Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/23/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. VisTeR.'

    [CS:GO MOD] Snaxior

    Z dniem dzisiejszym na rangę admina awansuje @Snaxior. Gratulacje.
    2 punkty
  2. 2 punkty
  3. KiTsunE

    #1297 - Pytanie Dnia

    Władca pierścieni
    2 punkty
  4. Mefedr0n

    Siemka

    Hejkaa
    1 punkt
  5. Multi-Head

    #1297 - Pytanie Dnia

    Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
    1 punkt
  6. JUL3CZK4

    #1297 - Pytanie Dnia

    Titanic
    1 punkt
  7. wandi

    #1297 - Pytanie Dnia

    Fury bo jest wyjebany
    1 punkt
  8. wandi

    Siemka

    hi
    1 punkt
  9. kaboom!.

    #1297 - Pytanie Dnia

    Nie mam jednego ulubionego. Milczenie owiec/ Pianista/ Zombieland/ Zombie Express/ Gladiator i tak mógłbym wymieniać.
    1 punkt
  10. aquax

    #1297 - Pytanie Dnia

    Władca Pierścieni
    1 punkt
  11. Headyx

    Siemka

    Siemanko
    1 punkt
  12. ~MiyaGu*

    Siemka

    Siemano Cantero strikero
    1 punkt
  13. ~MiyaGu*

    #1297 - Pytanie Dnia

    Kamienie na Szaniec
    1 punkt
  14. DEADtoPan

    #1297 - Pytanie Dnia

    Peaky Blinders (serial jeżeli też się zalicza) Pozdrawiam
    1 punkt
  15. SadoS

