Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/26/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dej man

    Podanie na Admina

    Nick w grze: [D]A[M]I[A]N] Imię: Damian Wiek: 17 Link do Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/[D]A[M]I[A]N]/147.135.197.53:27015/ Steam/Non Steam? (Link do profilu): nie mam steam Doświadczenie adminowskie: nie miałem okazji posiadać tej roli ale znam AMX Znajomość komend AMXX (skala 1-10): 6 Dlaczego Ty?: myślę że bym się nadawał w tej posadzie jestem bardzo aktywnym graczem trochę nie panuje nad emocjami ale postaram się poprawić w swoim zachowaniu Kontakt: discord/ forum / serwer
    2 punkty
  2. Aitler

    #767 - Pytanie Dnia

    Randka z @VisTeR.'
    2 punkty
  3. Julshi

    #767 - Pytanie Dnia

    Spanie
    2 punkty
  4. 2 punkty
  5. aquax

    Changelog Serwera COD 200

    Od dzisiaj wszystkie, nawet najdrobniejsze zmiany na serwerze będą zamieszczane tutaj.
    1 punkt
  6. REGULAMIN SERWERÓW CODMOD 1.6 | COD 200 | COD 400 | 1. Zakaz używania cheatów, skryptów oraz wspomagaczy np. celownik AWP lub modele ESL. *ban permanentny* 2. Grafika SOFTWARE jest zabroniona. W przypadku wykazania ich podczas robienia screen’ów gracz otrzymuje bana na 1 dzień->perm. 3. Nie zakazujemy przeklinania, lecz staramy się nie nadużywać wulgaryzmów. Wszelkie obelgi w stosunku do innych graczy czy nadużywanie przekleństw będzie karane w zależności od wagi przewinienia. *kick/ban od 5 min do tygodnia* 4. Zakaz prowokowania innych graczy oraz siania dezinformacji. *kick, ban 5 min* 5. Zezwalamy każdej grupie wiekowej na korzystanie z voice chatu, natomiast nadużywanie mikrofonu jest zakazane. *kick/ban 5 minut* 6. Zakaz reklamowania: stron internetowych, cheatów, skryptów, innych serwerów (nie dotyczy zagranicznych stron). *ban permanentny* 7. Maksymalny ping na serwerze wynosi 120. Nie utrudniajmy rozgrywki innym klatkami. *kick, ban 5 min* 8. Nie stawiamy min oraz pułapek (również trucizny), na: - pace, - bs’ie, -przy hostach (przed bezpośrednim wejściem do pomieszczenia z hostami i w nim np. resp TT cs_italy2), - respie wroga, - drabinie, pochylni, schodach, w oknach oraz jedynie w drzwiach, które możemy otworzyć - w wentylacji (w bliskiej odległości od niej/przy wyjściach z tych miejsc) - w wąskich korytarzach np na mapie de_westwood, de_eldorado włącznie z bezpośrednim wejściem/wyjściem do nich *Zakaz stawiania 3 min na sobie jedynie w wąskim przejściu *Zakaz stawiania ELEKTROMAGNESU przy hostach oraz na bs’ie i respie wroga. *Zakaz używania komendy /odblokuj będąc w pułapce *kick,ban od 5 min wzwyż* 9. Stawianie sentry-gun'ów jest nieograniczone w żaden sposób. 