Skocz do zawartości
Gość

Klasy-opisy | Serwer COD 400

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

                                                                                                                            Klasy i ich opisy z serwera COD 400.

1 Defensywne

1/2
1.Zdrowy Duch
Inteligencja: 10
Zdrowie: 90
Wytrzymałość: 10
Kondycja: -20
Bronie: Aug,Sg550
Opis: Przenika przez ściany przez 6 sekund

2.Żołnierz Militarny
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 25
Bronie: Mac10,M4a1,Smokegranade
Opis: +10% DMG,20% szansy na spowolnienie

3.Strzelec Wyborowy
Inteligencja: 15
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 35
Kondycja: 15
Bronie: M4a1,Ak47,Smokegranade,Flashbang,hegranade
Opis: 10% szansy na odbicie pocisku,10% szansy na oślepienie

4.Snajper
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: Awp,Deagle
Opis: 150 DMG z Awp (+int),1/2 na natychmiastowe zabicie z noża ppm (prawy przycisk myszy)

5.Saper
Inteligencja: 25
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 40
Kondycja: 20
Bronie: Flashbang,Smokegranade,sg552,p90
Opis: 3Miny,DMG +15% Z P90

6.Duch Kapitana
Inteligencja: 0
Zdrowie: 35
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: galil,deagle
Opis: 2 duchy (klawisz "e"),20 HP za kill 

7.Truciciel
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Bronie: M4a1,Ak47
Opis: Po załadowaniu noża ma możliwość zatruwania przeciwnika przez zadanie mu obrażeń

2/2
1.Łowca Myśli
Inteligencja: 25
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 30
Bronie: Scout,Mp5navy
Opis: 1/3 natychmiastowe zabicie ze scout,zmniejszona grawitacja,zmniejszona widoczność

2.Wsparcie

1/2
1.Zwinny Żołnierz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: hegranade,smokegranade,flashbang,galil,famas
Opis: 1/12 z famasa,1/14 z galil-a,2 skoki, lekko zmniejszona grawitacja

2.Telegrafista
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 45
Bronie: mp5navy,deagle,p90
Opis: Zmniejszona widoczność na nożu,zmniejszona grawitacja,apteczka

3.Marszałek
Inteligencja: 15
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 10
Bronie: xm1014,famas
Opis: 20% szansy na trafienie krytyczne

4.Komendant
Inteligencja: 10
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 40
Kondycja: 30
Bronie: hegranade,smokegranade,flashbang,aug
Opis: 2 miny,2 skoki,zmniejszona grawitacja

5.Cichy Zabójca
Inteligencja: 10
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 35
Bronie: m4a1
Opis: 2x większe obrażenia w plecy,20% szansy na odrodzenie

6.Aspirant
Inteligencja: 30
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 35
Kondycja: 10
Bronie: hegranade,smokegranade,flashbang,m4a1,deagle
Opis: 1 rakieta,autobh,zmniejszona widoczność

7.Pandionita
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja :15
Bronie: usp,awp
Opis: Może postawić 1 replike na runde która odbija obrażenia,DMG Z AWP zależne od Int

2/2
1.Kapral
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Bronie: hegranade,g3sg1,deagle
Opis: Odporny na hs-y ,ciche kroki,1/4 na odrodzenie się,1 apteczka

2.Szeregowiec
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 35
Bronie: hegranade,smokegranade,flashbang,mac10
Opis: Apteczka,zmniejszona grawitacja do 500,1/19 natychmiastowe zabicie z mac10

3.Ofensywne

1/3
1.Zwiadowca
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: hegranade,smokegranade,flashbang,mp5navy,deagle
Opis: Przebranie wroga,Auto BH

2.Strzelec Wsparcia
Inteligencja: 15
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 20
Bronie: m3,deagle
Opis: Zwiększone obrażenia z M3,zmniejsza widoczność podczas kucania

3.Speedhacker
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 100
Bronie: knife,usp
Opis: Natychmiastowe zabicie z noża (PPM),nie słychać jego kroków

4.Partyzant
Inteligencja: 25
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 30
Bronie: ump45
Opis: 5% na zabicie z UMP45,autoBH,zmniejszona widoczność

5.Namiestnik
Inteligencja: 20
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 10
Bronie: m4a1,hegranade
Opis: +30% obrażeń z m4a1,2 skoki

6.Elektryk
Inteligencja: 20
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Bronie: hegranade,m249,m4a1
Opis: 1 błyskawica (e), 1/15 na headshota

7.Amadeusz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 15
Bronie: mp5navy
Opis: Dodaktowe obrażenia z mp5navy

2/3
1.Karabinier
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Bronie: hegranade,deagle,ak47
Opis: +20% DMG z ak47,1/4 z he

2.Mściciel
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Bronie: hegranade,flashbang,ak47
Opis: 1/8 na krytyczne uderzenie (2x większe obrażenia),1 apteczka

3.Talib
Inteligencja: 10
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 25
Bronie: elite,deagle
Opis: 1/5 na natychmiastowe zabójstwo z deagle,elitki i dodatkowe 5 dmg z nich,autoBH

4.Terminator
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: -35
Bronie: mac10,glock
Opis: nieskończoność amunicji

5.Mędrzec
Inteligencja: -30
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 10
Bronie: aug,usp
Opis: Teleport co 10 sekund (odległość zależna od INT),1/3 że nie będzie musiał przeładowywać po wykorzystaniu magazynku

6.Fliper
Inteligencja: 15
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 15
Bronie: hegranade,tmp
Opis: dodatkowe 5 DMG,1-9 na krytyczne trafienie,apteczka,autoBH,przebranie wroga

7.Okulista
Inteligencja: 15
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: hegranade,flashbang,galil
Opis: Widzi miny,widzi niewidzialnych,dodatkowe 5 DMG,1/15 na wyrzucenie broni


4.Premium

1/2
1.Konspirant (Premium)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 50
Kondycja: 25
Bronie: scout,usp,m3
Opis: 1/1 ze scouta,1/1 z noża (PPM),3 pułapki, zwiększone DMG z m3

2.Kapitan (Premium)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 45
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 30
Bronie: hegranade,awp,m4a1
Opis: 1/1 z AWP,1/3 z he

3.Czołgista (Premium)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 45
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Bronie: hegranade,smokegranade,xm1014,deagle
Opis: xm1014 (nieskończone ammo),25hp za kill,3skoki,5% na zabicie

4.Morderca (Premium)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 45
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 40
Bronie: hegranade,smokegranade,xm1014,deagle
Opis: xm1014 (nieskonczone ammo),25hp za kill,3 skoki,5% na zabicie

5.Rusek (Premium)
Inteligencja: 25
Zdrowie: 35
Wytrzymałość: 30
Kondycja:30
Bronie: m4a1,usp
Opis: 2 skoki,2 rakiety (zależne od int-a),dodatkowe 10 dmg z m4a1

6.Shoter (Premium)
Inteligencja: 10
Zdrowie:30
Wytrzymałość: 35
Kondycja:20
Bronie: hegranade,smokegranade,flashband,ak47,usp
Opis: +15 DMG z ak47,autoBH,1/3 z he,natychmiastowe uleczenie

7.Śmierć (Premium)
Inteligencja: 15
Zdrowie: 60
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 20
Bronie: m4a1,usp
Opis: Posiada eliminator rozrzuty,1/1 z kosy (PPM),3 skoki

2/2
1.Assasin (Premium)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 100
Bronie: elite,mp5navy
Opis: 1/1 z kosy (PPM),niewidka na nożu,autoBH

2.Skryptobójca (Premium)
Inteligencja: 10
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 40
Kondycja: 35
Bronie: hegranade,mp5navy,deagle
Opis: Tworzy klona mając mniej niż 85hp,wtedy dostaje niewidke na 7 sec,ale nie ma broni(na czas ukrycia),po 7 sec dostaje broń i dodaktowe DMG 3+(int) z Mp5navy i deagle

3.Starszy Szeregowiec (Premium)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 35
Bronie: mac10,hegranade,smokegranade,flashbang
Opis: Apteczka,zmniejszona grawitacja do 500,1/15 natychmiastowe zabójstwo z mac10,1/5 wybuch po śmierci (autodestrukcja która zabija wszystkich w pobliżu)

 

Wyjaśnienie:

hegranade - Granat wybuchowy

smokegranade - Granat dymny

flashbang - Granat oślepiający

za kill - Za zabicie przeciwnika 

autoBH - Automatyczne skakanie po naciśnięciu i przytrzymaniu spacji

DMG - Inaczej obrażenia

PPM - Prawy przycisk myszy (->)

INT - Inteligencja

HS-Y - Strzały w głowę

 

Proszę o przypięcie tematu w celach informacyjnych dla graczy.
 

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...