Skocz do zawartości
Gość

Klasy Multi-Head.pl #2 [COD MOD]

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Guest

KLASY:

 


  1.  
  2. Atak
     
  3. Obrona
     
  4. Pomoc
     
  5. Premium
     

 

1. Atak

 


  •  
  • Amadeusz
     
    -Inteligencja 0
     
    -Życie 15
     
    -Wytrzymałość 10
     
    -Kondycja 15
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -mp5navy
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Dodatkowe 15(+int) obrażenia z mp5
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Elektryk
     
    -Inteligencja 20
     
    -Życie 40
     
    -Wytrzymałość 20
     
    -Kondycja 40
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -m249, m4a1
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Masz 3 błyskawice (użycie klawisz "E")
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Komandos
     
    -Inteligencja 5
     
    -Życie 40
     
    -Wytrzymałość 0
     
    -Kondycja 80
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Deagle
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Natychmiastowe zabicie z noża (PPM)
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Skoczek
     
    -Inteligencja 35
     
    -Życie 30
     
    -Wytrzymałość 10
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, Usp, m41a
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -1 rakieta, Auto BH, Zmniejszona widoczność, 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnikowi
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Smoker
     
    -Inteligencja 40
     
    -Życie 60
     
    -Wytrzymałość 0
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, Deagle, xm1014
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Podwójny skok, Auto BH, 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnikowi
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Speedhacker
     
    -Inteligencja 10
     
    -Życie 10
     
    -Wytrzymałość 0
     
    -Kondycja 115
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -knife
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), Nie słychac jego kroków
     

 

------------------------------------------------------

 

2. Obrona

 


  •  
  • Chorąży
     
    -Inteligencja 10
     
    -Życie 25
     
    -Wytrzymałość 10
     
    -Kondycja 0
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -mp5navy
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -3 rakiety
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Powstaniec
     
    -Inteligencja 20
     
    -Życie 10
     
    -Wytrzymałość 20
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, Galil, usp, glock18, m3
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -2 rakiety, Zmniejszona widoczność, Zmniejszona grawitacja
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Saper
     
    -Inteligencja 20
     
    -Życie 15
     
    -Wytrzymałość 10
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, Deagle, sg552, p90
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Posiada 3 miny, Gdy kucnie zmniejsza się widoczność
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Snajper
     
    -Inteligencja 0
     
    -Życie 20
     
    -Wytrzymałość 20
     
    -Kondycja 25
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -AWP, Deagle
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -150% obrażeń z AWP (+int), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża (PPM)
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Zwinny Żołnierz
     
    -Inteligencja 0
     
    -Życie -15
     
    -Wytrzymałość -20
     
    -Kondycja 45
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Flashbang, p228, ump45, Famas
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Posiada ubranie wroga, Zmniejszona grawitacja
     

 

------------------------------------------------------

 

3. Pomoc

 


  •  
  • Cichy zabójca
     
    -Inteligencja 10
     
    -Życie 15
     
    -Wytrzymałość 20
     
    -Kondycja 50
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -ak47
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -2 razy więcej obrażeń w plecy, Widzisz miny, 1/2 z noża, 1/5 szansy na odrodzenie się z mała niewidzialnościć
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Generał
     
    -Inteligencja 20
     
    -Życie 20
     
    -Wytrzymałość 20
     
    -Kondycja 10
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, aug, Deagle
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -2 miny, Zmniejszona widoczność, 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika, 2 skoki
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Szeregowiec
     
    -Inteligencja 10
     
    -Życie 20
     
    -Wytrzymałość 10
     
    -Kondycja 30
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, Deagle, usp, mac10, m3
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Podwójny skok, 6 apteczek, 1/9 wyrzucenie broni przeciwnika, 1/9 na natychmiastowe zabicie z broni
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Talib
     
    -Inteligencja -10
     
    -Życie 70
     
    -Wytrzymałość 5
     
    -Kondycja 80
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Deagle
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z Deagle, Auto BH
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Terrortysta
     
    -Inteligencja 20
     
    -Życie 20
     
    -Wytrzymałość 5
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Famas, Deagle
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -1/7 na zamrożenie przeciwnika, 1/4 z He, Mega skok, Nieskończone naboje z Deagle
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Duch generała
     
    -Inteligencja 40
     
    -Życie 30
     
    -Wytrzymałość 35
     
    -Kondycja 10
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -m4a1
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Wskrzesza 2 osoby z drużyny w ciagu rundy, 1/6 na zabranie perka, Regeneracja 3hp ci 2 sek
     

 

------------------------------------------------------

 

4. Premium

 


  •  
  • Cybersuit
     
    -Inteligencja 15
     
    -Życie 30
     
    -Wytrzymałość 15
     
    -Kondycja 30
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, m4a1, Deagle, ak47
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -2 rakiety, Zmniejszona widoczność, Zmniejszona grawitacja, 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika, 6 skoków w powietrzu, 1/1 z kosy
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Czołgista
     
    -Inteligencja 40
     
    -Życie 30
     
    -Wytrzymałość 50
     
    -Kondycja 30
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Deagle, xm1014
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -xm1014 ma z niego nieskończone ammo i 25hp za zabicie, 1/7 ze wybuchniesz po śmierci, potrójny skok
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Morderca
     
    -Inteligencja 40
     
    -Życie 35
     
    -Wytrzymałość 0
     
    -Kondycja 5
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, Smokegranade, Flashbang, Deagle, m4a1
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -5 min, zmniejszona widocznosc, 1/3 na zabicie z He, Regeneruje 5 hp co 2 sek
     

 

------------------------------------------------------


  •  
  • Ninja
     
    -Inteligencja 0
     
    -Życie 40
     
    -Wytrzymałość 0
     
    -Kondycja 30
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Deagle
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Praktycznie niewidzialny, Zmniejszona grawitacja, Natychmiastowe zabicie z noża
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Kapitan
     
    -Inteligencja 10
     
    -Życie 35
     
    -Wytrzymałość 100
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Hegranade, AWP, m4a1
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    1/3 na zabicie z He, 1/1 z AWP
     

 

------------------------------------------------------

 


  •  
  • Konspirant
     
    -Inteligencja 5
     
    -Życie 60
     
    -Wytrzymałość 30
     
    -Kondycja 20
     

 


  •  
  • Uzbrojenie
     
    -Scout, usp, m3
     

 


  •  
  • Umiejętności
     
    -Natychmiastowe zabicie z noża (PPM), 1/1 na zabice z Scout, Zwiększone obrażenia z m3, 3 pułapki które zakopują wrogów
     

 

------------------------------------------------------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

no brawo :) +dla cb

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

fajnie fajnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Przypinam

 

Jak bedziesz chcial wprowadzic jakies poprawki to napisz do kogos Moderator + zeby edytowal to

 

tylko nie mow co tylko wysli mu gotowy caly tekst do poprawki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Bardzo fajne ;) po reseci zmieni sie kolejnosci to zamiast szerego to wziolem szturma ;))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

No super + dla Ciebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

stary temat nie odswiezajcie go ;x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...