Jump to content
Saleion

Wiele sugestii i błędów wymagających poprawek

Recommended Posts

Bardzo lubie grać na codzie 200 aczkolwiek jest na nim sporo rzeczy, które wymagają poprawy i lepszego zbalansowania. Po zgromadzeniu informacji podczas grania moge stwierdzić, że poprawki wymagają:


I. Klany - obecnie w moim klanie jest 8/5 graczy. Wyrzucanie graczy z klanu działa tylko na jedną mapę. Dodatkowo mimo ulepszenia slotu na gracza dalej pokazuje ich 5. Ulepszenia klanu wydają się nieosiągalne. 227k $ za ulepszenie na drugi poziom to kosmiczna kwota, która uprzykrza rozwój klanu. Sugeruje obniżkę cen bądź zwiekszenie zdobywanej waluty, tak aby dało się odczuć, że bycie w klanie faktycznie daje jakieś bonusy. Ponadto klanowa kondycja, wytrzymałość czy inteligencja też byłaby dobrym ulepszeniem.


II. Misje - sporo misji jest zbugowanych - osobiście wykonałem misje z 8 hostami kilkakrotnie i nie została zaliczona ani razu. Fajna byłaby możliwość anulowania misji (bez zwrotu $$ oczywiście)


III. Balans klas - Prawdopodobnie osiągnałem największy poziom jedną z niegrywalnych klas - mianowicie Truciciel. Po przegraniu nim wiele godzin można odczuć, że jest bardzo sytuacyjną klasą - w porównaniu z na przykład wsparciem ogniowym jego użyteczność jest znikoma. Wsparcie ogniowe jest idealne na krótki,średni i długi dystans. Grając trucicielem trzeba liczyć na to, że ktoś akurat będzie przechodził obok. I rozumiem tak działają jego trujące apteczki, natomiast to nie one są całym problemem.  Większą trudnością są "zatruwające pociski" podczas dosyć długiej gry (przy ponad 1000+ fragów na trucicielu) udało mi się zatruć może z 10 razy. - szansa na zatrucie jest zdecydowanie za niska, a jak już uda się kogoś zatruć to trucizna zadaje 3 pkt. obrażeń na tick przy(maksymalnych) 80 punktach inteligencji... Dodatkowo przy tym wszystkim broń truciciela nie bardzo pomaga - lepiej już bym się czuł z chociażby famasem czy p90.


Kolejna sprawa - ukochany Rusher - czasami pół serwera gra tą klasą bo po prostu jest świetna - szybkość, ogromne obrażenia z pompy, pełny magazynek za killa(!!) i +15hp - nic tylko iść przed siebie i strzelać. Jest po prostu OP. Sugeruje zmniejszenie dodatkowego hp za killa do 5, oraz dodatkowych obrażeń do 5.

 

Amadeusz - każdy wie, że amadeusz jest świetną klasą na wysokim poziomie. Natomiast początki grania nim są istnym piekłem dla nowych graczy. Niedość, że zaczynamy z 90hp to jeszcze -20 wytrzymałości. Zanim zdążymy posłać w kogoś serie z ulepszonej mp5 już leżymy. Sugeruje zmiane chociażby tego hp do 100.

 

Szeregowiec - czasami się zastanawiam czy ta klasa nie jest swojego rodzaju żartem xD. Wysoka szansa natychmiastowego zabicia + 2 skoki + natychmiastowe uleczenie do pełna + 5hp za fraga. Wiele klas może pozazdrościć aresnałowi szeregowca. Moja sugestia: zmniejszenie szansy na natychmiastowe zabicie do 1/20 bądź zastąpienie uleczenia do pełna czymś innym. Szeregowiec ze swoją umiejętnością i perkiem Apteczki jest jak betonowa ściana.

 

Łowca - praktycznie niegrywalna klasa, taka mutacja sapera ze zwiadowcą. Sugestia : usunięcie pułapki a dodanie mu do m3 dodatkowo mac10, zestaw granatów i podwójny skok.
 


Zależy mi na wspólnym ulepszeniu serwera, dzięki za współpracę i zrozumienie.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites


45 minut temu, Saleion napisał:

I. Klany - obecnie w moim klanie jest 8/5 graczy. Wyrzucanie graczy z klanu działa tylko na jedną mapę. Dodatkowo mimo ulepszenia slotu na gracza dalej pokazuje ich 5. Ulepszenia klanu wydają się nieosiągalne. 227k $ za ulepszenie na drugi poziom to kosmiczna kwota, która uprzykrza rozwój klanu. Sugeruje obniżkę cen bądź zwiekszenie zdobywanej waluty, tak aby dało się odczuć, że bycie w klanie faktycznie daje jakieś bonusy. Ponadto klanowa kondycja, wytrzymałość czy inteligencja też byłaby dobrym ulepszeniem.

Klany sa obecnie naprawiane, odnosnie cen zobaczymy lecz nikt sie na nie nie skarzyl oraz jak sie gra w pare osob dosyc szybko ludzie potrafia poulepszac klan z tego co zauwazylem

47 minut temu, Saleion napisał:

II. Misje - sporo misji jest zbugowanych - osobiście wykonałem misje z 8 hostami kilkakrotnie i nie została zaliczona ani razu. Fajna byłaby możliwość anulowania misji (bez zwrotu $$ oczywiście)

Nowy system misij wszedl pare dni temu, jest w nim pare bledow, staramy sie je wychwytywac oraz naprawiac

48 minut temu, Saleion napisał:

III. Balans klas - Prawdopodobnie osiągnałem największy poziom jedną z niegrywalnych klas - mianowicie Truciciel. Po przegraniu nim wiele godzin można odczuć, że jest bardzo sytuacyjną klasą - w porównaniu z na przykład wsparciem ogniowym jego użyteczność jest znikoma. Wsparcie ogniowe jest idealne na krótki,średni i długi dystans. Grając trucicielem trzeba liczyć na to, że ktoś akurat będzie przechodził obok. I rozumiem tak działają jego trujące apteczki, natomiast to nie one są całym problemem.  Większą trudnością są "zatruwające pociski" podczas dosyć długiej gry (przy ponad 1000+ fragów na trucicielu) udało mi się zatruć może z 10 razy. - szansa na zatrucie jest zdecydowanie za niska, a jak już uda się kogoś zatruć to trucizna zadaje 3 pkt. obrażeń na tick przy(maksymalnych) 80 punktach inteligencji... Dodatkowo przy tym wszystkim broń truciciela nie bardzo pomaga - lepiej już bym się czuł z chociażby famasem czy p90.

Fakt, rowniez to zauwazylem, prawdopodobnie zwiekszymy szanse na zatrucie oraz/lub dmg zalezne od inteligencij

50 minut temu, Saleion napisał:

Kolejna sprawa - ukochany Rusher - czasami pół serwera gra tą klasą bo po prostu jest świetna - szybkość, ogromne obrażenia z pompy, pełny magazynek za killa(!!) i +15hp - nic tylko iść przed siebie i strzelać. Jest po prostu OP. Sugeruje zmniejszenie dodatkowego hp za killa do 5, oraz dodatkowych obrażeń do 5.

Przemyslimy, lecz rusher na dalsze dystanse jest marny

 

52 minuty temu, Saleion napisał:

Amadeusz - każdy wie, że amadeusz jest świetną klasą na wysokim poziomie. Natomiast początki grania nim są istnym piekłem dla nowych graczy. Niedość, że zaczynamy z 90hp to jeszcze -20 wytrzymałości. Zanim zdążymy posłać w kogoś serie z ulepszonej mp5 już leżymy. Sugeruje zmiane chociażby tego hp do 100.

Mp5 ma to do siebie ze ma znikomy rozrzut, wiec jak umiemy celowac to ludzie szybko padaja ale przyjrzymy sie

53 minuty temu, Saleion napisał:

Szeregowiec - czasami się zastanawiam czy ta klasa nie jest swojego rodzaju żartem xD. Wysoka szansa natychmiastowego zabicia + 2 skoki + natychmiastowe uleczenie do pełna + 5hp za fraga. Wiele klas może pozazdrościć aresnałowi szeregowca. Moja sugestia: zmniejszenie szansy na natychmiastowe zabicie do 1/20 bądź zastąpienie uleczenia do pełna czymś innym. Szeregowiec ze swoją umiejętnością i perkiem Apteczki jest jak betonowa ściana.

Dla mnie jest dobrze, ale zobaczymy

54 minuty temu, Saleion napisał:

Łowca - praktycznie niegrywalna klasa, taka mutacja sapera ze zwiadowcą. Sugestia : usunięcie pułapki a dodanie mu do m3 dodatkowo mac10, zestaw granatów i podwójny skok.

Przyjrzymy sie

 

Oznacze profilaktycznie @aquax @vanillah @SadoS

Link to comment
Share on other sites


Ja tutaj sie wtrace, poniewaz jest wiecej misji zbugowanych i skipowanie nie dziala.

Np. ja posiadam misje zdobadz 0/8 Monster Killi i nie da sie tego w zaden sposob pozbyc, zdobylem nawet 25 killi na nuke a nic mi nie zaliczylo. Tak samo widzialem inni posiadaja te misje z moster killami i innymi(nie jestem pewny chyba mega kill tez jakos jest), wyglada tak samo, ze nie dzialaja.

Dzieki z gory za poprawe :)

Link to comment
Share on other sites


Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...