    #1297 - Pytanie Dnia

    król lew
    1 punkt
  16. Multi-Head

    Regulamin Forum

    REGULAMIN FORUM MULTI-HEAD.PL Zasady ogólne Forum Rejestrując się na Forum automatycznie akceptujesz ten regulamin. Każdy użytkownik jest równy wobec zasad. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. Team Forum nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników na Forum. Team Forum zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez podania przyczyny. Dozwolone używanie słów wulgarnych z umiarem, lecz każda obraza będzie surowo karana. Korzystanie z opcji "cytowania" jakiejś osoby z serwera itp, bez użycia cenzury. Prosimy, aby tej opcji, używać mądrze i bez przesadyzmu. Za sianie fermentu, wypowiadanie się w tematach, które nas kompletnie nie dotyczą, od razu leci "+1" na konto, takiego delikwenta. Konta użytkowników Zakładając konto miej na uwadze to aby twój nick nie był podobny do żadnego z nicków Administratora, Super Moderatora, Moderatora itd. Administracja zastrzega sobie prawo do zbanowania takiego konta oraz do oceny czy nick jest podobny czy też nie. Konta użytkowników z nazwami nie mającymi najmniejszego sensu, tzn. przypadkowy ciąg znaków i te z wulgarnymi nickami zostaną natychmiast zbanowane. Nie używamy w nickach swoich adresów mail. W razie pomyłki możliwa jest zmiana nicku kontaktując się z Administracją. Multi-konta Na Forum Multi-Head.pl każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Wyjątkiem jest sytuacja gdy kilku członków rodziny, grona osób posiada jedno IP. Wtedy po uprzednim powiadomieniu AF można zrobić więcej niż 1 konto na danym IP. W razie braku dostępu do konta możliwe jest założenie nowego w celu kontaktu z Administracją Forum. Po przywróceniu starego konta - nowe zostanie usunięte. Tematy użytkowników Przed założeniem tematu zapoznaj się z regulaminem lokalnym działu. Przed założeniem tematu sprawdź czy podobny już nie istnieje. Jeśli temat został zamknięty bądź usunięty nie zakładaj go ponownie. Napisz prywatną wiadomość do moderatora danego działu, co było powodem jego usunięcia. Staraj się rozwiązać swój problem czytając tematy innych użytkowników, szukając informacji w google, bądź na podstawie swojego doświadczenia. Temat nazywaj konkretnie tak samo jak jego treść. Akceptowana jest tylko wypowiedź rzetelna wnosząca coś nowego do tematu. Posty Piszemy prosto i treściwie. Staramy się pisać poprawnie, przestrzegając podstawowych zasad ortografii i interpunkcji. Każdy poza administracją(czyt. Moderator wzwyż) ma zakaz wypowiadania się w podaniach na Unban Team. Odpowiadając w podaniach na jakąkolwiek funkcję konieczne jest uzasadnienie swojej decyzji. "Powody up" lub podobne uzasadnienia skutkować będą ostrzeżeniem. Nie wypowiadamy się na tematy z propozycjami bądź problemami dotyczącymi serwerów, na które nie zaglądamy, bądź bywamy sporadycznie. Wypowiedzi takie będą uważane za spam i nagradzane ostrzeżeniami. Posty, typu "Fajny Artykuł, łap lajka", czy na przykład, "Fajny poradnik" , będą karane warnami. Zabrania się: Spamowania w jakimkolwiek dziale. (Wyjątek - dział OFFtopic) Powtarzania wypowiedzi innych użytkowników. Odświeżania tematów częściej niż raz na 48h. Wyzywania innych użytkowników forum! Tworzenia postów w kolorach czerwonym i zielonym, które są przeznaczone dla Administratorów, Opiekunów Sieci, Super Adminów, Super Moderatorów i Moderatorów. Używania na zmianę "WiElKiMiCh i MaŁyCh LiTeR". Pisania "Każdego Słowa Wielką Literą". Pisania całej wypowiedzi WIELKIMI LITERAMI, pogrubioną czcionką, pochyloną czcionką, podkreśloną czcionką, przekreśloną czcionką - stosujemy tylko po to, żeby podkreślić znaczenie danego słowa w poście. Celowego używania "rarzoncyh błenduw ortoghraficznyh". Pisania całego postu kolorem (nie dotyczy ukrytych działów). Ten punkt tyczy się także moderatorów, administratorów! Kolory są po to, aby podkreślić jakieś ważne słowo etc. Wypowiadania się w dziale UnbanTeam(Odwołania, Screenshoty etc), oraz Skargach i problemach, jeżeli temat nas nie dotyczy. Wypowiadania w podaniach o adminów graczom, którzy nie zaglądają na serwer, którego podanie dotyczy. Jeśli na danym serwerze nie grywamy nie możemy mieć pojęcia co kandydat na serwer wnosi. Wypowiedzi takie będą uważane za spam i nagradzane ostrzeżeniami. Wypowiadania się w podaniach, propozycjach itp. TeamSpeaka, jeżeli w ogóle na nim nie przesiadujemy. Avatary i Sygnatury Administracja może usunąć avatar jeśli uzna go za niewłaściwy bez podania przyczyny. Zabrania się używania avatarów i sygnatur z treściami rasistowskimi, erotycznymi oraz takimi które ogólnie zostały przyjęte za niewłaściwe. Administracja zastrzega Sobie prawo do zbanowania konta bądź usunięcia sygnatury jeśli łamie ona postanowienia tego regulaminu. Maksymalny rozmiar treści (obrazek/gif/film etc) w sygnaturze może wynosić max 600x250px W sygnaturze może znajdować się tylko jedna grafika/film/gif etc. Nie używamy avatarów i sygnatur mogących wywołać epilepsję (tj. szybko migający gif). Moderacja będzie usuwać taką treść. Niedozwolone treści Na forum zabrania się następujących rzeczy: reklamowania konkurencyjnych serwerów/sieci w miejscach innych niż te, które są do tego przeznaczone (czyt."Reklamy serwerów/sieci"), pisania treści obrażających innych użytkowników, pisania treści oczerniających innych użytkowników, pisania treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów , pisania treści, które zawierają treści prywatne - np. cytaty rozmów ze skypa/gg - W celu uszanowania prywatności osób, które nie chciały publikacji jakiejś rozmowy, pisania treści propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające , pisania treści ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych ustrojami opartymi na dyktaturze, pisania treści o terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm) pisania treści nawołujących do łamania zasad gry, omijania zabezpieczeń gry lub korzystania z bugów, zamieszczania linków do hacków, trojanów, wirusów i wszelkiego typu niedozwolonego oprogramowania.Team Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników, zamieszczanie treści pornograficznej na forum (linków, zdjęć, itp). Kary Niestety wielu użytkowników łamie obowiązujące tu zasady, często z niewiedzy lub złości, czasem umyślnie, czasem niechcący. Staramy się ustalać motywy, jakie kierowały w tym czasie ludźmi i dawać kary adekwatne do czynu, jednak chcielibyśmy robić to jak najrzadziej. Odwołania od kar na forum (bany etc.) składacie do Administratora forum, pisząc do niego prywatna wiadomość bądź zamieszczając temat z odwołaniem w tym. Każdemu przysługuję jedno upomnienie. Można to znieść w chwili, gdy dany użytkownik złamie kilka punktów w regulaminie za jednym razem, bądź tego samego dnia. Po otrzymaniu upomnienia użytkownik za każdym razem może otrzymać ostrzeżenie nie zależnie od wykroczenia. Zgłaszanie wykroczeń W przypadku zauważenia złamania regulaminu przez innego użytkownika forum należy zgłosić post za pomocą opcji Zgłoś, która znajduję się pod postem. Zachowania pseudo-moderatorskie są niedozwolone Ekipa Forum Na Team Forum składają się (od najmniej ważnego do najważniejszego): Moderatorzy, Super Moderatorzy, Super Admin, Opiekun Sieci i Administrator. Decyzje Administratorów są nieodwołalne! Od decyzji Moderatora, Super Moderatora oraz Super Admina odwołujemy się do Administratora Forum w odpowiednim dziale. Prawa autorskie Zamieszczając jakikolwiek tekst pisany, fotografie, grafikę przez siebie, zrzekasz się do nich praw autorskich na rzecz tego forum, poza obrębem forum możesz kopiować, powielać oraz wszystko czego tylko będziesz chcieć. Zakaz kopiowania bez zgody autora.
    1 punkt
  17. Postanowienia ogólne: §1. Zabrania się: - obrażania innych graczy, administratorów serwera, ich rodziców w jakiejkolwiek formie. - wchodzenia na tekstury. - używania jakichkolwiek programów / wspomagaczy które mogą ułatwić grę. - wykorzystywania błędów / bugów występujących na serwerze. - wyrzucania bomby w niedostępne miejsce dla innych graczy. - puszczania muzyki / dźwięków / jęków / krzyków / pato-streamerów na serwerze. - nadużywania mikrofonu (jeżeli nie masz mutacji / 16 lat nie możesz odzywać się na serwerze. Wyjątkiem są osoby którym mikrofon nie charczy i nie mają piskliwego głosu.) - reklamowania innych serwerów / sieci z serwerami. - nicku który obraża graczy / administrację lub inne osoby. - podszywania się pod inną osobę / admina lub członka administracji forum. - dyskryminacji innych graczy ze względu na inną płeć, wiarę, rasę, kulturę. - używania modeli Scouta /AWP posiadających celownik oraz innych modeli niż te podstawowe. - grania na grafice SOFTWARE. - bezpodstawnego wyzywania graczy od oszustów bez dowodów. - podpuszczania innych graczy do łamania regulaminu. - podpowiadania przez komunikatory głosowe (TS3, Skype itp.) / tekstowe podczas gry na naszych serwerach. - kampienia na respie przez terrorystów. Przebywać na respawnie można tylko do 1:20. §2. Admin ma zawsze racje. Jeżeli uważasz że poczynania admina / ban nie był słuszny możesz złożyć skargę na forum. Musisz jednak posiadać dowody na winę admina w postacie demka / SS / HLTV. §3. Ani gracz, ani administrator nie ma prawa nikogo straszyć banem, gdy gracz NIE łamie regulaminu. Sytuacje grożenia graczowi banem zostaną wykryte a admin ukarany utratą stanowiska. §4. Po otrzymaniu "aktywnego bana" nie można ubiegać się o unbana. To samo tyczy się gracza który wstawił Screenshoty ale nie zostały one jeszcze sprawdzone. §5. Zakazuje się pisać na "say" oraz mówić przez mikrofon o graczach łamiących regulamin. W takim wypadku należy skontaktować się z adminem w grze za pomocą "say_team @" lub napisać skargę na forum. Do skargi na gracza wymagane jest posiadanie dowodów w postaci HLTV, SS, Demka z udziałem podejrzanego gracza. Informacje dodatkowe: §6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. §7. Gracz, który zostanie słusznie zbanowany nie może ubiegać się o zwrot pieniędzy za kupione dodatki na serwerze. §8. W przypadku otrzymania permanentnego bana za używanie niedozwolonych wspomagaczy lub w przypadku działania na szkodę serwera lub sieci Multi-Head, ban obowiązuje osobę, na którą został on nadany. W przypadku zmiany konta (czyt. identyfikatora SteamID) lub Nicku / IP, ban nadal obowiązuje i zabrania się gry na naszych serwerach. Wszystkie wykryte przypadki będą skutkowały natychmiastowym permanentnym banem na aktualnie używany SteamID/ Nick / IP. §9. Za zbyt długie przesiadywanie na serwerze jako obserwator (np. nabijanie godzin) grozi wyrzucenie z serwera (kick). §10. Administracja nie odpowiada za dzielenie łącza przez kilku użytkowników (stały adres IP) i narzucenie się IP. §11. Wymiany kluczy / skrzyń /skinów z innymi graczami są na własną odpowiedzialność. Admin nie odpowiada za oszustwa graczy. §12. W razie kradzieży konta Administracja nie odpowiada za utracone skiny / klucze / skrzynie. Jeżeli jednak wina leży po stronie serwera przedmioty zostaną zwrócone. Przedmioty nie zostaną również zwrócone w przypadku winy gracza (słabe hasło / udostępnienie konta, hasła). §13. Nabijanie kluczy / skrzyń / skinów / ST / Dolarów, celowe zabijanie się w wyniku którego zalicza się misje / zdobywa przedmioty w grze jest zabronione i zakończy się czyszczeniem konta / rankingu a w szczególnych przypadkach banem na serwerze. §15. Zakaz podkładania Bomby podczas rozgrzewki. Czasy banów za łamanie regulaminu na serwerze są następujące: Obrażanie graczy w jakiejkolwiek formie: Ostrzeżenie / Kick - Ban od 5m do tygodnia. Obrażanie admina w jakiejkolwiek formie: Ostrzeżenie / Kick - Ban od 5m do 2 tygodni. Zbyt wysoki ping: Ostrzeżenie / Kick - Ban do 5m. Czitowanie (aimbot, speedhack): ban na zawsze. "Aktywny ban": ban na zawsze. Puszczanie muzyki / "bindów" / jęków / pato-streamarów na serwerze: Ostrzeżenie / Kick - Ban od 5m do 4h. Reklamowanie innych serwerów niż Multi-Head (dotyczy również reklamy w nicku): Kick - Ban na 1 dzień - tydzień (w szczególnych przypadkach ban na zawsze). Podszywanie się: Kick - Ban na 1 dzień w przypadku gracza, ban do 1 tygodnia w przypadku admina, ban do tygodnia w przypadku administratora. Nadużywanie mikrofonu: Ostrzeżenie / Kick - Ban od 5m do 24h. Nie wykonywanie celów mapy: Ostrzeżenie / Kick - Ban od 5m do 30m. Wchodzenie na tekstury: Kick - Ban od 5m do 4h. Obraźliwy nick: Kick - Ban od 5m do 1h. Wykorzystywanie bugów mapy / serwera / pluginu: Ban od 5m do 24h. (W przypadku serwerów COD MOD / CS GO MOD, może nastąpić czyszczenie konta z przedmiotów i rankingu plus ban do tygodnia. W szczególnych wypadkach opiekun serwera lub administrator może zbanować taką osobę permanentnie). Nabijanie godzin na spec: Kick - Ban 5m do 1h. (W przypadku napisania przez taką osobę podania na admina może zostać ono z takiego powodu odrzucone.) Zajmowanie slota na spec przy pełnym serwerze: Kick. Przeszkadzanie w grze innym graczom (blokowanie, ciągłe rzucanie fleszy pod nogi swojego teamu): Ostrzeżenie - Kick - Ban od 5 min do 12h. Pisanie na say o cheaterach: Ostrzeżenie - Ban do 4h. Bycie AFK na serwerze: Kick lub ban na 5 minut za notoryczne powtarzanie danej czynności. Zabijanie zakładników: Kick - Ban od 5m do 1h. Spam granatami: Kick lub Ban od 5m do 4h. Nabijanie misji / skrzynek / skinów / kluczy / ST / Dolarów / Expa : Ban od 4h do tygodnia. ( W przypadku powtarzania się takich sytuacji nastąpi czyszczenie konta / rankingu a nawet ban permanentny.) Podpowiadania przez komunikatory głosowe (TS3, Skype itp.) / tekstowe podczas gry na naszych serwerach: Ban 4h - 1dzień - Tydzień. Wykrycie gry na grafice SOFTWARE: Pierwsze wykrycie ban na tydzień, drugie wykrycie ban na zawsze. Używanie modelu do Scouta/AWP posiadającego celownik: Ban na zawsze po uprzednim wykryciu. Wrzucenie przerobionych SS'ów: Ban na zawsze. Działanie na szkodę serwera / sieci: Ban na zawsze. Używanie SGS / GSJ oraz podobnych: Ostrzeżnie / Kick Ban od 4h do tygodnia, w szczególnych przypadkach ban na zawsze. Podkładanie Bomby podczas rozgrzewki: Ban na 5 minut. Kampienie na respie: Kick / Ban do 5 minut. Rzucanie HE/flash/ skanowanie przez płot na mapie Eldorado do 7 sekund po rozpoczęciu rundy. Ostrzeżenie / Kick / Ban od 5 do 30 minut. Administrator forum może zmieniać czasy banów / banować osoby na serwerze niezależnie od tego jak zostało to wyżej napisanie.
    1 punkt
  18. Bewi

    #1297 - Pytanie Dnia

    Hardcore Henry
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...