Skocz do zawartości
Gość

[Final] Respy na DM

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Siemaneczko!

 

 

Jako, że po wyłaczeniu Bad Campera jest płacz znów o to kampienie postanowiłem na okres tygodnia zmienic/dodać kilka nowych respów :)

 

Miedzy innymi CT na długiej

- aby na początku nie byłu rashu TT na A

CT za schodkami przed gala

- Aby TT nie zdążyło na początku zraszować

TT przed długą

- aby były wyrównane szanse z CT

CT lepiej rozmieszczone na respie oraz B

- ustawione odpowiednie kierunki po odrodzeniu

 

TT lepiej rozmieszczone na respie oraz przed trupem i długą

- odpowiednie kierunki po odrodzeniu

CT dodane 2 respy utrudniajace ciagłe kampienie w piachu TT

 

TT dodane 2 respy utrudniajace kampienie CT  w trupie

 

 

 

 

//// Aktualizacja 6.10.2015r ////

 

 

 

 

Zmienione respy CT przy piachu -

dodano 2 nowe blizej piachu / resp na podeście obok piachu przy schodkach(przed piachem, a nie za jak był)

 

Usunięte 2 respy TT za anarchią -

usunięto 2 respy przed długą / terro biło w plecy

Dodany resp TT przed galą

 

 

Dodany resp TT na repie TT

(ale to brzmi)

 

 

 

Zmiany dotyczą respów gdzie TT/CT odradzało się z możliwością perfidnego bicia w plecy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Respów kolizyjnych, gdzie TT odradza się blisko CT jest chyba tylko jeden. Jadnakże nie wchodzi na "terytorium" przeciwnej drużyny!

 

 

 

Zmiany wprowadzone są tylko po to, aby wprowadzić ciut więcej tej dynamiki na DMie.

 

Jeśli będzie dużo płaczy zostaną oczywiście przywrócone stare respy

 

 

 

 

 

//// Odczucia po rozgrywce ////

 

 

 

Właśnie miałem okazje zagrać 7v7 z nowymi respami...

 

Co mogę powiedzieć? Jest fajnie! Trzeba się rozejrzeć a nie lecieć na pałę :D

 

Zauważyłem, że gracze fajnie kombinują, nowe respy = nowe rozwiązania na gre!

 

Dobre dobre! Popieram jak najbardziej, trochę kreatywności na tym DMie też się przyda :P

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomysł jest dobry gracze muszą się teraz wysilić aby nie dać sie łatwo zabić, jest więcej dynamiki a nie żmudne kampienie w jednym miejscu. Podoba mi się ten pomysł oraz jestem za wprowadzeniem go na stałe do rozgrywki ;) Ciekawi mnie jakie zdanie mają inni gracze

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Pograłem dwie mapy na nowych respach. Powiem tak, że jest o niebo lepie, wcześniej było za łatwo, a teraz każdy musi wyśilić swój mózg żeby ogarnąć gdzie może być przeciwnik. Chociaż takie małe ale jak TT ma respawn koło piachu i za skrzynią przy wyjściu z anarchi, a tak to wszystko gra i buczy :)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nooo dzisiaj już nie zagram bo dopiero wróciłem z roboty i mi się nie chce ale miło że zrobiłeś coś co ruszy myślenie u innych a nie bieganie na "pale" opinie końcową dodam po teście; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz to jest gra! Wcześniej było o wiele łatwiej i jak dla mnie nudniej, a teraz człowiek się rusza cały czas i potrzeba więcej czasu żeby wbić staty 200+. :P  Zmiana bardzo pozytywna!

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie zmiana na plus, zwłaszcza dla ludzi, którzy dłużej grają na serwerze, a nowi i tak nie będą znali różnicy;)

 

 

 

Jeśli chodzi o same respy to do przemyślenia:

 

 

 

1. Resp z tyłu za piachem. Raczej nikt nie lubi dostawać kulki w plecy. Alternatywą utrudniającą kampienie, a dającą zastrzyk adrenaliny jest danie respa CT tuż PRZED piachem. Mając na sobie tarczę CT będzie miał przewagę, a ogarniający TT też nie będzie bez szans jak, jest w przypadku respowania CT z tyłu.

 

 

 

2. Nie widzę za bardzo sensu respa dla TT przy długiej. Daje to niepotrzebne ułatwienie dla TT, bo CT na długiej są wystawieni jak na widelcu.

 

 

 

 

 

Na razie tyle... jak jeszcze trochę pogram, zwłaszcza przy większej ilości ludzi to dopiszę.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie, ogolnie jest ok

 

 

ale bym usunal:

 

TT - respy za anarchia na dlugiej

 

CT - resp przy piachu na dlugiej

 

 

a tak to chyba git :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie trafiony pomysł na pewno jest to dużo lepsze rozwiązanie niż stosowanie nielubianego przez graczy na serwerach typu dm pluginów typu CampMeter. Dzięki zastosowaniu takiego sytemu respawnu unikamy nadmiernego kampienia graczy, trzeba się więcej ruszać ponieważ dany gracz z wrogiej drużyny może zrespić się zaraz za naszymi plecami, co do samej rozgrywki jest o niebo lepiej już nie przeszkadza denerwujące oślepianie przez camp meter ;p

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

No. Wiec graxze sa happy, admini nie placza.

 

Okres testow uwazam za zakonczony.

 

Dziekuje:)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

watekzamkniety.png

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Multi-Head.pl.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...