10. Nie używamy błyskawic, duchów, rakiet oraz ks’ów (predator wraz z airstrike) na resp wroga przed 7 sekund. Czas ten również odnosi się do użycia perków m.in. autodestrukcji po pojawieniu się na respie wroga. *Nie używamy żadnej umiejętności tuż przed zakończeniem rundy w celu zbugowania dmg na respie wroga. *kick,ban od 5 min wzwyż* 11. Nie strzelamy oraz nie skanujemy na resp wroga przed 7 sekund na mapach: de_eldorado, de_alexandra, de_dust2002, de_rats_1337. *kick, ban od 5 min wzwyż* 12. Zakaz używania jakiejkolwiek broni, /ks oraz perków podczas trwania rozgrzewki. Punkt ten odnosi się przede wszystkim do nagród zdobytych podczas jej trwania. *kick, ban od 5 min wzwyż* 13. Zakaz wspólnego nabijania exp’a oraz wykonywania misji *ban 1 dzień - tydzień* 14. Zakaz bugowania klas, statystyk, perków, misji i wyzwań. *ban 1 dzień* 15. Zakaz bugowania paki oraz robienia relogów w celu bycia ponownie żywym. *kick, ban 5 min* 16. Zakaz przeszkadzania w grze np. umyślne spamowanie perkiem bezlik ammo, granie ze zbugowanym strojem, oślepianie itp. *kick, ban 5 min* 17. Nie wysyłamy naszych zgłoszeń na say, w tym celu piszemy na u@. Nie stosowanie się do tego będzie skutkowało banem. *ban 5 min* 18. Wykonywanie celów mapy jest obowiązkowe od 1:00. Po tym czasie powinno się skupić na ich realizacji. *kick/ ban 5-30 min* 19. Zakaz wchodzenia na TXT map wraz z odbijaniem się od nich. Gracz z mniejszą grawitacją może nad nimi “przelatywać”. *kick/ban 5-30 min* 20. Zakaz wychodzenia z serwera/na spect (przechodzenia z ct do tt i odwrotnie celem bycia martwym) podczas trwania NUKE. *slay, kick, ban 5 min* 21. Zakaz używania komendy CMD (cl_forwardspeed 400, cl_backspeed 400, cl_sidespeed 400 - wartość domyślna wygląda tak). *ban 5 min - 1 dzień* 22. Rush nie jest zakazany. 23. Nicki bądź nazwy klanów wulgarne, rasistowskie bądź naruszające wyznania religijne są surowo zakazane. *ban 5-30 min* 24. SGS, GS, SGJ są zabronione *ban tydzień* 25. Zakaz przebywania na spec w celu zdobywania nagród *kick,ban od 5 min wzwyż* 26. Zakaz rzucania flash'y na małych mapach *slay, kick* 27. Czas na wstawienie screenshot'ów na forum nie może być dłuższy niż 7 dni. 28. Zakaz sprzedawania perków, sygnetów, klas etc za realne pieniądze. 29. Admin może sukcesywnie zwiększać długość bana, jeżeli gracz notorycznie łamie dany punkt regulaminu. 30. Zakaz używania perków dodające obrażenia do granatu w celu zwiększenia obrażeń kuszy stalkera. 31. Administracja Multi-Head ma zawsze racje. 32. Regulamin może ulegać zmianom, nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go! Zakaz kopiowania bez zgody Administracji Multi-Head
    1 punkt
  7. PsYcI-I0

    grywanie map

    Odniosę się do tematu map na jackpocie, kiedyś już pisałem o tym że grywane są ciągle te same. Dzisiaj wyglądało to tak : dust-dust_go-cashe-dust-cashe.... może jakieś inferno i mirage się jeszcze zdarzyło ale ciągle są grane te same mapy. Proponuje po raz kolejny zrezygnowania z wyboru map i wprowadzenie systemu zapętlania 5 wybranych (różnych a nie 3 odmiany dusta )map w tej samej kolejności bynajmniej na okres próbny czy zda sprawę. moje propozycje: mirage-dust-nuke-inferno-cashe-train (wszystkie z wersji go) a i albo mi się zdaje albo nie działa komenda thetime i timeleft kappa.
    1 punkt
  8. Multi-Head

    Regulamin Forum

    REGULAMIN FORUM MULTI-HEAD.PL Zasady ogólne Forum Rejestrując się na Forum automatycznie akceptujesz ten regulamin. Każdy użytkownik jest równy wobec zasad. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. Team Forum nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników na Forum. Team Forum zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez podania przyczyny. Dozwolone używanie słów wulgarnych z umiarem, lecz każda obraza będzie surowo karana. Korzystanie z opcji "cytowania" jakiejś osoby z serwera itp, bez użycia cenzury. Prosimy, aby tej opcji, używać mądrze i bez przesadyzmu. Za sianie fermentu, wypowiadanie się w tematach, które nas kompletnie nie dotyczą, od razu leci "+1" na konto, takiego delikwenta. Konta użytkowników Zakładając konto miej na uwadze to aby twój nick nie był podobny do żadnego z nicków Administratora, Super Moderatora, Moderatora itd. Administracja zastrzega sobie prawo do zbanowania takiego konta oraz do oceny czy nick jest podobny czy też nie. Konta użytkowników z nazwami nie mającymi najmniejszego sensu, tzn. przypadkowy ciąg znaków i te z wulgarnymi nickami zostaną natychmiast zbanowane. Nie używamy w nickach swoich adresów mail. W razie pomyłki możliwa jest zmiana nicku kontaktując się z Administracją. Multi-konta Na Forum Multi-Head.pl każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Wyjątkiem jest sytuacja gdy kilku członków rodziny, grona osób posiada jedno IP. Wtedy po uprzednim powiadomieniu AF można zrobić więcej niż 1 konto na danym IP. W razie braku dostępu do konta możliwe jest założenie nowego w celu kontaktu z Administracją Forum. Po przywróceniu starego konta - nowe zostanie usunięte. Tematy użytkowników Przed założeniem tematu zapoznaj się z regulaminem lokalnym działu. Przed założeniem tematu sprawdź czy podobny już nie istnieje. Jeśli temat został zamknięty bądź usunięty nie zakładaj go ponownie. Napisz prywatną wiadomość do moderatora danego działu, co było powodem jego usunięcia. Staraj się rozwiązać swój problem czytając tematy innych użytkowników, szukając informacji w google, bądź na podstawie swojego doświadczenia. Temat nazywaj konkretnie tak samo jak jego treść. Akceptowana jest tylko wypowiedź rzetelna wnosząca coś nowego do tematu. Posty Piszemy prosto i treściwie. Staramy się pisać poprawnie, przestrzegając podstawowych zasad ortografii i interpunkcji. Każdy poza administracją(czyt. Moderator wzwyż) ma zakaz wypowiadania się w podaniach na Unban Team. Odpowiadając w podaniach na jakąkolwiek funkcję konieczne jest uzasadnienie swojej decyzji. "Powody up" lub podobne uzasadnienia skutkować będą ostrzeżeniem. Nie wypowiadamy się na tematy z propozycjami bądź problemami dotyczącymi serwerów, na które nie zaglądamy, bądź bywamy sporadycznie. Wypowiedzi takie będą uważane za spam i nagradzane ostrzeżeniami. Posty, typu "Fajny Artykuł, łap lajka", czy na przykład, "Fajny poradnik" , będą karane warnami. Zabrania się: Spamowania w jakimkolwiek dziale. (Wyjątek - dział OFFtopic) Powtarzania wypowiedzi innych użytkowników. Odświeżania tematów częściej niż raz na 48h. Wyzywania innych użytkowników forum! Tworzenia postów w kolorach czerwonym i zielonym, które są przeznaczone dla Administratorów, Opiekunów Sieci, Super Adminów, Super Moderatorów i Moderatorów. Używania na zmianę "WiElKiMiCh i MaŁyCh LiTeR". Pisania "Każdego Słowa Wielką Literą". Pisania całej wypowiedzi WIELKIMI LITERAMI, pogrubioną czcionką, pochyloną czcionką, podkreśloną