WariaciQ Napisano 3 Lutego 2023 #686777 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2023 Siemka mam kilka uwag na temat Klasy "Rakieciarz", klasy "Komandos", perku oraz premek. Zacznijmy od czegoś prostego czyli klasa RAKIECIARZ. Pomimo tego że posiada on 1/11 z mp5 to jest według mnie zbyt mocny, z tej mp5 siada jakby była tam 1/6 bądź 1/7 a nie 1/11. Tak wiem że jest to zależne od np. szczęścia albo po części skilla i umiejętnego trafiania w enemy aczkolwiek to jak siada z tej mp5 na tej klasie to jest to po prostu chore. Klasa KOMANDOS - wszystko ładnie fajnie i super klasa ale dodałbym mu jeden dodatkowy skok, ponieważ gdy się robi bh to czasami brakuje 1 skoku żeby ominąć przeszkodę lub w momencie gdy enemy wchodzi na miejsce w które komandos nie doskoczy - jest wtedy bezsilny, a posiada tylko kosę bo nawet z deagla nie ma 1/którejś... Następnie perk który został usunięty a był na serwerze, co mam na myśli? - MISTRZ SCOUTA. Był to perk z którego mieliśmy 1/1 z scouta czyli 100% na zabicie gdy trafimy w enemy, był on jednym z lepszych perków który nadawał się do gry i fajnego wbijania sobie lvl'u. Tego perka brakuje zwłaszcza gdy jest tylko perk 1/2 z scouta oraz gdy premki zostały znerfione - ale do tego zaraz wrócę. A więc ostatnie co mam do zaproponowania zmiany na serwerze to są to KLASY PREMIUM. Według mnie klasy takie jak np Jerem XXL dostał zbyt dużego nerfa ponieważ posiada teraz 70% na zabicie scouta a kosztuje ~30zł a orzełek który jest klasą dla każdego kto wbije 45k lvl (co nie jest trudne) ma 75% na zabicie z tego scouta. Więc według mnie osoby prędzej będą chcieli wbić 45k lvl niż grać Jeremem więc przez to spadnie zainteresowanie premkami które miały rzekomo być najlepszymi klasami za które musimy płacić żeby cieszyć się grą tą klasą. Oraz z tego co słyszałem ludzie żałują kupna premek po nerfach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris22 Napisano 4 Lutego 2023 #686815 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2023 Z tym rakieciarzem, zgadzam się jak najbardziej, często i gęsto wchodzi 1/1. Komandosowi brakuje skoku. Aktualnie sam nim gram, I jak ktoś wskoczy na skrzynki, to już mogę się poddać, bo nawet nie można tam wskoczyć. Z premek, chyba najbardziej został znerfiony Jerem. Moim zdaniem powinien mieć conajmniej 90%. Nie powinno być tak, że klasa od poziomu jest lepsza, bądź nawet taka sama jak klasa XXL. Wbicie 45k jak ktoś ma czas i chęci to są góra 3 dni. WariaciQ i Skunksik dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobikkk Napisano 4 Lutego 2023 Użytkownik #686818 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2023 (edytowane) Z nerfem klasy rakieciarz zgadzam się w 100% ze względu na to że jego 1/11 wchodzi lepiej niż 1/9 z AK Rambo lub innych klas które mają większe prawdopodobieństwo na zabicie. Klasa komandos powinna dostać dodatkowy skok ponieważ są mapy gdzie bez dodatkowego skoku za bardzo nie masz co zrobić wiedząc że nie ma on żadnej broni 1/ileś oprócz noża. Klasy premium za dużego nerfa dostały ponieważ, niektóre klasy są poprostu lepsze od nich, klasa jemer XXL dostał największego nerfa ponieważ, ma on mniejszą szansę na zabicie z scouta niż orzełek 45k gdzie tą klasę można wbić szybko jak się ma trochę czasu. Pierwszy raz się spotkałem gdzie osoba która zakupiła klase premium poprostu żałuje tego zakupu chociaż gram na tym serwerze kilka lat. Edytowane 4 Lutego 2023 przez Bobikkk WariaciQ i Skunksik dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p$ilent Napisano 4 Lutego 2023 #686827 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2023 (edytowane) imo kilka klas wymaga poprawek, tutaj rozpiska wszystkich klas połączona w kategorie: [Kosa i pistolety] Free: Samuraj: 1/2 ppm, 5 skokow, 120 niewidki na kosie, 1/19 usp. -> buff usp do 1/7 Ninja: 3 skoki, grawitacja, niewidka na kosie, 1/3 z kosy, 1/5 z deagla. -> proponuję buff kosy do 1/2 Cieniobojca: 1/2 kosa, ciche chodzenie, niewidka na kosie, 1/5 deagle, 3 skoki, 2x dmg w plecy. Komandos: 1/1 kosa, auto bh. -> proponuję wywalić auto bh i dodać podskok Zwiadowca: 1/7 usp, 6 skoków, granaty, 40% niewidka gdy kuca. Premium: Komandos Elite: 1/1 kosa, niewidka na kosie, auto bh, 1/4 resp u wroga, mniejsza grawitacja. - ale niewidka nie działa Komandos XXL: 1/1 kosa, 2 skoki, niewidka na kosie, auto bh, 1/3 resp u wroga, mniejsza grawitacja. - ale niewidka nie działa [Karabiny i snajperki] Free: Strzelac zawodowy: 1/12 m4, 1/2 scout, norecoil, 3 skoki. Psycholek: 1/10 ak, 1/2 awp, 1/6 deagle, 3 skoki, 1/5 wywalenie broni, 5 apteczek. Talib: 1/10 m4, 1/4 deagle, skok, ubranie wroga, auto bh. Radarowiec: 1/10 m4, 1/6 deagle, radar, 2 skoki. Snajper: 1/1 awp, 1/6 deagle, 2 skoki. -> może jakiś buff do deagla? Od lvl: Szeregowy (20k): 1/9 m4, awp 1/2, deagle 1/5, 3 skoki, 3 miny, niewidka -> 1/9 jest zbyt op, proponuję przywrócić do 1/11 tak jak było kiedyś. Plutonowy (35k): 1/9 ak47, awp 1/1, deagle 1/5, 4 skoki, 3 miny, niewidka -> klasa dobra, w sumie to mogła by być premką. Orzelek (45k): 75% scout, 1/5 deagle, 4 skoki, niewidka, niższa grawitacja -> pobonie do jeremów, aktualnie klasa jest po prostu słaba, równie dobrze mogła by być od 15k lvl. proponuję zmianę na 90% scout Premium: Snajper Elite: 1/1 awp, 1/8 duale, 2 skoki, 3 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja Snajper XXL: 1/1 awp, 1/7 duale, 3 skoki, 4 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja Rambo Elite: 1/9 ak47, 1/10 m249. 3 skoki, 3 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja. -> proponuję zmianę m4a1 zamiast m249 oraz 1/8 m4 i ak Rambo XXL: 1/9 ak47, 1/10 m249. 4 skoki, 4 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja. -> tak jak z elite Jerem Elite: 1/2 scout, 1/6 usp, 2 skoki, 4 rakiety, mniejsza grawitacja. -> aktualnie klasa zupełnie bez sensu, nawet darmowy Strzelac zawodowy jest od niej lepszy... Jerem XXL: 70% scout, 1/5 usp, 3 skoki, 4 rakiety, mniejsza grawitacja. -> podobnie jak z elite, 70% niby często siada często, ale strzelec zawodowy i tak lepszy. Assassin Elite: 1/1 awp, 1/5 Deagle, 1/3 he 3 skoki, 3 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja Assassin XXL: 1/1 awp, 1/4 Deagle, 1/2 he 4 skoki, 4 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja [Pompy] Free: Sadistic: 1/7 xm1014, 1/5 deagle, 2 skoki, 2 rakiety, niewidka. Kucacz: 1/3 m3, deagle 1/6, niewidka gdy kuca, 2 miny, 2 skoki. Premium: Commander Elite: 1/5 m3, 1/7 xm1014, deagle 1/6, 1/1 kosa, 1/3 he, 3 rakiety, 3 skoki, niewidka na kosie, mniejsza grawitacja, no recoil, auto bh( błąd o opisie?) Commander XXL: 1/4 m3, 1/6 xm1014, deagle 1/5, 1/1 kosa, 1/2 he, 4 rakiety, 4 skoki, niewidka na kosie, mniejsza grawitacja, no recoil. [pmy] Free: Bolek: 1/12 mp5, 2 skoki, 1/2 he (3 he). -> zmiana na 1/15 z mp5 (niski recoil w biegu, wysoka szybkostrzelność powoduje że teraz jest zbyt op) Rakieciarz: 1/11 mp5, 1/3 he, 2 rakiety, 2 skoki. -> podobnie jak z bolkiem Co do premek, proponuję zmienić im ilość skoków: ELITE - 5 skoków, XXL 7 skoków, (ewentualne nowe premium o którym piszemy trochę niżej- 3 skoki) niektóre klasy od lvl mają 4 skoki a niektóre premki 2 skoki (komandos elite ma 1 skok) Co do klas premium z niewidką w trakcie kucania, może by tak ją zrównać z niewidką u kucacza? Komandosom xxl, elite nie działa niewidka na kosie. @krzuchu2k17Były kiedyś klasy mini premium, nikt ich nie kupował, dodanie ich teraz nie ma sensu, może w przyszłości po zmianach aktualnych premek admini zdecydują się na dodanie "czystego" premium. Moja propozycja jak mogło by to wyglądać: Jerem ogólnie nadaje się do przerobienia, buff do scouta, może jakaś lekka niewidka zamiast rakiet (klasy od lvl mają niewidki), mniej skoków niż inne premki? (podałem propozycję zmiany ilości skoków wyżej) aby zmniejszyć