killercycDDS Napisano 20 Marca 2018 #504437 Udostępnij Napisano 20 Marca 2018 Witam w tym poradniku przedstawię wam jak zrobić własny perk. Zacznimy od podstawowego kodu. #include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "nazwa"; new const perk_desc[] = "opis"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "autor"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; } Dajmy na to, że chcemy stworzyć perk, który ustanawia nam daną liczbę hp na start i co rundę nawet jak doda się w statystyki zmienia się na tą samą. A więc rejestrujemy nową bibliotekę. #include <hamsandwich> Do public plugin_init() Dodajemy. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1) Do public cod_perk_disabled(id) dodajemy po. ma_perk[id] = false; to get_user_health (id); Funkcja get_user_health (id); pobiera z naszej postaci ile mamy życia w danej chwili. Na sam koniec dodajemy całkiem nowy public. public runda(id) { if(ma_perk[id]) { set_user_health (id, x); } } Ten public co rundę będzie nam ustawiał wartość hp jaką damy w kodzie. Zamiast X wstawiamy dowolną warość hp jaka ma być ustawiona Całość powinno wyglądać tak. #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> new const perk_name[] = "nazwa"; new const perk_desc[] = "opis"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1) } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; get_user_health (id); } public runda(id) { if(ma_perk[id]) { set_user_health (id, x); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi