Skocz do zawartości
Gość

Klasy Multi-Head.pl #2 [COD MOD]

Rekomendowane odpowiedzi

KLASY:

 


  1.  
  2. Atak
     
  3. Obrona
     
  4. Pomoc
     
  5. Premium
     

 

1. Atak

 


  •  
  • Amadeusz
     
    -Inteligencja 0
     
    -Życie 15
     
    -Wytrzymałość 10
     
    -Kondycja 15
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -mp5navy
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Dodatkowe 15(+int) obrażenia z mp5
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Elektryk
     
    -Inteligencja 20
     
    -Życie 40
     
    -Wytrzymałość 20
     
    -Kondycja 40
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -m249, m4a1
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Masz 3 błyskawice (użycie klawisz "E")
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Komandos
     
    -Inteligencja 5
     
    -Życie 40
     
    -Wytrzymałość 0
     
    -Kondycja 80
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Deagle
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Natychmiastowe zabicie z noża (PPM)
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Skoczek
     
    -Inteligencja 35
     
    -Życie 30
     
    -Wytrzymałość 10
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, Usp, m41a
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -1 rakieta, Auto BH, Zmniejszona widoczność, 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnikowi
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Smoker
     
    -Inteligencja 40
     
    -Życie 60
     
    -Wytrzymałość 0
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, Deagle, xm1014
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Podwójny skok, Auto BH, 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnikowi
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Speedhacker
     
    -Inteligencja 10
     
    -Życie 10
     
    -Wytrzymałość 0
     
    -Kondycja 115
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -knife
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), Nie słychac jego kroków
     

 

------------------------------------------------------

 

2. Obrona

 


  •  
  • Chorąży
     
    -Inteligencja 10
     
    -Życie 25
     
    -Wytrzymałość 10
     
    -Kondycja 0
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -mp5navy
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -3 rakiety
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Powstaniec
     
    -Inteligencja 20
     
    -Życie 10
     
    -Wytrzymałość 20
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, Galil, usp, glock18, m3
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -2 rakiety, Zmniejszona widoczność, Zmniejszona grawitacja
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Saper
     
    -Inteligencja 20
     
    -Życie 15
     
    -Wytrzymałość 10
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, Deagle, sg552, p90
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Posiada 3 miny, Gdy kucnie zmniejsza się widoczność
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Snajper
     
    -Inteligencja 0
     
    -Życie 20
     
    -Wytrzymałość 20
     
    -Kondycja 25
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -AWP, Deagle
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -150% obrażeń z AWP (+int), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża (PPM)
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Zwinny Żołnierz
     
    -Inteligencja 0
     
    -Życie -15
     
    -Wytrzymałość -20
     
    -Kondycja 45
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Flashbang, p228, ump45, Famas
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Posiada ubranie wroga, Zmniejszona grawitacja
     

 

------------------------------------------------------

 

3. Pomoc

 


  •  
  • Cichy zabójca
     
    -Inteligencja 10
     
    -Życie 15
     
    -Wytrzymałość 20
     
    -Kondycja 50
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -ak47
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -2 razy więcej obrażeń w plecy, Widzisz miny, 1/2 z noża, 1/5 szansy na odrodzenie się z mała niewidzialnościć
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Generał
     
    -Inteligencja 20
     
    -Życie 20
     
    -Wytrzymałość 20
     
    -Kondycja 10
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, aug, Deagle
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -2 miny, Zmniejszona widoczność, 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika, 2 skoki
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Szeregowiec
     
    -Inteligencja 10
     
    -Życie 20
     
    -Wytrzymałość 10
     
    -Kondycja 30
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, Deagle, usp, mac10, m3
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Podwójny skok, 6 apteczek, 1/9 wyrzucenie broni przeciwnika, 1/9 na natychmiastowe zabicie z broni
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Talib
     
    -Inteligencja -10
     
    -Życie 70
     
    -Wytrzymałość 5
     
    -Kondycja 80
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Deagle
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z Deagle, Auto BH
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Terrortysta
     
    -Inteligencja 20
     
    -Życie 20
     
    -Wytrzymałość 5
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Famas, Deagle
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -1/7 na zamrożenie przeciwnika, 1/4 z He, Mega skok, Nieskończone naboje z Deagle
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Duch generała
     
    -Inteligencja 40
     
    -Życie 30
     
    -Wytrzymałość 35
     
    -Kondycja 10
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -m4a1
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Wskrzesza 2 osoby z drużyny w ciagu rundy, 1/6 na zabranie perka, Regeneracja 3hp ci 2 sek
     

 

------------------------------------------------------

 

4. Premium

 


  •  
  • Cybersuit
     
    -Inteligencja 15
     
    -Życie 30
     
    -Wytrzymałość 15
     
    -Kondycja 30
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, m4a1, Deagle, ak47
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -2 rakiety, Zmniejszona widoczność, Zmniejszona grawitacja, 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika, 6 skoków w powietrzu, 1/1 z kosy
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Czołgista
     
    -Inteligencja 40
     
    -Życie 30
     
    -Wytrzymałość 50
     
    -Kondycja 30
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Deagle, xm1014
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -xm1014 ma z niego nieskończone ammo i 25hp za zabicie, 1/7 ze wybuchniesz po śmierci, potrójny skok
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Morderca
     
    -Inteligencja 40
     
    -Życie 35
     
    -Wytrzymałość 0
     
    -Kondycja 5
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, Deagle, m4a1
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -5 min, zmniejszona widocznosc, 1/3 na zabicie z He, Regeneruje 5 hp co 2 sek
     

 

------------------------------------------------------


  •  
  • Ninja
     
    -Inteligencja 0
     
    -Życie 40
     
    -Wytrzymałość 0
     
    -Kondycja 30
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Deagle
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Praktycznie niewidzialny, Zmniejszona grawitacja, Natychmiastowe zabicie z noża
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Kapitan
     
    -Inteligencja 10
     
    -Życie 35
     
    -Wytrzymałość 100
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, AWP, m4a1
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    1/3 na zabicie z He, 1/1 z AWP
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Konspirant
     
    -Inteligencja 5
     
    -Życie 60
     
    -Wytrzymałość 30
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Scout, usp, m3
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), 1/1 na zabice z Scout, Zwiększone obrażenia z m3, 3 pułapki które zakopują wrogów
     

 

------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Przypinam

 

Jak bedziesz chcial wprowadzic jakies poprawki to napisz do kogos Moderator + zeby edytowal to

 

tylko nie mow co tylko wysli mu gotowy caly tekst do poprawki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...