fastsprites - ustawia gestosc/jakosc dymu - 0/1/2/3 - domyslne - 2 fps_lan - ustawia maxymalna ilosc fps podczas gry onLAN fps_modem - ustawia maxymalna ilosc fps podczas gry onLINE fps_single - usatwia maxymalna ilosc fps podczas gry na singleplayer fullinfo - pokazuje informacje o uzytkowniku fullserverinfo - pokazuje informacje o serwerze gamma - ustawia poziom gammy - 1/2/3 gl_dither - wlacza(1) / wylacza(0) "dygotanie" gl_flipmatrix - wlacza(1) / wylacza(0) specjalna poprawke celownika, gdy uzywany jest 3DNow! 3Dfx MiniGL gl_keeptjunctions - wlacza(1) / wylacza(0) wyswietlanie zalaman miedzy teksturami gl_max_size - 256 ustawia maksymalny rozmiar tekstur gl_monolights - wlacza(1) / wylacza(0) jednolite ?rodlo swiatla bez cieni (dziala tylko z OpenGL) gl_overbright - wlacza(1) / wylacza(0) tryb maksymalnej jasnosci gl_picmip - ustawia jakosc renderowania im wyzsza wartosc tym szybsza gra ale stanowczo gorsza jakosc cl_playermip - ustawia jakosc renderowania modeli graczy - im wyzsza wartosc tym szybsza gra ale gorsza jakosc modeli gl_polyoffset - ustawia wyrownywanie wielokatow gl_smoothmodels - ustawia wygladzanie modeli - 1-wlaczony , 0-wylaczony gl_spriteblend - wlacza(1) / wylacza(0) mieszanie (laczenie) sprite'ow gl_texturemode - ustawia tryb renderowania (w porzadku od najgorszego do najlepszego) gl_zmax 4096 - ustawia maxymalny rozmiar 'Z-Buffer' graphheight 64 - ustawia wysokosc "net_graph 1/2/3" hideconsole - ukrywa konsole hisound - wlacza(1) / wylacza(0) d?wiek wysokiej jakosci (1 - 22kHz, 0 - 11kHz) hud_deathnotice_time - 6 ustawia jak dlugo wiadomosc o smierci widoczna bedzie na ekranie hud_fastswitch - wlacza(1) / wylacza(0) szybkie przelaczanie broni hud_saytext_time - ustawia jak dlugo wiadomosci tekstowe (chat) widoczne beda na ekranie max_shells - ustawia maksymalna liczbe lusek naboi wyswietlanych w jednym momencie max_smokepuffs - ustawia maksymalna liczbe dymkow wyswietlanych w jednym momencie menuselect - wybiera dana rzecz z menu messagemode - wyswietla wszystkim graczom na serwerze messagemode2 - wyswietla jedynie graczom z twojej druzyny motd - wyswietla "Wiadomosc Dnia" (motd.txt serwera) mp_autoteambalance - wlacza(1) / wylacza(0) automatyczne wyrownywanie graczy w druzynie mp_buytime - ustawia czas w minutach, w czasie ktorego gracze moga kupowac mp_c4timer - ustawia czas w sekundach, po ktorym bomba wybucha mp_footsteps - wlacza(1) / wylacza(0) d?wieki krokow graczy mp_friendlyfire - wlacza(1) / wylacza(0) odnoszenie obrazen od strzalow partnera z druzyny mp_hostagepenalty - ustawia liczbe zakladnikow, ktorych mozna zabic, zanim gracz zostanie wykopany mp_limitteams - ustawia dopuszczalna roznice liczby graczy miedzy druzynami mp_logmessages - umozliwia zapisywanie wiadomosci z chatu do osobnego pliku mp_maxrounds - ustawia liczbe rund miedzy zmiana map mp_roundtime - ustawia czas rundy w minutach mp_startmoney - ustawia liczbe pieniedzy dostepnych na poczatku gry mp_timelimit - ustawia czas w minutach miedzy zmiana map mp_tkpunish - wlacza(1) / wylacza(0) karanie teamkillerow na poczatku nastepnej rundy (smierc) mp_winlimit - ustawia liczbe zwyciestw, po ktorych nastapi zmiana mapy net_graph - wlacza / ustawia graficzna forme informacji o polaczeniu z serwerem net_graphpos - ustawia miejsce wyswietlania net_graph net_graphwidth - ustawia odleglosc wyswietlania net_graph od prawego marginesu ekranu net_scale - ustawia skale wyswietania