Wywra Napisano 8 Maja 2017 #448739 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Kolorki jedynie dla lepszej czytelności 1. Piąta umiejętność: zręczność, szczęście, lub inna nazwa. Każdy punkt dodaje 0.05% szansy na cios krytyczny oraz 0.05% szansy na odbicie pocisku. Limit do 100, więc byłoby po 5% maksymalnie. Nie wywróciłoby to do góry nogami systemu gry, ale urozmaiciłoby. Ciosy krytyczne działałyby jedynie na postacie powyżej 100 poziomu, chyba, że osoba trafiająca również ma niższy poziom. Taki fajny bonusik dla nowych 2. EMP a paka. Tutaj rozwiązanie zostawiam administracji, ale ja proponowałbym po prostu działające "5" na klawiaturze podczas EMP. Jeśli nie, to adekwatnie safe spot na hosty powinien nie reagować, jak one tam wejdą. 3. Klasa premium "Tajniak". Ciągle włączone UAV, odporny na EMP, widzi miny, nie słychać jak się porusza, częściowa niewidka. Z broni posiadałby tylko usp z tłumikiem, ale na bezliku. 4. Perk "natychmiastowe podłożenie/rozbrojenie" nie daje NATYCHMIASTOWEGO działania. Do zmiany, albo przerobienia opisu. 5. Perk +5/10+int dmg albo jest zepsuty, albo ma jakiś limit, bo po dodaniu w intę 100pkt nie ma takiego efektu, jaki być powinien. Przydałoby się podać limit. 6. Bonus karabinera to wg opisu 20%, ale wg graczy jest inaczej. Jeśli jest to więcej niż 20, to trzeba zmniejszyć, ale słyszałem że administracja i tak to planuje. 7. Zdecydowanie bonus grawitacyjny za 16.000 jest za mały adekwatnie do ilości kasy. 8. Za 16.000 można by dorobić opcję "zmień statystyki perka", która działałaby jak wymiana (na plus lub minus) 9. Nowe questy: posiadaj choć przez chwilę wszystkie istniejące perki (10.000XP), posiadaj Steam (5.000XP), przeżyj 10x jako ostatni w drużynie zabijając wszystkich wrogów (10.000XP) 10. TT posiadający pakę i stojący nieruchomo ponad 15s od początku rundy zostaje kicknięty, a paka nie wypada, ale trafia do losowego TT. 11. Gdy w jakiejś drużynie został jeden gracz i nie rusza się przez ostatnie 30s, również kick. Często AFKi na respach stoją, a przeciwna drużyna tam nie zagląda bo pilnuje hostów/BSa. 12. Nowe perki: - demoniczny płaszcz (przeciwnik po zobaczeniu Ciebie nie może strzelać pierwsze 2 sekundy) - runa przywołania (po naciśnięciu C przywołuje pakę do pozycji 2m przed Tobą, jeśli leżała wcześniej na ziemi) - amelinowy tłumik (nie słychać jak strzelasz) - pluskwa (po zabiciu przeciwnika do końca mapy/posiadania perka słyszysz co mówi do drużyny) - tablica ouija (widzisz czat martwych wrogów - nie sojuszników!) - peleryna niewidka (po naciśnięciu C daje 95% niewidzialności do końca rundy lub dostania kulki, z rundy na rundę i pod wpływem pocisków widzialność wraca w tempie 10% na kulkę/rundę) 13. Nowe bonusy za killstreak - safespot (tylko na 2-BSowych mapach de_): w promieniu 5m od użycia przeciwnik nie może podłożyć bomby, za 10 zabójstw - rumor (tylko na mapach cs_): losowo wybrany CT nie może odbić hostów (nie ufają mu), za 10 zabójstw - UPS: daje odporność na EMP (tylko tobie), za 15 zabójstw - parachute: jak sama nazwa wskazuje, spadochron. Działa do końca mapy, za 10 zabójstw - reward for peace: jeśli wybierzesz to zamiast nuke, nie możesz już użyć nuke na danej mapie, oraz dostajesz 10% bonusu do XP i 16.000 co rundę, za 21 zabójstw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Maja 2017 #448762 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Zapraszam adminów do napisania swojego zdania na ten temat i mojego pomocnika @WolfIDraV do wypowiedzenia się na temat propozycji nowych perków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WolfIDraV Napisano 8 Maja 2017 #448776 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 1. Chodzi ci o nowa statystkę w klasach? 2. To by trza było plugin od ks w zmianach pobawić się 3. Tutaj trzeba połączyć plugin od ks z ta klasa bo inaczej by nie działało odporność na emp. 6. SOBOT4 posiada nowego Karabinera i Shotera już u siebie. 7. i 8. od nowa plugin na sklep trza bylo by napisać o ile on nie jest wmontowany w silnik lub w inny plugin. 9. Jeśli chodzi o quest z wszystkimi perkami to by trza było zrobić na każdy perk osobny zapis vault co adekwatne jest do zwiększeniem zużycia serwera(Czym więcej perkow tym większe miejsce zajęte i większe zużycie serwera), Posiadaj Steama z tym było by dużo roboty z względu na to, że trza bylo by robić plugin od sprawdzania oraz byl by może problem bo jak wpiszesz w konsoli status to każdy ma steam bo to jest ustawione w amxx z względu na to by było wygodniejsze banowanie, Czy to osiągniecie jest realne(Wybić cały team samemu?) demoniczny płaszcz - perk według mnie może być za bardzo op. runa przywołania - NWM czy jest możliwość zrobienia tego bo może nie usuwać paki a tworzyć nową na mapie i do tego trza doliczy, ze czasami może pobrać, złe pozycje gracza i stworzyć pakę poza mapą pluskwa - wtf? po co taki perk? tablica ouija - po co taki perk? peleryna niewidka - nawet ciekawy perk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wywra Napisano 8 Maja 2017 Autor #448901 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 (edytowane) ^tak mówisz, jakby wielkim wyzwaniem było coś więcej, niż przerobienie kilka linijek prostego kodu. Jak nie potraficie napisać czegoś od zera albo przerobić bardziej skomplikowanych rzeczy, dajcie to mi albo komuś innemu, kto jest programistą Możecie perki, klasy i questy olać, bo to kwestia gustu i opinii itd, ale sprawy EMP i paki, albo AFKów to są podstawy, przez które nieraz każdy się denerwuje calą rundę, jak nie ma admina. Proste kickające pluginy rozwiązałyby wiele problemów Co do zużycia serwera przy queście z perkami, to nie chcę się wymądrzać bo jestem specjalistą głównie od PHP i C++, ale wystarczy do każdego gracza dorobić zmienną o wartości 0, oraz X zmiennych typu bool. Dostanie perka zmienia wartość przy nim z 0 na 1, oraz powiększa o 1 wartość pierwszej zmiennej. Dalej każdy perk prostym if sprawdza boola i jeśli jest już wartość 1 nic nie robi, a jeśli 0, to dalej zwiększa pierwszą zmienną. Gdy pierwsza zmienna osiągnie wartość X (ilośc perków), to następuje wypłata XP oraz usunięcie danych i powstanie trzeciej zmiennej, również bool, która przy wartości 1 blokuje powtarzanie misji aż do resetu. Dane usuwałyby się po skończeniu misji, lub 24h bez aktywności, wiec tak naprawdę istniałyby w profilach max 150-200 graczy grających tu codziennie i na stałe. W przypadku C++ jest to maksymalnie 30min roboty a jeśli nie jest tak z AMX-em, to na pewno wśród innych propozycji jest coś wartego uwagi, co sprawi Wam mniej problemów edit 2: no jak gra muzyczka "I'm the one and only" i masz do pokonania 3 wrogów to jest jak najbardziej realne zabicie ich solo nikt nie mówił o całym teamie, widocznie nie doczytałeś, lub nie chciałeś doczytać o co tam chodzi edit3: co do pierwszego - tak, mega urozmaicenie no, lekka pomoc dla nowych graczy (a ci jak wiadomo potrafią odejść, jak trafią na serwer długo po resecie gdy każdy level 100-200+) jak i mega nowość na arenie i coś, co wyróżni serwer:D edit4 XD: no oczywiście takie perki (lub inaczej działające, ale dające wgląd w czat umarłych) mogą pomóc w rozgrywce, może ktoś woli taką taktykę i taki perk zostając samemu Ale perki, misje i klasa to propozycje drugoplanowe, najważniejsze moim zdaniem są uwagi dot. dwóch istniejących perków, problemy EMP/paka oraz problemy z AFKami. Warto zwrócić na to uwagę, bo ilu by nie było adminów, to zawsze się trafi moment, gdzie nie ma żadnego. Wiele razy kampiłem jak idiota na respie będąc TT, bo AFK miał pakę i musiałem czekać aż jakiś CT go zabije, żeby ją wziąc, narażając swój ks i staty na spotkanie. Niby głupota ale jednak cele mapy są ważne, jak i chęć do gry martwych graczy, a jak AFKi to przedłużają, to prosty automat kickający rozwiązałby wiele problemów. Prosty if sprawdzający w momencie pozostania jednego gracza, czy się ruszał przez ostatnie 30s. Jeśli szkoda na to zasobów, to mógłby po prostu 15s po pozostaniu gracza samego dopiero wtedy sprawdzić, czy ostatnie 15s się rusza. Stracimy dodatkowe 15s, ale zbędne pluginy w tle nie będą marnować zasobów zawsze się znajdzie proste rozwiązanie i nie wmówisz mi, że taki plugin byłby problemem. A jeśli nie jest, to warto było spędzić po 5min na naszej marnej dyskusji i warto było napisać ten temat, bo poziom się podniesie edit5: runa przywołania mogłaby przywoływać pakę pod gracza, wyjdzie na to samo, a nie spadnie za mapę. TT podniesie i leci na BS, a CT oczywiście nie podniesie, tylko będzie pilnować w wygodnej pozycji Edytowane 8 Maja 2017 przez Wywra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nejten c; Napisano 8 Maja 2017 #448904 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 Dodanie 5 statystyki nie równało by się na 400 poziomach. Do każdej statystki po 200 można dać maksymalnie, 2 punkty co lvl, 400 x 2 = 800 / 4 statystki to każda wychodzi po 200. Dodanie 5 statystki uniemożliwi mieć wymaxowanych statystyk na największym poziomie. Co do perków, tylko tłumik robi jakieś wrażenie, komunikacja z drużyną nie jest tak częsta na serwerze, a kiedy już to robią, to mówią gdzie jest przeciwnik a nie sojusznik. Narzędzia ahmeda jest zepsute lecz będzie naprawione po resecie, Tak samo jak DMG karabinera. Misja za steama daje lekką przewagę graczom którzy mają wykupionego steama, bonusowy exp z tego wpłynął by na grę na początku resetu i dało przewagę typu lekkiego (Pay to win) Klasa tajniak może być ciekawa dane na to że ktoś potrafi tą klasę ogarnąć tak samo jak opcja "Zmień statystyki perka" mi się podoba. No i po za tym wszystkim "Reward for peace" też się wydaje ciekawe. Ułatwi to znacznie weteranom serwera którym nie ciężko nabić /ks expienie do 400 poziomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wywra Napisano 8 Maja 2017 Autor #448905 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 (edytowane) ^nie ma nic złego, że się uniemożliwi maksowanie. Kwestia wyboru, ktoś nie chciałby ryzykować i mieć nowych bonusów, to by maksował stare statystyki nie wszystko musi być grą o sumie zerowej, Nejten ja np osobiście wolałbym odpuścić ładowanie w intę przy 100 i pozostałe 100 władować w nową umiejętność, na pewno nie tylko ja, a Ty mógłbyś ładować dalej w 4 stare umiejętności i grać jak dotychczas poza tym przy tych wytycznych które podałem, to byłby bonus dla nowych graczy, a wielu ucieka nie mogąc sobie poradzić z graczami 200-300lvl, tym bardziej jak mają premium takie bonusy pozwoliłyby im zostać, a to zwiększa liczbę potencjalnych nabywców premium/vipa, a przecież o zarobek tutaj chodzi więcej graczy dla właścicieli = większy hajs, więcej możliwości rozwoju (nowe staty) dla graczy = większe znaczenie taktyki i bardziej rozbudowana rozgrywka niż strzel-zabij-wygraj. Wilk syty i owca cała ogólnie bardzo podoba mi się działanie sieci i jej struktura i jako ekonomista miałbym więcej propozycji na samą sieć, ale zacznę od takich prostych bajerów dla jednego serwera, bo dopóki nie ma pluginów z autokickiem ostatniego gracza będącego AFKiem, to nie ma co dalej myśleć o usprawnieniu gry i można dalej poprawiać balans/wymyślać nowe bajery, ale stare błędy pozostaną:D Co do bonusu Steama, to P2W nie jest żadną przeszkodą bo i tak w większości przodują klasy premium i i tak to wygląda, jak wygląda. A przy posiadaniu Steam nie płacisz właścicielom serwera, więc nikt nie buli kasy na marne 5000XP dla sieci. Ot, taki bonus za to, że masz grę, za którą zapłaciłeś i administracja ma pewność, że nie jesteś odpalony, więc mają troszkę mniej roboty, a Ty za to nagrodę osobiście optowałbym za jakimś stalym bonusem (2-5%) do expa, ale zazwyczaj ludzie podchodzą konserwatywnie do takich propozycji i są na nie, więc aż z taką skrajnością nie wyjeżdżam. Edytowane 8 Maja 2017 przez Wywra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nejten c; Napisano 8 Maja 2017 #448906 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 (edytowane) Ułatwiasz grę nowym graczom, i utrudniasz ją weteranom dla zarobku? Gra powinna być zbalansowana dla każdego, nie ważne czy mały czy duży poziom. Są perki które już umożliwiają pokonanie byle jakiego gracza na serwerze, o ile umie się stosować ten perk w praktyce. To że ktoś zaczął grać przed kimś innym, nie znaczy że powinni mieć utrudnioną grę Ludzie grają kiedy mają czas, i według mnie to nie powinni mieć ani ułatwionej ani utrudnionej gry ze względu na to kiedy zaczeli grać i na ich lvl. Ja wyrażam po prostu swoją opinie Co do tego jak wszystko zostanie wzięte pod uwagę zależy od Soboty Edyt 1 Co do kickania AFK'ow czasami może się zdarzyć że ktoś musi wyjść na chwilkę do np. W/C lub coś podobnego, a takie coś automatycznie ich wyrzuci z gry, pomijając to że gracz np. Ma dobry perk i musiał na chwilkę z/w Według mnie to admin powinien się zająć wyrzucaniem graczy za AFK jeśli uważa to za rozsądne ponieważ gracz nie daje oznak życia przez dłuższy czas. A co do EMP + Paki, To można wyrzucić wszystkie bronie, podłożyć pakę i podnieść bronie ponownie, lecz zgodzę się że takie coś ułatwiło by troszkę grę jeśli jest takie coś do zrobienia możliwe Edytowane 8 Maja 2017 przez Nejten c; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wywra Napisano 8 Maja 2017 Autor #448907 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 (edytowane) ^przecież taka czy inna opcja w najmniejszym stopniu nie utrudni gry starym, a ułatwi młodym. Szukam rozwiązań z dobrej woli, bo serwery takie jak COD/Diablo zawsze mają to do siebie, że odstraszają nowych. Proponuję rozwiązania, które pomogą komuś nowemu i dadzą więcej zarobku administracji, jak i nie zniszczą gry starszym. Tak czy siak dzięki za opinię i miałbym prośbę - nie odpisuj tutaj więcej, bo robi się za dużo czytania Masz trochę racji i szanuję Twoją opinię i jakby co jestem dostępny na PW jakbyś z czymś dalej się nie zgadzał, nie chcę odstraszać kogoś, kto wejdzie tu poczytać, bo ludzie mogą mieć inne za/przeciw niż Ty i warto im też odpisać, a nie ma co robić 100 stron tematu Gdybym mógł Cię prosić, edytuj jak możesz post w wolnej chwili i wypowiedz się nt innych propozycji, głównie chodzi mi o pluginy autokicków AFKów i problem EMP i paki, bo to moim zdaniem najważniejsze kwestie do naprawy dobrej nocy edit @Nejten c;: często admina nie ma, a wyjście do wc nie powinno interesować graczy którzy czekają na następną rundę na pewno mozna ustalić JAKIKOLWIEK limit czasowy który pogodzi siusianie z kickaniem, albo po prostu zrobić plugin który kicka za całą rundę AFK, lub więcej moim zdaniem na 100% jeśli ktoś jest AFK więcej niż 2min lub rundę powinien dostać kicka, jeśli podczas tego czasu dojdzie do sytuacji, że zostaje sam w teamie, bo nie można pozwolić na szkodę większej ilości graczy dla zadowolenia jednego. A na pewno trzeba coś zrobić z paką, żeby AFK nie dostawał paki lub ją tracił, zwyczajne wykluczenie nieaktywnego przez minutę (lub ile tam Sobota ustali gracza) z losowania do kogo trafi paka załatwi sprawę. Edytowane 8 Maja 2017 przez Wywra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi