Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/13/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. wandi

    Pokażcie swoje mordki!

    witam, pozdrawiam
    6 punktów
  2. Livio

    Pokażcie swoje mordki!

    lipinki łużyckie łączna 43.. Haha elo dla załogi;)
    2 punkty
  3. urlopowy pemeq

    Klasy + perki

    Witajcie, wraz z administratorem @Aitler zrobiliśmy spis klas premium jak i perków i dodaliśmy coś od siebie perki cod mod 400 1.bezlik ammo bez zmian 2.eagle eye dodać widzenie min 3.twardy baniak bez zmian 4.Bunt +10dmg->+15 dmg 5.Dezercja +10dmg->+15 dmg 6.Notatki sapera odblokować je na saperze 7.Plonace naboje 1/2-6->1/2-4 8.sekret krowy bez zmian 9.tytanowe naboje bez zmian 10.wytrenowany weteran zostawić opcję ze 150 hp 11.zestaw alkaida ak, 1/4 HE, ciche kroki->ak, 1/2 HE, ciche kroki 12.buty snajpera +25 kondy->+35 kondy 13.krytyczne naboje bez zmian 14.palace rekawiczki dodać możliwość ulepszania ich przy wymianie, a nie, że dropimy wersję 15s lub 5s 15.porazajace naboje bez zmian 16.eliminator rozrzutu bez zmian 17.apteczka bez zmian 18.awp sniper bez zmian 19.buty komandosa bez zmian 20.deagle generała wywalić opcję +15dmg +5 wytrzymałości, zostawić tylko +30/+30 21.buty szturmowego bez zmian 22.mistrz scouta 1/1-3->1/1-2 23.notatki kapitana 1-5->3-5 24.platynowe naboje bez zmian 25.podrecznik szpiega 1/1-3 na zadanie 100 (+int) z HE +przebranie wroga->1/1-3 z HE + przebranie wroga 26.radar telegrafisty uav->uav+20 wytrzymałości 27.sztuka dezorientacji bez zmian 28.tajemnica generala bez zmian 29.tajemnica kapitana 1/2 awp, 2 skoki->1/2 awp, 2 skoki, +10 kondy 30.wyposażenie wsparcia bez zmian 31.teleport bez zmian 32.betonowe cialo bez zmian 33.zawodowy rusher 1/2-3->1/3-5 34.akumulator 24v bez zmian 35.snajperka zolnierza bez zmian 36.wykradacz hp 5/15->10/18 37.kameleon perk do wyrzucenia, jedyne co powoduje to notoryczne bugowanie strojów 38.kanonier bez zmian 39.szturm +5dmg +10 do statystyk->+15 dmg 40.elektromagnes militarny dodać w regulaminie punkt o zakazie stawiania go na respie wroga (na tę chwilę brak jakiejkolwiek wzmianki na temat elektromagnesu) 41.mózg generała +40 inta->+20-100 inta 42.łowca headow 20-220 expa za hs->100-240 expa za hs (ulepszanie tego perku to porażka) 43.duch kapitana 6s przechodzenia przez ściany->8s przechodzenia przez ściany 44.prawa reka rambo +15 do statystyk->+15 dmg, +15 do statystyk (inspirowane perkiem o tej samej nazwie na codzie 800) 45.autodestrukcja bez zmian 46.naboje ninji leczenie za 22-30% zadanego dmg->25-35% 47.defibrylator 1/2-6 na wskrzeszenie przy zabójstwie->1/2-3 48.naboje kapitana +40%dmg -30hp->+40%dmg +20hp 49.wyrzucenie broni 1/5 na wyrzucenie, po co jest ten perk skoro są porażające naboje? do usunięcia 50.narzedzia ahmeda niech działa tak jak powinna przy podkładaniu paki i będzie ok 51.zrecznosc skoczka bez zmian 52.moc kradzieja 1/4 na kradzież->1/3 53.adrenalina +50hp za fraga->+60 hp za fraga, +25 kondy 54.moc czolgisty bez zmian 55.moc komandosa bez zmian 56.modul odrzutowy bez zmian 57.pancerz neomexowy bez zmian 58. tajemnica gromu bez zmian 59.talibowskie naboje 1/4-6 z usp->1/4-6 z usp/glocka 60.tarcza szpiega 5-10 redukcji dmg->10-15 redukcji +10 kondy 61.kara sapera bez zmian 62.wyszkolenie medyczne bez zmian 63.wytrzymala kamizelka +30-65 wytrzymałości->+40-70 wytrzymałości 64.zestaw pulkownika bez zmian 65.elficka kamizelka odporność na strzały w klatę->odporność w klatę, +20 hp 66.mroczne kule 20% obrażeń więcej, 1/4 na zabranie przeciwnikowi 100 expa->20% dmg, 35 dodatkowego expa za fraga 67.naboje mistrza ignoruje wytrzymałość->ignoruje wytrzymałość+15 kondycji 68.rozblysk zwiększyć jego zasięg 69.stalowa obrona 20% odporności na pociski->25% +odporność na awp kapitana 70.szal 3 razy większy dmg poniżej 50 hp->3 razy większy dmg poniżej 80hp 71.kosa assasina 1/1-4->1/1-3 72.zloty deagle bez zmian 73.zbroja obroncy +60hp, 100 kevlara->+60hp, +10 wytrzymałości, 100 kevlara 74.pilny uczen bez zmian 75.ksiega wiedzy bez zmian 76.granat zamrazajacy zamrożenie+dodatkowy dmg z HE->zamrożenie+redukcja wytrzymalości u przeciwnika (o ile jest to możliwe, jeżeli nie to bez zmian) 77.zmodyfikowany zolnierz 17-28%->22-35% 78.anihilacja raczej bez zmian 79.nacpane naboje bez zmian 80.tajemnica glocka +25 z glocka, +20 z usp->+30 z glocka,+25 z usp 81.peleryna kucacza bez zmian 82.bunny hop auto bh->auto bh+10 kondy (?) 83.grzmot 1-2 błyskawic->2 błyskawice (lub w wyposażeniu wsparcia zmiana na 1-2 rakiety) 84.bron policyjna 1/20 z mp5->1/19 z mp5 85.fart strzelca 1/6-12 z usp/glock->usunąć lub dać 1/6 z pistoletów 86.morfina bez zmian 87.notatki ninji 2 skoki->3 skoki lub 2 skoki+15 do statystyk tajemnica skazanca bez zmian Klasy Premium cod 400 1. Konspirant (bez zmian) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 20 bronie: scout, usp, m3 dodatkowy opis: 1/1 z noża(ppm), 1/1 scout, zwiekszony dmg z m3, 3 pułapki 2. Kapitan (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 40 ---> 30 *kondycja: 30 ---> 35 bronie: hegrenade, awp, m4a1 dodatkowy opis:AWP (1/1), he(1/3), 2 skoki 3. Czołgista (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 20 ---> 25 *kondycja: 40 ---> 35 bronie: hegrenade, xm1014, smokegrenade, deagle dodatkowy opis:XM1014(nieskończone ammo) 25hp za killa, 3 skoki, 5% na zabicie ---> 10hp za zabicie, 2 skoki 4.Assasin (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 50-->40 bronie: elite dodatkowy opis: 1/1 z noża (ppm) zmiejszona widoczność na nozu, zmiejszona grawitacja.-->kompletna niewidka na nożu, ciche kroki, normalna grawitacja, zostawia ślady na podłodze (jakiś jaskrawy kolor), brak dmg od upadku, 50 hp (brak możliwości jego zwiększania) 5. Morderca (bez zmian) *inteligencja: 20 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 50 bronie: hegrenade, smokegrenade, m4a1, fleshbang dodatkowy opis: 3 miny, he (1/3), 1/7 krytyczne uderzenie, AutoBH 6. Rusek (zmiany) *inteligencja: 25-->20 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 39 bronie: hegrenade, m4a1 dodatkowy opis: 2 rakiety, +10 dmg z m4a1, 2 skoki, 1/2 na zadanie 100 dmg + int z he ---> dodac cd do rakiet większy (taki jak mają błyskawice) 7. Shoter (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 35 *kondycja: 20 bronie: hegrenade, smokegrenade, fleshbang, ak47 dodatkowy opis: AK47 (+15 dmg), 1/3 z hegrenade, AutoBH, Czasowa apteczka---> AK47(+10 dmg), apteczka taka jak u starszego szeregowca *[druga strona]* 1. Śmierć (zmiany) *inteligencja: 15 ---> 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: m4a1, SG552 dodatkowy opis: SG552(+10 dmg), Eliminator rozrzutu, noż 1/1 (ppm), 3 skoki---> zabrać m4a1 i zostawic same SG552 (+7dmg) 2. Skrytobójca (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mp5navy, deagle dodatkowy opis:10% na wyrzucenie broni, zmiejszona widoczność do 60%, 1/4 na stanie sie niewidzialnym dla przeciwnika na 3 sek, mp5 +6dmg---> usunąc wywalanie broni 3. Zeus (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 40 bronie: hegrenade, smokegrenade, m24, m4a1, flashbang dodatkowy opis: 2 błyskawice, 1/13 na oślepienie wroga, m4a1 +7 dmg ---> 2 skoki 4. Starszy Szeregowy (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 20 *wytrzymałość: 10---> 20 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mac10, smokegrenade, flashbang dodatkowy opis: Apteczka, 3 skoki ,MAC10 (1/13), 1/3-4 wybuch po śmierci--->usunąć szansę na wybuch po śmierci 5.Szturmowiec *inteligencja: 0 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: glock18, m4a1. ak47 dodatkowy opis: AK47 & m4a1 (+8dmg), 3 skoki, zmiejszona widocznosc na nożu 6. Strażnik (zmiany) *inteligencja: 0 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 43 ---> 35 *kondycja: 7 ---> 10 bronie: aug, degle dodatkowy opis: 33% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń, widzi niewidzialnych ---> 25% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń
    1 punkt
  4. F4N4TYK

    Bug trutek!!!

    Data zdarzenia: 2020-07-13 Nick gracza: [IP] 10: 'CienkiOski_:*' (CT) -- 77.114.104.62:27005 [STEAM_1:0:1977471985 Dowody: http://ehltv.hltv.org.pl/srv23614/HLTV-2007130942-de_inferno.dem.zip czas na demku: 56:40:30 Świadkowie: @Hisoka Uzasadnienie: Witam! gracz ten na koniec rundy specjalnie zbugował trutki na klasie truciciel , aby ten na początku kolejnej rundy pozabijały sobiee graczy . Proszę o bana dla typa!!!!
    1 punkt
  5. Max

    #468 - Pytanie Dnia

    Generlanie nie trzeba dużo się nad tym zastanawiać. Pozwolę sobie odpowiedziec wedle tego, czego byłem uczony jako dziecko. 1. Pycha. 2. Chciwość. 3. Nieczystość. 4. Zazdrość. 5. Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu. 6. Gniew. 7. Lenistwo
    1 punkt
  6. Krzysiu jak najbardziej zasługuje na szanse. stały wesoły gracz, tak jak Kso napisał podstawy szybko załapiesz i będzie ok, Jestem na Tak
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...