Gość Napisano 20 Lutego 2017 #427404 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2017 (edytowane) Klasy i ich opisy z serwera COD 400. 1 Defensywne 1/21.Zdrowy Duch Inteligencja: 10 Zdrowie: 90 Wytrzymałość: 10 Kondycja: -20 Bronie: Aug,Sg550 Opis: Przenika przez ściany przez 6 sekund 2.Żołnierz Militarny Inteligencja: 10 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 25 Bronie: Mac10,M4a1,Smokegranade Opis: +10% DMG,20% szansy na spowolnienie 3.Strzelec Wyborowy Inteligencja: 15 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 35 Kondycja: 15 Bronie: M4a1,Ak47,Smokegranade,Flashbang,hegranade Opis: 10% szansy na odbicie pocisku,10% szansy na oślepienie 4.Snajper Inteligencja: 10 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 25 Bronie: Awp,Deagle Opis: 150 DMG z Awp (+int),1/2 na natychmiastowe zabicie z noża ppm (prawy przycisk myszy) 5.Saper Inteligencja: 25 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 40 Kondycja: 20 Bronie: Flashbang,Smokegranade,sg552,p90 Opis: 3Miny,DMG +15% Z P90 6.Duch Kapitana Inteligencja: 0 Zdrowie: 35 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 30 Bronie: galil,deagle Opis: 2 duchy (klawisz "e"),20 HP za kill 7.Truciciel Inteligencja: 5 Zdrowie: 15 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 5 Bronie: M4a1,Ak47 Opis: Po załadowaniu noża ma możliwość zatruwania przeciwnika przez zadanie mu obrażeń 2/21.Łowca Myśli Inteligencja: 25 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 30 Bronie: Scout,Mp5navy Opis: 1/3 natychmiastowe zabicie ze scout,zmniejszona grawitacja,zmniejszona widoczność 2.Wsparcie 1/21.Zwinny Żołnierz Inteligencja: 0 Zdrowie: 25 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 30 Bronie: hegranade,smokegranade,flashbang,galil,famas Opis: 1/12 z famasa,1/14 z galil-a,2 skoki, lekko zmniejszona grawitacja 2.Telegrafista Inteligencja: 5 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 45 Bronie: mp5navy,deagle,p90 Opis: Zmniejszona widoczność na nożu,zmniejszona grawitacja,apteczka 3.Marszałek Inteligencja: 15 Zdrowie: 25 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 10 Bronie: xm1014,famas Opis: 20% szansy na trafienie krytyczne 4.Komendant Inteligencja: 10 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 40 Kondycja: 30 Bronie: hegranade,smokegranade,flashbang,aug Opis: 2 miny,2 skoki,zmniejszona grawitacja 5.Cichy Zabójca Inteligencja: 10 Zdrowie: 15 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 35 Bronie: m4a1 Opis: 2x większe obrażenia w plecy,20% szansy na odrodzenie 6.Aspirant Inteligencja: 30 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 35 Kondycja: 10 Bronie: hegranade,smokegranade,flashbang,m4a1,deagle Opis: 1 rakieta,autobh,zmniejszona widoczność 7.Pandionita Inteligencja: 5 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 5 Kondycja :15 Bronie: usp,awp Opis: Może postawić 1 replike na runde która odbija obrażenia,DMG Z AWP zależne od Int 2/21.Kapral Inteligencja: 0 Zdrowie: 25 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 10 Bronie: hegranade,g3sg1,deagle Opis: Odporny na hs-y ,ciche kroki,1/4 na odrodzenie się,1 apteczka 2.Szeregowiec Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 35 Bronie: hegranade,smokegranade,flashbang,mac10 Opis: Apteczka,zmniejszona grawitacja do 500,1/19 natychmiastowe zabicie z mac10 3.Ofensywne 1/31.Zwiadowca Inteligencja: 20 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Bronie: hegranade,smokegranade,flashbang,mp5navy,deagle Opis: Przebranie wroga,Auto BH 2.Strzelec Wsparcia Inteligencja: 15 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 20 Bronie: m3,deagle Opis: Zwiększone obrażenia z M3,zmniejsza widoczność podczas kucania 3.Speedhacker Inteligencja: 10 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 100 Bronie: knife,usp Opis: Natychmiastowe zabicie z noża (PPM),nie słychać jego kroków 4.Partyzant Inteligencja: 25 Zdrowie: 15 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 30 Bronie: ump45 Opis: 5% na zabicie z UMP45,autoBH,zmniejszona widoczność 5.Namiestnik Inteligencja: 20 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 10 Bronie: m4a1,hegranade Opis: +30% obrażeń z m4a1,2 skoki 6.Elektryk Inteligencja: 20 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 40 Bronie: hegranade,m249,m4a1 Opis: 1 błyskawica (e), 1/15 na headshota 7.Amadeusz Inteligencja: 0 Zdrowie: 15 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 15 Bronie: mp5navy Opis: Dodaktowe obrażenia z mp5navy 2/31.Karabinier Inteligencja: 10 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 30 Bronie: hegranade,deagle,ak47 Opis: +20% DMG z ak47,1/4 z he 2.Mściciel Inteligencja: 0 Zdrowie: 15 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 10 Bronie: hegranade,flashbang,ak47 Opis: 1/8 na krytyczne uderzenie (2x większe obrażenia),1 apteczka 3.Talib Inteligencja: 10 Zdrowie: 25 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 25 Bronie: elite,deagle Opis: 1/5 na natychmiastowe zabójstwo z deagle,elitki i dodatkowe 5 dmg z nich,autoBH 4.Terminator Inteligencja: 0 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 10 Kondycja: -35 Bronie: mac10,glock Opis: nieskończoność amunicji 5.Mędrzec Inteligencja: -30 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 10 Bronie: aug,usp Opis: Teleport co 10 sekund (odległość zależna od INT),1/3 że nie będzie musiał przeładowywać po wykorzystaniu magazynku 6.Fliper Inteligencja: 15 Zdrowie: 15 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 15 Bronie: hegranade,tmp Opis: dodatkowe 5 DMG,1-9 na krytyczne trafienie,apteczka,autoBH,przebranie wroga 7.Okulista Inteligencja: 15 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 30 Bronie: hegranade,flashbang,galil Opis: Widzi miny,widzi niewidzialnych,dodatkowe 5 DMG,1/15 na wyrzucenie broni 4.Premium 1/21.Konspirant (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 50 Kondycja: 25 Bronie: scout,usp,m3 Opis: 1/1 ze scouta,1/1 z noża (PPM),3 pułapki, zwiększone DMG z m3 2.Kapitan (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 45 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 30 Bronie: hegranade,awp,m4a1 Opis: 1/1 z AWP,1/3 z he 3.Czołgista (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 45 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 40 Bronie: hegranade,smokegranade,xm1014,deagle Opis: xm1014 (nieskończone ammo),25hp za kill,3skoki,5% na zabicie 4.Morderca (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 45 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 40 Bronie: hegranade,smokegranade,xm1014,deagle Opis: xm1014 (nieskonczone ammo),25hp za kill,3 skoki,5% na zabicie 5.Rusek (Premium) Inteligencja: 25 Zdrowie: 35 Wytrzymałość: 30 Kondycja:30 Bronie: m4a1,usp Opis: 2 skoki,2 rakiety (zależne od int-a),dodatkowe 10 dmg z m4a1 6.Shoter (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie:30 Wytrzymałość: 35 Kondycja:20 Bronie: hegranade,smokegranade,flashband,ak47,usp Opis: +15 DMG z ak47,autoBH,1/3 z he,natychmiastowe uleczenie 7.Śmierć (Premium) Inteligencja: 15 Zdrowie: 60 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 20 Bronie: m4a1,usp Opis: Posiada eliminator rozrzuty,1/1 z kosy (PPM),3 skoki 2/21.Assasin (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 100 Bronie: elite,mp5navy Opis: 1/1 z kosy (PPM),niewidka na nożu,autoBH 2.Skryptobójca (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 15 Wytrzymałość: 40 Kondycja: 35 Bronie: hegranade,mp5navy,deagle Opis: Tworzy klona mając mniej niż 85hp,wtedy dostaje niewidke na 7 sec,ale nie ma broni(na czas ukrycia),po 7 sec dostaje broń i dodaktowe DMG 3+(int) z Mp5navy i deagle 3.Starszy Szeregowiec (Premium) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 35 Bronie: mac10,hegranade,smokegranade,flashbang Opis: Apteczka,zmniejszona grawitacja do 500,1/15 natychmiastowe zabójstwo z mac10,1/5 wybuch po śmierci (autodestrukcja która zabija wszystkich w pobliżu) Wyjaśnienie: hegranade - Granat wybuchowy smokegranade - Granat dymny flashbang - Granat oślepiający za kill - Za zabicie przeciwnika autoBH - Automatyczne skakanie po naciśnięciu i przytrzymaniu spacji DMG - Inaczej obrażenia PPM - Prawy przycisk myszy (->) INT - Inteligencja HS-Y - Strzały w głowę Proszę o przypięcie tematu w celach informacyjnych dla graczy. Edytowane 20 Lutego 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi