Unlucky Kochanie Napisano 15 Stycznia 2021 #616956 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 Witam Szanowną Administrację Wraz z kolegami z serwera chcielibyśmy prosić was o dokonanie paru zmian na naszym cudownym COD-MODZIE- serwer serio jest spoko, to nie jest żadna ironia. W imieniu graczy, proszę was o wniesienie paru zmian na serwerze m.in.: bugi dotyczące rakiet, które bugują się w ścianie, dmg rakiet które czasem jest odpowiednie a czasem zmniejszone o 1, bugi paki, czasem po prostu paka jest pod mapą i nie da się jej rozbroić oraz przede wszystkim dodanie paru map bo za dużo ich nie ma czasem nie można też przekazać komuś perku z niewiadomych przyczyn... Liczymy na jakieś zmiany! Pozdrawiam Itsupiki i Yahikooo dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysik Napisano 15 Stycznia 2021 #616959 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 popieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Itsupiki Napisano 15 Stycznia 2021 #616964 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 (edytowane) Muszę poprzeć kolegów wyżej , rozumiem że są prowadzone cały czas działania nad CodModem jakieś mapki , poprawki , zabezpieczenia, ale myślę że warto byłoby w tym temacie pozbierać i wypunktować wszystkie rzeczy którym trzeba by się przyjrzeć Tak jak wyżej + swoje: - Potrzebne nam są mapki nowe , monotonia wchodzi za mocno. Mogą być nawet te zwyczajne nie jakieś warsztatowe jak overek czy agency albo cobble. - Perk "odpychające rakiety" - całkowicie nie działa ,a w zamyśle obstawiam że miał działać fajnie jak rakieta na duchu - Rakiety na cyberku biją 30 dmg , raz od święta uderzą 60/70 tak jak powinny kiedy ma się full int , analogiczna sytuacja z perkiem geniusz też często zamiast 120(perk+full int) bije się 30 jak bez żadnej inty - Jak ktoś kończy plantować pakę i zostanie zabity to bomba pojawia się pod mapą - w sensie kurczak bo bomba mimo że pokazuje że zaplantowana to jej nie ma i runda się buguje (trwa wiecznie) - Bug z ofiarowaniem komuś perku , często mimo że nie dałeś nikomu perku/zamiany masz czekać 60 sekund które nie raz trwa do końca mapy. - Nie wiem czy zwiadowca ma rzeczywiście 1/7 z czki , ale na potęge 1/10 to jest chyba na to że mu nie siadnie w 1 strzale. - Podczas podnoszenia ludzi medykiem nie raz nie pokazuje się informacja o podnoszeniu przez co nie widać czy trzymać to R czy odpuścić Na koniec dodam tylko subiektywnie że z racji iż miny dostały potężnego nerfa (praktycznie w większości miejsc nie da się ich postawić mimo możliwości przeskoczenia i przejścia obok) mam wrażenie że nagroda za misje z minami powinna zostać podwyższona. Fajnie byłoby też zmienić cooldown medyka po podniesieniu na 10 sek , 13 sek to sporo czasu , nie raz rundy trwają poniżej 30 sek. Pozdrawiam i liczę że dojdziemy do jakiegoś konsensusu weteran serwera CodMod csgo . @edit1 No nie wspominając jak kolega niżej napisał że mimo iż wiadomo sygnet to sygnet i musi trzymać jakąś wartość to fakt że z prawie 100 jak nie ponad skrzynek wypadł 1 sygnet do tego jakiś śmieciowy o wartości 1. Edytowane 15 Stycznia 2021 przez Itsupiki Unlucky Kochanie dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unlucky Kochanie Napisano 15 Stycznia 2021 Autor #616965 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 (edytowane) idealnie wszystko doprecyzowałeś, ale zapomniałeś o 90 skrzyniach, które otworzyłeś i wypadł tylko jeden sygnet ja otworzyłem z 30 i tez nic to tez by można było lekko dopracować, rakietki na cyberku nie musiałyby mieć 2 sek. cooldownu, 1 sek by w zupełności wystarczyła, ale to już szczegóły, najważniejsze są bugi wymienione wyżej i dodanie map Edytowane 15 Stycznia 2021 przez Unlucky Kochanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 15 Stycznia 2021 #616970 Administrator Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 - rakiety mają swojego hitboxa i gry tworzyliśmy to technik powiedział że na