Skocz do zawartości

[ODRZUCONE]Odwołanie


JAKoB

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick podczas gry: AbuK

Godzina, data zdarzenia: Teraz

Mapa: de_dust

STEAM_ID / IP: STEAM_0 : 0 : 191538190

Uzasadnienie: Drogi @BORN2KILL.  Czego byś chciał od jakiegoś innego konta steam które było moje przez zaledwie 7 dni :)? Było ono po prostu bostowane dla mojego kuzyna który sam za bardzo nie potrafi ale upiera się że na wyższych rangach da radę. Po wbiciu mg2 konto zostało oddane jemu i mało mnie obchodzi co z nim robił prawdopodobni nie szło mu jak z resztą zawsze i pobrał pierwsze lepsze haxy  z pierwszej lepszej strony internetowej

i do tego treść bana : ' Nieodrobiony ban z VACiem na drugim koncie steam ' 

Nieodrobiony vac ban do tego nei mój xD?????  Szanuje i lubię mh gram tu od kilku lat ale nie słyszałem o tym żeby multi-head był jakąś instytucją w której można odrobić Vac bana xD 

W sumie sprawa tego konto została wyjaśniona sunowi na pw poparta oczywiście dowodami  ale cóż odpowiedzi nie ma od 3 dni :) Mam wrażenie że minka zrzedła po dostarczeniu dowodów ale co ja mogę on jest Sa w porównaniu jestem tylko zwykłem małym graczem któy w zasadzie nie ma większego zdania :))))

 

EDIT: @JAKoB odpisałem Ci na pw i podałem Ci linki do tego, że banowałeś ze zbanowanego VACem steam = grałeś na spalonym koncie = konto zostaje zbanowane + z racji że byłeś adminem, musiałeś zostać zdegradowany. Na naszej sieci nie tolerujemy spalonych kont u graczy, a co dopiero u adminów. 

Co do bana na czystym koncie - muszę to z czerwonymi skonsultować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

watekzamkniety.png
 

Witaj Graczu. Twoje SSy bądź odwołanie od bana zostało rozpatrzone negatywnie.
Zostałeś uznany za cheatera i dalsza gra na naszych serwerach jest dla Ciebie zabroniona.
Jeśli się z tym nie zgadzasz napisz odwołanie od bana. Masz na to 48 godziny od tej chwili. Przysługuje Ci jedno odwołanie od bana.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza