Jump to content
Guest

wuLq~7 Tworzenie własnego configu od podstaw

Recommended Posts

Tworzenie własnego configu od podstaw

 

 

 

Witam, wiele graczy ściąga configi najlepszych graczy, niestety nikt nie

 

ma takiej samej myszki klawiatury, podkładki.

 

 

 

Mój poradnik zawiera spis przetłumaczonych komend - która za co odpowiada.

 

 

 

Najlepiej skopiować gdzieś swój obecny config. Wpisać w nim komendy po kolei, i tak oto powstaje nasz config, później trzeba zaznaczyć tylko do odczytu i cieszymy się nowym configiem zrobionym przez siebie

 

 

 

 

 

 

 

+attack - pierwszy tryb broni (strzal)

 

+attack2 - drugi tryb broni (zoom, zalolenie tlumika itp.)

 

+back - poruszanie do tylu

 

+duck - kucanie

 

+forward - poruszanie do przodu

 

+jump - skakanie

 

+left - obracanie w lewo

 

+mlook - umozliwia rozgladanie sie za pomoca myszki

 

+moveleft - poruszanie w lewo

 

+moveright - poruszanie w prawo

 

+reload - przeladowanie trzymanej broni

 

+right - obracanie w prawo

 

+showscores - pokazuje wyniki graczy i pingi

 

+speed - chodzenie (nieslyszalne kroki)

 

+use - uzycie (np. przycisk, drzwi, zakladnik )

 

 

 

adjust_crosshair - zmienia kolor celownika

 

bgmvolume - wlacza(1) / wylacza(0) muzyke CD-Audio

 

buy - otwiera menu kupowania

 

buyammo1 - kupuje 1 magazynek do broni glownej (karabiny, snajpy, shotguny itp.)

 

buyammo2 - buyammo2 kupuje 1 magazynek do broni drugiej (pistolety)

 

buyequip - otwiera menu kupowania ekwipunku

 

chooseteam - wyswietla menu umozliwiajace zmiane druzyny

 

con_color - R G B ustawia kolor napisow w konsoli i grze (czerwony-zielony-niebieski)

 

cl_allowdownload - wlacza(1) / wylacza(0) sciaganie map, modeli i decalsow podczas laczenia z serwerem

 

cl_anglespeedkey - 0.670 ustawia szybkosc, z jaka klawisze kierunkowe zmieniaja kat widzenia

 

cl_bob - 0.01 ustawia ilosc wyswietlanych "drgan" (nie wiem jak to nazwac ) podczas biegu gracza

 

cl_bobup - 0.5 ustawia czestotliwosc "drgan" podczas biegu gracza

 

cl_bobcycle - 0.8 ustawia ilosc wyswietlanych "drgan" podczas biegu gracza

 

cl_backspeed - 400 ustawia wsteczna predkosc gracza

 

cl_corpsestay - ustawia czas w sekundach, po ktorym ciala niezywych graczy znikaja

 

cl_download_ingame - wlacza(1) / wylacza(0) sciaganie modeli i decalsow podczas gry

 

cl_forwardspeed - 400 ustawia predkosc gracza

 

cl_himodels - wlacza(1) / wylacza(0) modele graczy wyzszej jakosci

 

cl_messages - pokazuje wiadomosci serwera

 

cl_minmodels - powoduje wyswietlanie minimalnej liczby modeli (leet.mdl dla T, GIGN.mdl i VIP.mdl dla CT)

 

cl_observercrosshair - wlacza(1) / wylacza(0) celownik w trybie obserwatora

 

cl_showfps - wlacza(1) / wylacza(0) wyswietlanie informacji o klatkach na sekunde (fps)

 

cl_skyname - ustawia wzor nieba (np.: cl_skyname desert)

 

cl_movespeedkey - 0.3 ustawia szybkosc poruszania przy uzyciu klawiatury

 

cl_pitchdown - ustawia maksymalny kat patrzenia w dol

 

cl_pitchup - ustawia maksymalny kat patrzenia w gore

 

cl_righthand - wlacza(1) / wylacza(0) widok broni w prawej rece

 

cl_timeout - 305 ustawia czas nieaktywnosci, po ktorym klient traci polaczenie (przy laczeniu do serwera)

 

_cl_autowepswitch - wlacza(1) / wylacza(0) automatyczna zmiane na lepsza bron po jej podniesieniu

