Skocz do zawartości

Może za 2 razem wejdzie

Fam

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Fam 
Doświadczenie (w byciu adminem):Byłem adminem na multiarenie po paru miesiącu serwer upadł, 2 admin na only dd2 przez 2 miesiące, lecz zrezygnowałem, oraz admin na Cs go mod, dostałem degrada za to, że za dużo permów miałem 
Znajomość AMXX (W skali 1-10):Na tą chwilę z 6, ale sobie wszystko przypomnę 
Staż w CS-sie: Gram od 10 roku życia do 13, i potem od 15 roku życia do teraz 
Steam / NonSteam:Steam 
Dlaczego Ty: Czasami zdarzają się przypadki, że inni gracze uprzykrzają grę inną i nie ma admina, też w niektórych dniach nie ma żadnego admina, a jest Chester 
Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: od poniedziałku do środy z 5 godzin od czwartku do piątku z 7-8 oraz weekendy mogę od rana do wieczora 
Kontakt:Forum, albo po przez steamhttps://steamcommunity.com/id/Deszcz123/ 
Link do GameTracker'a: https://www.gametracker.com/server_info/80.72.40.110:27026/top_players/?query=Fam+%3Ax

Na moje jeszcze troche za wcześnie, to co napisałeś nie znaczy, że rozróżniasz haxa od czystego gracza, pograj dłużej , postaraj sie nad większą kulturą na serwerze a nie podlizywanie sie niektórym adminom..

Jestem na nie

Na nie:

1. Nie dość, że grasz krótko to do tego większość Cię niezbyt lubi przez Twoje zachowanie;

2. Masz kilka banów, ok dobra XD dałoby by się na to przymknąć oko (przez właściciela)  jeśli byś się z nich tak nie cieszył i nie chwalił się na serwerze ILE TY PERMÓW już dostałeś;

3. Wchodzisz na serwer, niektórzy się wkurzają bo ich zabijasz X razy pod rząd to jeszcze na czacie nakręcasz ich jeszcze bardziej, o podlizywaniu się adminom już nie wspomnę xD

• Grafik
  •  VIP

watekzamkniety.png

Witaj! Twoje podanie zostało odrzucone przez administratorów. Oznacza to, że nie zostałeś przyjęty na rekrutowane stanowisko.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Gość