Skocz do zawartości
''Kierownik''

Wywiad z miłośnikiem biurek - PEMEQ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i zapraszam bardzo serdecznie na wywiad z moim wiernym kompanem a zarazem najgorszym opiekunem Cod'a 400 @pemeq

 Prowadzący: Kierownik

Gość: pemeq

Witaj, na wstępie - chciałbym podziękować Ci za to, że znalazłeś czas i chęci na udział w wywiadzie. Opowiesz nam coś o sobie?

A no więc jestem Szymon jak wiele osób zdaje sobie z tego świetnie sprawę, ostatnimi czasy wróciłem sobie na sieć po przerwie i wiedzie się dobrze, jestem na 3 roku technika logistyka i grywam sobie na cod 400 gdzie również ostatnio miałem okazję wrócić na stanowisko opiekuna
 

Powrót do świata żywych po prawie rocznej przerwie i od razu zostajesz opiekunem co o tym myślisz?

 

W sumie i tak głównym powodem mojego powrotu był powrót do żywych mojego kochanego serwera Cod'a 400 jak i poprawienie sytuacji życiowej jak i zniwelowaniu problemów życia prywatnego, a co do opiekuna i że nim zostałem to kwestia tego że byłem takim jakby powiedzieć łącznikiem między właścicielem serwera a administracją pilnującą graczy na serwerze, starałem się pomagać i w ten sposób się "dorobiłem" opiekuna hah.

 

Dobytek niczego sobie. Opowiesz nam jak wygląda typowy dzień Opiekuna Cod'a 400?

 

Jak mam być szczery na chwile obecną nic wielkiego nie mam do roboty, zajmuje się tym co dotychczas ogarnianiem serwera jak i komunikacją z właścicielem.

 

Ciekawie, Ciekawie. Jak oceniłbyś prace administracji MH?

 

Administracja forum na chwile obecną pracuje jak pracuje nie chce się rozwodzić czy ktoś coś robi czy nie ale skala tego nie określi.

 

Bardzo bezpieczna odpowiedź ale szanuję. Powiedz mi czy zmieniłbyś coś na forum?

 

Na chwilę obecną forum wygląda jak wygląda, czy bym coś zmienił? Raczej nie ponieważ jest czytelne i "proste" w obsłudze.

 

Muszę się z tobą zgodzić wygląd zostawia sporo do życzenia. Co robiłeś podczas prawie rocznej nieobecności na forum?