 

disconnect - rozlacza z serwerem

 

drawradar - pokazuje radar

 

drop - upuszcza trzymana bron

 

echo "message" - wyswietla wiadomosc w konsoli

 

enableconsole - umozliwia wyswietlanie konsoli

 

escape - anuluje wybor, wychodzi z menu gry

 

exec - otwiera pliki *.cfg lub *.rc

 

exit - wychodzi z gry

 

fakelag 0 - symuluje lagi, im wieksza wartosc tym wieksze lagi

 

fakeloss 0 - symuluje loss, im wieksza wartosc tym wiekszy loss

 

fastsprites - ustawia gestosc/jakosc dymu - 0/1/2/3 - domyslne - 2

 

fps_lan - ustawia maxymalna ilosc fps podczas gry onLAN

 

fps_modem - ustawia maxymalna ilosc fps podczas gry onLINE

 

fps_single - usatwia maxymalna ilosc fps podczas gry na singleplayer

 

fullinfo - pokazuje informacje o uzytkowniku

 

fullserverinfo - pokazuje informacje o serwerze

 

gamma - ustawia poziom gammy - 1/2/3

 

gl_dither - wlacza(1) / wylacza(0) "dygotanie"

 

gl_flipmatrix - wlacza(1) / wylacza(0) specjalna poprawke celownika, gdy uzywany jest 3DNow! 3Dfx MiniGL

 

gl_keeptjunctions - wlacza(1) / wylacza(0) wyswietlanie zalaman miedzy teksturami

 

gl_max_size - 256 ustawia maksymalny rozmiar tekstur

 

gl_monolights - wlacza(1) / wylacza(0) jednolite ?rodlo swiatla bez cieni (dziala tylko z OpenGL)

 

gl_overbright - wlacza(1) / wylacza(0) tryb maksymalnej jasnosci

 

gl_picmip - ustawia jakosc renderowania im wyzsza wartosc tym szybsza gra ale stanowczo gorsza jakosc

 

cl_playermip - ustawia jakosc renderowania modeli graczy - im wyzsza wartosc tym szybsza gra ale gorsza jakosc modeli

 

gl_polyoffset - ustawia wyrownywanie wielokatow

 

gl_smoothmodels - ustawia wygladzanie modeli - 1-wlaczony , 0-wylaczony

 

gl_spriteblend - wlacza(1) / wylacza(0) mieszanie (laczenie) sprite'ow

 

gl_texturemode - ustawia tryb renderowania (w porzadku od najgorszego do najlepszego)

 

gl_zmax 4096 - ustawia maxymalny rozmiar 'Z-Buffer'

 

graphheight 64 - ustawia wysokosc "net_graph 1/2/3"

 

hideconsole - ukrywa konsole

 

hisound - wlacza(1) / wylacza(0) d?wiek wysokiej jakosci (1 - 22kHz, 0 - 11kHz)

 

hud_deathnotice_time - 6 ustawia jak dlugo wiadomosc o smierci widoczna bedzie na ekranie

 

hud_fastswitch - wlacza(1) / wylacza(0) szybkie przelaczanie broni

 

hud_saytext_time - ustawia jak dlugo wiadomosci tekstowe (chat) widoczne beda na ekranie

 

max_shells - ustawia maksymalna liczbe lusek naboi wyswietlanych w jednym momencie

 

max_smokepuffs - ustawia maksymalna liczbe dymkow wyswietlanych w jednym momencie

 

menuselect - wybiera dana rzecz z menu

 

messagemode - wyswietla wszystkim graczom na serwerze

 

messagemode2 - wyswietla jedynie graczom z twojej druzyny

 

motd - wyswietla "Wiadomosc Dnia" (motd.txt serwera)

 

mp_autoteambalance - wlacza(1) / wylacza(0) automatyczne wyrownywanie graczy w druzynie

 

mp_buytime - ustawia czas w minutach, w czasie ktorego gracze moga kupowac

 

mp_c4timer - ustawia czas w sekundach, po ktorym bomba wybucha

 

mp_footsteps - wlacza(1) / wylacza(0) d?wieki krokow graczy

 

mp_friendlyfire - wlacza(1) / wylacza(0) odnoszenie obrazen od strzalow partnera z druzyny

 

mp_hostagepenalty - ustawia liczbe zakladnikow, ktorych mozna zabic, zanim gracz zostanie wykopany

 

mp_limitteams - ustawia dopuszczalna roznice liczby graczy miedzy druzynami

 

mp_logmessages - umozliwia zapisywanie wiadomosci z chatu do osobnego pliku

 

mp_maxrounds - ustawia liczbe rund miedzy zmiana map

 

mp_roundtime - ustawia czas rundy w minutach

 

mp_startmoney - ustawia liczbe pieniedzy dostepnych na poczatku gry

 

mp_timelimit - ustawia czas w minutach miedzy zmiana map

 

mp_tkpunish - wlacza(1) / wylacza(0) karanie teamkillerow na poczatku nastepnej rundy (smierc)

 

mp_winlimit - ustawia liczbe zwyciestw, po ktorych nastapi zmiana mapy

 

net_graph - wlacza / ustawia graficzna forme informacji o polaczeniu z serwerem

 

net_graphpos - ustawia miejsce wyswietlania net_graph

 

net_graphwidth - ustawia odleglosc wyswietlania net_graph od prawego marginesu ekranu

 

net_scale - ustawia skale wyswietania net_graph 2

 

impulse 100 - wlacza / wylacza latarke

 

impulse 201 - spray'uje logo gracza

 

invnext - wybiera nastepna dostepna bron

 

invprev - wybiera poprzednia dostepna bron

 

kick - wykopuje z serwera

 

kill - powoduje samobojstwo gracza

 

maxplayers - ustawia maksymalna liczbe graczy mogacych grac na serwerze

 

map - zmienia mape na serwerze i rozlacza polaczonych graczy

 

pausable - wlacza(1) / wylacza(0) mozliwosc zatrzymania gry przez klienta

 

pause - zatrzymuje gre

 

ping - wyswietla pingi wszystkich graczy

 

playdemo - rozpoczyna odgrywanie dema z (opcjonalnie, 1 - normalna)

 

quit - wychodzi z gry bez potwierdzania

 

r_decals 250 - maksymalna ilosc detali

 

r_drawviewmodel - wlacza(1) / wylacza(0) widok modelu broni

 

r_fullbright - wlacza(1) / wylacza(0) maksymalna jasnosc (tylko dla gier lokalnych - LAN)

 

r_mirroralpha - wlacza(1) / wylacza(0) refleksyjne (odbijajace, odblaskowe) tekstury

 

rate - ustawia czestoliwosc wymiany danych gracza z serwerem

 

radio1 - otwiera menu komend radiowych - radio1

 

radio2 - otwiera menu komend radiowych - radio2

 

radio3 - otwiera menu komend radiowych r11; radio3

 

rcon_password - ustawia rcon

 

rcon - wywoluje na serwerze (wczesniej nalezy podac rcon_password)

 

reconnect - ponownie laczy z aktualnym serwerem

 

record - ropoczyna nagrywanie dema .dem i zapisuje je do Half-Life/cstrike/.dem

 

reload - przeladowuje aktualna mape

 

restart - restartuje serwer i czysci liste graczy

 

retry - probuje polaczyc sie z serwerem do 4 razy

 

s_a3d - ustawia "A3D support" wylacza(0)/wlacza(1)

 

s_eax - ustawia "EAX support" wylacza(0)/ wlacza (1)

 

s_enable_a3d - ustawia "A3D support" wylacza(0)/ wlacza (1)

 

scr_conspeed - ustawia szybkosc wysuwania sie konsoli

 

setinfo dm - wlacza(1) / wylacza(0) info o mapie

 

setinfo _vgui_menus - wlacza(1) / wylacza(0) tekstowe menu kupowania (0 - graficzne, z obrazkami )

 

setinfo lefthand - wlacza(1) / wylacza(0) wyswietlanie broni w lewej rece

 

setinfo _ah - wlacza(1) / wylacza(0) auto helpa

 

shutdownserver - konczy dzialanie serwera

 

sizedown - zmniejsza rozmiar ekranu

 

sizeup - powieksza rozmiar ekranu

 

slot1 - wybiera 1 bron (karabiny, snajpy, shotguny itp.)

 

slot2 - wybiera 2 bron (pistolety)

 

slot3 - wybiera 3 bron (noz)

 

slot4 - wybiera 4 bron (granaty)

 

slot5 - wybiera 5 bron (bomba)

 

slot6 - wybiera 6 bron

 

slot7 - wybiera 7 bron

 

slot8 - wybiera 8 bron

 

slot9 - wybiera 9 bron

 

slot10 - wybiera 10 bron (trzeba to wszystko zbindowac, aby miec mozliwosc poruszania sie po menu)

 

snapshot - zapisuje screenshot'a (zrzut ekranu)

 

stop - zatrzymuje nagrywanie dema

 

stopdemo - zatrzymuje odgrywanie dema

 

sv_gravity - ustawia poziom grawitacji

 

sv_friction - ustawia tarcie podloza

 

sv_maxrate - ustawia maksymalna czestotliwosc wymiany danych z klientem na serwerze

 

echo ] sv_skyname - ustawia teksture nieba

 

echo ] sensitivity - ustawia czulosc myszki

 

timeleft - pokazuje czas pozostaly do zmiany mapy

 

toggleconsole - wlacza / wylacza ekran konsoli

 

unbind - usuwa przypisanie

 

unbindall - usuwa wszystkie przypisania klawiszy

 

vclear - czysci historie konsoli

 

version - wyswietla wersje build'a i date jego instalacji

 

volume - ustawia glosnosc gry

 

weapon_c4 - wybiera wybiera bombe (jesli ja posiadasz)

 

zoom_sensitivity_ratio - ustawia czulosc myszki podczas uzywania zoom'a

 

Życzę udanych cfg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...