Skocz do zawartości
    koNraDM4

    Propozycje by MoreDoor

    Napisano (edytowany)

    1. Zmiany w mapach

    Nie chcę wyjść na wiecznie narzekającego ale szczerze mówiąc to trochę tęsknię za mapami typu rio, lidl czy tesco, co prawda z lidlem i tesco spotkałem się jako małą mapą ale gdy gra się powiedzmy w 6 to jednak taki lidl jest zbyt duży. To co teraz gra oferuje do nominacji jest dobre (no z małymi wyjątkami) ale wieje nudą bo mamy kilka wersji dusta, assaulta, rats, aztec, inferno i westwooda, bardziej oryginalne mapki to chyba ta z cs go przeniesiona na 1.6 (go_cache czy jakoś tak), eldorado i chyba jeszcze jedna jakaś była ale rzadko się pojawia w wyborze. Na początek proponowałbym przywrócenie trzech wymienionych na początku i dodanie czegoś świeżego (nie mam pomysłu konkretnego), ewentualnie dodanie dusta.

    Proponowałbym też zwiększenie maksymalnego limitu osób do głosowania na małą mapę z 6 do 8 - wiele małych map jest jednak na tyle dużych, że drużyny 3x3 są za małe by był sens rywalizacji na nich, np. mirage 2x2 (o ile mi się nie pomyliło).

    2. Zmiany w systemie kar

    Ostatnio na serwie pojawiło się sporo saperów, jedni ogarnięci, a inni nie, chciałbym prosić o zmienienie kar nakładanych np. za źle położone miny bo po prostu taki np. FrodoTeam kładzie ciągle miny jak chce, a jak mówione jest, że na pochylni nie można to można usłyszeć od niego "Da się obejść więc można, poczytaj regulamin", proponowałbym takim graczom nie wlepiać banów bo to często nie działa, a np. zablokować możliwość korzystania z tej klasy do momentu aż udowodni, że zna i pojmuje regulamin (jakiś test? XD)

    EDIT: Tak przeglądając forum doczytałem, że problem z cheaterem ze zmiennym ip dalej jest żywy to może ta propozycja by blokować konkretne klasy niesfornym graczom mogłaby i na niego choć trochę pomóc, zablokowałoby się mu wszystkie klasy i by prawie nie szkodził.

    3. Propozycje klas

    Podpalacz

    Bronie: P90, USP, HE

    Umiejętności: ma 1/5 szans na podpalenie z P90 i 1/2 na podpalenie z USP, a także 1/1 na podpalenie z HE plus dodatkowe dmg zależne od int

    Staty: HP 25, Wytrzymałość 50, Kondycja 10, Inteligencja 0

    Spadochroniarz

    Bronie: AK47, Gail, Deagl, Flash, Smoke

    Umiejętności: Spadochron, +7dmg do ak47, gail ma 1/7 szans na oślepienie

    Staty: HP 15,  Wytrzymałość 25, Kondycja 20, Inteligencja 15

    Wampir

    Bronie: M4, USP

    Umiejętność: Zadając dmg kradnie hp zależnie od int, na nożu zmniejszona niewidzialność i szybciej biega zależnie od int (nie wiem czy to wykonalne), podwójny skok

    Staty: HP 15, Wytrzymałość 10, Kondycja 35, inteligencja 5

    Ćpun

    Bronie: UMP, Berrety

    Umiejętność: Ma 1/5 na nałożenie efektu jak przy naćpanych nabojach, dodatkowo po użyciu umiejętności zadaje zwiększone dmg (zależne od int) i wzrasta mu odporność na dmg (też zależne od int) na 5 sekund, przez ten czas ekran jest lekko czerwony, zielony lub niebieski (nie to, że nie mogę się zdecydować, po prostu jeden z tych trzech kolorów niech się pojawia) i pulsuje jak przy perku szał

    4. Propozycje perków

    Odnóże pająka - pozwala chodzić po ścianach,  daje 30 - 50 wytrzymałości

    Elektryczna opończa - zadaje dmg wszystkim przeciwnikom znajdującym się blisko posiadacza (dmg zależne od int) i spowalnia ich o wartość zależną od int

    Klej - Rzucone granaty przywierają do powierzchni, której dotkną i jest 1/6 szansy z każdej broni na zatrzymanie przeciwnika w miejscu na 3 sekundy

    Termowizja Miki - wiem, że perk już jest i wiem, że jest po to by nie wypadały same dobre perki ale czy nie byłoby ciekawiej gdyby pozwalał widzieć przez ściany na pewne odległości?

