Skocz do zawartości
Gość

Kupno komputera (plusy za pomoc).

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie ;)

 

 

 

Otóż mam taką sprawę, że idę na studia i dopiero po pierwszym roku planuję kupić sobie bardzo porządny komputer, ale na razie przyda mi się do akademika jakiś stacjonarny, w miarę sprawny komputer, na którym będę mógł między innymi pograć w cs'a bez lagów i ewentualnie porobić jakieś inne rzeczy (bez przeciążania go). Problem polega na tym, że chciałbym go kupić w cenie 500-600 zł. Wiem, że jest to bardzo mało, ale ten komputer ma mi się sprawować tylko przez rok i na dłuższą metę nie oczekuje od niego jakiś cudów. Nie znam się jakoś wybitnie na sprzęcie, bo nie kupuję go zbyt często dlatego proszę was o radę ;) Naturalnie jeśli znajdzie się jakaś super okazja i cena będzie przekraczała 600 zł (ale nie dużo przekraczała), to też możecie dodawać linki z jakimś opisem od siebie ;) Ja od siebie jedynie mogę podać to co znajduje się na allegro w tych cenach i ewentualnie z tego moglibyście mi coś doradzić. - http://allegro.pl/listing/listing.php?counters=1&order=pd&price_enabled=1&price_from=100&price_to=600&string=komputer

 

 

 

Z góry dzięki za pomoc. Naturalnie za dobrą redę polecą plusy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No z tego co widzę, to nawet dużo jest laptopów w tych cenach i nie ma wielkiej różnicy jeśli chodzi o parametry, ale w zasadzie sam już nie wiem co będzie lepsze ;) Chodzi mi właśnie o jakieś konkrety (konkretne oferty), jeśli naturalnie komuś się chce pomóc i ma czas żeby zobaczyć coś na allegro czy innym portalu ;) Ale każda rada jest dla mnie cenna ;) Ja szukam, ale mam troszkę słabe rozeznanie na rynku komputerowym i nie chcę kupić jakiegoś totalnego gów*a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Guest

Hmm. Jeśli masz dobry stary komputer to możesz go przerobić, tzn. kupić procesor i kartę graficzną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Guest