Skocz do zawartości

    Rey

    Użytkownik

    O Rey

    • Ranga
      Debiutant II
    • Urodziny 05.01.2003

    Informacje

    • Imię
      Bartek
    • Płeć
      Mężczyzna
    • Miejscowość
      Lublin

    Ostatnio na profilu byli

    906 wyświetleń profilu
    1. Rey

      3,9, 17, 23, 25, 37
    2. Rey

      Tlenu
    3. Rey

      Standardowo: Wstaje, mówię "k**wa, poranna toaleta
    4. Rey

      Toleruje, ale wolę żeby to się nie szerzyło (czyli aby nie adoptowali dzieci)
    5. 15. Tak jak napisał Marcinek. Nie da się oddać komuś perka, bo jest jakiś błąd: https://zapodaj.net/852d4dc83213e.jpg.html (patrz czat) 16. Zepsuty "portfel" i questy (patrz czat). I chyba po wykonaniu jednego questu dodało mi ok. 35 lvl. Radzę posprawdzać je i ponaprawiać https://zapodaj.net/8006bb1266467.jpg.html *** A to screen z wczoraj: https://zapodaj.net/a77b843abbcbc.jpg.html 17. Przy poglądzie skinów nie ma obrazu jak wygląda szabla: https://zapodaj.net/fa25921bbcd5b.jpg.html 18. /questy i ich definicja po wciśnięciu trzeciej i czwartej opcji : https://zapodaj.net/aaacc8e9b6bd9.jpg.html 2 różne definicje tego samego słowa? :v @Edit 19. Przydałby się domyślnie defuse kit każdemu antyterroryście I mam pytanko: Dawaliście komuś skrzynki do sprawdzenia dropów czy już zaczęło się kopiowanie i bugowanie?
    6. Rey

       zbanowany

      Data zdarzenia: 15.08.19r. Nick gracza: ToJeMuj | CSSetti.pl Dowody: Demko: https://www65.zippyshare.com/v/X3nsT4G3/file.html *** Za dużo nie nagrywałem, bo widać perfidnego aima, ale jakby było za mało to HLTV: http://d1.hltv.org.pl/srv23580/HLTV-1908151238-de_dust2_long.dem.zip Świadkowie: "MisieQQ" "Nie!?!" "Mantris" "Borixon 1905" Serwer: COD 200 lvl "ToJeMuj | CSSetti.pl" 137 STEAM_2:1:799436502 4 03:34 31 0 Po co jest linijka "Świadkowie"? Świadkowie to nie dowód. Zamiast tego powinno być: IP/SID (komenda "amx_ip" lub "status" w konsoli)
    7. No to macie. Takie tam na pierwszy rzut oka. 1. Po wpisaniu /menu i naciśnięciu na /klasy , /klan , /opisy klas przenosi nas tylko do tych trzech, po wybraniu reszty komend nic się nie dzieje. Nie wiem czy tak powinno być czy nie 2. Najlepiej by było, gdyby komendy z ukośnikiem na początku nie pojawiały się na say, ani w konsoli. Trochę to komicznie wygląda i zaśmieca czat: https://zapodaj.net/26e9afdac5211.jpg.html 3. Talib nie ma MP5 tak jak jest napisane w opisie (To błąd opisu bo nie powinien miec mp5)@edit aquax 4. Po wybraniu klasy jest celownik w celowniku, który znika po zmianie broni. Też nie wiem czy to tak powinno być https://zapodaj.net/35c09bdb1f5f2.jpg.html 5. Wyłączyłbym to piszczenie w menu po wyborze czegoś, bo mocno denerwuje. 6. Przydałaby się komenda wyłączająca serwerowe modele - /modele (początkowo przecież grasz bez modeli)@edit aquax A może faktycznie, zmylił mnie model u innego gracza @edit Rey 7. Myślę, że przydałoby się dodać trochę umiejętności klasom premium. Przynajmniej po jednej. Przykładowo darmowa klasa Snajper ma 50 dmg + inteligencja z AWP, a klasa premium Kapitan ma 1/1 z AWP i 1/4 z HE. Można powiedzieć, że doszło tylko 1/4 z HE, bo też nie każdy będzie pakował wszystko w hp i będzie na hita z AWP z darmowej klasy. 8. Puapki? Nie powinno być "pułapki"? XD https://zapodaj.net/57886246e8935.jpg.html 9. Nie działa komenda amx_ip w konsoli 10. Pouciekały wam literki w czwórce i siódemce: https://zapodaj.net/5988bf8991b3e.png.html 11. Jak ktoś otworzy skrzynkę to wyświetla się NAM, że wylosował pustą skrzynkę. Tak samo zaśmieca czat. : https://zapodaj.net/a77b843abbcbc.jpg.html 12. Nie myśleliście może nad przenikaniem przez gracza z drużyny? 13. Będzie /freelvl ? Przynajmniej do 10 lvl. Teraz może się wydawać niepotrzebne, ale jak serwer się rozkręci, niektórzy będą mieć po 100 lvl to nowi gracze z 1lvl nie będą mieć szans (albo będzie baaardzo trudno) 14. Ta opcja przydzielania punktów nie powinna się zamykać po wykorzystaniu wszystkich? https://zapodaj.net/80f1099fd395b.jpg.html Reszta wyjdzie w praniu Jak można i jak macie to niech ktoś z wyższych podeśle opisy WSZYSTKICH klas. Tu czy na pw, obojętnie. Porównam je do siebie, czy jedna nie jest zbyt OP, a inna zbyt słaba, bo nie chce mi się wszystkiego przepisywać albo robić ss'ów.
    8. Rey

