pemeq Napisano 13 Lipca 2020 Donator Opiekun CS 1.6 COD 400 Redaktor VIP #603847 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2020 Witajcie, wraz z administratorem @Aitler zrobiliśmy spis klas premium jak i perków i dodaliśmy coś od siebie perki cod mod 400 1.bezlik ammo bez zmian 2.eagle eye dodać widzenie min 3.twardy baniak bez zmian 4.Bunt +10dmg->+15 dmg 5.Dezercja +10dmg->+15 dmg 6.Notatki sapera odblokować je na saperze 7.Plonace naboje 1/2-6->1/2-4 8.sekret krowy bez zmian 9.tytanowe naboje bez zmian 10.wytrenowany weteran zostawić opcję ze 150 hp 11.zestaw alkaida ak, 1/4 HE, ciche kroki->ak, 1/2 HE, ciche kroki 12.buty snajpera +25 kondy->+35 kondy 13.krytyczne naboje bez zmian 14.palace rekawiczki dodać możliwość ulepszania ich przy wymianie, a nie, że dropimy wersję 15s lub 5s 15.porazajace naboje bez zmian 16.eliminator rozrzutu bez zmian 17.apteczka bez zmian 18.awp sniper bez zmian 19.buty komandosa bez zmian 20.deagle generała wywalić opcję +15dmg +5 wytrzymałości, zostawić tylko +30/+30 21.buty szturmowego bez zmian 22.mistrz scouta 1/1-3->1/1-2 23.notatki kapitana 1-5->3-5 24.platynowe naboje bez zmian 25.podrecznik szpiega 1/1-3 na zadanie 100 (+int) z HE +przebranie wroga->1/1-3 z HE + przebranie wroga 26.radar telegrafisty uav->uav+20 wytrzymałości 27.sztuka dezorientacji bez zmian 28.tajemnica generala bez zmian 29.tajemnica kapitana 1/2 awp, 2 skoki->1/2 awp, 2 skoki, +10 kondy 30.wyposażenie wsparcia bez zmian 31.teleport bez zmian 32.betonowe cialo bez zmian 33.zawodowy rusher 1/2-3->1/3-5 34.akumulator 24v bez zmian 35.snajperka zolnierza bez zmian 36.wykradacz hp 5/15->10/18 37.kameleon perk do wyrzucenia, jedyne co powoduje to notoryczne bugowanie strojów 38.kanonier bez zmian 39.szturm +5dmg +10 do statystyk->+15 dmg 40.elektromagnes militarny dodać w regulaminie punkt o zakazie stawiania go na respie wroga (na tę chwilę brak jakiejkolwiek wzmianki na temat elektromagnesu) 41.mózg generała +40 inta->+20-100 inta 42.łowca headow 20-220 expa za hs->100-240 expa za hs (ulepszanie tego perku to porażka) 43.duch kapitana 6s przechodzenia przez ściany->8s przechodzenia przez ściany 44.prawa reka rambo +15 do statystyk->+15 dmg, +15 do statystyk (inspirowane perkiem o tej samej nazwie na codzie 800) 45.autodestrukcja bez zmian 46.naboje ninji leczenie za 22-30% zadanego dmg->25-35% 47.defibrylator 1/2-6 na wskrzeszenie przy zabójstwie->1/2-3 48.naboje kapitana +40%dmg -30hp->+40%dmg +20hp 49.wyrzucenie broni 1/5 na wyrzucenie, po co jest ten perk skoro są porażające naboje? do usunięcia 50.narzedzia ahmeda niech działa tak jak powinna przy podkładaniu paki i będzie ok 51.zrecznosc skoczka bez zmian 52.moc kradzieja 1/4 na kradzież->1/3 53.adrenalina +50hp za fraga->+60 hp za fraga, +25 kondy 54.moc czolgisty bez zmian 55.moc komandosa bez zmian 56.modul odrzutowy bez zmian 57.pancerz neomexowy bez zmian 58. tajemnica gromu bez zmian 59.talibowskie naboje 1/4-6 z usp->1/4-6 z usp/glocka 60.tarcza szpiega 5-10 redukcji dmg->10-15 redukcji +10 kondy 61.kara sapera bez zmian 62.wyszkolenie medyczne bez zmian 63.wytrzymala kamizelka +30-65 wytrzymałości->+40-70 wytrzymałości 64.zestaw pulkownika bez zmian 65.elficka kamizelka odporność na strzały w klatę->odporność w klatę, +20 hp 66.mroczne kule 20% obrażeń więcej, 1/4 na zabranie przeciwnikowi 100 expa->20% dmg, 35 dodatkowego expa za fraga 67.naboje mistrza ignoruje wytrzymałość->ignoruje wytrzymałość+15 kondycji 68.rozblysk zwiększyć jego zasięg 69.stalowa obrona 20% odporności na pociski->25% +odporność na awp kapitana 70.szal 3 razy większy dmg poniżej 50 hp->3 razy większy dmg poniżej 80hp 71.kosa assasina 1/1-4->1/1-3 72.zloty deagle bez zmian 73.zbroja obroncy +60hp, 100 kevlara->+60hp, +10 wytrzymałości, 100 kevlara 74.pilny uczen bez zmian 75.ksiega wiedzy bez zmian 76.granat zamrazajacy zamrożenie+dodatkowy dmg z HE->zamrożenie+redukcja wytrzymalości u przeciwnika (o ile jest to możliwe, jeżeli nie to bez zmian) 77.zmodyfikowany zolnierz 17-28%->22-35% 78.anihilacja raczej bez zmian 79.nacpane naboje bez zmian 80.tajemnica glocka +25 z glocka, +20 z usp->+30 z glocka,+25 z usp 81.peleryna kucacza bez zmian 82.bunny hop auto bh->auto bh+10 kondy (?) 83.grzmot 1-2 błyskawic->2 błyskawice (lub w wyposażeniu wsparcia zmiana na 1-2 rakiety) 84.bron policyjna 1/20 z mp5->1/19 z mp5 85.fart strzelca 1/6-12 z usp/glock->usunąć lub dać 1/6 z pistoletów 86.morfina bez zmian 87.notatki ninji 2 skoki->3 skoki lub 2 skoki+15 do statystyk tajemnica skazanca bez zmian Klasy Premium cod 400 1. Konspirant (bez zmian) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 20 bronie: scout, usp, m3 dodatkowy opis: 1/1 z noża(ppm), 1/1 scout, zwiekszony dmg z m3, 3 pułapki 2. Kapitan (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 40 ---> 30 *kondycja: 30 ---> 35 bronie: hegrenade, awp, m4a1 dodatkowy opis:AWP (1/1), he(1/3), 2 skoki 3. Czołgista (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 20 ---> 25 *kondycja: 40 ---> 35 bronie: hegrenade, xm1014, smokegrenade, deagle dodatkowy opis:XM1014(nieskończone ammo) 25hp za killa, 3 skoki, 5% na zabicie ---> 10hp za zabicie, 2 skoki 4.Assasin (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 50-->40 bronie: elite dodatkowy opis: 1/1 z noża (ppm) zmiejszona widoczność na nozu, zmiejszona grawitacja.-->kompletna niewidka na nożu, ciche kroki, normalna grawitacja, zostawia ślady na podłodze (jakiś jaskrawy kolor), brak dmg od upadku, 50 hp (brak możliwości jego zwiększania) 5. Morderca (bez zmian) *inteligencja: 20 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 50 bronie: hegrenade, smokegrenade, m4a1, fleshbang dodatkowy opis: 3 miny, he (1/3), 1/7 krytyczne uderzenie, AutoBH 6. Rusek (zmiany) *inteligencja: 25-->20 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 39 bronie: hegrenade, m4a1 dodatkowy opis: 2 rakiety, +10 dmg z m4a1, 2 skoki, 1/2 na zadanie 100 dmg + int z he ---> dodac cd do rakiet większy (taki jak mają błyskawice) 7. Shoter (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 35 *kondycja: 20 bronie: hegrenade, smokegrenade, fleshbang, ak47 dodatkowy opis: AK47 (+15 dmg), 1/3 z hegrenade, AutoBH, Czasowa apteczka---> AK47(+10 dmg), apteczka taka jak u starszego szeregowca *[druga strona]* 1. Śmierć (zmiany) *inteligencja: 15 ---> 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: m4a1, SG552 dodatkowy opis: SG552(+10 dmg), Eliminator rozrzutu, noż 1/1 (ppm), 3 skoki---> zabrać m4a1 i zostawic same SG552 (+7dmg) 2. Skrytobójca (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mp5navy, deagle dodatkowy opis:10% na wyrzucenie broni, zmiejszona widoczność do 60%, 1/4 na stanie sie niewidzialnym dla przeciwnika na 3 sek, mp5 +6dmg---> usunąc wywalanie broni 3. Zeus (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 40 bronie: hegrenade, smokegrenade, m24, m4a1, flashbang dodatkowy opis: 2 błyskawice, 1/13 na oślepienie wroga, m4a1 +7 dmg ---> 2 skoki 4. Starszy Szeregowy (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 20 *wytrzymałość: 10---> 20 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mac10, smokegrenade, flashbang dodatkowy opis: Apteczka, 3 skoki ,MAC10 (1/13), 1/3-4 wybuch po śmierci--->usunąć szansę na wybuch po śmierci 5.Szturmowiec *inteligencja: 0 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: glock18, m4a1. ak47 dodatkowy opis: AK47 & m4a1 (+8dmg), 3 skoki, zmiejszona widocznosc na nożu 6. Strażnik (zmiany) *inteligencja: 0 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 43 ---> 35 *kondycja: 7 ---> 10 bronie: aug, degle dodatkowy opis: 33% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń, widzi niewidzialnych ---> 25% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń Aitler i A3ro dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elo elo 350 Napisano 13 Lipca 2020 Premium #603851 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2020 (edytowane) Perki: W dniu 13.07.2020 o 18:40, pemeqq napisał: 2.eagle eye dodać widzenie min NA TAK 4.Bunt +10dmg->+15 dmg NA TAK 5.Dezercja +10dmg->+15 dmg NA TAK 6.Notatki sapera odblokować je na saperze OK 7.Plonace naboje 1/2-6->1/2-4 OK DODAĆ NABOJE PUŁKA 10.wytrenowany weteran zostawić opcję ze 150 hp Raczej ze 100 hp, 150 to przesada =] 11.zestaw alkaida ak, 1/4 HE, ciche kroki->ak, 1/2 HE, ciche kroki OK 12.buty snajpera +25 kondy->+35 kondy NA TAK 14.palace rekawiczki dodać możliwość ulepszania ich przy wymianie, a nie, że dropimy wersję 15s lub 5s Da się je ulepszyć z tego co WIEM 20.deagle generała wywalić opcję +15dmg +5 wytrzymałości, zostawić tylko +30/+30 OK 22.mistrz scouta 1/1-3->1/1-2 Na tak, ciężko ulepszyć perka. 23.notatki kapitana 1-5->3-5 Na tak 24.platynowe naboje bez zmian Dałbym max 30 25.podrecznik szpiega 1/1-3 na zadanie 100 (+int) z HE +przebranie wroga->1/1-3 z HE + przebranie wroga Na nie 26.radar telegrafisty uav->uav+20 wytrzymałości I tak tego nikt nie uzywa, do kasacji 29.tajemnica kapitana 1/2 awp, 2 skoki->1/2 awp, 2 skoki, +10 kondy OK 33.zawodowy rusher 1/2-3->1/3-5 1/3 - wystarczy 36.wykradacz hp 5/15->10/18 Ok 37.kameleon perk do wyrzucenia, jedyne co powoduje to notoryczne bugowanie strojów +1, wywalić perk, tylko sie buguje :v 39.szturm +5dmg +10 do statystyk->+15 dmg Tak 40.elektromagnes militarny dodać w regulaminie punkt o zakazie stawiania go na respie wroga (na tę chwilę brak jakiejkolwiek wzmianki na temat elektromagnesu) Na tak, 41.mózg generała +40 inta->+20-100 inta Tak 42.