Skocz do zawartości

Zgłoś cheatera - ogólna informacja dla adminów.


Bezzi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Premium

1. Demka dodawane przed adminów do sprawdzenia przez UBT muszą zostać dodane zgodnie z wzorem:

Nick:

Mapa:
Serwer:
Link do demka:
Steam ID/IP:
Rozpiska: 

2. UBT zwolnione jest ze sprawdzania demek przedstawionych przed admina, jeżeli ten nie uzupełnił wzoru bądź nie przedstawił rozpiski demka.
- Każdy admin przed wrzuceniem demka do działu, musi upewnić się czy warto marnować nasz czas. Obowiązkiem adminów jest dostarczanie dowodów winy danego gracza/admina.

3. Admin wrzucając demko do działu musi pamiętać o rozpisaniu wcześniej demka. Admini, którzy wstawiają demko bez rozpiski lub nie wykazują chęci do jej przedstawienia muszą liczyć się z tym, że temat trafi do kosza. (Takich demek członkowie UBT nie mają obowiązku sprawdzania, jest to tylko ich dobra wola).

4. Admin musi uzasadnić co UBT ma ocenić, zgłoszenie musi być jasno opisane tzn. co mamy sprawdzić w danym demku, skraca to czas oceny i pomaga przy weryfikacji.

5. Do oceny demka w dziale zgłoś czitera wystarczy opinia jednej osoby (UBT) (wyjątkiem jest zgłoszenie gracza pod WallHacka, wtedy potrzeba co najmniej 2 osób do oceny), jeżeli członek UBT popełni błąd przy ocenie demka, taką sprawę należy zgłosić do Opiekunów UnBanTeam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...