tą chwilę nie da się tego zrobić. Możliwe że zmniejszenie lekko rakiety by coś pomogło ale z nim porozmawiam - bug z paką jest niestety przecz kurczaka. Aktualnie jedyną opcją jest usunięcie go lecz pracujemy nad tym by był on po prostu wyłączony na danych mapkach gdzie źle działa - mapki dodaję stopniowo, ponieważ kiedyś już przez dużą ilość map gracze wychodzili z serwera i czekali na mirage. W edycji mam już mapkę de_dust2002 i de_dust4ever. Dodaję tam kilka dodatkowych wejść lub blokad by były lepiej grywalne. - przekazywanie perku może być spowodowane albo spamowaniem komendami albo zabezpieczeniem, które blokuje sprzedaż tego samego perku 2-3 razy - perk odpychające rakiety zostanie zgłoszony że nie działa do technika - rakiety / miny mają to do siebie że gracz posiadający większą wytrzymałość i kevlar blokuje x dmg. Gdy np ktoś wydropił perk do wytrzymałości i go wyrzuci to i tak tą zwiększoną wytrzymałość ma do końca rundy - sprawdziłem i zwiadowca na pewno ma tyle z cz ile w opisie. - błąd z paskiem u medyka również został zgłoszony. Kiedyś było git ale niestety aktualizacje cs-a wszystko nam psują - dmg z min zostanie podniesiony - przy 3-4 medykach ten cooldown co jest wydaje się ok ale pomyślimy nad tym. Kiedyś miał 10s i był lekki płacz - są osoby które otwierają 1 skrzynkę i dostają od razu sygnet a są tacy co otworzą 30 i nic. Założenie było właśnie takie by ten item był bardzo rzadki. Dla ułatwienia dodaliśmy właśnie ten rynek by móc wymieniać się sygnetami. Bruno, elo elo 350, Itsupiki i 2 innych dodali reakcje 5 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
femarix Napisano 15 Stycznia 2021 #616973 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 -Medyk i tak jest za potężny miał on w planach tylko 2 osoby max wskrzeszać , ale sie to zbugowało jest jak jest więc bez zmian raczej -jak powyżej aktualizacje typu Broken Fang popsuł nam 40% rzeczy z czego 35% zostało naprawionych ( np kosa 1/1 awp 1/1 nie działały w ogóle ) , jesteś dość nowym graczem to nie wiesz co to znaczy prawdziwe bugi -MAPY to nie jest taki łatwy temat jak sie wydaje , testowanie ich wymaga czasu pod względem TXT , bombsidów, oswietlenia ( w przypadku ninjy i cybera) i najważniejsze ile waży. Jest to najważniejszy aspekt , ponieważ cod mod ma tak wiele rozbudowanych rzeczy ( np ks) przez , które laguje wszystkim całą mape nie mogę sobie wyobrazić co by się działo na mapach typu Anubis , która waży ponad 100MB Z mojej strony tyle ,jak sie uda naprawić bugi to sami to zauważycie ;D Dziękuje za zainteresowanie z waszej strony serwerem , pozdrawiam Itsupiki, Born, Don Mateuko i 1 inny dodali reakcje 4 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun Sieci Born Napisano 15 Stycznia 2021 #616974 Opiekun Sieci Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 Proponuję wam zacząć przeglądać tematy, zanim powstanie jakakolwiek nowa propozycja. Odnośnie map powtarzamy i powtarzaliśmy wielokrotnie to samo. Chłopaki wyżej wspomnieli jak wygląda sytuacja na ten moment, również dlaczego występuje tyle map mirage w puli. Sprawy odnośnie technicznej również wyjaśnialiśmy, wszystko leży w winie braku czasu jaki każdy ma wraz z technikiem i z miejsca nic nowego nie zobaczycie, a będzie to progresować stopniowo. Wydaje mi się, że bez sensu byłoby pisanie mi to samo co koledzy, więc nie odniosę się do konkretnych rzeczy a do ogółu. Apeluję o zaufanie, a kwestie problemowe i propozycji poruszać wstępnie prywatnie, aniżeli tworzyć kolejny wątki. Wiemy jak wygląda sytuacja na serwerze i wiemy, że wymagania wasze rosną wraz z rozwojem serwera. Bądźcie cierpliwi, ave ja femarix dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Itsupiki Napisano 15 Stycznia 2021 #616975 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 Godzinę temu, aquax napisał: - rakiety mają swojego hitboxa i gry tworzyliśmy to technik powiedział że na tą chwilę nie da się tego zrobić. Możliwe że zmniejszenie lekko rakiety by coś pomogło ale z nim porozmawiam - bug z paką jest niestety przecz kurczaka. Aktualnie jedyną opcją jest usunięcie go lecz pracujemy nad tym by był on po prostu wyłączony na danych mapkach gdzie źle działa - mapki dodaję stopniowo, ponieważ kiedyś już przez dużą ilość map gracze wychodzili z serwera i czekali na mirage. W edycji mam już mapkę de_dust2002 i de_dust4ever. Dodaję tam kilka dodatkowych wejść lub blokad by były lepiej grywalne. - przekazywanie perku może być spowodowane albo spamowaniem komendami albo zabezpieczeniem, które blokuje sprzedaż tego samego perku 2-3 razy - perk odpychające rakiety zostanie zgłoszony że nie działa do technika - rakiety / miny mają to do siebie że gracz posiadający większą wytrzymałość i kevlar blokuje x dmg. Gdy np ktoś wydropił perk do wytrzymałości i go wyrzuci to i tak tą zwiększoną wytrzymałość ma do końca rundy - sprawdziłem i zwiadowca na pewno ma tyle z cz ile w opisie. - błąd z paskiem u medyka również został zgłoszony. Kiedyś było git ale niestety aktualizacje cs-a wszystko nam psują - dmg z min zostanie podniesiony - przy 3-4 medykach ten cooldown co jest wydaje się ok ale pomyślimy nad tym. Kiedyś miał 10s i był lekki płacz - są osoby które otwierają 1 skrzynkę i dostają od razu sygnet a są tacy co otworzą 30 i nic. Założenie było właśnie takie by ten item był bardzo rzadki. Dla ułatwienia dodaliśmy właśnie ten rynek by móc wymieniać się sygnetami. Dziękuję za roztropne podejście do tematu. Co do rakiet i wytrzymałości , problem właśnie jest o wiele głębszy bo testowaliśmy naprawdę nie na jednej mapie i puszczając w kogoś prosto w plecy/od przodu / z nad głowy jak i w pobliżu i faktyczny dmg z rakiet jaki powinien być jest o wiele rzadziej niż ten podstawowy tj. 30 Jak działa zabezpieczenie to na perki? Bo występuje to również świeżo jak mapka się zacznie i nowy perk wyleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Itsupiki Napisano 15 Stycznia 2021 #616976 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 15 minut temu, Born napisał: Proponuję wam zacząć przeglądać tematy, zanim powstanie jakakolwiek nowa propozycja. Odnośnie map powtarzamy i powtarzaliśmy wielokrotnie to samo. Chłopaki wyżej wspomnieli jak wygląda sytuacja na ten moment, również dlaczego występuje tyle map mirage w puli. Sprawy odnośnie technicznej również wyjaśnialiśmy, wszystko leży w winie braku czasu jaki każdy ma wraz z technikiem i z miejsca nic nowego nie zobaczycie, a będzie to progresować stopniowo. Wydaje mi się, że bez sensu byłoby pisanie mi to samo co koledzy, więc nie odniosę się do konkretnych rzeczy a do ogółu. Apeluję o zaufanie, a kwestie problemowy i propozycji poruszać wstępnie prywatnie, aniżeli tworzyć kolejny wątki. Wiemy jak wygląda sytuacja na serwerze i wiemy, że wymagania wasze rosną wraz z rozwojem serwera. Bądźcie cierpliwi, ave ja Ja osobiście rozumiem sytuację , ale taki typowy kowalski na serwerze który trochę już gra nie ma pojęcia co się dzieje "za kotarą". Fajnym pomysłem na moje byłoby wprowadzenie czegoś na wzór patch note'a - rozwiewałby wszelkie niepewności i drastycznie zmniejszył ilość tematów tego typu bo każdy miał by możliwość podejrzenia co tam się dzieje po drugiej stronie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unlucky Kochanie Napisano 15 Stycznia 2021 Autor #617002 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 Rozumiem, no trudno z nikim tutaj nie zamierzam się sprzeczać, nie mam też czasu jak ktoś wyżej wspomniał. Ludzie pracują cs to tylko rozrywka, chciałem po prostu aby lepiej mi jak i innym ludziom się grało na serwerze, niektóre odpowiedzi typu: radzę przeczytać najpierw forum są bez sensu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun Sieci Born Napisano 15 Stycznia 2021 #617006 Opiekun Sieci Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2021 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi