Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/05/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mamusiaa

    Pokażcie swoje mordki!

    Dobry wieczór ?Ja tu przelotnie jestem ? Tyle czasu minęło, więc się z wami przywitam ?
    3 punkty
  2. Julshi

    #842 - Pytanie Dnia

    Czytasz książki?
    2 punkty
  3. Ale coś tu kłamią, bo jestem pewny, że wydałem grubo ponad 500$ na to scierwo
    2 punkty
  4. ALJZK

    #842 - Pytanie Dnia

    Ty to takie wulgarne czytasz że szkoda mówić Nie mam czasu
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. elo elo 350

    #842 - Pytanie Dnia

    Tak, razem z @Missia jak wysle snapa ze coś czyta xD
    1 punkt
  7. Multi-Head

    Regulamin Serwerów CS:GO

    REGULAMIN SERWERA! ZASADY: 1. Zakaz nadużywania/wykorzystywania praw Admina (Admin nie slapuje, slayuje, kikuje, banuje bez powodu). 2. Admin ponosi pełna odpowiedzialność za swoje decyzje/czyny na serwerze. 3. Admin banując gracza jest zobowiązany do podania adekwatnego powodu. 4. Admin ma obowiązek zareagowania na wszelkie łamanie regulaminu serwera. 5. Każdy admin powinien dawać wzór, jak należy się zachowywać na serwerze (Choć błędy się zdarzają). 6. Sprawy prywatne kłótnie/porachunki itp. załatwiamy poza serwerem. 7. Gdy admin przekracza swoje uprawnienia i łamie wyżej wymieniony regulamin, inny Admin ma obowiązek zgłosić do wyższej administracji wraz z dowodami (w postaci: screen, .dem etc.). 8. Komunikacja miedzy Adminami. Jeżeli nie jesteś pewny swojej decyzji, a inny admin dostępny jest na serwerze - poproś go o pomoc. 9. Admin nie ma prawa banować za staty, słabą grę. Pamiętacie, że to nie MM i nie każdy reprezentuje mistrzówki poziom i może dopiero zaczyna grac w cs'a. 10. Admin ma obowiązek reagować na wszystkie prośby/problemy/pytania/sprawdzenia gracza. 11. Admin nie ma prawa zbanować/kickować drugiego Admina (Robi to tylko Właściciel/Opiekun Adminów) 12. Admin ma rozwiązywać spory, a nie w nich uczestniczyć! 13. Admin ma prawo ostrzec/poinformowac graczowa o Ban/kick. LAMANIE REGULAMINU: 1. Za każde złamanie regulaminu przez admina, jest dodany mu punkt ostrzeżenia. 2. Za 3 punkty Admin traci uprawnienia. 3. Ostrzeżenia resetują się po miesiącu od nadania ostatniego ostrzeżenia. 4. W przypadku gdy Admin dostanie degradacje, ma możliwość ponownego napisania podania po opływie 60 dni. Gdy złoży rezygnację ze stanowiska Admina, ma możliwość ponownego napisania podania po opływie 30 dni KARY SERWEROWE: 1. Czitowanie: Ban permamentny. 2. Spamowanie na czat: mute. 3. Nadużywanie mikrofonu: mute. 4. Micro +16: mute. 5. Puszczanie muzyki na serwerze: mute/kick (według uznania). 6. Reklama stron www..: Ban 7 dni/ Perm. 7. Obrażanie Admina/Gracza: Ban 30min - 1 dnia (Można najpierw upomnieć). 8. Kampienie: Kick. 9. Ping +150: Kick. 10. Afk: Kick. 11. Nie stosowanie się do poleceń admina: Kick/ Ban +5min. 12. Podawanie info podczas gry przez Ts3 lub podobne komunikatory: Ban +1dzien. 13. Prowokowanie do kłótni: Kick/Ban +5min. 14. Nabijanie statystyk Rank/Top serwera: Ban 1dzien. 15. Brak kultury(Przeklinanie): Ban +5min (najpierw upomnieć) 16. Niestosowny/Obrażliwy Nick/NameTag: Ban +5min (najpierw należy powiedzieć, aby Gracz zmienił Nick/NameTag na inny). 17. Bugowanie Broni itp...: Ban +1dzień PS: Wszelkie opinie zmiany dotyczące Tematu proszę do mnie na pw. Pozdrawiam Arcanos.
    1 punkt
  8. REGULAMIN ADMINISTRATORA SERWERA W momencie składania podania na administratora serwera użytkownik akceptuje wszystkie poniższe punkty. Zadaniem admina jest czynny udział w życiu sieci - sprawdzanie na bieżąco forum, w szczególności tematów w UBT i działach dotyczących pilnowanego serwera. Admin musi być konsekwentny, sprawiedliwy i mieć dobry kontakt z graczem. Rozgrywka jest zawsze na drugim planie. W pierwszej kolejności dążymy do opanowania porządku na serwerze. Admin ma obowiązek dokumentować wszystkie wykroczenia w przypadku banów dłuższych niż 5 min (screen'y, demo), być czujnym w przypadku braku HLTV na serwerze. W momencie braku uwag dotyczących gry gracza zgłoszonego na U@, admin jest zobowiązany do poinformowania gracza wnoszącego prośbę prostym komunikatem (np. "czysty"). Admin ma obowiązek do przedstawienia dowodów lub wypowiedzi w odwołaniu/skardze do 24h od momentu napisania tematu. W innym wypadku zostaje nagrodzony punktem ostrzeżeń o wartości 1 w dziale adminów. Powody banów muszą być jasne i konkretne. W przypadku nie stosowania się do tego punktu wyciągane będą konsekwencje w postaci punktów ostrzeżeń. Długość banów musi być zgodna z taryfikatorem banów ustalonym przez Opiekuna Serwera i H@. Admin jest zobligowany do wypełniania tygodniowej normy czasowej na serwerze i zgłaszania nieobecności w odpowiednim dziale. W przypadku otrzymania ostrzeżenia na forum, admin ma 24h na jego odpracowanie. Admin potrafi prawidłowo ocenić SS'y i rozpisać demo. Skargi/zgłoszenia na członków administracji należy składać w ukrytym dziale adminowskim lub prosić członków UBT o umieszczenie treści w ukrytym dziale UBT. W sytuacji chęci zmiany mapy admin powinien skonsultować się z pozostałymi adminami i graczami (poprzez amx_vote). Admin musi być wzorem dla graczy zarówno na serwerze, forum, jak i TS3. UBT zwolnione jest ze sprawdzania demek przedstawionych przed admina, jeżeli ten nie uzupełnił wzoru bądź nie przedstawił rozpiski demka. Jeżeli gracz otrzymał już czterokrotnie bana z powodem "Wstaw screeny na Multi-Head.pl" admin jest zobowiązany do nagrania demka i wrzucenia go do odpowiedniego działu. Każdy kolejny ban z powodem: "Wstaw screeny na Multi-Head.pl" powyżej 4 razy, będzie skutkował ostrzeżeniem dla admina. Zakaz kopiowania bez zgody autora!
    1 punkt
  9. Malu

    Regulamin Administratora Serwera

    Aktualizacja pkt 16. UBT zwolnione jest ze sprawdzania demek przedstawionych przed admina, jeżeli ten nie uzupełnił wzoru bądź nie przedstawił rozpiski demka.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...