Skocz do zawartości

Kolejne Klasy & Perki


Rekomendowane odpowiedzi

Perk: Nieudane Rozbrojenie

Opis: Masz 1/2-4 na wybuch po śmierci

 

Perk: Kriogeniczne Naboje

Opis: Masz 1/4-6 na spowolnienie przeciwnka i zadawanie mu obrazen

 

Perk: Trutko

Opis: Postawiasz truciznę która atakuje wrogów w zasięgu

Wyjaśnienie tego perku: Jest to coś w stylu apteckzi tylko atakuje wrogów. Klasa z trucizna znajdowała się na cod25k

 

Nazwa Klasy: Destruktor

Bronie Klasy: MP5

Zycie Klasy: 35

Wytrzymałość Klasy: 15

Kondycja Klasy: 5

Inteligencja Klasy: 45

Opis Klasy: Masz 1/x ze pod graczem pojawi sie dynamit, dodatkowy skok

Wyjaśnienie Klasy: x nie jeste na te chwil określona wartością. Można ją zrobić na losowa co rundę lub na stała. Klasa polega na tym, ze jak zadaje obrażenia wrogowi to może pod nim postawić dynamit które wybucha po określonym czasie

Typ Klasy: Premium

 

Nazwa Klasy: Najemnik

Bronie Klasy: TMP

Zycie Klasy: 20

Wytrzymałość klasy 25

Kondycja Klasy: 35

Inteligencja klasy: 20

Opis Klasy: Ulepszenie

Wyjaśnienie: Ulepszenie - Polega na tym, że za zabicie wroga otrzymuje losowa ilość pkt które może wymienić w swoim sklepie na dodatkowy pkt statystyk, dodatkowe obrażenia, szanse na zabicie 1/x

Typ Klasy: Ofensywne

 

Nazwa Klasy: Obronca

Bronie Klasy: XM1014

Zycie Klasy: 35

Wytrzymałość klasy 50

Kondycja Klasy: 9

Inteligencja klasy: 6

Opis Klasy: 1/X odbicie dmg oraz uleczenie się

Wyjaśnienie: X to losowa wartosc co runde. Odbija od 30 do 75% otrzymanych obrażeń oraz leczy sobie od 30 do 50 % odbitych obrażeń

Typ Klasy: Defensywne

 

@Wywra jesteśmy w dziale propozycje więc to są tylko propozycję nowych klas i perków a czy wejdą to zależy od graczy i SOBOTY

Edytowane przez WolfIDraV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty to już dodałeś, czy proponujesz?

@WolfIDraV osobiście uważam, że dodawanie nowych klas i perków w sytuacji, gdy jest już od groma istniejących, mija się z celem, bo nowa osoba i tak tego wszystkiego już teraz nie ogarnia, więc dodawanie nowości to średni pomysł. Lepiej skupić się na czymś w rodzaju pluginów autoslay+kick jak pakę ma AFK.

Ale już żeby nie tworzyć bezsensownego postu, to proszę bardzo: pierwszy perk do niczego, dwa następne w miarę.

Pierwsza premka byłaby bardzo mało grana, jakby nie było co najmniej jednego dynamitu na rundę, możliwe, że nawet jakby był, bo to w sumie podobne do miny itd.

Z najemnikiem wyjaśnij dokładniej model działania i upewnij mnie, że to tylko na jedną mapę by działało :P chyba, że zwariowałeś ^^

Obrońca w porząsiu

 

edit @WolfIDraV co to jest "nieskłaczona" ilość? :D Ja rozumiem o co chodzi, po prostu to jest mina, tylko gorsza, bo nie wie kiedy i gdzie uda mu się ją postawić. A jak to jest czasówka, a nie reaguje na wdępnięcie, to jeszcze mniej pomocne, bo zazwyczaj nie będzie atakować nikogo.

Edytowane przez Wywra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Destruktor ma nieskłaczona ilość dynamitów tylko kłaść ich nie możne. Działa on na takiej zasadzie, że ma np. 1/3 to jak zadaje obrażenia przeciwnikowi to ma 1/3 ze podczas zadawanych obrażeń pod przeciwnikiem pojawi sie dynami co wybuchnie po określonym czasie zadając dodatkowe dmg.

 

Najemnik - np. Po zabiciu gracza dostajesz 5 pkt i te pkt zbierasz klikając przycisk e(skill klasy) otwiera ci się sklep(przeznaczony tylko dla tej kalsy) i te pkt możesz wymienić na dodatkowe pkt życia, wytrzymałości, inta, kondycji, obrażeń, szanse na zabicie 1/x. To wszystko było by ustawiane przez cvary klasy. Można zrobić tak, że pkt statystyk można brać w nieskończoność lub określona ilość razy co ci się sumuję. Zdolność klasy działa do końca mapy o ile nie zmienisz klasy na inna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...