Skocz do zawartości

Welcome to the

Welcome to my forums, full of great ideas.
Please register if you'd like to take part.

Nowa odsłona Multi-Head.pl

Z pewnością znajdą się rzeczy, które według ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w temacie.

PsYcI-I0

Donator

Ostatnia wygrana PsYcI-I0 w dniu 13 Marca

Użytkownicy przyznają PsYcI-I0 punkty reputacji!

O PsYcI-I0

  • Tytuł
    Debiutant II
  • Urodziny 20.05.1999

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

3 201 wyświetleń profilu
  1. PsYcI-I0

    Siema mam pytanie skoro wrócił stary biohazard to co dalej ? jakaś reklama czy coś? było pisane o jakims temacie ze zbiórką i nic cisza a chętnie bym pograł z ludzmi @FranzMaurer
  2. PsYcI-I0

    hmm pana kojarzę tylko pod innym nickiem +doswiadczenie ma był adminem i nie pamiętam problemów z nim +wiek -GT ale powiem tak. Jak ja składałem podanie też nie było rewelacyjne -ns pozwolę dać na testy 2-wu tygodniowe o ile przejdzie wymagania
  3. PsYcI-I0

     zamknięty

    +1 biohazard był lepszy i wiecej typa grało
  4. PsYcI-I0

     zaakceptowane

    okej Ty pierwszy ja drugi ,gra NA TAK dobrze cie znam mieliśmy tam razem admina polecam +wiek +steam +GT
  5. PsYcI-I0

    226 https://cssetti.pl/serwer/80.72.40.110:27020
  6. PsYcI-I0

    Byle było lepiej
  7. PsYcI-I0

    a skoro temat serwera uważam że wiecej ludzi grało jak był biohazard mozna by było do niego wrócić ?? sam dobrze się tam bawiłem nie mówie że tu zle tylko dziennie widze 2-8 ludzi a czasami stoi pusty a na biohazardzie grało po 20 nawet
  8. PsYcI-I0

    Ja to proponuje nie dodawać tego bezlika ammo i rozrzutu nie jest konieczne a bedzie op bo normalnie zadajac z ak w glowe bieze sie po 140dmg i mozna walic seriami nie full auto zawsze sa te autokampy co biorą nawet po 300dmg są bazuki więc dynamit nie potrzebny system oddziałow nie jest głupim pomysłem tylko porownaj pozniej takiego nowego co wbije a gracza wyskilowanego @FranzMaurer jak kupisz bazuke to jej nie widac tylko kose jak zgine to widac bazuke leżącą ,możesz wgrać coś żeby normalnie było widac zamiast kosy ?
  9. PsYcI-I0

     zaakceptowane

    doczepiłbym się jedynie do steam i amxx ,rozumiem że znasz amxx na wylot Jestem za okresem chodz nwm czy z nowymi zasadami przejdzie.
  10. PsYcI-I0

     zamknięty

    1.usunięcie klasy Smoker - ich czas trzymania jest zdecydowanie za długi potrafi chyba nawet z 40s trzymać , na niektórych mapach nie da się przed nimi uciec albo każda kampa ma szpary. Proponuje skrócić czas do 5-10s albo wprowadzić do sklepu przyciąganie. 2. ograniczenie multijump do 3 . Nwm jaki jest limit dla human ale zm np nie ma w sklepie tego a ktoś nakupi jako human z 5 i nie da rady złapać. 3. skin dla human z residenta jak da rade to poproszę a skiny dla vipa się bugują i nie wiadomo czasami human czy zm . Jak możesz usuń całkowicie i wgraj na nowo może być ten assasin byle nie matrix 4.Chętnie zobaczę parę nowych mapek: -zm_westwood -zm_dusts -zm_poland -zm_inferno -zm_fortuna -zm_2012 -zm_3rooms -zm_nuke_kamp
  11. PsYcI-I0

     odrzucone

    Dobra to jedziemy... 1.Nie minęły dwa tygodnie a kolejne podanie składasz. W ciągu tych dwóch tygodni chyba z 3 złożyłeś. 2.wiek minimum 16 wymagane ,masz 15 , ale nie jestem tego pewien później wyjaśnię. 3Doświadczenie , piszesz że masz admina na jednym serwerze a w ciągu tych 3 podań piszesz amxx pd1. 8 pd2. 5/6 pd3. 4 , więc moim zdaniem coś tu nie gra i doświadczenie spada. 4.Wymagany Steam 5.Dlaczego ty.... Po co mi wiedziedzieć że mało "osub" ma vipa a ty go masz ?? Ty masz mnie przekonąć że nadajesz się na to stanowisko a nie stwierdzać jakieś fakty, to że masz vipa nie czyni cię lepszym graczem od innych. I Teraz odnośnie wieku nie wiem czy masz 15 lat po przeczytaniu podania tego i poprzednich. Jestem na NIE
  12. PsYcI-I0

     zamknięty

    Pograłem chwile i stwierdzam że obecnie ten tryb jest za łatwy dla ludzi. Zm cieżko sie poruszac są wolne i szybko sie je zabija gdyż w głowe zadaje sie od 90-140 obrażen a zm ma najwiecej 1200Hp nie wspomne o poruszaniu sie jak do ciebie strzelają 2. LM są zbędne cięzko wbić jak ktos sam siedzi a co dopiero jak jest z 2 osoby i nie ma potrzeby je stawiać. 3.Runda konczy sie przewaznie po 10s albo jak ktos zarazi na cala mape tylko 2 zombie sa i koniec 4. tryby gry: jest jakis mod uwazam ze 9000hp dla zm co bierze human na hita lekka przesada tak samo jak human poluje na zm ma nas na 3 hit i tez ma 9000hp tryb assasin vs snajper po zabiciu nie powinno sie odradzać , fajny był ten mini boss Faza testów ok , jednak wolałem biohazard tylko tam wprowadziłbym odradzanie się zombie bez żadnych laserów
  13. PsYcI-I0

    wszystko pięknie tylko tego GT nie moge otworzyć jakby ktos miał jeszcze z tym problem https://www.gametracker.com/player/PoLaKo/80.72.40.110:27020/ widziałem parę razy na serwerze i stwierdzam że gracz nie sprawia problemów ,jestem za okresem POWODZENIA.
  14. PsYcI-I0

     zamknięty

    fakt faktem są korzyści po stronie zm jak i human z tych laserów ale zgadzam sie z tym że mozna by było je zlikwidować. One ułatwiaja grę jak i utrudniaja
  15. PsYcI-I0

     zamknięty

    1. To jest biohazard i uważam że dodanie respawnowania się zombie nic nie zmieni w tej rozgrywce gdyż gracze i tak będą albo uciekać albo mając mało hp wychodzić, zawsze ty możesz wyjsc i zrobic tak zwane "polowanie" 2. czas trwania rundy został juz skrócony 3. wprowadzając respawn zm trzeba było by pomyśleć o jakimś sklepie dla human , i tak niekiedy cięzko obronic sie przed zm a co dopiero jak będą się odradzać. sklep human=sklep zm Co do magazynków ja bym nie zmieniał daje to jakiś % na szybsze wbicie zm do kampy, ale jakby zmianiać to bezlik ammo w magazynku zapasowym rozwiąże problem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...