czcionką, przekreśloną czcionką - stosujemy tylko po to, żeby podkreślić znaczenie danego słowa w poście. Celowego używania "rarzoncyh błenduw ortoghraficznyh". Pisania całego postu kolorem (nie dotyczy ukrytych działów). Ten punkt tyczy się także moderatorów, administratorów! Kolory są po to, aby podkreślić jakieś ważne słowo etc. Wypowiadania się w dziale UnbanTeam(Odwołania, Screenshoty etc), oraz Skargach i problemach, jeżeli temat nas nie dotyczy. Wypowiadania w podaniach o adminów graczom, którzy nie zaglądają na serwer, którego podanie dotyczy. Jeśli na danym serwerze nie grywamy nie możemy mieć pojęcia co kandydat na serwer wnosi. Wypowiedzi takie będą uważane za spam i nagradzane ostrzeżeniami. Wypowiadania się w podaniach, propozycjach itp. TeamSpeaka, jeżeli w ogóle na nim nie przesiadujemy. Avatary i Sygnatury Administracja może usunąć avatar jeśli uzna go za niewłaściwy bez podania przyczyny. Zabrania się używania avatarów i sygnatur z treściami rasistowskimi, erotycznymi oraz takimi które ogólnie zostały przyjęte za niewłaściwe. Administracja zastrzega Sobie prawo do zbanowania konta bądź usunięcia sygnatury jeśli łamie ona postanowienia tego regulaminu. Maksymalny rozmiar treści (obrazek/gif/film etc) w sygnaturze może wynosić max 600x250px W sygnaturze może znajdować się tylko jedna grafika/film/gif etc. Nie używamy avatarów i sygnatur mogących wywołać epilepsję (tj. szybko migający gif). Moderacja będzie usuwać taką treść. Niedozwolone treści Na forum zabrania się następujących rzeczy: reklamowania konkurencyjnych serwerów/sieci w miejscach innych niż te, które są do tego przeznaczone (czyt."Reklamy serwerów/sieci"), pisania treści obrażających innych użytkowników, pisania treści oczerniających innych użytkowników, pisania treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów , pisania treści, które zawierają treści prywatne - np. cytaty rozmów ze skypa/gg - W celu uszanowania prywatności osób, które nie chciały publikacji jakiejś rozmowy, pisania treści propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające , pisania treści ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych ustrojami opartymi na dyktaturze, pisania treści o terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm) pisania treści nawołujących do łamania zasad gry, omijania zabezpieczeń gry lub korzystania z bugów, zamieszczania linków do hacków, trojanów, wirusów i wszelkiego typu niedozwolonego oprogramowania.Team Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników, zamieszczanie treści pornograficznej na forum (linków, zdjęć, itp). Kary Niestety wielu użytkowników łamie obowiązujące tu zasady, często z niewiedzy lub złości, czasem umyślnie, czasem niechcący. Staramy się ustalać motywy, jakie kierowały w tym czasie ludźmi i dawać kary adekwatne do czynu, jednak chcielibyśmy robić to jak najrzadziej. Odwołania od kar na forum (bany etc.) składacie do Administratora forum, pisząc do niego prywatna wiadomość bądź zamieszczając temat z odwołaniem w tym. Każdemu przysługuję jedno upomnienie. Można to znieść w chwili, gdy dany użytkownik złamie kilka punktów w regulaminie za jednym razem, bądź tego samego dnia. Po otrzymaniu upomnienia użytkownik za każdym razem może otrzymać ostrzeżenie nie zależnie od wykroczenia. Zgłaszanie wykroczeń W przypadku zauważenia złamania regulaminu przez innego użytkownika forum należy zgłosić post za pomocą opcji Zgłoś, która znajduję się pod postem. Zachowania pseudo-moderatorskie są niedozwolone Ekipa Forum Na Team Forum składają się (od najmniej ważnego do najważniejszego): Moderatorzy, Super Moderatorzy, Super Admin, Opiekun Sieci i Administrator. Decyzje Administratorów są nieodwołalne! Od decyzji Moderatora, Super Moderatora oraz Super Admina odwołujemy się do Administratora Forum w odpowiednim dziale. Prawa autorskie Zamieszczając jakikolwiek tekst pisany, fotografie, grafikę przez siebie, zrzekasz się do nich praw autorskich na rzecz tego forum, poza obrębem forum możesz kopiować, powielać oraz wszystko czego tylko będziesz chcieć. Zakaz kopiowania bez zgody autora.
    1 punkt
  9. elo elo 350

