To ja też się wypowiem i w 100 % się z tym zgadzam co Damian napisał , również gram czołgistą i ten bug występuje , kiedy w rundzie wylosujesz dużo hp , to po zabiciu przeciwnika dostajesz 25hp za killa lecz te hp wylosowane się traci .
Dokładnie tak jak napisał wyżej kolega Jugol , to Ty Meltorze musisz nauczyć się czytać ze zrozumieniem , a nie pisać farmazonów o TVP
- znajomość amx
- twój wiek i twoje zachowania na serwerze mnie nie przekonują
- czasami za dużo gadasz głupot zamiast skupić się na grze
+ za aktywność o
Sorka ale jestem jak na razie na nie
@aquax Generalnie w dużym skrócie chodzi o to żebyś nie kopiował nam CODA 200 na CODA 400 , oba cody zawsze się od siebie różniły i ta różnorodność sprawia, że są na nim gracze którzy o wiele bardziej lubią grać na klasycznym COD MODZIE niż na przekombionowanym ( Przypominam kombinatoryke astroe na codzie 300 , gdzie po wprowadzeniu takich o to zmian gracze z niego ucielki na CODA 400 , co doprowadziło do ogólnego upadku serwera i zmienienia jego trybu :D) Do Dyskusji zapraszam na ts3 czy coś , jako stary wyjadacz z chęcią podyskutuję z mianach ukochanego serwera.
No to lecim :
Na wstępie , nie rób tutej kopii COD'a 200 , bądź co bądź 400 to 400 nie powinieneś wzorować sygnetów perków oraz klas an podstawie coda 200 , będzie tutaj o wiele więcej pkt do rozdania co za tym idzie bonusy l;as perków oraz sygnetów muszą być większe niż te na 200. Na codzie 200 jest to zbalansowane (oprócz obrońcy) aczkolwiek na 400 średnio by się to sprawdziło.
Ale do rzeczy :
0. SILNIK GRY
-Osobiście zostałbym przy starych dobrych 4 statystykach do rozwoju, cod 200 jest spoko , ale większość graczy 400 gra tam dlatego że jest to właśnie jeden z tych "klasycznych" cod modów (Przypominam o historii coda 300 , gdzie po wprowadzeniu właśnie tych zmian gracze w tym i ja uciekli na coda 400 , a sam cod 300 przekształcony został na dd2 + skrzynki czy jakoś tak)
1.SKLEP
-proponuje zostawić sklep z perkami , dodatkowym hp etc. za hajsiwo z rund , co jak co ale jest to jednak lepsze.
2.PERKI:
-Perki (niektóre) powinny być dostosowane mocą do lvl , serwera nie na chama skopiowane z 200.
- Z psuciem się perków to niezbyt dobry pomysł, zwłaszcza dla początkujących graczy którzy średniawo ogarniają rozgrywkę.
3.KS
-Broń cię panie boże od usuwania UAV i CUAV, co jak co ale jest do bdb narzędzie zdobycia przewagi na mapie , nawet dla graczy z słabszym lvl
4.KLASY:
Mściciela Proszę zostawic w spokoju (mój nie tykać) , tylko zmienić mu broń na Famasa i będzie jak najbardziej fajniuchny , ewentualnie skoro to famas (mniej dmg i ammo) dac mu 1/6 na kryta
To samo tyczy się Telegrafisty , zostawić go razem z UAV , ewentualnie wywalić mu mp5 i p90 żeby nie był zbyt silny i dać TMP + UMP-45
Truciciel , może po prostu zrobić go jak na 200 , apteczka trująca i smoke trujący
Marszałek , wywalić famasa , dodać ful magazynek za zabójstwo i będzie grać
Elektryk , 1/15 to moze być na zabójstwo a nie na samego hs'a , 1/10 powinno zdać egzamin, ewentualnie wywalić mu to i wrzucić np. ogranicznik rozrzutu
4.1 KLASY DODATKOWE:
LUNATYK
Bronie: AUG,USP
INT: 20
HP:10
WYTRZ: 15
KOND:20
OPIS KLASY: Co 10s może wykonać "skok" w miejsce wskazane celownikiem (długość zależy od int.) , 1/3 na to że nie będzie musiał przeładowywać
TERMINATOR:
Bronie: M249 , Glock
INT:0
HP:70
WYTRZ:0
KOND: -30
OPIS KLASY: Posiada wbudowany ogranicznik rozrzutu i ma 1/13 na Head shota
ARCHANIOŁ (Premium)
Bronie: UMP-45 , MP5/TMP
INT:40
HP:30
WYTRZ:0
KOND:30
OPIS KLASY: Posiada 2 Apteczki (stawiane te które leczą od int.), 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z broni , podwójny skok
(Klasa z cod'a 300 , była dość zbalansowana)
4.2 AWANSE KLAS :
Generalnie rzecz biorąc ten cod ma 2x większy lvl niż 200 , a więc klasy typu strzelec wsparcia z dmg z m3 , gdzieś tak w okolicach 150 lvl zaczynają być useless , przedstawię mój koncept awansu klas włąśnie na tej klasie
STRZELEC WSPARCIA:
Bronie : M3
Opis: Posiada 2x Dmg (tylko z M3) , jego widocznosc spada do 50-70 podczas kucania , posiada 1 pułapkę
LVL 100: 20% więcej monet za zabójstwo
LVL : 200 , 30% więcej monet , dostaje 1/6 na natychmiastowe zabicie z M3
LVL :300 , 30%więcej monet , dostaje jedną dodatkową półapkę
LVL400 : Finalnie : 1/5 na zabójstwo z m3 , 2x większy dmg , 2 pułapki
Coś w tym stylu gdyż klasy ktre nie posiadają wbudowanego 1/X z czegoś lub nie mają DMG+ INT zaczynają robić się nudne i słabe wraz z postępem gry , dodatkowo np. Aspiranta możemy np:
100 LVL : niewidzialnosć do 80
200: LVL dodatkowa rakieta (tak zeby miał wsm 2 )
300:LVL dodatkowy skok
400 LVL : niewidzialnosć na 60
Tak żeby awansowanie swojej klasy przynosiło bardziej realne korzyści , gdyż tak jak mówiłem klasy nie posiadające jakiegoś fajnego bonusu są w późniejszych etapach gry takie meh
5.PERKI: Generalnie zerżnięte są z 200 , i ich staty są za małe ,a niektóe zmienione nazwy ale nasz serwer już je posiada
Multi granat jest ok
Granat pozytronowy jest kind a useless , zazwyczaj jest po prostu wyrzucany
perk na skok w powietrzu nie działa na codzie btw , jeden z tych 3 nie pamiętam nazwy .
Efekt zaskoczenia też meh , zwłaszcza że ma tylko 1 użycie
Dodatkowo , idk dlaczego osby nie grające na codzie 400 , mają tyle negatywnych rzeczy do powiedzenia , jezeli nie macie zamiaru , nie gracie na serwerze na cholere się udzielacie :D?
Zdaję sobie sprawę że gram na codzie na waszej serwerowni od niedawna , lecz mam duże doświadczenie co do COD-ów bo przegrałem na nich całe dzieciństwo , również byłem S@ ,
Cała koncepcja brzmi ciekawie , lecz nasuwa się pytanie czy aby na pewno to wszystko wypali i będzie się podobać graczom ? ryzyko jak dla mnie jest w postaci straty graczy .
Wychodzę z założenia że iż więcej jest dodatków tym na serwerze jest więcej "nasrane" i wynikają potem problemy.
Według mnie najlepszym serwerem COD MOD jest COD MOD klasyczny tj Zbalansowane Klasy , dodatkowe klasy premium oczywiście z umiarem , perki , sklep standardowo z leczeniem itp , misje, wymiany , naprawy perków , nawet ten KS ujdzie Naprawdę nie trzeba dużo kombinować z jakimiś mega dodatkami żeby codmod był za******y i cieszył się dużą ilością graczy i zainteresowaniem , Jestem pewien że 60 % graczy było by zadowolonych z takiego klasycznego coda gdzie liczy się dobry item i ostra "napierdalanka" bez zbędnych dodatków wyżej wymienionych w poście.
To tyle ode mnie tak po prostu chciałem się wypowiedzieć , możecie mnie hejtować ale ja mam takie zdanie ;d
Pozdrowionka i do zoba na codzie