Skocz do zawartości

pafkowest

Użytkownik

Aktywność reputacji

  1. Lubię to
    pafkowest otrzymał reputację od SzybkoExpieSiemanko   
    Siema Byczku
  2. Lubię to
    pafkowest otrzymał reputację od -Damian-Problem z wylosowanym HP na klasie Czołgista/Fleshe   
    To ja też się wypowiem i w 100 % się z tym zgadzam co Damian napisał , również gram czołgistą i ten bug występuje , kiedy w rundzie wylosujesz dużo hp , to po zabiciu przeciwnika dostajesz 25hp za killa lecz te hp wylosowane się traci .
    Dokładnie tak jak napisał wyżej kolega Jugol , to Ty Meltorze musisz nauczyć się czytać ze zrozumieniem , a nie pisać farmazonów o TVP  
  3. Nie mam pytań
    pafkowest otrzymał reputację od JugoL^^Ostatnia szansa?   
    - znajomość amx
    - twój wiek i twoje zachowania na serwerze mnie nie przekonują 
    -  czasami za dużo gadasz głupot zamiast skupić się na grze
    + za aktywność o
    Sorka ale jestem jak na razie na nie 
  4. Lubię to
    pafkowest przyznał reputację dla JAKoBKoncepcja nowego COD 400   
    @aquax Generalnie w dużym skrócie chodzi o to żebyś nie kopiował nam CODA 200 na CODA 400 , oba cody zawsze się od siebie różniły i ta różnorodność sprawia, że są na nim gracze którzy o wiele bardziej lubią grać na klasycznym COD MODZIE  niż na przekombionowanym ( Przypominam kombinatoryke astroe na codzie 300 , gdzie po wprowadzeniu takich o to zmian gracze z niego ucielki na CODA 400 , co doprowadziło do ogólnego upadku serwera i zmienienia jego trybu :D)  Do Dyskusji zapraszam na ts3 czy coś , jako stary wyjadacz z chęcią podyskutuję z mianach ukochanego serwera.
     
     
     
    No to lecim : 
    Na wstępie , nie rób tutej kopii COD'a 200 , bądź co bądź 400 to 400 nie powinieneś wzorować sygnetów perków oraz klas an podstawie coda 200 , będzie tutaj o wiele więcej pkt do rozdania co za tym idzie bonusy l;as perków oraz sygnetów muszą być większe niż te na 200. Na codzie 200 jest to zbalansowane (oprócz obrońcy) aczkolwiek na 400 średnio by się to sprawdziło.
    Ale do rzeczy : 
    0. SILNIK GRY 
    -Osobiście zostałbym przy starych dobrych 4 statystykach do rozwoju, cod 200 jest spoko , ale większość graczy 400 gra tam dlatego że jest to właśnie jeden z tych "klasycznych" cod modów  (Przypominam o historii coda 300 , gdzie po wprowadzeniu właśnie tych zmian gracze w tym i ja uciekli na coda 400  , a sam cod 300 przekształcony został na dd2 + skrzynki czy jakoś tak)  
     
    1.SKLEP
    -proponuje zostawić sklep z perkami , dodatkowym hp etc. za hajsiwo z rund , co jak co ale jest to jednak lepsze.
     
    2.PERKI:
    -Perki (niektóre) powinny być dostosowane mocą do lvl , serwera nie na chama skopiowane z 200.
    - Z psuciem się perków to niezbyt dobry pomysł, zwłaszcza dla początkujących graczy którzy średniawo ogarniają rozgrywkę.
    3.KS  
    -Broń cię panie boże od usuwania UAV i CUAV, co jak co ale jest do bdb narzędzie zdobycia przewagi na mapie  , nawet dla graczy z słabszym lvl
    4.KLASY:
    Mściciela Proszę zostawic w spokoju (mój nie tykać) , tylko zmienić mu broń na Famasa i będzie jak najbardziej fajniuchny , ewentualnie skoro to famas (mniej dmg i ammo) dac mu 1/6 na kryta  To samo tyczy się Telegrafisty , zostawić go razem z UAV , ewentualnie wywalić mu mp5 i p90 żeby nie był zbyt silny i dać  TMP + UMP-45 Truciciel , może po prostu zrobić go jak na 200 , apteczka trująca i smoke trujący  Marszałek , wywalić famasa , dodać ful magazynek za zabójstwo i będzie grać Elektryk , 1/15 to moze być na zabójstwo a nie na samego hs'a , 1/10 powinno zdać egzamin, ewentualnie wywalić mu to i wrzucić np. ogranicznik rozrzutu  
     
    4.1 KLASY DODATKOWE:
    LUNATYK
    Bronie: AUG,USP
    INT: 20
    HP:10
    WYTRZ: 15
    KOND:20
    OPIS KLASY: Co 10s może wykonać "skok" w miejsce wskazane celownikiem (długość zależy od int.) , 1/3 na to że nie będzie musiał przeładowywać
     
    TERMINATOR: 
    Bronie: M249 , Glock
    INT:0
    HP:70
    WYTRZ:0
    KOND: -30
    OPIS KLASY: Posiada wbudowany ogranicznik rozrzutu i ma 1/13 na Head shota
     
    ARCHANIOŁ (Premium)
    Bronie: UMP-45 , MP5/TMP
    INT:40
    HP:30
    WYTRZ:0
    KOND:30
    OPIS KLASY: Posiada 2 Apteczki (stawiane te które leczą od int.), 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z broni  , podwójny skok 
    (Klasa z cod'a 300 , była dość zbalansowana)
     
    4.2 AWANSE KLAS : 
    Generalnie rzecz biorąc ten cod ma 2x większy lvl niż 200 , a więc klasy typu strzelec wsparcia z dmg z m3 , gdzieś tak w okolicach 150 lvl zaczynają być useless , przedstawię mój koncept awansu klas włąśnie na tej klasie 
    STRZELEC WSPARCIA:
    Bronie : M3
    Opis: Posiada 2x Dmg (tylko z M3) , jego widocznosc spada do 50-70 podczas kucania , posiada 1 pułapkę 
    LVL 100: 20% więcej monet za zabójstwo 
    LVL : 200 , 30% więcej monet , dostaje 1/6 na natychmiastowe zabicie z M3
    LVL :300 , 30%więcej monet  , dostaje jedną dodatkową półapkę 
    LVL400 :  Finalnie :  1/5 na zabójstwo z m3 , 2x większy dmg , 2 pułapki 
     
    Coś w tym stylu gdyż klasy ktre nie posiadają wbudowanego 1/X z czegoś lub nie mają DMG+ INT zaczynają robić się nudne i słabe wraz z postępem gry , dodatkowo np. Aspiranta możemy np: 
    100 LVL : niewidzialnosć do 80
    200: LVL dodatkowa rakieta (tak zeby miał wsm 2 )
    300:LVL dodatkowy skok 
    400 LVL : niewidzialnosć na 60 
     
    Tak żeby awansowanie swojej klasy przynosiło bardziej realne korzyści   , gdyż tak jak mówiłem klasy nie posiadające jakiegoś fajnego bonusu są w późniejszych etapach gry takie meh 
     
     
    5.PERKI: Generalnie zerżnięte są z 200 , i ich staty są za małe ,a niektóe zmienione nazwy ale nasz serwer już je posiada 
    Multi granat jest ok  Granat pozytronowy jest kind a useless , zazwyczaj jest po prostu wyrzucany  perk na skok w powietrzu nie działa na codzie btw , jeden z tych 3 nie pamiętam nazwy .  Efekt zaskoczenia też meh , zwłaszcza że ma tylko 1 użycie   
     
    Dodatkowo , idk dlaczego osby nie grające na codzie 400 , mają tyle negatywnych rzeczy do powiedzenia , jezeli nie macie zamiaru , nie gracie na serwerze na cholere się udzielacie :D?
     
     
     
  5. Lubię to
    pafkowest otrzymał reputację od 007.Koncepcja nowego COD 400   
    Zdaję sobie sprawę że gram na codzie na waszej serwerowni od niedawna , lecz mam duże doświadczenie co do COD-ów bo przegrałem na nich całe dzieciństwo , również byłem S@ , 
    Cała koncepcja brzmi ciekawie , lecz nasuwa się pytanie czy aby na pewno to wszystko wypali i będzie się podobać graczom ? ryzyko jak dla mnie jest w postaci straty graczy .
    Wychodzę z założenia że iż więcej jest dodatków tym na serwerze jest   więcej  "nasrane" i wynikają potem problemy.
    Według mnie najlepszym serwerem COD MOD jest COD MOD klasyczny tj Zbalansowane Klasy , dodatkowe klasy premium oczywiście z umiarem , perki , sklep standardowo z leczeniem itp  , misje, wymiany , naprawy perków , nawet ten KS ujdzie  Naprawdę nie trzeba dużo kombinować z jakimiś mega dodatkami żeby codmod był za******y i cieszył się dużą ilością graczy i zainteresowaniem , Jestem pewien że 60 % graczy było by zadowolonych z takiego  klasycznego coda gdzie liczy się dobry item i ostra "napierdalanka" bez zbędnych dodatków wyżej wymienionych w poście. 
    To tyle ode mnie tak po prostu chciałem się wypowiedzieć , możecie mnie hejtować ale ja mam takie zdanie ;d
    Pozdrowionka i do zoba na codzie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...