    #767 - Pytanie Dnia

    Jakie masz plany na weekend?
    1 punkt
  10. dupadupadupadupa

    Pokażcie swoje mordki!

    Siema po latach
    1 punkt
  11. ^No

    Podanie na Admina

    Tak ++GT -AMX (na spokojnie ogarnie) +imie Mozna dac okres probny 7dni
    1 punkt
  12. Vaniish

    #767 - Pytanie Dnia

    Pisanie z @elo elo 350 na chatboxie
    1 punkt
  13. Born

    #767 - Pytanie Dnia

    Dziara
    1 punkt
  14. Vaniish

    Podanie na Admina

    Narazie na nie. Popraw zachowanie i będę na tak I jeszcze trochę AMX.
    1 punkt
  15. KIKU09

    Podanie na Admina

    Jestem na Tak +AMX +trochę się poprawiłeś +aktywność
    1 punkt
  16. Hanybal

    Podanie na Admina

    Imponujący wynik na gametrackerze ? @elo elo 350 przecież nie napisałem czy jestem na tak czy na nie, tylko zaplusowałem go za czas spędzony w grze @Hanybal Nie obchodzi mnie to, masz mi podać Twoje GT z serwera na pw, jak nie grasz to po kiego grzyba się wypowiadasz? Takie wypowiedzi to spam. ~ elo elo 350
    1 punkt
  17. seqq

    Propozycje map

    https://maps.cs-bg.info/maps/cs/596/ fajna stara mapka, chyba nie ma zbytnio przesadzonych kamp
    1 punkt
  18. Julshi

    #742 - Pytanie Dnia

    Najprawdopodobniej nad polskie morze
    1 punkt
  19. REGULAMIN ADMINISTRATORA SERWERA W momencie składania podania na administratora serwera użytkownik akceptuje wszystkie poniższe punkty. Zadaniem admina jest czynny udział w życiu sieci - sprawdzanie na bieżąco forum, w szczególności tematów w UBT i działach dotyczących pilnowanego serwera. Admin musi być konsekwentny, sprawiedliwy i mieć dobry kontakt z graczem. Rozgrywka jest zawsze na drugim planie. W pierwszej kolejności dążymy do opanowania porządku na serwerze. Admin ma obowiązek dokumentować wszystkie wykroczenia w przypadku banów dłuższych niż 5 min (screen'y, demo), być czujnym w przypadku braku HLTV na serwerze. W momencie braku uwag dotyczących gry gracza zgłoszonego na U@, admin jest zobowiązany do poinformowania gracza wnoszącego prośbę prostym komunikatem (np. "czysty"). Admin ma obowiązek do przedstawienia dowodów lub wypowiedzi w odwołaniu/skardze do 24h od momentu napisania tematu. W innym wypadku zostaje nagrodzony punktem ostrzeżeń o wartości 1 w dziale adminów. Powody banów muszą być jasne i konkretne. W przypadku nie stosowania się do tego punktu wyciągane będą konsekwencje w postaci punktów ostrzeżeń. Długość banów musi być zgodna z taryfikatorem banów ustalonym przez Opiekuna Serwera i H@. Admin jest zobligowany do wypełniania tygodniowej normy czasowej na serwerze i zgłaszania nieobecności w odpowiednim dziale. W przypadku otrzymania ostrzeżenia na forum, admin ma 24h na jego odpracowanie. Admin potrafi prawidłowo ocenić SS'y i rozpisać demo. Skargi/zgłoszenia na członków administracji należy składać w ukrytym dziale adminowskim lub prosić członków UBT o umieszczenie treści w ukrytym dziale UBT. W sytuacji chęci zmiany mapy admin powinien skonsultować się z pozostałymi adminami i graczami (poprzez amx_vote). Admin musi być wzorem dla graczy zarówno na serwerze, forum, jak i TS3. UBT zwolnione jest ze sprawdzania demek przedstawionych przed admina, jeżeli ten nie uzupełnił wzoru bądź nie przedstawił rozpiski demka. Jeżeli gracz otrzymał już czterokrotnie bana z powodem "Wstaw screeny na Multi-Head.pl" admin jest zobowiązany do nagrania demka i wrzucenia go do odpowiedniego działu. Każdy kolejny ban z powodem: "Wstaw screeny na Multi-Head.pl" powyżej 4 razy, będzie skutkował ostrzeżeniem dla admina. Zakaz kopiowania bez zgody autora!
    1 punkt
  20. Multi-Head

    Regulamin COD 200 (txt.)

    Nowy regulamin SERWERA COD 200 dosyć uproszczony ale jasny i przejrzysty. Zabrania się wychodzenia poza granice mapy (wyjątek perk Duch kapitana) oraz wchodzenia na zaznaczone txt kolorem czerwonym (można nad nimi przelatywać nie biegać po nich). de_dust2 de_dust Górna czerwona krawędź https://drive.google...RjlBMHJWRjlmUEk https://drive.google...bHU1SmJBN1BTeUk de_dust2002 https://drive.google...SnFEaVR1SmNoeUk de_dust4ever https://drive.google...SmpPMTJRbldYQkU de_dustyaztec https://drive.google...dmloYVJ5b2N1Y3c de_dust_1337 https://drive.google...T2ptbXo2NXN3OWs css_dust brak css_dust2 brak cs_office brak de_aztec https://drive.google...RndtRC1SSThycjA https://drive.google...TmZMTUxzSXloWFE de_aztec2 brak de_inferno https://drive.google...iew?usp=sharing de_eldorado https://drive.google...Rll2eVJVZl9OZUU https://drive.google...eTBtZ2YySFI2NkE https://drive.google...iew?usp=sharing cs_italy https://drive.google...iew?usp=sharing cs_italy2 https://drive.google...YndhRlZaOWR6MjQ https://drive.google...NXpxRkdXQ1N2NXM https://drive.google...Mk9ncU9hTUNPZkU https://drive.google...iew?usp=sharing cs_assault_upc https://drive.google...SncyNGEwTWNvZEk https://drive.google...RGhDY2x5TnROLVU https://drive.google.com/file/d/0B8uWbLro6ZtdSG5SZzEtNU9MTXc cs_assault_1337 https://drive.google...U1Nqb2dyS1dkTXc cs_assault https://drive.google.com/file/d/0B8uWbLro6ZtdVXlwc19sVEtmeWc/ https://drive.google.com/file/d/0B8uWbLro6ZtdQ0VCZHVYeE5MVXc/ css_assault 2 https://drive.google...bC1IeFZVSGFmbU0 https://drive.google...bExyZXFTWE9zcDA cs_wiocha https://drive.google...UE8yUXdOZFRtY1E https://drive.google...iew?usp=sharing de_lidl https://drive.google...ekZ1Nk1NY3ZQams https://drive.google...Q0xIS0dBRVZOQ0k https://drive.google...NVM4SmstMEloZlk https://drive.google...UnFyMFpLVzVlcW8 de_hell https://drive.google...TzZtNnhLam5tT1k de_nuke 1 https://drive.google...MDQ1QjJoQzRDV2c de_westwood brak de_westwood_big brak cs_max brak de_kabul_32 brak css_kabul2 brak de_cpl_mill bark de_train brak css_train brak de_tuscan brak de_cbble brak de_sunny brak de_mirage brak css_inferno brak css_mirage https://drive.google...iew?usp=sharing de_museum brak de_rats_1337 brak cs_rio https://drive.google.com/file/d/0B8uWbLro6ZtdTG5FSTVxeFp1Zms/ https://drive.google.com/file/d/0B8uWbLro6ZtdbnpKT0psc09YeFE/ Proszę adminów jak i graczy o zapoznanie się z tym oto regulaminem. Temat zamykam i zostawiam podpięty.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...