Skocz do zawartości

Welcome to the

Welcome to my forums, full of great ideas.
Please register if you'd like to take part.

Nowa odsłona Multi-Head.pl

Z pewnością znajdą się rzeczy, które według ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w temacie.

oo7

Użytkownik

1 obserwujący

O oo7

  • Tytuł
    Debiutant

Ostatnie wizyty

1 066 wyświetleń profilu
  1. oo7

    Data zdarzenia: 13:00 Nick gracza: [IP] 12: 'Doppy' (CT) -- 83.28.249.206:61550 [STEAM_1:0:364841992] IP] 5: '`PO[P]ALON[E]STY[K]I' (UNASSIGNED) -- 31.0.121.152:9500 Dowody:http://ehltv.hltv.org.pl/srv23614/HLTV-2008061305-de_alexandra.dem.zip Świadkowie: gracze na serwerze Uzasadnienie: obaj gracze po upomnieniu przeze mnie nie zaprzestali skanować i używac ks przed 7s przez całą mapę na de_alexandra.
  2. oo7

    Zwycięzca: Krycha Runda: 3 Sposób(nokaut,poddanie,punkty): punkty
  3. oo7

    Zwycięzca: Polak Runda: 3 Sposób(nokaut,poddanie,punkty): punkty
  4. oo7

    Zwycięzca: Kasjo Runda: 2 Sposób(nokaut,poddanie,punkty): poddanie
  5. oo7

    Zwycięzca: Najman Runda: 1 Sposób(nokaut,poddanie,punkty): nokaut
  6. Zwycięzca: Wiewiór Runda: 2 Sposób(nokaut,poddanie,punkty): poddanie
  7. oo7

    Zwycięzca: Olejnik Runda: 1 Sposób(nokaut,poddanie,punkty): poddanie
  8. Zwycięzca: Linki Runda: 1 Sposób(nokaut,poddanie,punkty): nokaut
  9. oo7

    Zwycięzca: Popuś Runda: 1 Sposób(nokaut,poddanie,punkty): nokaut
  10. oo7

    Zwycięzca: Aroy Runda: 2 Sposób(nokaut,poddanie,punkty): nokaut
  11. oo7

    1.bezlik ammo bez zmian 2.eagle eye dodać widzenie min na tak 3.twardy baniak bez zmian 4.Bunt +10dmg->+15 dmg na tak 5.Dezercja +10dmg->+15 dmg na tak 6.Notatki sapera odblokować je na saperze na nie 7.Plonace naboje 1/2-6->1/2-4 na tak 8.sekret krowy bez zmian 9.tytanowe naboje bez zmian 10.wytrenowany weteran zostawić opcję ze 150 hp na tak 11.zestaw alkaida ak, 1/4 HE, ciche kroki->ak, 1/2 HE, ciche kroki na tak 12.buty snajpera +25 kondy->+35 kondy można by było to wywalić całkiem są komandoski 13.krytyczne naboje bez zmian 14.palace rekawiczki dodać możliwość ulepszania ich przy wymianie, a nie, że dropimy wersję 15s lub 5s na tak 15.porazajace naboje bez zmian tutaj dałbym max 1/3, 1/2 za dobrze wchodzi 16.eliminator rozrzutu bez zmian 17.apteczka bez zmian dałbym ze 2 chociaż 18.awp sniper bez zmian 19.buty komandosa bez zmian dałbym +80 kondy 20.deagle generała wywalić opcję +15dmg +5 wytrzymałości, zostawić tylko +30/+30 na tak 21.buty szturmowego bez zmian 22.mistrz scouta 1/1-3->1/1-2 na tak 23.notatki kapitana 1-5->3-5 na tak 24.platynowe naboje bez zmian 25.podrecznik szpiega 1/1-3 na zadanie 100 (+int) z HE +przebranie wroga->1/1-3 z HE + przebranie wroga na tak 26.radar telegrafisty uav->uav+20 wytrzymałości sam uav wystarczy 27.sztuka dezorientacji bez zmian 28.tajemnica generala bez zmian 29.tajemnica kapitana 1/2 awp, 2 skoki->1/2 awp, 2 skoki, +10 kondy na tak 30.wyposażenie wsparcia bez zmian 31.teleport bez zmian 32.betonowe cialo bez zmian 33.zawodowy rusher 1/2-3->1/3-5 na tak 34.akumulator 24v bez zmian 35.snajperka zolnierza bez zmian 36.wykradacz hp 5/15->10/18 na tak 37.kameleon perk do wyrzucenia, jedyne co powoduje to notoryczne bugowanie strojów na tak 38.kanonier bez zmian 39.szturm +5dmg +10 do statystyk->+15 dmg dałbym +20 dmg nawet famas ma mały dmg 40.elektromagnes militarny dodać w regulaminie punkt o zakazie stawiania go na respie wroga (na tę chwilę brak jakiejkolwiek wzmianki na temat elektromagnesu) 41.mózg generała +40 inta->+20-100 inta na tak 42.łowca headow 20-220 expa za hs->100-240 expa za hs (ulepszanie tego perku to porażka) na taaak 43.duch kapitana 6s przechodzenia przez ściany->8s przechodzenia przez ściany na tak 44.prawa reka rambo +15 do statystyk->+15 dmg, +15 do statystyk (inspirowane perkiem o tej samej nazwie na codzie 800) na tak 45.autodestrukcja bez zmian 46.naboje ninji leczenie za 22-30% zadanego dmg->25-35% na tak 47.defibrylator 1/2-6 na wskrzeszenie przy zabójstwie->1/2-3 na tak 48.naboje kapitana +40%dmg -30hp->+40%dmg +20hp na tak 49.wyrzucenie broni 1/5 na wyrzucenie, po co jest ten perk skoro są porażające naboje? do usunięcia na tak 50.narzedzia ahmeda niech działa tak jak powinna przy podkładaniu paki i będzie ok na tak 51.zrecznosc skoczka bez zmian 52.moc kradzieja 1/4 na kradzież->1/3 1/4 wystarczy 53.adrenalina +50hp za fraga->+60 hp za fraga, +25 kondy na tak 54.moc czolgisty bez zmian 55.moc komandosa bez zmian 56.modul odrzutowy bez zmian 57.pancerz neomexowy bez zmian 58. tajemnica gromu bez zmian 59.talibowskie naboje 1/4-6 z usp->1/4-6 z usp/glocka na tak 60.tarcza szpiega 5-10 redukcji dmg->10-15 redukcji +10 kondy na tak 61.kara sapera bez zmian 62.wyszkolenie medyczne bez zmian 63.wytrzymala kamizelka +30-65 wytrzymałości->+40-70 wytrzymałości na tak 64.zestaw pulkownika bez zmian 65.elficka kamizelka odporność na strzały w klatę->odporność w klatę, +20 hp na tak 66.mroczne kule 20% obrażeń więcej, 1/4 na zabranie przeciwnikowi 100 expa->20% dmg, 35 dodatkowego expa za fraga na tak 67.naboje mistrza ignoruje wytrzymałość->ignoruje wytrzymałość+15 kondycji na tak 68.rozblysk zwiększyć jego zasięg 69.stalowa obrona 20% odporności na pociski->25% +odporność na awp kapitana na tak 70.szal 3 razy większy dmg poniżej 50 hp->3 razy większy dmg poniżej 80hp na tak 71.kosa assasina 1/1-4->1/1-3 na tak 72.zloty deagle bez zmian 73.zbroja obroncy +60hp, 100 kevlara->+60hp, +10 wytrzymałości, 100 kevlara na tak 74.pilny uczen bez zmian 75.ksiega wiedzy bez zmian 76.granat zamrazajacy zamrożenie+dodatkowy dmg z HE->zamrożenie+redukcja wytrzymalości u przeciwnika (o ile jest to możliwe, jeżeli nie to bez zmian) na nie 77.zmodyfikowany zolnierz 17-28%->22-35% na tak 78.anihilacja raczej bez zmian ja bym to zmienił to 1/9 wchodzi jak poje***e 79.nacpane naboje bez zmian to co wyżej 80.tajemnica glocka +25 z glocka, +20 z usp->+30 z glocka,+25 z usp na tak 81.peleryna kucacza bez zmian 82.bunny hop auto bh->auto bh+10 kondy (?) na tak 83.grzmot 1-2 błyskawic->2 błyskawice (lub w wyposażeniu wsparcia zmiana na 1-2 rakiety) na tak 84.bron policyjna 1/20 z mp5->1/19 z mp5 1/20 wystarczy 85.fart strzelca 1/6-12 z usp/glock->usunąć lub dać 1/6 z pistoletów ja bym usunął 86.morfina bez zmian 87.notatki ninji 2 skoki->3 skoki lub 2 skoki+15 do statystyk na tak tajemnica skazanca bez zmian Klasy Premium cod 400 1. Konspirant (bez zmian) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 20 bronie: scout, usp, m3 dodatkowy opis: 1/1 z noża(ppm), 1/1 scout, zwiekszony dmg z m3, 3 pułapki 2. Kapitan (zmiany) na tak *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 40 ---> 30 *kondycja: 30 ---> 35 bronie: hegrenade, awp, m4a1 dodatkowy opis:AWP (1/1), he(1/3), 2 skoki 3. Czołgista (zmiany) zmniejszyłbym statystyki to po 1 po 2 wywaliłbym to 1/20 za dobre to jest na tej klasie i zmniejszyłbym hp za killa na 15 *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 20 ---> 25 *kondycja: 40 ---> 35 bronie: hegrenade, xm1014, smokegrenade, deagle dodatkowy opis:XM1014(nieskończone ammo) 25hp za killa, 3 skoki, 5% na zabicie ---> 10hp za zabicie, 2 skoki 4.Assasin (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 50-->40 bronie: elite dodatkowy opis: 1/1 z noża (ppm) zmiejszona widoczność na nozu, zmiejszona grawitacja.-->kompletna niewidka na nożu, ciche kroki, normalna grawitacja, zostawia ślady na podłodze (jakiś jaskrawy kolor), brak dmg od upadku, 50 hp (brak możliwości jego zwiększania) na nie akutalny assasin jest najlepszy 5. Morderca (bez zmian) *inteligencja: 20 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 50 bronie: hegrenade, smokegrenade, m4a1, fleshbang dodatkowy opis: 3 miny, he (1/3), 1/7 krytyczne uderzenie, AutoBH 6. Rusek (zmiany) *inteligencja: 25-->20 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 39 bronie: hegrenade, m4a1 dodatkowy opis: 2 rakiety, +10 dmg z m4a1, 2 skoki, 1/2 na zadanie 100 dmg + int z he ---> dodac cd do rakiet większy (taki jak mają błyskawice) na tak+ zmniejszyłbym dmg z rakiet 7. Shoter (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 35 *kondycja: 20 bronie: hegrenade, smokegrenade, fleshbang, ak47 dodatkowy opis: AK47 (+15 dmg), 1/3 z hegrenade, AutoBH, Czasowa apteczka---> AK47(+10 dmg), apteczka taka jak u starszego szeregowca na nie *[druga strona]* 1. Śmierć (zmiany) *inteligencja: 15 ---> 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: m4a1, SG552 dodatkowy opis: SG552(+10 dmg), Eliminator rozrzutu, noż 1/1 (ppm), 3 skoki---> zabrać m4a1 i zostawic same SG552 (+7dmg) na nie 2. Skrytobójca (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mp5navy, deagle dodatkowy opis:10% na wyrzucenie broni, zmiejszona widoczność do 60%, 1/4 na stanie sie niewidzialnym dla przeciwnika na 3 sek, mp5 +6dmg---> usunąc wywalanie broni tak najlepiej zróbmy z premium non premium... na nie 3. Zeus (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 40 bronie: hegrenade, smokegrenade, m24, m4a1, flashbang dodatkowy opis: 2 błyskawice, 1/13 na oślepienie wroga, m4a1 +7 dmg ---> 2 skoki na tak 4. Starszy Szeregowy (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 20 *wytrzymałość: 10---> 20 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mac10, smokegrenade, flashbang dodatkowy opis: Apteczka, 3 skoki ,MAC10 (1/13), 1/3-4 wybuch po śmierci--->usunąć szansę na wybuch po śmierci na tak +naprawiłbym to 1/13 za dobrze wchodzi 5.Szturmowiec *inteligencja: 0 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: glock18, m4a1. ak47 dodatkowy opis: AK47 & m4a1 (+8dmg), 3 skoki, zmiejszona widocznosc na nożu 6. Strażnik (zmiany) *inteligencja: 0 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 43 ---> 35 - *kondycja: 7 ---> 10 do 20 bym podniósł bronie: aug, degle dodatkowy opis: 33% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń, widzi niewidzialnych ---> 25% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń na nie
  12. oo7

     zbanowany

    XDDDDDD misie jak mnie specjalnie prowokujecie jakimiś śmiesznymi tekstami żebym wypier* bo nie daje nikomu grać itp. to co sie dziwicie ze cos wam odpisalem? ciągle płaczecie ze nie daje nikomu grac i mnie wyzywacie wszystko jest na hltv i tak jest od paru miesiecy a ty teraz skarge piszesz? XD bo wam powiedzialem prawdę? http://ehltv.hltv.org.pl/srv23614/HLTV-2008031102-de_alexandra.dem.zip od 5min slychać obelgi od encola i innych osob @JugoL^^ wysyłasz pandzie ssy z naszych prywatnych rozmów na steamie? zapytałeś mnie o zgode hamie kolejny? za to też są bany
  13. oo7

    mnie to rybka można zmienić ;p
  14. oo7

     zbanowany

    Data zdarzenia:19:00 Nick gracza: [IP] 13: 'Topek' (CT) -- 94.40.20.117:27005 [STEAM_1:0:1036332767] Dowody: Świadkowie: @-Damian- @pemeqq Uzasadnienie: AB Daje jeszcze ss"a jak grał na serwerze
  15. oo7

    Wywaliłbym najpierw: de_dust2014,de_westwood(zostawił biga),de_office_rats,de_polo,de_assault_1337. Dodałbym: de_tuscan cs_alpin de_dustyaztec cs_militia cs_rio de_sunny de_storm de_russka de_piranesi de_vertigo 10 nowych/starych mapek jakby wleciało byłoby zacnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...