Skocz do zawartości

koNraDM4

Użytkownik

Aktywność reputacji

  1. Serduszko
    koNraDM4 przyznał reputację dla A3roMędrzec   
    Popieram pomysł przywrócenia mędrca. Fajna klasa była ale przez bugi została usunięta.
  2. Serduszko
    koNraDM4 otrzymał reputację od TheDarknessMędrzec   
    Chciałbym zaproponować przywrócenie tej niegdyś legendarnej postaci. Statystyki mogłyby być po staremu tak samo jak teleportacja, której odległość zależna jest od int ale już bez zbugowanej szansy na brak przeładowania, a zamiast niej dodatkowe dmg z Aug w postaci +8dmg i czas między teleportami skrócony do 7-8 sekund. Sądzę, że w takim wydaniu nie byłaby już aż tak mocna jak kiedyś, a jednocześnie dawałaby sporo frajdy, a w końcu o nią tu chodzi.
  3. Serduszko
    koNraDM4 przyznał reputację dla WojtyśMędrzec   
    Jestem za, to przeładowanie akurat do wywalenia z tej klasy bo działało jak bezlik, mozna dodac 5dmg bo aug i tak sporo bije. Przy okazji klas można poruszyć temat elektryka. Aktualnie na serwerze jest ostra patologia z tą klasą, ponieważ prawie każdy leci w int i tylko spamuje e. Obecny elektryk jest silniejszy od zeusa, który jest premką, więc proponowałbym odebranie mu dwóch piorunów, lub jednego ale znacznie zmniejszyć przelicznik int na dmg.
  4. Serduszko
    koNraDM4 otrzymał reputację od pemeq COD400Mędrzec   
    Chciałbym zaproponować przywrócenie tej niegdyś legendarnej postaci. Statystyki mogłyby być po staremu tak samo jak teleportacja, której odległość zależna jest od int ale już bez zbugowanej szansy na brak przeładowania, a zamiast niej dodatkowe dmg z Aug w postaci +8dmg i czas między teleportami skrócony do 7-8 sekund. Sądzę, że w takim wydaniu nie byłaby już aż tak mocna jak kiedyś, a jednocześnie dawałaby sporo frajdy, a w końcu o nią tu chodzi.
  5. Lubię to
    koNraDM4 przyznał reputację dla elo elo 350Kilka propozycji..   
    No może faktycznie zabranie eliminatora, to przesada, temat można zamknąć, albo czekać aż Wyżsi wybiorą opiekuna tego serwera  To co zrobić z tym tematem zdecyduje wyższa adminstracja.
    Pozdrawiam
  6. Puchar przegrywu
    koNraDM4 przyznał reputację dla elo elo 350Kilka propozycji..   
    Znerfić zeusa? XDD po co? XD zeusem nikt nie gra, dosłownie NIKT ja w tamtym resecie grałem i dlatego płaczesz, bo nim grałem? XD śmierć jest mocna i tyle
  7. Lubię to
    koNraDM4 otrzymał reputację od elo elo 350Mędrzec   
    Mam pytanie czy klasa mędrca została trwale usunięta czy może jednak będzie przebudowywana?
    Rozumiem, że zbugowane 1/3  na przeładowanie nie mogło mieć miejsca ale klasa z teleportem była na tyle ciekawa i inna niż większość dostępnych na serwerze, że miło by było zobaczyć ją ponownie tyle, że zmienioną tak by nie była zbugowana, np. tak jak proponowałem w tym poście:
    @SadoS Pisałeś, że po resecie klasa będzie zmieniona, jak sprawa wygląda teraz?
  8. Lubię to
    koNraDM4 otrzymał reputację od elo elo 350Kilka propozycji..   
    1. Jestem za zwiększeniem expa, nie odczułem zbytnio zmian, które podobno były, a trzeba ludzie pamiętać, że ostatni reset się pojawił kiedy dwóch czy trzech graczy (w tym ja więc wiem co mówię) posiadało zaledwie 200 poziom w tym jeden chyba był około 250 levela, po tak długim czasie. 
    Taki ja bez vipa, siedzący bardzo często codziennie (przerwy miałem chyba tylko trzy po parę dni) tłukłem i tłukłem i ostatecznie chyba miałem około 213, a gracz z vipem około 30 leveli więcej. Więc reasumując przydałoby się expa zwiększyć jeśli chcemy mieć reset kiedy ktoś wbije 400 lvl, a nie gdzieś pośrodku tego.
    2. Śmierć rzeczywiście potrafi napsuć krwi ale usunięcie jej norecoila nie ma sensu bo to tak jakby usunąć saperowi miny albo pioruny zeusowi. Może coś zmienić w jej arsenale albo zmniejszyć statystyki?
  9. Lubię to
    koNraDM4 otrzymał reputację od A3roPropozycje   
    Jestem na tak aczkolwiek teraz nie ma co wprowadzać większego expa za questy bo reset myślę bliżej niż dalej, a po resecie nie wiadomo co to będzie ponieważ z tego co się orientuję ma być już zwiększony exp a o ile to nie wiem. 
  10. Lubię to
    koNraDM4 otrzymał reputację od CukierkowyMarioPodanko   
    Jestem na tak, gość kontaktowy, przyjazny, to co bardzo cenię czyli nie jest sztywny więc można się z nim pośmiać. Ostatnio częściej go widuję, tak jak mówił bywa głównie w godzinach porannych i na wieczór. 
    Wiem, że adminów no nie ukrywajmy trochę macie ale jest sporo takich momentów kiedy nie ma żadnego.W dzień to nie problem napisać do was byście przyszli ale wczesny ranek czy późniejszy wieczór już takie problemy czasem rodzi, więc jeśli trzymałby się głównie tych pór dnia to myślę, że mogłoby zmienić zdanie graczy by nie wchodzić za wcześnie lub zbyt późno,.
    Sam byłem świadkiem jak np. jeszcze paru graczy grało sobie około godziny 21:30 - 22:30 i momentalnie znikali bo wchodził ktoś kto uczciwie grać nie potrafił.
  11. Lubię to
    koNraDM4 otrzymał reputację od A3roPodanko   
    Jestem na tak, gość kontaktowy, przyjazny, to co bardzo cenię czyli nie jest sztywny więc można się z nim pośmiać. Ostatnio częściej go widuję, tak jak mówił bywa głównie w godzinach porannych i na wieczór. 
    Wiem, że adminów no nie ukrywajmy trochę macie ale jest sporo takich momentów kiedy nie ma żadnego.W dzień to nie problem napisać do was byście przyszli ale wczesny ranek czy późniejszy wieczór już takie problemy czasem rodzi, więc jeśli trzymałby się głównie tych pór dnia to myślę, że mogłoby zmienić zdanie graczy by nie wchodzić za wcześnie lub zbyt późno,.
    Sam byłem świadkiem jak np. jeszcze paru graczy grało sobie około godziny 21:30 - 22:30 i momentalnie znikali bo wchodził ktoś kto uczciwie grać nie potrafił.
  12. Lubię to
    koNraDM4 otrzymał reputację od A3roProblem   
    Jak już pisałem w jednym poście to jest konieczność, bo póki co ja tylko tym gram, wielu graczy odrzucił teleport, który nie wprawnym graczom sprawia problemy. Temat został zamknięty, dałem propozycję na zmianę i odpowiedź była następująca "paru graczy nabiło już lvl na tym i zmiany nastąpią po resecie" jeśli chcesz możesz spojrzeć na moją propozycję - 
     
  13. Serduszko
    koNraDM4 przyznał reputację dla CukierkowyMarioPodanko   
    Nick: ShaDoW-Drake
    Wiek: 25
    Doświadczenie (w byciu adminem): Wzorowe
    Znajomość AMXX (W skali 1-10): 10
    Staż w CS-sie:  Prawie 11 lat / CS:GO p.... 3 lata
    Steam / NonSteam: Steam
    Dlaczego Ty: Chciał bym pomóc na serwerze , gdy nie ma admina na nim a przeważnie tak jest , mówię tu o godzinach rannych i nocnych , Znam regulamin - no chyba że się coś w nim zmieniło , chcę chronić serwer przed oszustami - czit ,.
    Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 3/4 h
    Kontakt: Steam
    Link do GameTracker'a: https://www.gametracker.com/player/ShaDoW-Drake/80.72.43.106:27022/
    PS. Ładowarkę miałem spaloną od laptopa więc GT może być niskie.
  14. Lubię to
    koNraDM4 otrzymał reputację od elo elo 350Propozycje by MoreDoor   
    1. Zmiany w mapach
    Nie chcę wyjść na wiecznie narzekającego ale szczerze mówiąc to trochę tęsknię za mapami typu rio, lidl czy tesco, co prawda z lidlem i tesco spotkałem się jako małą mapą ale gdy gra się powiedzmy w 6 to jednak taki lidl jest zbyt duży. To co teraz gra oferuje do nominacji jest dobre (no z małymi wyjątkami) ale wieje nudą bo mamy kilka wersji dusta, assaulta, rats, aztec, inferno i westwooda, bardziej oryginalne mapki to chyba ta z cs go przeniesiona na 1.6 (go_cache czy jakoś tak), eldorado i chyba jeszcze jedna jakaś była ale rzadko się pojawia w wyborze. Na początek proponowałbym przywrócenie trzech wymienionych na początku i dodanie czegoś świeżego (nie mam pomysłu konkretnego), ewentualnie dodanie dusta.
    Proponowałbym też zwiększenie maksymalnego limitu osób do głosowania na małą mapę z 6 do 8 - wiele małych map jest jednak na tyle dużych, że drużyny 3x3 są za małe by był sens rywalizacji na nich, np. mirage 2x2 (o ile mi się nie pomyliło).
    2. Zmiany w systemie kar
    Ostatnio na serwie pojawiło się sporo saperów, jedni ogarnięci, a inni nie, chciałbym prosić o zmienienie kar nakładanych np. za źle położone miny bo po prostu taki np. FrodoTeam kładzie ciągle miny jak chce, a jak mówione jest, że na pochylni nie można to można usłyszeć od niego "Da się obejść więc można, poczytaj regulamin", proponowałbym takim graczom nie wlepiać banów bo to często nie działa, a np. zablokować możliwość korzystania z tej klasy do momentu aż udowodni, że zna i pojmuje regulamin (jakiś test? XD)
    EDIT: Tak przeglądając forum doczytałem, że problem z cheaterem ze zmiennym ip dalej jest żywy to może ta propozycja by blokować konkretne klasy niesfornym graczom mogłaby i na niego choć trochę pomóc, zablokowałoby się mu wszystkie klasy i by prawie nie szkodził.
    3. Propozycje klas
    Podpalacz
    Bronie: P90, USP, HE
    Umiejętności: ma 1/5 szans na podpalenie z P90 i 1/2 na podpalenie z USP, a także 1/1 na podpalenie z HE plus dodatkowe dmg zależne od int
    Staty: HP 25, Wytrzymałość 50, Kondycja 10, Inteligencja 0
    Spadochroniarz
    Bronie: AK47, Gail, Deagl, Flash, Smoke
    Umiejętności: Spadochron, +7dmg do ak47, gail ma 1/7 szans na oślepienie
    Staty: HP 15,  Wytrzymałość 25, Kondycja 20, Inteligencja 15
    Wampir
    Bronie: M4, USP
    Umiejętność: Zadając dmg kradnie hp zależnie od int, na nożu zmniejszona niewidzialność i szybciej biega zależnie od int (nie wiem czy to wykonalne), podwójny skok
    Staty: HP 15, Wytrzymałość 10, Kondycja 35, inteligencja 5
    Ćpun
    Bronie: UMP, Berrety
    Umiejętność: Ma 1/5 na nałożenie efektu jak przy naćpanych nabojach, dodatkowo po użyciu umiejętności zadaje zwiększone dmg (zależne od int) i wzrasta mu odporność na dmg (też zależne od int) na 5 sekund, przez ten czas ekran jest lekko czerwony, zielony lub niebieski (nie to, że nie mogę się zdecydować, po prostu jeden z tych trzech kolorów niech się pojawia) i pulsuje jak przy perku szał
    4. Propozycje perków
    Odnóże pająka - pozwala chodzić po ścianach,  daje 30 - 50 wytrzymałości
    Elektryczna opończa - zadaje dmg wszystkim przeciwnikom znajdującym się blisko posiadacza (dmg zależne od int) i spowalnia ich o wartość zależną od int
    Klej - Rzucone granaty przywierają do powierzchni, której dotkną i jest 1/6 szansy z każdej broni na zatrzymanie przeciwnika w miejscu na 3 sekundy
    Termowizja Miki - wiem, że perk już jest i wiem, że jest po to by nie wypadały same dobre perki ale czy nie byłoby ciekawiej gdyby pozwalał widzieć przez ściany na pewne odległości?
    Silny elektromagnes - zasada działania podobna co przy normalnym elektromagnesie ale z tą różnicą, że obszar działania większy i przyciąga ludzi
    Trująca chmura - dostajesz smoka i zadaje on dmg zależne od int (w sensie chmura zadaje, nie wiem czy to wykonalne)
    Patron - kiedy hp spadnie poniżej 50% stajesz się na chwilę niewidzialny (5 sekund), otrzymujesz znacznie mniej dmg przez ten czas i zyskujesz na 5 sekund 3x większe dmg
    Rewolwerowiec - dostajesz deagl oraz 1/2 w glowe z niego oraz 1/5 w cialo
    Ciżemki sprytu - nie słychać twoich kroków, dostajesz 40 kondycji, masz lekko zmniejszoną widzialność oraz mniejszą grawitację
    Sekret myśliwego - nie ruszając się przez 5 sekund stajesz się słabo widoczny (coś jak przy pelerynie kucacza, może nawet trochę bardziej), a pierwszy strzał zadaje 4 razy większe dmg po czym niewidzialność znika
    Sekret wędkarza - po namierzeniu celownikiem przeciwnika przyciągasz się do niego zadając dmg zależne od int i lecząc się (30% zadanych obrażeń)
    5. Zmiany na serwerze
    Sądzę, że to dobry moment by włączyć freelvl na serwerze, sporo osób ma powyżej 100 lvl, a trzech graczy (w tym ja) zbliża się powoli do 200.
    Przywrócenie expa dla trzech najlepszych graczy na koniec mapy, wiem, że temat był już trochę wałkowany ale jak dla mnie to było coś naprawdę świetnego, trochę zwiększało chęć rywalizacji, expa nie dostawało się nie wiadomo ile choć pomagało to w levelowaniu i ja osobiście jak i wielu graczy po ostrej rywalizacji cieszyło się jako dziecko gdy jednym lub dwoma fragami pod koniec dostawało się nagrodę za pierwsze miejsce.
    Przywrócenie zmiany mapy po użyciu nuke, z tą różnicą, że nie zmienia mapy na następną, a daje wybór map oraz tego czy zostaje ta co była.
    Zmniejszenie czasu czekania na ponowne nominowanie mapy z 10 do 6-7, bo jednak biorąc pod uwagę czas rozgrywania map to gdy wchodzimy pod koniec mapy, na której chcieliśmy pograć to musimy potem czekać naprawdę długo by znów ją nominować.
    Zmiana w systemie RTV, działa dobrze aczkolwiek sporo ludzi myślało, że nie. Okazuje się, że wymagana ilość osób do udanego głosowania jest na tyle duża, że często do niego nie dochodzi, a to z powodu graczy AFK, a to z powodu graczy, którzy po prostu nie ogarniają niczego, wchodzą, nie wybierają żadnej klasy, patrzą się na wroga i nie strzelają, trochę ich nie ogarniam ale istotne jest to, że gracze, którzy naprawdę czerpią przyjemność z gry i są aktywni z czasem mocno się już zanudzają na jednej mapie, a powiedzmy brakuje 3 głosów z czego jeden jest afk, drugi i trzeci nie ogarnia gry.
    Trochę tego napisałem i mam nadzieje na pozytywne rozpatrzenie przynajmniej części z propozycji zawartych w tym poście.
  15. Lubię to
    koNraDM4 otrzymał reputację od DeTeX[Szymon]Nowa klasa by DeTeX   
    Jestem jak najbardziej za aczkolwiek bardziej przemawia do mnie wizja syjona na tę klasę.
  16. Serduszko
    koNraDM4 przyznał reputację dla A3roPropozycje by MoreDoor   
    1. Co do map to można parę zmienić i dodać nowe.
    2. Pomysł dobry ale chyba niewykonalny.
    3 . Co do nowych klas najlepszą opcją jest spadochroniarz. 
    4. Co do perków to tak średni bo podałeś propozycje podobne do obecnych perków np. Reworwerowiec= złoty dgl
    5. Propozycje fajne w szczególności exp za pierwsze trzy miejsca.
    I tak wątpie by coś zostało dodane bo stoją jeszcze otwarte tematy z marca
    Pozdrawiam A3ro
  17. Serduszko
    koNraDM4 otrzymał reputację od Nie!?!Propozycje by MoreDoor   
    1. Zmiany w mapach
    Nie chcę wyjść na wiecznie narzekającego ale szczerze mówiąc to trochę tęsknię za mapami typu rio, lidl czy tesco, co prawda z lidlem i tesco spotkałem się jako małą mapą ale gdy gra się powiedzmy w 6 to jednak taki lidl jest zbyt duży. To co teraz gra oferuje do nominacji jest dobre (no z małymi wyjątkami) ale wieje nudą bo mamy kilka wersji dusta, assaulta, rats, aztec, inferno i westwooda, bardziej oryginalne mapki to chyba ta z cs go przeniesiona na 1.6 (go_cache czy jakoś tak), eldorado i chyba jeszcze jedna jakaś była ale rzadko się pojawia w wyborze. Na początek proponowałbym przywrócenie trzech wymienionych na początku i dodanie czegoś świeżego (nie mam pomysłu konkretnego), ewentualnie dodanie dusta.
    Proponowałbym też zwiększenie maksymalnego limitu osób do głosowania na małą mapę z 6 do 8 - wiele małych map jest jednak na tyle dużych, że drużyny 3x3 są za małe by był sens rywalizacji na nich, np. mirage 2x2 (o ile mi się nie pomyliło).
    2. Zmiany w systemie kar
    Ostatnio na serwie pojawiło się sporo saperów, jedni ogarnięci, a inni nie, chciałbym prosić o zmienienie kar nakładanych np. za źle położone miny bo po prostu taki np. FrodoTeam kładzie ciągle miny jak chce, a jak mówione jest, że na pochylni nie można to można usłyszeć od niego "Da się obejść więc można, poczytaj regulamin", proponowałbym takim graczom nie wlepiać banów bo to często nie działa, a np. zablokować możliwość korzystania z tej klasy do momentu aż udowodni, że zna i pojmuje regulamin (jakiś test? XD)
    EDIT: Tak przeglądając forum doczytałem, że problem z cheaterem ze zmiennym ip dalej jest żywy to może ta propozycja by blokować konkretne klasy niesfornym graczom mogłaby i na niego choć trochę pomóc, zablokowałoby się mu wszystkie klasy i by prawie nie szkodził.
    3. Propozycje klas
    Podpalacz
    Bronie: P90, USP, HE
    Umiejętności: ma 1/5 szans na podpalenie z P90 i 1/2 na podpalenie z USP, a także 1/1 na podpalenie z HE plus dodatkowe dmg zależne od int
    Staty: HP 25, Wytrzymałość 50, Kondycja 10, Inteligencja 0
    Spadochroniarz
    Bronie: AK47, Gail, Deagl, Flash, Smoke
    Umiejętności: Spadochron, +7dmg do ak47, gail ma 1/7 szans na oślepienie
    Staty: HP 15,  Wytrzymałość 25, Kondycja 20, Inteligencja 15
    Wampir
    Bronie: M4, USP
    Umiejętność: Zadając dmg kradnie hp zależnie od int, na nożu zmniejszona niewidzialność i szybciej biega zależnie od int (nie wiem czy to wykonalne), podwójny skok
    Staty: HP 15, Wytrzymałość 10, Kondycja 35, inteligencja 5
    Ćpun
    Bronie: UMP, Berrety
    Umiejętność: Ma 1/5 na nałożenie efektu jak przy naćpanych nabojach, dodatkowo po użyciu umiejętności zadaje zwiększone dmg (zależne od int) i wzrasta mu odporność na dmg (też zależne od int) na 5 sekund, przez ten czas ekran jest lekko czerwony, zielony lub niebieski (nie to, że nie mogę się zdecydować, po prostu jeden z tych trzech kolorów niech się pojawia) i pulsuje jak przy perku szał
    4. Propozycje perków
    Odnóże pająka - pozwala chodzić po ścianach,  daje 30 - 50 wytrzymałości
    Elektryczna opończa - zadaje dmg wszystkim przeciwnikom znajdującym się blisko posiadacza (dmg zależne od int) i spowalnia ich o wartość zależną od int
    Klej - Rzucone granaty przywierają do powierzchni, której dotkną i jest 1/6 szansy z każdej broni na zatrzymanie przeciwnika w miejscu na 3 sekundy
    Termowizja Miki - wiem, że perk już jest i wiem, że jest po to by nie wypadały same dobre perki ale czy nie byłoby ciekawiej gdyby pozwalał widzieć przez ściany na pewne odległości?
    Silny elektromagnes - zasada działania podobna co przy normalnym elektromagnesie ale z tą różnicą, że obszar działania większy i przyciąga ludzi
    Trująca chmura - dostajesz smoka i zadaje on dmg zależne od int (w sensie chmura zadaje, nie wiem czy to wykonalne)
    Patron - kiedy hp spadnie poniżej 50% stajesz się na chwilę niewidzialny (5 sekund), otrzymujesz znacznie mniej dmg przez ten czas i zyskujesz na 5 sekund 3x większe dmg
    Rewolwerowiec - dostajesz deagl oraz 1/2 w glowe z niego oraz 1/5 w cialo
    Ciżemki sprytu - nie słychać twoich kroków, dostajesz 40 kondycji, masz lekko zmniejszoną widzialność oraz mniejszą grawitację
    Sekret myśliwego - nie ruszając się przez 5 sekund stajesz się słabo widoczny (coś jak przy pelerynie kucacza, może nawet trochę bardziej), a pierwszy strzał zadaje 4 razy większe dmg po czym niewidzialność znika
    Sekret wędkarza - po namierzeniu celownikiem przeciwnika przyciągasz się do niego zadając dmg zależne od int i lecząc się (30% zadanych obrażeń)
    5. Zmiany na serwerze
    Sądzę, że to dobry moment by włączyć freelvl na serwerze, sporo osób ma powyżej 100 lvl, a trzech graczy (w tym ja) zbliża się powoli do 200.
    Przywrócenie expa dla trzech najlepszych graczy na koniec mapy, wiem, że temat był już trochę wałkowany ale jak dla mnie to było coś naprawdę świetnego, trochę zwiększało chęć rywalizacji, expa nie dostawało się nie wiadomo ile choć pomagało to w levelowaniu i ja osobiście jak i wielu graczy po ostrej rywalizacji cieszyło się jako dziecko gdy jednym lub dwoma fragami pod koniec dostawało się nagrodę za pierwsze miejsce.
    Przywrócenie zmiany mapy po użyciu nuke, z tą różnicą, że nie zmienia mapy na następną, a daje wybór map oraz tego czy zostaje ta co była.
    Zmniejszenie czasu czekania na ponowne nominowanie mapy z 10 do 6-7, bo jednak biorąc pod uwagę czas rozgrywania map to gdy wchodzimy pod koniec mapy, na której chcieliśmy pograć to musimy potem czekać naprawdę długo by znów ją nominować.
    Zmiana w systemie RTV, działa dobrze aczkolwiek sporo ludzi myślało, że nie. Okazuje się, że wymagana ilość osób do udanego głosowania jest na tyle duża, że często do niego nie dochodzi, a to z powodu graczy AFK, a to z powodu graczy, którzy po prostu nie ogarniają niczego, wchodzą, nie wybierają żadnej klasy, patrzą się na wroga i nie strzelają, trochę ich nie ogarniam ale istotne jest to, że gracze, którzy naprawdę czerpią przyjemność z gry i są aktywni z czasem mocno się już zanudzają na jednej mapie, a powiedzmy brakuje 3 głosów z czego jeden jest afk, drugi i trzeci nie ogarnia gry.
    Trochę tego napisałem i mam nadzieje na pozytywne rozpatrzenie przynajmniej części z propozycji zawartych w tym poście.
  18. Serduszko
    koNraDM4 otrzymał reputację od A3roPropozycje by MoreDoor   
    1. Zmiany w mapach
    Nie chcę wyjść na wiecznie narzekającego ale szczerze mówiąc to trochę tęsknię za mapami typu rio, lidl czy tesco, co prawda z lidlem i tesco spotkałem się jako małą mapą ale gdy gra się powiedzmy w 6 to jednak taki lidl jest zbyt duży. To co teraz gra oferuje do nominacji jest dobre (no z małymi wyjątkami) ale wieje nudą bo mamy kilka wersji dusta, assaulta, rats, aztec, inferno i westwooda, bardziej oryginalne mapki to chyba ta z cs go przeniesiona na 1.6 (go_cache czy jakoś tak), eldorado i chyba jeszcze jedna jakaś była ale rzadko się pojawia w wyborze. Na początek proponowałbym przywrócenie trzech wymienionych na początku i dodanie czegoś świeżego (nie mam pomysłu konkretnego), ewentualnie dodanie dusta.
    Proponowałbym też zwiększenie maksymalnego limitu osób do głosowania na małą mapę z 6 do 8 - wiele małych map jest jednak na tyle dużych, że drużyny 3x3 są za małe by był sens rywalizacji na nich, np. mirage 2x2 (o ile mi się nie pomyliło).
    2. Zmiany w systemie kar
    Ostatnio na serwie pojawiło się sporo saperów, jedni ogarnięci, a inni nie, chciałbym prosić o zmienienie kar nakładanych np. za źle położone miny bo po prostu taki np. FrodoTeam kładzie ciągle miny jak chce, a jak mówione jest, że na pochylni nie można to można usłyszeć od niego "Da się obejść więc można, poczytaj regulamin", proponowałbym takim graczom nie wlepiać banów bo to często nie działa, a np. zablokować możliwość korzystania z tej klasy do momentu aż udowodni, że zna i pojmuje regulamin (jakiś test? XD)
    EDIT: Tak przeglądając forum doczytałem, że problem z cheaterem ze zmiennym ip dalej jest żywy to może ta propozycja by blokować konkretne klasy niesfornym graczom mogłaby i na niego choć trochę pomóc, zablokowałoby się mu wszystkie klasy i by prawie nie szkodził.
    3. Propozycje klas
    Podpalacz
    Bronie: P90, USP, HE
    Umiejętności: ma 1/5 szans na podpalenie z P90 i 1/2 na podpalenie z USP, a także 1/1 na podpalenie z HE plus dodatkowe dmg zależne od int
    Staty: HP 25, Wytrzymałość 50, Kondycja 10, Inteligencja 0
    Spadochroniarz
    Bronie: AK47, Gail, Deagl, Flash, Smoke
    Umiejętności: Spadochron, +7dmg do ak47, gail ma 1/7 szans na oślepienie
    Staty: HP 15,  Wytrzymałość 25, Kondycja 20, Inteligencja 15
    Wampir
    Bronie: M4, USP
    Umiejętność: Zadając dmg kradnie hp zależnie od int, na nożu zmniejszona niewidzialność i szybciej biega zależnie od int (nie wiem czy to wykonalne), podwójny skok
    Staty: HP 15, Wytrzymałość 10, Kondycja 35, inteligencja 5
    Ćpun
    Bronie: UMP, Berrety
    Umiejętność: Ma 1/5 na nałożenie efektu jak przy naćpanych nabojach, dodatkowo po użyciu umiejętności zadaje zwiększone dmg (zależne od int) i wzrasta mu odporność na dmg (też zależne od int) na 5 sekund, przez ten czas ekran jest lekko czerwony, zielony lub niebieski (nie to, że nie mogę się zdecydować, po prostu jeden z tych trzech kolorów niech się pojawia) i pulsuje jak przy perku szał
    4. Propozycje perków
    Odnóże pająka - pozwala chodzić po ścianach,  daje 30 - 50 wytrzymałości
    Elektryczna opończa - zadaje dmg wszystkim przeciwnikom znajdującym się blisko posiadacza (dmg zależne od int) i spowalnia ich o wartość zależną od int
    Klej - Rzucone granaty przywierają do powierzchni, której dotkną i jest 1/6 szansy z każdej broni na zatrzymanie przeciwnika w miejscu na 3 sekundy
    Termowizja Miki - wiem, że perk już jest i wiem, że jest po to by nie wypadały same dobre perki ale czy nie byłoby ciekawiej gdyby pozwalał widzieć przez ściany na pewne odległości?
    Silny elektromagnes - zasada działania podobna co przy normalnym elektromagnesie ale z tą różnicą, że obszar działania większy i przyciąga ludzi
    Trująca chmura - dostajesz smoka i zadaje on dmg zależne od int (w sensie chmura zadaje, nie wiem czy to wykonalne)
    Patron - kiedy hp spadnie poniżej 50% stajesz się na chwilę niewidzialny (5 sekund), otrzymujesz znacznie mniej dmg przez ten czas i zyskujesz na 5 sekund 3x większe dmg
    Rewolwerowiec - dostajesz deagl oraz 1/2 w glowe z niego oraz 1/5 w cialo
    Ciżemki sprytu - nie słychać twoich kroków, dostajesz 40 kondycji, masz lekko zmniejszoną widzialność oraz mniejszą grawitację
    Sekret myśliwego - nie ruszając się przez 5 sekund stajesz się słabo widoczny (coś jak przy pelerynie kucacza, może nawet trochę bardziej), a pierwszy strzał zadaje 4 razy większe dmg po czym niewidzialność znika
    Sekret wędkarza - po namierzeniu celownikiem przeciwnika przyciągasz się do niego zadając dmg zależne od int i lecząc się (30% zadanych obrażeń)
    5. Zmiany na serwerze
    Sądzę, że to dobry moment by włączyć freelvl na serwerze, sporo osób ma powyżej 100 lvl, a trzech graczy (w tym ja) zbliża się powoli do 200.
    Przywrócenie expa dla trzech najlepszych graczy na koniec mapy, wiem, że temat był już trochę wałkowany ale jak dla mnie to było coś naprawdę świetnego, trochę zwiększało chęć rywalizacji, expa nie dostawało się nie wiadomo ile choć pomagało to w levelowaniu i ja osobiście jak i wielu graczy po ostrej rywalizacji cieszyło się jako dziecko gdy jednym lub dwoma fragami pod koniec dostawało się nagrodę za pierwsze miejsce.
    Przywrócenie zmiany mapy po użyciu nuke, z tą różnicą, że nie zmienia mapy na następną, a daje wybór map oraz tego czy zostaje ta co była.
    Zmniejszenie czasu czekania na ponowne nominowanie mapy z 10 do 6-7, bo jednak biorąc pod uwagę czas rozgrywania map to gdy wchodzimy pod koniec mapy, na której chcieliśmy pograć to musimy potem czekać naprawdę długo by znów ją nominować.
    Zmiana w systemie RTV, działa dobrze aczkolwiek sporo ludzi myślało, że nie. Okazuje się, że wymagana ilość osób do udanego głosowania jest na tyle duża, że często do niego nie dochodzi, a to z powodu graczy AFK, a to z powodu graczy, którzy po prostu nie ogarniają niczego, wchodzą, nie wybierają żadnej klasy, patrzą się na wroga i nie strzelają, trochę ich nie ogarniam ale istotne jest to, że gracze, którzy naprawdę czerpią przyjemność z gry i są aktywni z czasem mocno się już zanudzają na jednej mapie, a powiedzmy brakuje 3 głosów z czego jeden jest afk, drugi i trzeci nie ogarnia gry.
    Trochę tego napisałem i mam nadzieje na pozytywne rozpatrzenie przynajmniej części z propozycji zawartych w tym poście.
  19. Lubię to
    koNraDM4 otrzymał reputację od THC EryQTHC powrót   
    Jestem na tak, koleś kontaktowy, nie jest może najczęściej ze wszystkich graczy na serwie ale z tego co widzę to godziny kiedy on na serwie działa rzadko pokrywają się z innym adminem więc mógłby wypełnić luki. Już jakieś doświadczenie ma w byciu adminem, w samym csie jeśli wierzyć też sporo spędził, a jego wieku to bym się nie domyślił po głosie 
  20. Lubię to
    koNraDM4 otrzymał reputację od A3roZmiana medrca   
    @A3ro Tematów już było kilka z tego co mi wiadomo ale w innym dziale, gram mędrcem i wiem jak ludzie tego nienawidzą
  21. Lubię to
    koNraDM4 otrzymał reputację od A3roLevele i inne takie   
    Czytałem sobie temat o tym, że exp jest za mały ale niestety spóźniłem się i zamknięty został, a mam jeszcze parę propozycji co do systemu progresji (czy jak kto woli - rozwoju). Na koniec tamtego wątku było mówione o tym, że bez obietnic ale może coś zostanie zrobione w kwestii rakiet i błyskawic by się liczyły do rankingu; nie zapomnijcie tylko o minach 
    A tak teraz zupełnie poważnie - samo tempo bicia expa nie jest może tak zatrważająco niskie jak z początku mi się wydawało aczkolwiek skoro teraz powoli tak to idzie to może by dać graczom coś co mocniej by ich utwierdzało, że było warto nabić np. 101, 201, 301 i 400 poziom, wcześniej nie trzeba było tego bo jak zostało już powiedziane - pół miesiąca i resecik. Teraz natomiast jest to na tyle w drugą stronę odwrócone, że same kolejne punkty statystyk mogą po prostu nieco mniej motywować do wyścigu zbrojeń; znikł także exp dla 3 najlepszych graczy co w moim przynajmniej odczuciu motywowało do rywalizacji gdyż zwłaszcza teraz to po prostu by była godna nagroda za dobrą rozgrywkę. Proponowałbym także za wbijanie kolejnych z wymienionych wyżej leveli - możliwość wybrania jakiegoś modyfikatora np. że mniej dmg dostajemy w głowę albo nieco wyżej skaczemy. To może nie jakieś wielkie zmiany by były ale takie cztery modyfikatory mogłyby być dobrą motywacją do "nawalania" kolejnych poziomów.
    Proponuję też aktualizację questów, których miło by było zobaczyć nieco więcej niż jest teraz dostępnych, np. na kolejne poziomy albo dodatkowe questy polegające na zadaniu obrażeń na wyższe levele. A skoro już przy tym temacie jestem to jeszcze chętnie bym zobaczył nowe wyzwania niekoniecznie związane z ks'ami a raczej np. z serią ofiar czy coś takiego, nowych kill streaków raczej nie ma co się spodziewać bo taka ilość i różnorodność jest zadowalająca choć jak komuś wpadnie coś do głowy to chętnie posłucham o tym.
    Zacząłem na expie ale skończę na regulaminie, a dokładniej w kwestii min bo to też jest temat rzeka i ciężko jest się kłócić co chwilę z graczami, którzy mają wieczny problem, że miny stoją w przejściu i na nie wpadają - otóż nigdy bym nie postawił min w takim przejściu co by się nie dało ich ominąć, a nieraz słyszałem krzyki, że przejście to short na DD2 tam niedaleko schodków - miny można było wziąć z lewej lub prawej, a czasem trzeba było przeskoczyć bo postawiłem je w poprzek i to wszystko, a i tak słyszałem co chwila płacz, że ktoś w nie wpadł i powołuje się na regulamin (sic!) że tak nie można, że to przejście jest. Trzeba by doprecyzować regulamin jak dla mnie na pierwszy plan powinien iść zapis w stylu "Nie można stawiać min w przejściach - w rozumieniu, że przejście to miejsce gdzie nie można wykonać pełnego skoku, a samo przejście jest niewiele szersze od postaci - czyli np. korytarz na eldorado z respa ct na część tt, jeśli miny można obejść bokiem bądź przeskoczyć nie posiadając punktów władowanych w kondycję to mogą one tam być", dodatkowo należy zwrócić uwagę na to iż te szerokie drzwi czy tam wrota np. na DD2 to nie są drzwi, w których min nie można stawiać bezpośrednio przy nich, po prostu nie można ich bugować czy stawiać tak, że są nie do przeskoczenia. To właściwie jedynie te dwie uwagi mam do regulaminu bo gracze na serwerze czasem wręcz się dzielą na dwa obozy - tych co narzekają na miny tam gdzie one mogą być i odwołują się do regulaminu, którego nie rozumieją i nie jest on dla nich jasny, a druga grupa po prostu te miny omija lub stara się to robić. Sam nieraz bana wyłapałem za miny ale głównie wtedy jak na schodach byłem i przyleciał assasin, a ja je położyłem pod siebie szybko (odruch już taki mam przy assasinach) ale jednak ani razu nie czułem, że ban był niesłuszny, chociaż może pół godziny to przesada jak niechcący się położy tą minę, sam jestem raczej za tym by pozwolono mi wyjść i wejść bym stracił perk, staty itd. gdy się przyznaję, że błąd zrobiłem. Gorzej natomiast jest z graczami, którzy co i rusz narzekają na miny, niektórzy sami zaczynają grać saperem i szybko zdobywają bana za miny bo stawiają je w niedozwolonych miejscach, klasa się wydaje łatwa ale często łatwiej jest dostać nią bana niż nauczyć się grać dlatego proszę o poprawę regulaminu i trochę łaskawsze spojrzenie adminów na graczy, którzy stawiając źle miny potrafią przyznać się do błędu i nie robią tego notorycznie.
  22. Lubię to
    koNraDM4 otrzymał reputację od  klqsMędrzec mi się popsuł   
    Mam problem z mędrcem, teleport przestał działać, wiecznie pokazuje, że trzeba odczekać 10 sekund do teleportu i nic z tego nie wychodzi, jakieś pomysły co zrobić? Nabiłem już 62 lvl i głupio byłoby teraz porzucać postać jak exp idzie tak powoli, a bez teleportu to po prostu postać z ujemną inteligencją i zbugowanym bezlikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...