Bene Napisano 14 Kwietnia 2017 #441461 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 (edytowane) Jeżeli wchodząc na Team Speak 3 widzisz to: To musisz się zastosować do następującej instrukcji. Krok 1: Kliknij lewy klawisz "windows" i wpisz %appdata% Krok 2: Znajdź folder TS3Client, potem cache Krok 3: Znajdź folder z ikonkami naszego TS3 (wchodząc do niego i edytując pliki na koncówkę .jpg lub .png i porównując z naszym TS3) Krok 4: Jeżeli nie wiesz, który folder jest przynależny do naszego TS3, zrób kopię zapasową folderu Cache, a następnie usuń jego zawartość. Jeżeli udało Ci się znaleźć folder z ikonkami naszego TS3, usuń tylko ten folder. Wszystkie ikonki powinny być z powrotem widoczne. Edytowane 14 Kwietnia 2017 przez Bene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi