Skocz do zawartości

[ODRZUCONE]Podanko o adminka

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: CzarnyOgien

Doświadczenie(w byciu adminem): byłem adminem cod 45k i 201lvl  10 miesięcy 

Znajomość AMXX (w skali 1-10): znajomość AMXX w skali 7

Staż CS-sie: Gram od kilku lat

Steam/NonSteam: narazie NonSteam ,ale będzie Steam na zawsze

Dlaczego ty: Gram w godzinach gdy niema adminów i widze że ktoś czituje albo jak ktoś się wkrada na konta.

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Gram dużo mam przegrane 1800 godzin na serwerze, moge poświęcić na serwie 2h czasami dłużej.

Link do GameTracker'a: https://cache.gametracker.com/player/CzarnyOgien/80.72.40.110:27027/

Kontakt: Będe wchodził na Steam.

Jestem na NIE

Po pierwsze to podałeś link do Gametracker'a @*A*N*I*M*A*L*M*O*R*D*'a, po drugie na nicku CzarnyOgien masz przegrane 21,35 minut, a nie 1800 godzin, po trzecie jestes NS.

Z plusów to znajomość amx, ale proponuję sprawdzić to przez wyższą administrację.

Pozdrawiam!

PS. to Twoje GT - https://cache.gametracker.com/player/CzarnyOgien/80.72.40.110:27027/

Edytowane przez WoJtAs

Na NIE

• Nie znam cię
  • Nie widzę cię na serwie 
  • Masz ledwo 21 h przegranych
  • Kłamiesz w Podaniu
  • W punkcie "Dlaczego Ty:" powinieneś się trochę bardziej rozwinąć
  • Skoro nie umiesz napisać podania no na 1000% nie znasz amxx'a na 7

Udzielaj się, dużo graj, naucz się pisać podania, opowiedz coś o sobie i nie kłam, a może zostaniesz kiedyś adminem.

@CzarnyOgien Wszystko prawda oprócz linku do GT. Dopiero co grasz, ale tym co zrobiłeś będzie słabo z zaufaniem. Zadania dla Ciebie to dograć, wykazać się i pokazać zaufanie. Podanie możesz następne 14 dni po odrzuceniu czyli od teraz. 

watekzamkniety.png

Witaj! Twoje podanie zostało odrzucone przez administratorów. Oznacza to, że nie zostałeś przyjęty na rekrutowane stanowisko.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Gość