adrianos Napisano 25 Sierpnia 2020 #606827 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 Witam. Chodzi o klase truciciel. Czemu ma zablokowane mozliwosci tzn czemu nie moze klasc trutki na bsie czy tam gdzie paki sa. A blokad nie maja klasy gdzie rakiety w bs czy w pake walna tzn rusek itd Rozumie ze np saper nie moze na pace polozyc miny bo blokuje mozliowsc wziecia badz rozbrojenia. Ale trutka jak jest to po prostu sie odsuwa, czeka i ona znika. Aitler, Wredzioszek., 007. i 1 inny dodali reakcje 3 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aitler Napisano 25 Sierpnia 2020 #606834 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 Nie stawiamy trutek/min/pulapek na bsie, respie wroga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pemeq #URLOP Napisano 25 Sierpnia 2020 #606847 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 Taki jest regulamin i tego przestrzegamy, wszystko jasno opisane przez kolegę wyżej, i tyle ode mnie, miłego ❤ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrianos Napisano 27 Sierpnia 2020 Autor #606970 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2020 to w takim razie dopisac jeszcze rakiety do zakazu uzywania bsie, respie wroga pemeq #URLOP i 007. dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-Damian- Napisano 28 Sierpnia 2020 #607001 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2020 Trutek na bs kłaść nie można, bo to się zalicza do utrudnienia celów mapy chociaż one i tak są czasowe, więc po kilku sekundach znikają, ale znowu jest ich 5 więc użyjesz jednej skończy się i za chwilę kolejnej przez co cele mapy będą utrudnione najgorzej dla ct gdzie czas jest ważny, żeby rozbroić bombę. Na respie wroga niektórzy mogą grać klasą co odradza wroga na swoim respie lub perk np. Morfina i użycie tych trutek utrudni grę takiej osobie. W dodatku jak użyje się trutki na respie wroga pod koniec rundy to w nowej rundzie dalej ta trutka jest i może zabić wszystkich przeciwników co wiąże się z utrudnianiem rozgrywki. Najlepiej w tej klasie dodać zatrute naboje od int z szansą na efekt 1/? z czasowym działaniem i dać sobie spokój z tymi trutkami. Wtedy byłby święty spokój i nikt by nie łamał regulaminu i nie byłoby banów. A, żeby zatruć większą ilość osób to mógłby być granat zatruwający. adrianos, A3ro i Aitler dodali reakcje 1 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roy Keane Napisano 28 Sierpnia 2020 #607006 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2020 mamy taki regulamin jak @-Damian- wspomnial jest to utrudnianie robienie celow mapy. Z nowym resetem bedzie mniej bugow i trutka na respie wroga zniknie pod koniec rundy a co do granata to jego nie bedzie. Zatrute naboje moga byc ciekawe zobaczymy w praniu na testowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrianos Napisano 28 Sierpnia 2020 Autor #607019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2020 to np Rusek ma rakiety ktore zadaja tyle samo obrazen w zaleznosci od inta i tak samo obszarowo. On nie dostanie bana ?! jaka tu logika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-Damian- Napisano 28 Sierpnia 2020 #607030 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2020 2 godziny temu, adrianos napisał: to np Rusek ma rakiety ktore zadaja tyle samo obrazen w zaleznosci od inta i tak samo obszarowo. On nie dostanie bana ?! jaka tu logika Rakiety można traktować tak samo jak "granat he" w dodatku ktoś z drugiego końca mapy może Cię rakietką zabić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 28 Sierpnia 2020 #607042 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2020 10 godzin temu, -Damian- napisał: Najlepiej w tej klasie dodać zatrute naboje od int z szansą na efekt 1/? z czasowym działaniem i dać sobie spokój z tymi trutkami. Wtedy byłby święty spokój i nikt by nie łamał regulaminu i nie byłoby banów. A, żeby zatruć większą ilość osób to mógłby być granat zatruwający. O i to jest fajna propozycja do tej klasy, przydało by się takie coś. Ta klasa jest bardzo słaba i średni się nią gra. Sam niedawno tym grałem i jedyne co mogę powiedzieć to ma fajny dmg z trutek na 100 lvlu, ale po za tym nic. Statystyki podstawowe to porażka i można by podnieść każdą chociaż o 10. A fajnie by było zrobić taki granat trujący jako smoke i by zatruwał w obszarze dymu ale nie wiem czy wykonalne jest zrobić taki granat. adrianos dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NumberOne Napisano 29 Sierpnia 2020 #607161 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2020 Myślę, że chłopaki wystarczająco jasno przedstawili sprawę. W tle dzieją się ciągle prace nad zmianami na serwerze i tak jak było wspominane na testowym będziemy sprawdzać zmiany, które razem zaproponowaliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NumberOne Napisano 29 Sierpnia 2020 #607162 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2020 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi