Kris22
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Czas online
2h 30m 37s
Aktywność reputacji
-
Kris22 przyznał reputację dla strafelegit COD45K → granaty na małych mapach
@aquaxwgraj ten plg który pozwala wybierać małe mapy dopiero po wpisaniu tej komendy czyli jak jest -10 osób bo obecnie można je wybierać nawet jak jest full serwer
-
Kris22 otrzymał reputację od Livio → Podanie Swirusek
Kolego pisząc o sprawdzenie podania, na pewno będę na nie
Mało się nie wypowiadają, bo pod każdym podaniem admin się wypowiada, lecz trzeba cierpliwie czekać. Więc taki powód zapytania się nie jest dobry.
-
Kris22 otrzymał reputację od warniak → Podanie Swirusek
Kolego pisząc o sprawdzenie podania, na pewno będę na nie
Mało się nie wypowiadają, bo pod każdym podaniem admin się wypowiada, lecz trzeba cierpliwie czekać. Więc taki powód zapytania się nie jest dobry.
-
Kris22 otrzymał reputację od WariaciQ → Klasy, perk oraz premki
Z tym rakieciarzem, zgadzam się jak najbardziej, często i gęsto wchodzi 1/1.
Komandosowi brakuje skoku. Aktualnie sam nim gram, I jak ktoś wskoczy na skrzynki, to już mogę się poddać, bo nawet nie można tam wskoczyć.
Z premek, chyba najbardziej został znerfiony Jerem. Moim zdaniem powinien mieć conajmniej 90%. Nie powinno być tak, że klasa od poziomu jest lepsza, bądź nawet taka sama jak klasa XXL. Wbicie 45k jak ktoś ma czas i chęci to są góra 3 dni.
-
Kris22 przyznał reputację dla Skunksik → Klasy, perk oraz premki
To tak zacznijmy od dupy strony ;p
Zacznijmy z dupy strony moim zdaniem serwer nie będzie zarabiał gdyż teraz premium to jedna wielka pomyłka i potwierdzam że jak za 30 zł to jest to wywalenie kasy w piach gdyz i tak rakieciarz jest lepszy
A co do rakieciarza fakt siada bardzo często i to że pisze 1/11 to jest jakaś pomylka w opisie gdyz tam jest pewnie 1/5 1/6 max... i taki ktoś jak ja co ma pecha jak skurwywsyn to nawet mi bardzo często siada ;p
co do komandosa to bez perku dającego skok nie ma sensu gdyz z tym jedym skokiem nie ma szans z 90% klas
I na koniec perki ... to jest jakaś pomyłka z perkami powinno być z 3 perki typu mistrz scauta 1/1 zestaw mistrzowskiego rushera z pompom 1/3 oraz perk niewidzialności i na te perki zmniejszyć znacznie % szans na wypadanie ... skoro są aż dwa perki na widzenie niewidocznych które są bezsensowne na tym etapie gry jak kucarzem gra może z 5 osób aktywnie a klasy są widoczne moim zdaniem na tyle że te perki są mało istotne i można szukać dużo lepszych
A tak jeszcze ode mnie klasy są akutalnie mało zbalansowane i zróżnicowane. Jest kilka kalas zwykłych co sie wyróżniają znacznie spoza reszty.
Z nudów przeglądałem paczki z klasami i są dużo lepsze na 45k niż ta akutalna bądź jest opcja nad popracowania nad nimi oraz dodania kilka nowych klas.
Ps: Perki na dmg na akutalnym poziomie są jakąś porażką co mi da 2000 dmg na kogoś kto ma 40000k hp jak gra jeszcze rakieciarzem i ściagnie mnie na 5/6 pestek ;p
Podsumowując w skrócie dla leniwych ;p
1. Zwiększenie dmg na perkach klasach + wartość od inteligencji
2.Dodanie 3 perków z znacznie zmniejszoną wartością % częstotliwości wypadania
3.. NERF rakieciarza !
4. Buff postaci premium oraz dodanie kilku nowych klas
5.Buff zwykłych klas które są wgl nie grywalne
Pozdrawiam Mateusz
-
Kris22 otrzymał reputację od Skunksik → Klasy, perk oraz premki
Z tym rakieciarzem, zgadzam się jak najbardziej, często i gęsto wchodzi 1/1.
Komandosowi brakuje skoku. Aktualnie sam nim gram, I jak ktoś wskoczy na skrzynki, to już mogę się poddać, bo nawet nie można tam wskoczyć.
Z premek, chyba najbardziej został znerfiony Jerem. Moim zdaniem powinien mieć conajmniej 90%. Nie powinno być tak, że klasa od poziomu jest lepsza, bądź nawet taka sama jak klasa XXL. Wbicie 45k jak ktoś ma czas i chęci to są góra 3 dni.
-
-
Kris22 przyznał reputację dla aquax → Changelog Serwera COD 45K
- wykonanie resetu wszystkiego ( ranku, lvl, klanów, misji itp)
- zbalansowanie klas xxl i elite (nerf)
- edycja ks-a (zwiekszenie dmg z bonusów)
- nowe rs-y
- ustawienie większego expa do wbijania
- ustawienie komendy cl_forward itd na 400
- zmiany stylistyczne w klasach od poziomu
- zmniejszenie /freelvl na 3k lvl