Gość Guest Napisano 13 Sierpnia 2013 #62472 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 Data i godzina: 2013-08-13 godzina około 9:40 oraz wczoraj godzina 16:02 to czas ze screenów na nicku PoMaluchu. Nick admina/gracza, który zawinił: Prosatanek Dowody: ssy które wrzuciłem już do UB Świadkowie: za świadków 5 ss'ów Uzasadnienie: Zbyt pochopne rozdawanie banów, gdybym nie miał innych zajęć sam został bym adminem. Gram od 2005 roku , pro nie jestem ale ogarniam myszkę, a tu widzę że admin ma ból... chyba. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProSatanek Napisano 13 Sierpnia 2013 #62478 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 Wiesz widzę że celujesz po liniach więc wole sprawdzić wrzuciłeś ss'y dostałeś ub teraz przynajmniej wiem że czysto grasz, a z rozdanych banów 2gi raz się pomyliłem... sorki za sprawdzenie ale czasem trzeba to zrobić jak się nie jest pewnym:) mogę zrezygnować w każdej chwili ja nie widzę problemu tylko wiedz że jestem dla graczy adminem by wam się lepiej grało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 13 Sierpnia 2013 #62480 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 Ale w związku z czym,kim jest ta skarga bo z tego co napisałeś nie wiadomo o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 13 Sierpnia 2013 #62549 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2013 Ten temat nadaje się do zamknięcia. A dla gracza poprosze 10% za skarge bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...