Skocz do zawartości
Gość

Niesłuszny Ban

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick podczas gry: psh

 

Godzina, data zdarzenia: 19:34 28.04.2013

 

Mapa: dd2

 

STEAM_ID / IP: 'STEAM_0:1:40294082

 

Uzasadnienie: Witam wczorajszego dnia otrzymałem ss do wrzucenia. wrzuciłem ss w ciągu 5-10 minut. Dziś grając i mając staty bodajże 55:5 admin nie wiem jaki daje mi bana z powodem wallhack. Wczoraj do mnie kumpel mówi nie graj bo ci dadzą bana i tyle będziesz miał z tego no jak widać nie mylił się dla mnie gra na FFA to jedynie tak dla pogrania ja gram od 2 lat ESL ligi itp. rzadkością jest to żebym grał na FFA a że wbiłem sobie tutaj na sieć wczoraj i chciałem troszkę odizolować się od tych lig to powinniście się cieszyć że ktoś wchodzi dobry a nie boty. Admin nie zrobił ss,demka nic.

 

 

 

http://banid.pl/kto?to=0%3A1%3A40294082 (moje konto.) jak bym grał na wh to bym miał bany logiczne.

 

 

 

http://www.esl.eu/eu/player/6467100/ (konto esl)

 

 

 

Proszę coś z tym zrobić bo czuję się w tej sytuacji zbanowany za skill. Jak biegają aimy,wh,sh na serwerze admina niema i każdy wkurza się a jak wejdzie i oczyści i ktoś zacznie w końcu grać bo z odpałami na serwerze się nie dało to jeb mu też bana dadzą.

 

 

 

 

 

[AMXBans] ===============================================

 

[AMXBans] You have been banned from this Server!

 

[AMXBans] You can complain about your ban @ www.multi-head.pl/amxbansdd2/ban_list.php

 

[AMXBans] Reason: 'Wallhack'

 

[AMXBans] Duration: 'permanently'

 

[AMXBans] Your SteamID: 'STEAM_0:1:40294082'

 

[AMXBans] Your IP: '80.54.207.138'

 

[AMXBans] =======================================

 

 

 

Sprawę zostawiam Dla H@.

 

 

 

Dziękuję. psh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Proszę admina mariano$$ o wypowiedź w tym temacie lub wstawienie demka z dowodem.

 

 

 

Przejrzałem demko. Nic nie widzę. UB. Wracaj do gry.

 

 

 

//zamykam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość