Skocz do zawartości
KrosikPL

[ODRZUCONE]Podanie od Maćka

Rekomendowane odpowiedzi

Nick:Maciej
Wiek:18
Doświadczenie (w byciu adminem):Miałem kiedyś admina na 1 serwerze ale już nie wiem na jakim,więc chcę spróbować na waszych i zobaczyć i dalej się spełniam.
Znajomość AMXX (W skali 1-10):prawedę mówiąc to 5.
Staż w CS-sie: W cs gram od 8 lat, ale 1 rok miałem przerwę.
Steam / NonSteam: Steam.
Dlaczego Ty:Ponieważ zauważyłem że potrzebujecie admina,i chcę pomagać graczom się wybić.
Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Gram od 8 do 19 godziny codziennie.
Kontakt: Forum,Steam
Link do GameTracker'a:https://www.gametracker.com/player/maciej25/91.224.117.30:27050 

 

Pozdrawiam wszystkich graczy.!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Po pierwsze link do GT zły, daj poprawny chociaż w sumie nawet chyba nie ma po co :)
Na serwerze nigdy Cie nie widziałem, nie mam pojęcia czy Ty w ogóle tam grasz bo takiego nicku w game trackerze nie ma :) (maciej25) jest tylko jakiś (MaCiej)
No moim zdaniem podanie od razu do odrzucenia :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


3 konta ponieważ nie chciały mi wejść nazywy i próbowałem wejść na te 3 ale na 1 mi sie zalogowało i nwm czemu jest tyle.

A ten link do game tracker nie chce mi wejść

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czemu zbanowane?.A GT naprawę nie wiem jak wkleić.To 3h może się zwiększyć i aktywność powiększyć.

A jak wkleić gt?

 

Edytowane przez KrosikPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach