Gość Guest Napisano 22 Maja 2013 #37976 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 Nick: Chef Wiek: 17 Doświadczenie (w byciu adminem): Admin na CS-*** 4Fun przez 1,5 roku Znajomość AMXX (W skali 1-10): 9 Staż w CS-sie: Gram od 5 lat Steam / NonSteam: Rozmawiałem już z Consecuente on powinien znać sprawę, miałem Steama ale mi się zrypał. Zrobiłem jak mi Consecuente podpowiedział aby zrobić Reinstala ale to również nie pomogło, ale w sobotę jadę do Media i kupuję nowego steama, więc w ciągu 2-3 dni będzie. Dlaczego TY .!: Dlaczego ja? Witam, według mnie powinienem dostać admina, ponieważ spędzam sporo czasu na serwerze Only DD2 - gram tylko tam i wiem w sumie wszystko o serwerze, znam wszystkich adminów, znam bardzo dobrze AMXX, mam doświadczenie z serwera CS-*** 4Fun, a myślę że to dobre doświadczenie bo serwer jest jednym z najlepszych w Polsce tak samo jak Multi-Head Only DD2 dlatego chciał bym pomóc w tym by serwer był cały czas na Topie. Chciał bym pomagać innym w grze poprzez usuwanie graczy którzy łamią zasady na serwerze i tym samym umilić grę innym. Już coraz więcej ludzi idzie za mną i zostawiają Puchatka i idą na Multi-Head ale twierdzą że serwer przyciąga cziterów, którzy przez 10-15 min grają sobie bez karnie i to chcę zmienić, dlatego właśnie ja powinienem dostać admina, bo nie robię tego dla siebie tylko zależy mi na serwerze. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: od godz 15.00 do godz 23.00 jestem cały czas. Kontakt: GG - 47189733 Email : [email protected] //edytowane przez Consecuente Bez zbędnych nazw proszę //edytowane przez S0uTL4 Poprawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...