       zamknięty

      8, 16, 19, 23, 24
    9. Rey

      Teleportacja
    10. Rey

       zbanowany
      TXT

      Data zdarzenia: 09.08.19r. Nick gracza: KubeQ i wito Dowody: KubeQ : https://zapodaj.net/f905646c27a56.jpg.html **** https://zapodaj.net/eef17a8bd7919.jpg.html wito: https://zapodaj.net/b8d01e6d1c8fd.jpg.html *** https://zapodaj.net/9a8e645e4c601.jpg.html Świadkowie: peks Uzasadnienie: ??? 'KubeQ' (CT) -- 178.203.235.123:41403 [VALVE_2:1:14912945] 'wito' (UNASSIGNED) -- 46.186.24.121:27005 [VALVE_2:0:849679307] Jak to jest zły dział, to proszę o przeniesienie do odpowiedniego
    11. Rey

      Stety albo niestety, ale trudno się z tym nie zgodzić. I myślę, że nie ma co tu patrzeć na duże zarobki, jak ludzi nie ma na serwerze. Bardzo trudno gra się na free klasach przeciwko premkom, nawet jeśli ma się ponad 2000h w cs'ie. Te premki mini jeszcze ujdą, ale jak ktoś wbije na XXL i dorwie jakiś dobry perk (np. Widzi niewidzialnych) to nie ma gry, po prostu nie ma sensu. Sam wtedy wychodzę po paru rundach, a wiem, że gdyby były lepiej zbilansowane klasy to mógłbym grać całymi godzinami na tym serwie. Jednym z lepszych opcji, które możemy zrobić to osłabić klasy premium. Również polecam tym, którzy ciągle grają na klasach premium i krytykują to co piszemy, przesiąść się na zwykłe klasy. Zdziwicie się i dopiero wtedy zrozumiecie co piszemy. Również od kiedy gram w cs'a 1.6 ciągle widuje klasy 1/1 z kosy, nie wiem dlaczego boicie się ich dać. Nie zapomnijcie też, że jak strzelacie w przeciwnika to zmniejsza się jego szybkość biegu (jeśli biegnie w waszą stronę), jeszcze jak dacie całe full auto to zabijecie go, a jeśli nie, to dobiegnie do was, dźgnie z kosy i ??? Nic, bo klasa a 1/2 z kosy i nie zabije cie na hita (no przynajmniej jest 50% szans) i wtedy możesz go spokojnie wykończyć... Administracja może ratować ten serwer, ale jest jedno ALE - Czy chcecie nadal grać swoimi premkami takie jakie są i mieć na serwerze max10 osób ?
    12. Rey

      Może faktycznie niektóre klasy będą zbyt "OP". No to wtedy można zmniejszyć ich liczbę umiejętności z 5 na 4. Ale też nie zapomnijcie, że nie jest tak łatwo kogoś zabić z kosy, wystarczy, że walnie full auto i po tobie. Co do tego komandosa to nie wiedziałem, że jest w premkach Był w tym pustym polu "2" to go dodałem. 2^ Dlaczego sądzisz, że to bez sensu? Dla mnie teraz jest bez sensu. Resp to jest TYLKO miejsce gdzie się rodzisz... Nic innego... To nie jest BS, że jak na niego nie wejdziesz i nie zaplantujesz paki to nie wygrasz rundy... @Edit 14:33 Przy okazji przydałoby się dodać domyślnie każdemu CT zestawu do rozbrajania i zwiększyć czas paki do 35 sek (teraz jest bodajże na 25 jak dobrze zauważyłem) @Edit 20:12 Przecież jest na serwerze blokada granata w pierwszych 10 sek żaden problem. Widzę, że dużo rzeczy sie nie da. A może wszystko wywalić i zrobić serwer od nowa? Troche go odświeżyć z klas i perków.
    13. Rey

      Ale ktoś ma śmiech na początku xDDDD
    14. Bez obrazy, ale te zdjęcie były robione kalkulatorami? A ja chętnie bym zobaczył walkę Vister vs Aquax o tytuł "Pana Sieci"
    15. 1. Wyłączyć piszczenie w menu jak wybieramy jakąś opcje. Mocno denerwuje, a przy okazji bolą uszy. 2. Cytat z regulaminu serwera: Zmienić na: Rzucanie HE, puszczanie rakiet oraz duchów w pierwszych 5 sek rundy na respa jest zabronione (Pierw kick, ban 5 minut, następnie 30 minut) Dlaczego nie wolno rzucać nic na respa? Bo co? Bez sensu to na razie jest. Jak w ciągu rundy będzie można rzucać granatami to przynajmniej skończy się kampienie i afczenie na respie... Do zmiany 3. Przydałoby się poprawić estetykę opisu, a przede wszystkim wyrównanie ich. Tak obecnie wygląda sprawa: Samuraj Opis: 1/2 kosa, 5 skokow, 120 pkt niewidzialnosci na nozu, 1/19 USP, Strzelec Zawodowy Opis: Posiada M4A1 1/13,Scouta 1/2+NoRecoli,3skoki Psycholek Opis: 1/10 z AK,1/6 z DEAGLE,3skoki,1/2 z Awp,1/5wyrzucenie broni,5apteczek Snajper Opis: 1/1 z AWP, 1/6 z DEAGLE, 2 skoki Ninja Opis: 3xSkok, Miejsza Grawitka, Niewidka na Nozu, Deale[1/5], Kosa[1/3](PPM) Kucacz Opis: 2xMin ,2xSkok, Niewidka podczas kucania, M3[1/4], Deagle [1/6] Talib Opis: 2xRakiet, AutoBH, Ubranie Wroga, Lekka Niewidka, M4A1[1/11], Deagle [1/4] Sheminator Opis: Sadistic Opis: 2xRakiet, Srednia Niewidka, XM1014[1/6], Deagle[1/5] Bolek 1/15 z MP5, 1/2 z He (ma 3 HE) Cienobojca Opis: Ciche Chodzenie, Zmniejszona Widocznosc na nozu, Noz[1/2 PPM], Deagle[1/5], 3 Skoki, x2 DMG w Plecy Partyzant Opis: 2 Miny, Ubranie Wroga, Galil[1/15], Famas[1/12], 15%% Wiecej expa kill Radarowiec Opis: Widzi Wrogow Na Radarze, M4[1/12], Deagle[1/8] Rakieciarz Opis: Posiada 3 rakiety, M4A1[15DMG + int/20], HE[1/3] Zwiadowca Opis: 6 Skokow, USP[1/7], Zmniejszona Grawitacja, 3x Granat Dymny, Gdy stoi w bezruchu jest niewidzialny Są to wszystkie klasy Zwykłe. I teraz się zastanówmy czy klasy Bolek i Cienobojca powinny należeć do tej samej grupy łatwości/trudności klas. Hm? Jak myślicie? Ja myślę, że nie. Bolek ma 2 umiejętności, Cienobojca 6 . Dość spora różnica. Widać również, że te klasy robiły w ogóle inne osoby, oczywiście patrząc po zapisie jaka jest szansa zabicia i z czego. Żeby nie porównywać każdej klasy do każdej to po prostu napisze jak to powinno wyglądać. Na dole są poprawione przecinki, wyrazy, umiejętności klas i ich lekkie wyrównanie Samuraj Opis: 1/1 kosa PPM, 5 skokow, 120 pkt niewidzialnosci na nozu, 1/10 USP Strzelec Zawodowy Opis: 1/13 M4A1, 1/2 Scout, NoRecoil, 3 skoki Psycholek Opis: 1/12 AK, 1/2 AWP, 1 rakieta, 3 skoki Snajper Opis: 1/1 AWP, 1/6 Deagle, 2 skoki, calkowita niewidka podczas kucania w miejscu Ninja Opis: 3 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka na nozu, 1/5 Deagle, 1/2 kosa PPM Kucacz Opis: 2 miny, 2 skoki, niewidka podczas kucania, 1/3 M3, 1/6 Deagle Talib Opis: 2 rakiety, AutoBH, ubranie wroga, 1/12 M4A1, 1/5 Deagle Sheminator Opis: 1/14 P90, 1/9 Glock, szybciej biega, mozliwosc autodestrukcji Sadistic Opis: 2 rakiety, srednia niewidka, 1/6 XM1014, 1/5 Deagle Bolek 1/13 z MP5, 1/2 z He (ma 3 HE), moze postawic strzelajace dzialko, zwiekszona szybkostrzelnosc Cienobojca Opis: Ciche chodzenie, zmniejszona widocznosc na nozu, 1/2 kosa PPM, 2 skoki, zwiekszone obrazenia z Deagle (+ 20 obr) Partyzant Opis: 2 Miny, ubranie wroga, 1/12 Galil, mozliwosc odrodzenia (1/3) Radarowiec Opis: Widzi wrogow na radarze, 1/12 M4A1, 1/7 Deagle, +20% expa za zabojstwo Rakieciarz Opis: Posiada 3 rakiety, M4A1[15DMG + int/20], 1/3 z HE, 2 skoki Zwiadowca Opis: 6 Skokow, 1/7 USP, zmniejszona grawitacja, 3x Granat Dymny, gdy stoi w bezruchu jest niewidzialny Myślę, że teraz są mniej więcej wyrównane. Niestety, ale trzeba wziąć się za ten serwer. Jest naprawdę fajny, a z tego co widze w jego dziale to od 2017 nic nie było na nim robione. 4. I jeszcze jedna sprawa. Jest tak gdy się wpisze /klasy . Po wpisaniu /klasa nie ma okienka by wgl zobaczyć tą klasę. [/img] Nie wiem czy był plan by dodać tą klasę do zwykłych klas czy nie, ale coś się nie udało. A jeśli miałaby wejść do zwykłych to: Komandos Opis: 1/1 kosa PPM, AutoBH, 1/15 z MAC, 2 skoki
    ×