    Silny elektromagnes - zasada działania podobna co przy normalnym elektromagnesie ale z tą różnicą, że obszar działania większy i przyciąga ludzi

    Trująca chmura - dostajesz smoka i zadaje on dmg zależne od int (w sensie chmura zadaje, nie wiem czy to wykonalne)

    Patron - kiedy hp spadnie poniżej 50% stajesz się na chwilę niewidzialny (5 sekund), otrzymujesz znacznie mniej dmg przez ten czas i zyskujesz na 5 sekund 3x większe dmg

    Rewolwerowiec - dostajesz deagl oraz 1/2 w glowe z niego oraz 1/5 w cialo

    Ciżemki sprytu - nie słychać twoich kroków, dostajesz 40 kondycji, masz lekko zmniejszoną widzialność oraz mniejszą grawitację

    Sekret myśliwego - nie ruszając się przez 5 sekund stajesz się słabo widoczny (coś jak przy pelerynie kucacza, może nawet trochę bardziej), a pierwszy strzał zadaje 4 razy większe dmg po czym niewidzialność znika

    Sekret wędkarza - po namierzeniu celownikiem przeciwnika przyciągasz się do niego zadając dmg zależne od int i lecząc się (30% zadanych obrażeń)

    5. Zmiany na serwerze

    Sądzę, że to dobry moment by włączyć freelvl na serwerze, sporo osób ma powyżej 100 lvl, a trzech graczy (w tym ja) zbliża się powoli do 200.

    Przywrócenie expa dla trzech najlepszych graczy na koniec mapy, wiem, że temat był już trochę wałkowany ale jak dla mnie to było coś naprawdę świetnego, trochę zwiększało chęć rywalizacji, expa nie dostawało się nie wiadomo ile choć pomagało to w levelowaniu i ja osobiście jak i wielu graczy po ostrej rywalizacji cieszyło się jako dziecko gdy jednym lub dwoma fragami pod koniec dostawało się nagrodę za pierwsze miejsce.

    Przywrócenie zmiany mapy po użyciu nuke, z tą różnicą, że nie zmienia mapy na następną, a daje wybór map oraz tego czy zostaje ta co była.

    Zmniejszenie czasu czekania na ponowne nominowanie mapy z 10 do 6-7, bo jednak biorąc pod uwagę czas rozgrywania map to gdy wchodzimy pod koniec mapy, na której chcieliśmy pograć to musimy potem czekać naprawdę długo by znów ją nominować.

    Zmiana w systemie RTV, działa dobrze aczkolwiek sporo ludzi myślało, że nie. Okazuje się, że wymagana ilość osób do udanego głosowania jest na tyle duża, że często do niego nie dochodzi, a to z powodu graczy AFK, a to z powodu graczy, którzy po prostu nie ogarniają niczego, wchodzą, nie wybierają żadnej klasy, patrzą się na wroga i nie strzelają, trochę ich nie ogarniam ale istotne jest to, że gracze, którzy naprawdę czerpią przyjemność z gry i są aktywni z czasem mocno się już zanudzają na jednej mapie, a powiedzmy brakuje 3 głosów z czego jeden jest afk, drugi i trzeci nie ogarnia gry.

    Trochę tego napisałem i mam nadzieje na pozytywne rozpatrzenie przynajmniej części z propozycji zawartych w tym poście.

    Edytowano przez koNraDM4

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    1. Co do map to można parę zmienić i dodać nowe.

    2. Pomysł dobry ale chyba niewykonalny.

    3 . Co do nowych klas najlepszą opcją jest spadochroniarz. 

    4. Co do perków to tak średni bo podałeś propozycje podobne do obecnych perków np. Reworwerowiec= złoty dgl

    5. Propozycje fajne w szczególności exp za pierwsze trzy miejsca.

    I tak wątpie by coś zostało dodane bo stoją jeszcze otwarte tematy z marca :(

    Pozdrawiam A3ro

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Moje paczały xDDDD

    1: Tak i wywalić tego nuka i mirage, bo to shit nie mapy,

    2 na +,

    3 klasy spoko, tylko 1/2 na podpalenie trochę mocne :P

    4: Przy tym siedziałeś pewnie dniami i nocami, ale: silny elektromagnes za mocny, termowizja miki? Chyba Cię mój piorun za mocno walnął, żebyś myślał nad tym żeby perk dawał wh, dla mnie jako admina to samobójstwo :) reszta spoko,

    5. Freelvl był pisany przeze mnie i dalej go nie ma a to miesiąc temu było, RTV/AGD jak najbardziej + mała mapa to samo. No i przywrócenie top3 ++

    Tak jak @A3ro napisał, stoją jeszcze tematy z marca i fajnie by było gdyby się ktoś tym zajął :)

    Pozdrawiam,

    elo elo 350 aka ULTR4 K1LL

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    No prosze prosze. Pierwszy raz widze by frager przejął sie losem słabszych graczy. Free lvl jest spoko ale daje za dużo problemu. Power leveling daje lvl ale nie umiejętności. Dajcie na free lvl max 15 lvl.
    Co do map. Hmm mapy z csgo nie są oryginalne. Zmiany w ilości podobnych map. Hmmm zmniejszenie ilości dustów jest ok. Co do westa-biga fajnie by było gdyby mapa została do wyboru gdy graczy jest full na serwie. Jest wtedy sens. Co do nominacji i rtv. Czy nie możecie dodać takiego fajnego myku jak widziałem kiedyś na jednym fajnym codzie że jak spadała ilość graczy do poniżej 10 automatycznie szło głosowanie czy chcą mała mape. Nie wiem czy jeszcze jest ten dodatek ale zawsze można napisać tyle czy silnik serwa wytrzyma. Co do klas. Hmm jest ich i tak sporo a niektórzy nie wiedzą co wybrać. Zostawmy ich tak jak jest w sensie ilości i wymieńcie jakieś klasy na cosik nowego jak podpalacz. Fajna klasa. System kar cóż to inna sprawa. uważam że niektórych trza mocno uświadamiać co wolno a czego nie. Ale prościej uściślić regulamin. A ciekawiej dodawać małe blokady na miny czy pułapki w niedozwolonych miejscach tak jak z SG. Mały spray na murze widoczny gdzie nie wolno stawiać min. 
    Co do perków. Też jest ich multum więc dodawanie nowych jest bezsensowne.
    zmiana mapy po nuke jest ok. fajny pomysł
    Zmniejszenie czasu na zmiane mapy też jest ok. 
    Zmiany w rtv też jest ok.

    Ogólnie masz ciekawe propozycje ale nadal nie wszystkie wejdą. Np perk z przyklejaniem sie do ścian. Prościej o odbicie od ścian moim zdaniem, ale nadal masz płytkie spojrzenie na przyszłość serwera.


    Moja propozycja.
    Graczy z małym lvl po kilku zgonach pod rząd dodanie małych bonów do stat+2 do 5 max. Nie daje to lvl ale troche pomoże.
    Co do map. Mówie to raz po raz i odbija sie wam jak od ściany. 3 mapy dust dust2 i long 3 ratsy 1337 final office. Mniej problemów.

    balans na codach nie istnieje i nigdy nie będzie.

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    1. Zmiany w mapach - Najlepiej niech jedna osoba @ULTR4 K1LL dogada się z adminami na steam/serwerze i zrobi mi małą listę map do wyrzucenia i map do wgrania to ogarnę to po świętach.
    2. Zmiany w systemie kar - odpada i tak co do min jest regulamin przesadzony (kiedyś to było i miny stawiało się wszędzie)

    3. Nowe klasy, perki odpadają gdzieś już poruszałem ten temat.

    5. Zmiany na serwerze - freelvl odpale w poniedziałek po świętach, exp na koniec włączony, z nukem zobaczę co da się zrobić, zmiana rtv i mala mapa odpada


     

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    watekzamkniety.png
     

    Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
    Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Multi-Head.pl

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

    ×