Skocz do zawartości

Poradnik jak zrobić najprostszy perk do cod moda Nowy


killercycDDS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w tym poradniku przedstawię wam jak zrobić własny perk. Zacznimy od podstawowego kodu.

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "nazwa";

new const perk_desc[] = "opis";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()

{
    
register_plugin(perk_name, "1.0", "autor");


cod_register_perk(perk_name, perk_desc);


}

public cod_perk_enabled(id)

{
    
ma_perk[id] = true;

}

public cod_perk_disabled(id)

{
    
ma_perk[id] = false;

}

Dajmy na to, że chcemy stworzyć perk, który ustanawia nam daną liczbę hp na start i co rundę nawet jak doda się w statystyki zmienia się na tą samą.

A więc rejestrujemy nową bibliotekę.

#include <hamsandwich>

Do public plugin_init() Dodajemy.

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1)

Do public cod_perk_disabled(id) dodajemy po.

ma_perk[id] = false;

to

get_user_health (id);

Funkcja get_user_health (id); pobiera z naszej postaci ile mamy życia w danej chwili.

Na sam koniec dodajemy całkiem nowy public.

public runda(id)
{
if(ma_perk[id])
{
set_user_health (id, x);
}
}

Ten public co rundę będzie nam ustawiał wartość hp jaką damy w kodzie. Zamiast X wstawiamy dowolną warość hp jaka ma być ustawiona

 

Całość powinno wyglądać tak.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new const perk_name[] = "nazwa";

new const perk_desc[] = "opis";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()

{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1)

}
public cod_perk_enabled(id)

{
	
ma_perk[id] = true;

}

public cod_perk_disabled(id)

{
	
ma_perk[id] = false;

get_user_health (id);

}

public runda(id)
{
if(ma_perk[id])
{
set_user_health (id, x);
}
}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...