net_graph 2 impulse 100 - wlacza / wylacza latarke impulse 201 - spray'uje logo gracza invnext - wybiera nastepna dostepna bron invprev - wybiera poprzednia dostepna bron kick - wykopuje z serwera kill - powoduje samobojstwo gracza maxplayers - ustawia maksymalna liczbe graczy mogacych grac na serwerze map - zmienia mape na serwerze i rozlacza polaczonych graczy pausable - wlacza(1) / wylacza(0) mozliwosc zatrzymania gry przez klienta pause - zatrzymuje gre ping - wyswietla pingi wszystkich graczy playdemo - rozpoczyna odgrywanie dema z (opcjonalnie, 1 - normalna) quit - wychodzi z gry bez potwierdzania r_decals 250 - maksymalna ilosc detali r_drawviewmodel - wlacza(1) / wylacza(0) widok modelu broni r_fullbright - wlacza(1) / wylacza(0) maksymalna jasnosc (tylko dla gier lokalnych - LAN) r_mirroralpha - wlacza(1) / wylacza(0) refleksyjne (odbijajace, odblaskowe) tekstury rate - ustawia czestoliwosc wymiany danych gracza z serwerem radio1 - otwiera menu komend radiowych - radio1 radio2 - otwiera menu komend radiowych - radio2 radio3 - otwiera menu komend radiowych r11; radio3 rcon_password - ustawia rcon rcon - wywoluje na serwerze (wczesniej nalezy podac rcon_password) reconnect - ponownie laczy z aktualnym serwerem record - ropoczyna nagrywanie dema .dem i zapisuje je do Half-Life/cstrike/.dem reload - przeladowuje aktualna mape restart - restartuje serwer i czysci liste graczy retry - probuje polaczyc sie z serwerem do 4 razy s_a3d - ustawia "A3D support" wylacza(0)/wlacza(1) s_eax - ustawia "EAX support" wylacza(0)/ wlacza (1) s_enable_a3d - ustawia "A3D support" wylacza(0)/ wlacza (1) scr_conspeed - ustawia szybkosc wysuwania sie konsoli setinfo dm - wlacza(1) / wylacza(0) info o mapie setinfo _vgui_menus - wlacza(1) / wylacza(0) tekstowe menu kupowania (0 - graficzne, z obrazkami ) setinfo lefthand - wlacza(1) / wylacza(0) wyswietlanie broni w lewej rece setinfo _ah - wlacza(1) / wylacza(0) auto helpa shutdownserver - konczy dzialanie serwera sizedown - zmniejsza rozmiar ekranu sizeup - powieksza rozmiar ekranu slot1 - wybiera 1 bron (karabiny, snajpy, shotguny itp.) slot2 - wybiera 2 bron (pistolety) slot3 - wybiera 3 bron (noz) slot4 - wybiera 4 bron (granaty) slot5 - wybiera 5 bron (bomba) slot6 - wybiera 6 bron slot7 - wybiera 7 bron slot8 - wybiera 8 bron slot9 - wybiera 9 bron slot10 - wybiera 10 bron (trzeba to wszystko zbindowac, aby miec mozliwosc poruszania sie po menu) snapshot - zapisuje screenshot'a (zrzut ekranu) stop - zatrzymuje nagrywanie dema stopdemo - zatrzymuje odgrywanie dema sv_gravity - ustawia poziom grawitacji sv_friction - ustawia tarcie podloza sv_maxrate - ustawia maksymalna czestotliwosc wymiany danych z klientem na serwerze echo ] sv_skyname - ustawia teksture nieba echo ] sensitivity - ustawia czulosc myszki timeleft - pokazuje czas pozostaly do zmiany mapy toggleconsole - wlacza / wylacza ekran konsoli unbind - usuwa przypisanie unbindall - usuwa wszystkie przypisania klawiszy vclear - czysci historie konsoli version - wyswietla wersje build'a i date jego instalacji volume - ustawia glosnosc gry weapon_c4 - wybiera wybiera bombe (jesli ja posiadasz) zoom_sensitivity_ratio - ustawia czulosc myszki podczas uzywania zoom'a Życzę udanych cfg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 19 Sierpnia 2013 #65215 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 Zły dział. /przenoszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi