Siemka mam kilka uwag na temat Klasy "Rakieciarz", klasy "Komandos", perku oraz premek.
Zacznijmy od czegoś prostego czyli klasa RAKIECIARZ. Pomimo tego że posiada on 1/11 z mp5 to jest według mnie zbyt mocny, z tej mp5 siada jakby była tam 1/6 bądź 1/7 a nie 1/11. Tak wiem że jest to zależne od np. szczęścia albo po części skilla i umiejętnego trafiania w enemy aczkolwiek to jak siada z tej mp5 na tej klasie to jest to po prostu chore.
Klasa KOMANDOS - wszystko ładnie fajnie i super klasa ale dodałbym mu jeden dodatkowy skok, ponieważ gdy się robi bh to czasami brakuje 1 skoku żeby ominąć przeszkodę lub w momencie gdy enemy wchodzi na miejsce w które komandos nie doskoczy - jest wtedy bezsilny, a posiada tylko kosę bo nawet z deagla nie ma 1/którejś...
Następnie perk który został usunięty a był na serwerze, co mam na myśli? - MISTRZ SCOUTA. Był to perk z którego mieliśmy 1/1 z scouta czyli 100% na zabicie gdy trafimy w enemy, był on jednym z lepszych perków który nadawał się do gry i fajnego wbijania sobie lvl'u. Tego perka brakuje zwłaszcza gdy jest tylko perk 1/2 z scouta oraz gdy premki zostały znerfione - ale do tego zaraz wrócę.
A więc ostatnie co mam do zaproponowania zmiany na serwerze to są to KLASY PREMIUM. Według mnie klasy takie jak np Jerem XXL dostał zbyt dużego nerfa ponieważ posiada teraz 70% na zabicie scouta a kosztuje ~30zł a orzełek który jest klasą dla każdego kto wbije 45k lvl (co nie jest trudne) ma 75% na zabicie z tego scouta. Więc według mnie osoby prędzej będą chcieli wbić 45k lvl niż grać Jeremem więc przez to spadnie zainteresowanie premkami które miały rzekomo być najlepszymi klasami za które musimy płacić żeby cieszyć się grą tą klasą. Oraz z tego co słyszałem ludzie żałują kupna premek po nerfach.