łowca headow 20-220 expa za hs->100-240 expa za hs (ulepszanie tego perku to porażka) Perk dać od 80-210, w tedy będzie okej. 43.duch kapitana 6s przechodzenia przez ściany->8s przechodzenia przez ściany Na tak. 44.prawa reka rambo +15 do statystyk->+15 dmg, +15 do statystyk (inspirowane perkiem o tej samej nazwie na codzie 800) 46.naboje ninji leczenie za 22-30% zadanego dmg->25-35% 47.defibrylator 1/2-6 na wskrzeszenie przy zabójstwie->1/2-3 Dać 1/3 48.naboje kapitana +40%dmg -30hp->+40%dmg +20hp Na tak 49.wyrzucenie broni 1/5 na wyrzucenie, po co jest ten perk skoro są porażające naboje? do usunięcia 50.narzedzia ahmeda niech działa tak jak powinna przy podkładaniu paki i będzie ok +1 52.moc kradzieja 1/4 na kradzież->1/3 Na tak 53.adrenalina +50hp za fraga->+60 hp za fraga, +25 kondy Obecna jest OK 59.talibowskie naboje 1/4-6 z usp->1/4-6 z usp/glocka Na tak 60.tarcza szpiega 5-10 redukcji dmg->10-15 redukcji +10 kondy Ok 63.wytrzymala kamizelka +30-65 wytrzymałości->+40-70 wytrzymałości 65.elficka kamizelka odporność na strzały w klatę->odporność w klatę, +20 hp 66.mroczne kule 20% obrażeń więcej, 1/4 na zabranie przeciwnikowi 100 expa->20% dmg, 35 dodatkowego expa za fraga 67.naboje mistrza ignoruje wytrzymałość->ignoruje wytrzymałość+15 kondycji I tak jest mocny, na nie. 68.rozblysk zwiększyć jego zasięg Na nie, po co to jak masz ZASIĘG OD INTY???? 69.stalowa obrona 20% odporności na pociski->25% +odporność na awp kapitana 70. Szał 3 razy większy dmg poniżej 50 hp->3 razy większy dmg poniżej 80hp NA NIE, Z AWP NA SNAJPERZE PO 1300 DMG TO MAŁO? XD 71.kosa assasina 1/1-4->1/1-3 Na tak 73.zbroja obroncy +60hp, 100 kevlara->+60hp, +10 wytrzymałości, 100 kevlara Tak 76.granat zamrazajacy zamrożenie+dodatkowy dmg z HE->zamrożenie+redukcja wytrzymalości u przeciwnika (o ile jest to możliwe, jeżeli nie to bez zmian) Na nie, po co to, jak i tak ten perk zbugowany es 77.zmodyfikowany zolnierz 17-28%->22-35% Tak 80.tajemnica glocka +25 z glocka, +20 z usp->+30 z glocka,+25 z usp Na tak 82.bunny hop auto bh->auto bh+10 kondy (?) Na co, jak masz bh to te 10 kondy nic nie da =] 83.grzmot 1-2 błyskawic->2 błyskawice (lub w wyposażeniu wsparcia zmiana na 1-2 rakiety) Zrobić tak, żeby w perku bylo albo 1 albo 2 rakietki/pioruny 84.bron policyjna 1/20 z mp5->1/19 z mp5 Nic to nie da 85.fart strzelca 1/6-12 z usp/glock->usunąć lub dać 1/6 z pistoletów Usunąć perka, 87.notatki ninji 2 skoki->3 skoki lub 2 skoki+15 do statystyk Zostawić Klasy: Konspira i kapitana zostawić, można w obu zmniejszyć wytrzymke o 10 pkt. Czołgista: Usunąć skok, 3 to ZA DUŻO XD, znerfić hp za killa i usunąć bezlika. Assasina zostawić Ruskowi zmniejszyć dmg z rakietek, albo zbuffować zeusowi Shoterowi nic nie ruszać Śmierć, usunąć 1 skok, Zeus, dodać jeden skok, ta klasa jest najsłabszą na codzie Starszemu nic nie ruszać Szturmowcowi też nic nie ruszać Strażnik jest słaby, nic mu nie ruszać Pozdrawiam @Roy Keane Zeus z vipem i max int bije 236 z pioruna bodajze :p Edytowane 17 Lipca 2020 przez elo elo 350 pemeq dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-Damian- Napisano 14 Lipca 2020 #603862 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2020 Witajcie, wraz z administratorem @Aitler zrobiliśmy spis klas premium jak i perków i dodaliśmy coś od siebie perki cod mod 400 1.bezlik ammo bez zmian -------------------------------- 2.eagle eye dodać widzenie min W sumie wtedy niepotrzebny byłby perk kara sapera, ale pomysł nie jest zły. -------------------------------- 3.twardy baniak bez zmian -------------------------------- 4.Bunt +10dmg->+15 dmg 5.Dezercja +10dmg->+15 dmg Tutaj jestem za nawet 20 dmg mogłoby by być choć 15 też w porządku, bo jakoś nie widać, żeby ktoś używał bardzo tych perków, a tak to może ktoś użyłby tych perków częściej. -------------------------------- 6.Notatki sapera odblokować je na saperze Oczywiście jestem za tym, żeby to zostało odblokowane, bo trochę śmieszne, że na klasie premium Morderca nie jest zablokowany, a na klasie zwykłej Saperze jest zablokowane. -------------------------------- 7.Plonace naboje 1/2-6->1/2-4 Ja bym również zwiększył DMG tego podpalenia, bo wg mnie trochę mało zadaje i oczywiście jestem za tym, żeby było 1/2-4. -------------------------------- 8.sekret krowy bez zmian 9.tytanowe naboje bez zmian -------------------------------- 10.wytrenowany weteran zostawić opcję ze 150 hp Jestem za, bo i tak każdy prawie woli 150 HP niż 100 HP. Ewentualnie zrobić możliwość ulepszenia, bo nie da się ulepszyć lub tak jak wyżej zostawić samo 150 HP. -------------------------------- 11.zestaw alkaida ak, 1/4 HE, ciche kroki->ak, 1/2 HE, ciche kroki 12.buty snajpera +25 kondy->+35 kondy 13.krytyczne naboje bez zmian 14.palace rekawiczki dodać możliwość ulepszania ich przy wymianie, a nie, że dropimy wersję 15s lub 5s 15.porazajace naboje bez zmian 16.eliminator rozrzutu bez zmian 17.apteczka bez zmian 18.awp sniper bez zmian 19.buty komandosa bez zmian 20.deagle generała wywalić opcję +15dmg +5 wytrzymałości, zostawić tylko +30/+30 21.buty szturmowego bez zmian 22.mistrz scouta 1/1-3->1/1-2 23.notatki kapitana 1-5->3-5 24.platynowe naboje bez zmian 25.podrecznik szpiega 1/1-3 na zadanie 100 (+int) z HE +przebranie wroga->1/1-3 z HE + przebranie wroga 26.radar telegrafisty uav->uav+20 wytrzymałości 27.sztuka dezorientacji bez zmian 28.tajemnica generala bez zmian 29.tajemnica kapitana 1/2 awp, 2 skoki->1/2 awp, 2 skoki, +10 kondy 30.wyposażenie wsparcia bez zmian 31.teleport bez zmian 32.betonowe cialo bez zmian 33.zawodowy rusher 1/2-3->1/3-5 34.akumulator 24v bez zmian 35.snajperka zolnierza bez zmian 36.wykradacz hp 5/15->10/18 37.kameleon perk do wyrzucenia, jedyne co powoduje to notoryczne bugowanie strojów 38.kanonier bez zmian 39.szturm +5dmg +10 do statystyk->+15 dmg -------------------------------- 40.elektromagnes militarny dodać w regulaminie punkt o zakazie stawiania go na respie wroga (na tę chwilę brak jakiejkolwiek wzmianki na temat elektromagnesu) Jestem za i jeszcze można byłoby zrobić tak, żeby nie przyciągało bomby tak, żeby można było spokojnie wykonać cele mapy. -------------------------------- 41.mózg generała +40 inta->+20-100 inta 42.łowca headow 20-220 expa za hs->100-240 expa za hs (ulepszanie tego perku to porażka) 43.duch kapitana 6s przechodzenia przez ściany->8s przechodzenia przez ściany 44.prawa reka rambo +15 do statystyk->+15 dmg, +15 do statystyk (inspirowane perkiem o tej samej nazwie na codzie 800) 45.autodestrukcja bez zmian 46.naboje ninji leczenie za 22-30% zadanego dmg->25-35% -------------------------------- 47.defibrylator 1/2-6 na wskrzeszenie przy zabójstwie->1/2-3 Jestem jak najbardziej za 1/2-3 bo sam lubię czasem korzystać z tego perku. -------------------------------- 48.naboje kapitana +40%dmg -30hp->+40%dmg +20hp 49.wyrzucenie broni 1/5 na wyrzucenie, po co jest ten perk skoro są porażające naboje? do usunięcia 50.narzedzia ahmeda niech działa tak jak powinna przy podkładaniu paki i będzie ok 51.zrecznosc skoczka bez zmian 52.moc kradzieja 1/4 na kradzież->1/3 53.adrenalina +50hp za fraga->+60 hp za fraga, +25 kondy 54.moc czolgisty bez zmian 55.moc komandosa bez zmian 56.modul odrzutowy bez zmian 57.pancerz neomexowy bez zmian 58. tajemnica gromu bez zmian 59.talibowskie naboje 1/4-6 z usp->1/4-6 z usp/glocka 60.tarcza szpiega 5-10 redukcji dmg->10-15 redukcji +10 kondy 61.kara sapera bez zmian 62.wyszkolenie medyczne bez zmian 63.wytrzymala kamizelka +30-65 wytrzymałości->+40-70 wytrzymałości 64.zestaw pulkownika bez zmian 65.elficka kamizelka odporność na strzały w klatę->odporność w klatę, +20 hp 66.mroczne kule 20% obrażeń więcej, 1/4 na zabranie przeciwnikowi 100 expa->20% dmg, 35 dodatkowego expa za fraga 67.naboje mistrza ignoruje wytrzymałość->ignoruje wytrzymałość+15 kondycji 68.rozblysk zwiększyć jego zasięg 69.stalowa obrona 20% odporności na pociski->25% +odporność na awp kapitana 70.szal 3 razy większy dmg poniżej 50 hp->3 razy większy dmg poniżej 80hp 71.kosa assasina 1/1-4->1/1-3 72.zloty deagle bez zmian 73.zbroja obroncy +60hp, 100 kevlara->+60hp, +10 wytrzymałości, 100 kevlara 74.pilny uczen bez zmian 75.ksiega wiedzy bez zmian 76.granat zamrazajacy zamrożenie+dodatkowy dmg z HE->zamrożenie+redukcja wytrzymalości u przeciwnika (o ile jest to możliwe, jeżeli nie to bez zmian) 77.zmodyfikowany zolnierz 17-28%->22-35% 78.anihilacja raczej bez zmian -------------------------------- 79.nacpane naboje bez zmian Dałbym tutaj 1/5 -------------------------------- 80.tajemnica glocka +25 z glocka, +20 z usp->+30 z glocka,+25 z usp 81.peleryna kucacza bez zmian 82.bunny hop auto bh->auto bh+10 kondy (?) 83.grzmot 1-2 błyskawic->2 błyskawice (lub w wyposażeniu wsparcia zmiana na 1-2 rakiety) 84.bron policyjna 1/20 z mp5->1/19 z mp5 85.fart strzelca 1/6-12 z usp/glock->usunąć lub dać 1/6 z pistoletów 86.morfina bez zmian 87.notatki ninji 2 skoki->3 skoki lub 2 skoki+15 do statystyk tajemnica skazanca bez zmian Klasy Premium cod 400 -------------------------------- 1. Konspirant (bez zmian) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 20 bronie: scout, usp, m3 dodatkowy opis: 1/1 z noża(ppm), 1/1 scout, zwiekszony dmg z m3, 3 pułapki Usunąć tej klasie 1/1 z noża ewentualnie zwiększyć DMG z noża lub zmienić na 1/3. Pułapki zamienić na sygnalizatory, które stawiałoby się w danym miejscu i na radarze pokazywaloby na jakiś kolor gdzie ta osoba jest lub zmienić ilość pułapek z 3 do 2, a dodać powiadomienie dźwiękowe, że ktoś znalazł się w pułapce -------------------------------- 2. Kapitan (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 40 ---> 30 *kondycja: 30 ---> 35 bronie: hegrenade, awp, m4a1 dodatkowy opis:AWP (1/1), he(1/3), 2 skoki Ta klasa nie ma potrzeby mieć 1/? z HE tak, więc jestem za zmianą na normalne HE. A zamiast tego dodać odporność na upadek z wysokości. -------------------------------- 3. Czołgista (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 20 ---> 25 *kondycja: 40 ---> 35 bronie: hegrenade, xm1014, smokegrenade, deagle dodatkowy opis:XM1014(nieskończone ammo) 25hp za killa, 3 skoki, 5% na zabicie ---> 10hp za zabicie, 2 skoki Zostawić 3 skoki, a usunąć całkowicie HP za killa lub zostawić 5 HP za killa i 5% zmienić na 4%, bezlik również zostawić, a jeśli już miałby się ktoś czepiać i dojdzie do jakichś zmian to zmienić na pełny magazynek za zabójstwo. -------------------------------- 4.Assasin (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 50-->40 bronie: elite dodatkowy opis: 1/1 z noża (ppm) zmiejszona widoczność na nozu, zmiejszona grawitacja.-->kompletna niewidka na nożu, ciche kroki, normalna grawitacja, zostawia ślady na podłodze (jakiś jaskrawy kolor), brak dmg od upadku, 50 hp (brak możliwości jego zwiększania) Jestem raczej za i proponuję dodać, że jak ktoś grając tą klasą będzie stał 5/10 sec w jednym miejscu to wtedy będzie zwiększać się widoczność dzięki temu skończy się kampienie przez te osoby -------------------------------- 5. Morderca (bez zmian) *inteligencja: 20 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 50 bronie: hegrenade, smokegrenade, m4a1, fleshbang dodatkowy opis: 3 miny, he (1/3), 1/7 krytyczne uderzenie, AutoBH 6. Rusek (zmiany) *inteligencja: 25-->20 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 39 bronie: hegrenade, m4a1 dodatkowy opis: 2 rakiety, +10 dmg z m4a1, 2 skoki, 1/2 na zadanie 100 dmg + int z he ---> dodac cd do rakiet większy (taki jak mają błyskawice) 7. Shoter (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 35 *kondycja: 20 bronie: hegrenade, smokegrenade, fleshbang, ak47 dodatkowy opis: AK47 (+15 dmg), 1/3 z hegrenade, AutoBH, Czasowa apteczka---> AK47(+10 dmg), apteczka taka jak u starszego szeregowca *[druga strona]* -------------------------------- 1. Śmierć (zmiany) *inteligencja: 15 ---> 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: m4a1, SG552 dodatkowy opis: SG552(+10 dmg), Eliminator rozrzutu, noż 1/1 (ppm), 3 skoki---> zabrać m4a1 i zostawic same SG552 (+7dmg) Na co tej klasie 1/1 z noża kto to wgl wymyślił? Wystarczy jak dwie klasy mają 1/1 z noża czyli speedhacker i assasin, więc do usunięcia to 1/1 z noża. Jestem za usunięciem broni M4 lub ewentualnie zostawić m4, a żeby eliminator rozrzutu działał jedynie w broni SG552. I jak miałoby być tak, że 3 skoki na czołgiście zostaną zmienione na 2 to na śmierci też powinny być zmienione do 2 -------------------------------- 2. Skrytobójca (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mp5navy, deagle dodatkowy opis:10% na wyrzucenie broni, zmiejszona widoczność do 60%, 1/4 na stanie sie niewidzialnym dla przeciwnika na 3 sek, mp5 +6dmg---> usunąc wywalanie broni Właśnie główna umiejętność tej klasy to wywalanie broni, więc skąd pomysł, żeby to usuwać? Jak to zostanie usunięte to ta klasa nie będzie miała sensu chyba, że macie lepszy pomysł na umiejętność dla tej klasy.... Ja bym dodał pasek ładowania taki jak przy użyciu perku betonowe ciało, żeby było wiadomo, że jesteśmy w danej chwili całkowicie niewidzialni. -------------------------------- 3. Zeus (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 40 bronie: hegrenade, smokegrenade, m24, m4a1, flashbang dodatkowy opis: 2 błyskawice, 1/13 na oślepienie wroga, m4a1 +7 dmg ---> 2 skoki Można dodać "rozpryskiwanie się błyskawicy", że jak użyjemy na kimś błyskawicy to osoby znajdujące się w pobliżu tej osoby dostają część obrażeń z tej błyskawicy. 4. Starszy Szeregowy (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 20 *wytrzymałość: 10---> 20 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mac10, smokegrenade, flashbang dodatkowy opis: Apteczka, 3 skoki ,MAC10 (1/13), 1/3-4 wybuch po śmierci--->usunąć szansę na wybuch po śmierci 5.Szturmowiec *inteligencja: 0 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: glock18, m4a1. ak47 dodatkowy opis: AK47 & m4a1 (+8dmg), 3 skoki, zmiejszona widocznosc na nożu 6. Strażnik (zmiany) *inteligencja: 0 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 43 ---> 35 *kondycja: 7 ---> 10 bronie: aug, degle dodatkowy opis: 33% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń, widzi niewidzialnych ---> 25% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń pemeq dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 14 Lipca 2020 #603870 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2020 Propozycje fajne w szczególności perki a co do premek to assasin to jakieś jaja xD już lepiej dać starego assasina a nie takiego. pemeq dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F4N4TYK Napisano 15 Lipca 2020 #603940 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2020 (edytowane) Powiem tak: Perki jak najbardziej przez kolegów zostały przemyślane i zostały dobrze napisane. Nic tylko je wprowadzać. Jak dla mnie propozycja ta jest na wielkie TAK !!! A co do klas PREMIUM : to bym tylko zmienił tego analsyna xD tak jak napisał Hisoka lepiej wrócić starego analsyna xDDD Edytowane 15 Lipca 2020 przez F4N4TYK Fuzzi i pemeq dodali reakcje 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roy Keane Napisano 17 Lipca 2020 #604062 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2020 Zmiany nad perkami najbardziej na +. Klasy: Konspira i kapitana zostawić, Czołgista: Usunąć skok, 3 to ZA DUŻO , znerfić hp za killa i usunąć bezlika. Assasina - przywrócić starego przy tym co proponujecie w dobrych rekach nie do zabicia Ruskowi zostawić Zeusa zostawić Shoterowi zmiany na + Śmierć zmiana na + Morderca dodać większy dmg z min narazie jest 219 na