Skocz do zawartości
Gość

Podanie - Chef

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Guest

Nick: Chef

 

Wiek: 17

 

Doświadczenie (w byciu adminem): Admin na CS-*** 4Fun przez 1,5 roku

 

Znajomość AMXX (W skali 1-10): 9

 

Staż w CS-sie: Gram od 5 lat

 

Steam / NonSteam: Rozmawiałem już z Consecuente on powinien znać sprawę, miałem Steama ale mi się zrypał. Zrobiłem jak mi Consecuente podpowiedział aby zrobić Reinstala ale to również nie pomogło, ale w sobotę jadę do Media i kupuję nowego steama, więc w ciągu 2-3 dni będzie.

 

Dlaczego TY .!: Dlaczego ja? Witam, według mnie powinienem dostać admina, ponieważ spędzam sporo czasu na serwerze Only DD2 - gram tylko tam i wiem w sumie wszystko o serwerze, znam wszystkich adminów, znam bardzo dobrze AMXX, mam doświadczenie z serwera CS-*** 4Fun, a myślę że to dobre doświadczenie bo serwer jest jednym z najlepszych w Polsce tak samo jak Multi-Head Only DD2 dlatego chciał bym pomóc w tym by serwer był cały czas na Topie. Chciał bym pomagać innym w grze poprzez usuwanie graczy którzy łamią zasady na serwerze i tym samym umilić grę innym. Już coraz więcej ludzi idzie za mną i zostawiają Puchatka i idą na Multi-Head ale twierdzą że serwer przyciąga cziterów, którzy przez 10-15 min grają sobie bez karnie i to chcę zmienić, dlatego właśnie ja powinienem dostać admina, bo nie robię tego dla siebie tylko zależy mi na serwerze.

 

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: od godz 15.00 do godz 23.00 jestem cały czas.

 

Kontakt:

 

GG - 47189733

 

Email : [email protected]

 

 

 

//edytowane przez Consecuente

 

Bez zbędnych nazw proszę

 

//edytowane przez S0uTL4

 

Poprawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Guest

Jestem na nie.

 

Osobiście w ogóle nie kojarzę, żebyś grał na DD2. Ponieważ akurat od 15 do późnego wieczora siedzę na serwerze najmniej, pokusiłem się o sprawdzenie gametrackera czy się nie mijamy. W sumie nie myliłem się: