Więc tak
Klasa: Komandos + jeśli to klasa zwykła nie premium to nawet spoko tylko polecam zmniejszyć 1/30 na 1/15 nie ukrywam że 3% na takim serwie na zabicie to troche mało polecam 1/15 i jeden dodatkowy skok
Bronie: TMP
OPIS: Noz[1/1 PPM], AutoBH, TMP[1/30]
INT: 0
HP: 650
WYT: 350
KON: 1000
Klasa: Snajper klasa ogólnie spoko tylko ze 2 skoki dodać i bedzie git
Bronie: AWP, Deagle, Smokegrenade
OPIS: AWP[1/1], Deagle[1/6], Zmniejszona Widocznosc Gdy Stoi(70% mniej)
INT: 0
HP: 1400
WYT: 100
KON: 500
Klasa: Wsparcie Strzeleckie szczerze mówiąc +dmg jest bezsensu połączy sie to z takimi nabojami generała i walisz 6-7k lepiej dać jakąś tam szanse na zabicie no i ze 2 skoki
Bronie: SCOUT, TMP
OPIS: SCOUT[1/2, 200% INT DMG], TMP[+250 DMG]
INT: 0
HP: 900
WYT: 200
KON: 900
Klasa: Amadeusz tak samo jak wyżej +dmg jest bezsensu no i znowu nie ma skoków
Bronie: MP5, FIVESEVEN
OPIS: MP5[+8% INT DMG]m FIVESEVEN[+100 DMG]
INT: 1200
HP: 500
WYT: 0
KON: 300
Klasa: Szpieg 1/18 to jakieś 5% na zabójstwo gdzie glock ma 20 ammo no generalnie powodzenia xD
Bronie: M4A1, USP, GLOCK
OPIS: Ubranie Wroga, 1/10 na resp u wroga, M4A1[+320 DMG], USP & GLOCK 1/18 na natychmiastowe zabojstwo
INT: 500
HP: 500
WYT: 500
KON: 500
Klasa: Strzelec Wyborowy znów dmg przez co gra bedzie crashed tak w skrócie
Bronie: AK47, ELITE
OPIS: AK47[+380 DMG], 2 Skoki, ELITE[1/20],
INT: 0
HP: 700
WYT: 500
KON: 800
Klasa: Kamikadze generalnie klasa do śmieci nie daj boże ktoś wtrafi na sekret szpiega czy jak to tam było 50% na pojawienie sie na respie przeciwnika była już ta klasa nie sprawdziła się na upartego można jej ustawić że przez pierwsze 5sec nie może uzyć UM wtedy myślę że bedzie git
Bronie: AK47, Granat
OPIS: AK47[1/18], Wbudowana Autodestrukcja(ma 1/1), HE[1/6]
INT: 200
HP: 500
WYT: 500
KON: 800
Klasa: Grenadier z tą klasą to trochę cieżko aktualnie jest na serwerze podobna klasa która ma 1/2 na zabicie z he 3szt i praktycznie nie jest grana
Bronie: All Granaty, MAC10
OPIS: Co 7 sekund dostaje HE, HE[1/10; +4000(+int * 0.3) DMG], MAC10[+100 DMG]
INT: 750
HP: 500
WYT: 500
KON: 250
ogólny zarys klas jest git aczkolwiek +int dmg i zwykłe dmg tutaj się nie sprawdzi chyba że masz zamiar połowe perków wyrzucić dodać każdej klasie chociaż jeden skok żeby przyjemniej się grało (do pmów 1/13+ do p90 1/20 m4 ak 1/10-13max pistole 1/8-10)
i przywrócenie cpt. price z tego co pamietam miał 60% niewidki 1/20 z p90 3 miny i 2 skoki jak grałem na serwerze to była najczęściej wybierana klasa przez nowych graczy którzy zostawali na dłużej oraz psycholka jeśli go nie ma (nie kojarze czy aktualnie jest na serwerze ale wydaje mi się że nie)
dodatkowo zostawić orzełka oraz jedną premke ze scoutem ten serwer głownie na tym sie opiera a przynajmniej moje jest takie zdanie i to wsm tyle