vipie gdzie saper ma 220 dałbym tak jak np zeusowi 250 z min Starszemu nic nie ruszać Szturmowcowi też nic nie ruszać Strażnik zmiana na + pemeq dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wicevil Napisano 22 Lipca 2020 #604327 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2020 XD Niektóre wypowiedzi to śmiech na sali. Myśleniem też nie błyszczycie. Ale od początku. Perki 1-9 na + 10 do 120-130 max 11 proszę wymienić klase premium lub zwykłą co ma ½ HE XD max ⅓ 12-24 + 25 to samo, perk do zostawienia 26-32 + 33 ⅓-¼ 34-38 + 39 ze względu na po******ą serie z famasa max +10 40 + 41 350 dmg rakieta, piorun czy mina? Na pewno XD 42-45 + 46 do naprawy najpierw 47-58 + 59 - 60 naprawa najpierw 61-69 + 70-2x max, jak siądzie bania na typie bez wytrzymałości to 400 dmg gwarantowane na tym 3x 71-75 + 76 naprawa żeby op po granacie nie robił innym samobójstw jak zabija 77 - 78-88 + I teraz najlepsze. Konspirant: Jakby co najmniej już konspirant nie miał łatwo mając 1/1 z broni BEZ rozrzutu i 3 pułapkami. I jestem pewien że tego serwer nie udźwignie XDD UAV już wam nie wystarcza? Kapitan: Może bazowe staty tak, ale @-Damian-...... XDD chcesz mu wy*****ć ⅓ HE gdy ma tylko AWP, skoki i m4 bez dmg? XDDD brak komentarza. A drugi stok ma właśnie po to żeby ktoś mógł go w mądry sposób wykorzystać. Pewnie, zróbmy klasę gdzie możemy mieć wyjebane w ¾ rzeczy dziejące się na mapie. Czołgista: jak macie mu zabrać bezlik to wywalcie klase do nopremium bo po co się męczyć. 3 skoki też do zostawienia. Bazową konde zmniejszyć bo na 3 skokach i tak się dobrze rozpędza. HP nerf do 15. Ewentualnie zrobić jeszcze tak że to 5% wchodzi po np. 3 hitach. Assasin-perełka nasza :d Nie. Po prostu nie. Już i tak w dobrych rękach robi co chce bo albo mapa z cieniami mu na to pozwala albo wy jesteście ślepi jak kret i pomimo grania tutaj dalej nie umiecie go zauważyć xD wtedy zmiejszycie mu znów bazową konde. Jeśli tak to musicie mu dać ciche kroki bo to jest dramat k***a że zwiadowca z mp5 będzie szybszy od assasina. A jeżeli koniecznie chcę mu taką zmianę dać to dajecie mu odporność na pioruny i rakiety, bo jak się serwer wk***i to weźmie aspiranta i elektryka i będzie tyle z grania assasinem. I dajecie mu wtedy o wiele więcej wytrzymki oraz kondy jeżeli ma mieć stałe HP. I nie 50 tylko 100. Jeżeli ma być balans to dbamy o to w każdym aspekcie proszę państwa. A jeżeli wam przeszkadza kampienie na niewidce assasina to wprowadzić campmeter też już kiedyś wspomniany przeze mnie i oczywiście odrzucony, bo po co zwiększyć dynamike serwera co nie? Morderca: zwiększenie dmg z miny ze względu na status klasy premium. Rusek: ah shit, here we go again. Nie będę rozwijał tego co kiedyś mówiłem. Nie dawać mu większych cdr, bo raz: rakieta z dystansu w chuuuuuuj długo leci, więc rusek jest skazany na rushowanie i dwa: nie ma pewnego dmg jak zeus bo zeus piorunem musi trafić :))) Shoter........ O k***a XDDD @pemeqq daj towar bo widać że mocny Nie dość że shoter jest mało grany, to jeszcze chcecie z niego zrobić klase nopremium wsparcia XDDD do**********e tu nieźle z pomysłem jak osoby które się zgadzają z tą propozycją XD jego proszę nawet nie tykać bo to będzie już totalna żenada. Śmierć: kosa faktycznie do wywalenia bo to rzeczywiście za dużo. Ale nie mam pojęcia kto jest na tyle głupi że to jednej z najszybciej strzelających broni montuje norecoil XD 0 iq wyczuwalne z kilometra. Wywalić sg i zostawić mu tą m4 z dmg. Oraz 2 skoki z tego względu że nie musi być tak mobilny ze względu na eliminator w przeciwieństwie do pompy czołgisty. Skryto: dodać mu coś można z informacją o niewidzialności ale już nie jest tak wk*********y jak kiedyś, więc zostawiamy. Zeus: zbytnio się nie wypowiem bo tyle nim nie grałem, więc buff dmg na pioruny powinien wystarczyć. Starszy: ma tylko szanse na zabicie i apteczke z skokami gdzie apteczka działa do dodaniu int, na nie i do zostawienia. Ewentualnie też dać blokadę że szansa może wejść po 4 trafieniach. Szturmowiec: dla mnie buff powinien dla niego polecieć w postaci +10 dmg oraz cichych kroków z tego względu że i tak używając 3 skoków słychać jak upada na ziemie przy cichobiegach. A jak będzie kampione to campmeter załatwi sprawę. Strażnik: tu mamy 2 opcje. Albo zmiejszyć redukcje do ¼ albo ją zostawić ale podczas otrzymania HS redukcja ma szansę ⅙ gdyż jest to żartem że powimo dobrego operowania bronią i dawania strażnikowi 3-4 HSów on może w to mieć spokojnie wyjebane a twoje umiejętne granie idzie się jebać XD Ale mimo wszystko daliście też fajne propozycje zmian. Ale czasem to mocno wczorajsi byliście. I mówię: jak robimy balans to robimy go wszędzie. Chyba że o to wam w ogóle nie chodzi. Aitler i pemeq dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aitler Napisano 5 Sierpnia 2020 #605273 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 @NumberOne #URLOP elo elo 350 dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
007. Napisano 5 Sierpnia 2020 #605286 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 (edytowane) 1.bezlik ammo bez zmian 2.eagle eye dodać widzenie min na tak 3.twardy baniak bez zmian 4.Bunt +10dmg->+15 dmg na tak 5.Dezercja +10dmg->+15 dmg na tak 6.Notatki sapera odblokować je na saperze na nie 7.Plonace naboje 1/2-6->1/2-4 na tak 8.sekret krowy bez zmian 9.tytanowe naboje bez zmian 10.wytrenowany weteran zostawić opcję ze 150 hp na tak 11.zestaw alkaida ak, 1/4 HE, ciche kroki->ak, 1/2 HE, ciche kroki na tak 12.buty snajpera +25 kondy->+35 kondy można by było to wywalić całkiem są komandoski 13.krytyczne naboje bez zmian 14.palace rekawiczki dodać możliwość ulepszania ich przy wymianie, a nie, że dropimy wersję 15s lub 5s na tak 15.porazajace naboje bez zmian tutaj dałbym max 1/3, 1/2 za dobrze wchodzi 16.eliminator rozrzutu bez zmian 17.apteczka bez zmian dałbym ze 2 chociaż 18.awp sniper bez zmian 19.buty komandosa bez zmian dałbym +80 kondy 20.deagle generała wywalić opcję +15dmg +5 wytrzymałości, zostawić tylko +30/+30 na tak 21.buty szturmowego bez zmian 22.mistrz scouta 1/1-3->1/1-2 na tak 23.notatki kapitana 1-5->3-5 na tak 24.platynowe naboje bez zmian 25.podrecznik szpiega 1/1-3 na zadanie 100 (+int) z HE +przebranie wroga->1/1-3 z HE + przebranie wroga na tak 26.radar telegrafisty uav->uav+20 wytrzymałości sam uav wystarczy 27.sztuka dezorientacji bez zmian 28.tajemnica generala bez zmian 29.tajemnica kapitana 1/2 awp, 2 skoki->1/2 awp, 2 skoki, +10 kondy na tak 30.wyposażenie wsparcia bez zmian 31.teleport bez zmian 32.betonowe cialo bez zmian 33.zawodowy rusher 1/2-3->1/3-5 na tak 34.akumulator 24v bez zmian 35.snajperka zolnierza bez zmian 36.wykradacz hp 5/15->10/18 na tak 37.kameleon perk do wyrzucenia, jedyne co powoduje to notoryczne bugowanie strojów na tak 38.kanonier bez zmian 39.szturm +5dmg +10 do statystyk->+15 dmg dałbym +20 dmg nawet famas ma mały dmg 40.elektromagnes militarny dodać w regulaminie punkt o zakazie stawiania go na respie wroga (na tę chwilę brak jakiejkolwiek wzmianki na temat elektromagnesu) 41.mózg generała +40 inta->+20-100 inta na tak 42.łowca headow 20-220 expa za hs->100-240 expa za hs (ulepszanie tego perku to porażka) na taaak 43.duch kapitana 6s przechodzenia przez ściany->8s przechodzenia przez ściany na tak 44.prawa reka rambo +15 do statystyk->+15 dmg, +15 do statystyk (inspirowane perkiem o tej samej nazwie na codzie 800) na tak 45.autodestrukcja bez zmian 46.naboje ninji leczenie za 22-30% zadanego dmg->25-35% na tak 47.defibrylator 1/2-6 na wskrzeszenie przy zabójstwie->1/2-3 na tak 48.naboje kapitana +40%dmg -30hp->+40%dmg +20hp na tak 49.wyrzucenie broni 1/5 na wyrzucenie, po co jest ten perk skoro są porażające naboje? do usunięcia na tak 50.narzedzia ahmeda niech działa tak jak powinna przy podkładaniu paki i będzie ok na tak 51.zrecznosc skoczka bez zmian 52.moc kradzieja 1/4 na kradzież->1/3 1/4 wystarczy 53.adrenalina +50hp za fraga->+60 hp za fraga, +25 kondy na tak 54.moc czolgisty bez zmian 55.moc komandosa bez zmian 56.modul odrzutowy bez zmian 57.pancerz neomexowy bez zmian 58. tajemnica gromu bez zmian 59.talibowskie naboje 1/4-6 z usp->1/4-6 z usp/glocka na tak 60.tarcza szpiega 5-10 redukcji dmg->10-15 redukcji +10 kondy na tak 61.kara sapera bez zmian 62.wyszkolenie medyczne bez zmian 63.wytrzymala kamizelka +30-65 wytrzymałości->+40-70 wytrzymałości na tak 64.zestaw pulkownika bez zmian 65.elficka kamizelka odporność na strzały w klatę->odporność w klatę, +20 hp na tak 66.mroczne kule 20% obrażeń więcej, 1/4 na zabranie przeciwnikowi 100 expa->20% dmg, 35 dodatkowego expa za fraga na tak 67.naboje mistrza ignoruje wytrzymałość->ignoruje wytrzymałość+15 kondycji na tak 68.rozblysk zwiększyć jego zasięg 69.stalowa obrona 20% odporności na pociski->25% +odporność na awp kapitana na tak 70.szal 3 razy większy dmg poniżej 50 hp->3 razy większy dmg poniżej 80hp na tak 71.kosa assasina 1/1-4->1/1-3 na tak 72.zloty deagle bez zmian 73.zbroja obroncy +60hp, 100 kevlara->+60hp, +10 wytrzymałości, 100 kevlara na tak 74.pilny uczen bez zmian 75.ksiega wiedzy bez zmian 76.granat zamrazajacy zamrożenie+dodatkowy dmg z HE->zamrożenie+redukcja wytrzymalości u przeciwnika (o ile jest to możliwe, jeżeli nie to bez zmian) na nie 77.zmodyfikowany zolnierz 17-28%->22-35% na tak 78.anihilacja raczej bez zmian ja bym to zmienił to 1/9 wchodzi jak poje***e 79.nacpane naboje bez zmian to co wyżej 80.tajemnica glocka +25 z glocka, +20 z usp->+30 z glocka,+25 z usp na tak 81.peleryna kucacza bez zmian 82.bunny hop auto bh->auto bh+10 kondy (?) na tak 83.grzmot 1-2 błyskawic->2 błyskawice (lub w wyposażeniu wsparcia zmiana na 1-2 rakiety) na tak 84.bron policyjna 1/20 z mp5->1/19 z mp5 1/20 wystarczy 85.fart strzelca 1/6-12 z usp/glock->usunąć lub dać 1/6 z pistoletów ja bym usunął 86.morfina bez zmian 87.notatki ninji 2 skoki->3 skoki lub 2 skoki+15 do statystyk na tak tajemnica skazanca bez zmian Klasy Premium cod 400 1. Konspirant (bez zmian) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 20 bronie: scout, usp, m3 dodatkowy opis: 1/1 z noża(ppm), 1/1 scout, zwiekszony dmg z m3, 3 pułapki 2. Kapitan (zmiany) na tak *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 40 ---> 30 *kondycja: 30 ---> 35 bronie: hegrenade, awp, m4a1 dodatkowy opis:AWP (1/1), he(1/3), 2 skoki 3. Czołgista (zmiany) zmniejszyłbym statystyki to po 1 po 2 wywaliłbym to 1/20 za dobre to jest na tej klasie i zmniejszyłbym hp za killa na 15 *inteligencja: 10 *zdrowie: 45 *wytrzymałość: 20 ---> 25 *kondycja: 40 ---> 35 bronie: hegrenade, xm1014, smokegrenade, deagle dodatkowy opis:XM1014(nieskończone ammo) 25hp za killa, 3 skoki, 5% na zabicie ---> 10hp za zabicie, 2 skoki 4.Assasin (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 50-->40 bronie: elite dodatkowy opis: 1/1 z noża (ppm) zmiejszona widoczność na nozu, zmiejszona grawitacja.-->kompletna niewidka na nożu, ciche kroki, normalna grawitacja, zostawia ślady na podłodze (jakiś jaskrawy kolor), brak dmg od upadku, 50 hp (brak możliwości jego zwiększania) na nie akutalny assasin jest najlepszy 5. Morderca (bez zmian) *inteligencja: 20 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 50 *kondycja: 50 bronie: hegrenade, smokegrenade, m4a1, fleshbang dodatkowy opis: 3 miny, he (1/3), 1/7 krytyczne uderzenie, AutoBH 6. Rusek (zmiany) *inteligencja: 25-->20 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 39 bronie: hegrenade, m4a1 dodatkowy opis: 2 rakiety, +10 dmg z m4a1, 2 skoki, 1/2 na zadanie 100 dmg + int z he ---> dodac cd do rakiet większy (taki jak mają błyskawice) na tak+ zmniejszyłbym dmg z rakiet 7. Shoter (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 30 *wytrzymałość: 35 *kondycja: 20 bronie: hegrenade, smokegrenade, fleshbang, ak47 dodatkowy opis: AK47 (+15 dmg), 1/3 z hegrenade, AutoBH, Czasowa apteczka---> AK47(+10 dmg), apteczka taka jak u starszego szeregowca na nie *[druga strona]* 1. Śmierć (zmiany) *inteligencja: 15 ---> 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: m4a1, SG552 dodatkowy opis: SG552(+10 dmg), Eliminator rozrzutu, noż 1/1 (ppm), 3 skoki---> zabrać m4a1 i zostawic same SG552 (+7dmg) na nie 2. Skrytobójca (zmiany) *inteligencja: 10 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 30 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mp5navy, deagle dodatkowy opis:10% na wyrzucenie broni, zmiejszona widoczność do 60%, 1/4 na stanie sie niewidzialnym dla przeciwnika na 3 sek, mp5 +6dmg---> usunąc wywalanie broni tak najlepiej zróbmy z premium non premium... na nie 3. Zeus (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 20 *kondycja: 40 bronie: hegrenade, smokegrenade, m24, m4a1, flashbang dodatkowy opis: 2 błyskawice, 1/13 na oślepienie wroga, m4a1 +7 dmg ---> 2 skoki na tak 4. Starszy Szeregowy (zmiany) *inteligencja: 20 *zdrowie: 20 *wytrzymałość: 10---> 20 *kondycja: 35 bronie: hegrenade, mac10, smokegrenade, flashbang dodatkowy opis: Apteczka, 3 skoki ,MAC10 (1/13), 1/3-4 wybuch po śmierci--->usunąć szansę na wybuch po śmierci na tak +naprawiłbym to 1/13 za dobrze wchodzi 5.Szturmowiec *inteligencja: 0 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 25 *kondycja: 30 bronie: glock18, m4a1. ak47 dodatkowy opis: AK47 & m4a1 (+8dmg), 3 skoki, zmiejszona widocznosc na nożu 6. Strażnik (zmiany) *inteligencja: 0 *zdrowie: 35 *wytrzymałość: 43 ---> 35 - *kondycja: 7 ---> 10 do 20 bym podniósł bronie: aug, degle dodatkowy opis: 33% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń, widzi niewidzialnych ---> 25% na zneutralizowanie otrzymanych obrażeń na nie Edytowane 5 Sierpnia 2020 przez oo7 Fuzzi dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fuzzi Napisano 5 Sierpnia 2020 #605327 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 Perki jak najbardziej na + Ruska bym zostawił bez zmian. Strażnika też bym proponował nie ruszać. Zmniejszył bym czas uwięzienia w pułapkach konspiranta. Mordercy bym dał 2 miny zamiast 3. Na temat assasina to się w ogóle nie wypowiadam X D Skrytobójce bym zamienił na premke tego typu: NAZWA *inteligencja: 10 *zdrowie: 40 *wytrzymałość: 35 *kondycja: 30 bronie: Krowa, deagle dodatkowy opis: 1/15 z krowy, niewidzialność na nożu+ zmniejszona grawitacja na nożu. Więcej bym nie ruszał. Aitler dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meltor Napisano 5 Sierpnia 2020 #605329 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 EJ wszystko fajnie spoko ale wara od kapka 007. dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun Sieci Born Napisano 8 Sierpnia 2020 Administrator Opiekun CS 1.6 COD 400 #605574 Opiekun Sieci Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2020 Propozycja będzie przeanalizowana na spokojnie, damy znać, co i jak. Oczekujcie powrotu opiekuna z urlopu. elo elo 350 dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun Sieci Born Napisano 8 Sierpnia 2020 Administrator Opiekun CS 1.6 COD 400 #605575 Opiekun Sieci Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2020 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi