Gość Guest Napisano 17 Lipca 2013 #52200 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Nick: Tr0ll3r Wiek: 15 Doświadczenie (w byciu adminem): 1 Znajomość AMXX (W skali 1-10): 2 , ale szybko się uczę . Staż w CS-sie: 2 lata Steam / NonSteam: Steam Dlaczego TY .!: Gram na Cod Modzie od 2 lat . Mam nadzieje że to wystarczająca ilość czasu . Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 2-7 h Kontakt: Steam: Tr0ll3r , skype , gg , forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 17 Lipca 2013 #52206 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 przegrany czas ponad 100h na serwerze, doświadczenie amxmodmenu 2/10 za za słabe trochę chyba ze ktoś ci tam pomoże, jak na razie na nie jak ktoś ci pomoże będę na tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 17 Lipca 2013 #52231 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Na NIE Za mała aktywność na forum Pomógłbym Ci z amx, ale w ogóle Cię nie znam... Wejdź na ts, bądź bardziej aktywny na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bad ek` Napisano 17 Lipca 2013 #52233 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Wiek - Grasz ninja - ( musiałbyś to zmienić) Doś. w amx - Aktywność na serwerze + Aktywność na forum - Jednym słowem Neutral. Popraw te MINUSY a będę na tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 17 Lipca 2013 #52258 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Hmm.. Masz trochę za małą aktywność na forum, szkoda, że tego doświadczenia w amx nie masz za dużego, ale jednak dałbym Ci szansę, jestem na TAK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...