mobilność klasie. Jerem Premium: 80% scout, 1/6 usp,, 2 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka tak jak u orzelka Jerem Elite: 90% scout, 1/6 usp, 3 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka tak jak u orzelka Jerem XXL: 100% scout, 1/5 usp, 4 skoki, mniejsza grawitacja, niewidka tak jak u orzelka Assassin Premium: 1/1 awp, 1/5 Deagle, 1/3 he 3 skoki, 2 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja Snajper Premium: 1/1 awp, 1/8 duale, 3 skoki, 2 miny, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja, lub lekkie przerobienie snajperów xxl, elite, premium? Snajper Premium: 1/1 awp, 1/8 duale, 3 skoki, 2 miny, mniejsza grawitacja, widzik (assassin ma niewidke gdy kuca, to może snajper będzie widział niewidzialnych) Commander Premium: 1/5 m3, 1/8 xm1014, deagle 1/6, 1/2 kosa, 1/4 he, 2 rakiety, 3 skoki, niewidka na kosie, mniejsza grawitacja, no recoil, Rambo Premium: 1/10 ak47, 1/11 m249. 3 skoki, 2 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja, norecoil(?) lub jakieś zmiany w broniach? Rambo Premium: 1/10 ak47, 1/10 m4a1. 3 skoki, 2 rakiety, niewidka gdy kuca, mniejsza grawitacja (bez norecoila) Edytowane 5 Lutego 2023 przez p$ilent WariaciQ dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skunksik Napisano 4 Lutego 2023 #686850 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2023 To tak zacznijmy od dupy strony ;p 16 godzin temu, WariaciQ napisał: Siemka mam kilka uwag na temat Klasy "Rakieciarz", klasy "Komandos", perku oraz premek. Zacznijmy od czegoś prostego czyli klasa RAKIECIARZ. Pomimo tego że posiada on 1/11 z mp5 to jest według mnie zbyt mocny, z tej mp5 siada jakby była tam 1/6 bądź 1/7 a nie 1/11. Tak wiem że jest to zależne od np. szczęścia albo po części skilla i umiejętnego trafiania w enemy aczkolwiek to jak siada z tej mp5 na tej klasie to jest to po prostu chore. Klasa KOMANDOS - wszystko ładnie fajnie i super klasa ale dodałbym mu jeden dodatkowy skok, ponieważ gdy się robi bh to czasami brakuje 1 skoku żeby ominąć przeszkodę lub w momencie gdy enemy wchodzi na miejsce w które komandos nie doskoczy - jest wtedy bezsilny, a posiada tylko kosę bo nawet z deagla nie ma 1/którejś... Następnie perk który został usunięty a był na serwerze, co mam na myśli? - MISTRZ SCOUTA. Był to perk z którego mieliśmy 1/1 z scouta czyli 100% na zabicie gdy trafimy w enemy, był on jednym z lepszych perków który nadawał się do gry i fajnego wbijania sobie lvl'u. Tego perka brakuje zwłaszcza gdy jest tylko perk 1/2 z scouta oraz gdy premki zostały znerfione - ale do tego zaraz wrócę. A więc ostatnie co mam do zaproponowania zmiany na serwerze to są to KLASY PREMIUM. Według mnie klasy takie jak np Jerem XXL dostał zbyt dużego nerfa ponieważ posiada teraz 70% na zabicie scouta a kosztuje ~30zł a orzełek który jest klasą dla każdego kto wbije 45k lvl (co nie jest trudne) ma 75% na zabicie z tego scouta. Więc według mnie osoby prędzej będą chcieli wbić 45k lvl niż grać Jeremem więc przez to spadnie zainteresowanie premkami które miały rzekomo być najlepszymi klasami za które musimy płacić żeby cieszyć się grą tą klasą. Oraz z tego co słyszałem ludzie żałują kupna premek po nerfach. Zacznijmy z dupy strony moim zdaniem serwer nie będzie zarabiał gdyż teraz premium to jedna wielka pomyłka i potwierdzam że jak za 30 zł to jest to wywalenie kasy w piach gdyz i tak rakieciarz jest lepszy A co do rakieciarza fakt siada bardzo często i to że pisze 1/11 to jest jakaś pomylka w opisie gdyz tam jest pewnie 1/5 1/6 max... i taki ktoś jak ja co ma pecha jak skurwywsyn to nawet mi bardzo często siada ;p co do komandosa to bez perku dającego skok nie ma sensu gdyz z tym jedym skokiem nie ma szans z 90% klas I na koniec perki ... to jest jakaś pomyłka z perkami powinno być z 3 perki typu mistrz scauta 1/1 zestaw mistrzowskiego rushera z pompom 1/3 oraz perk niewidzialności i na te perki zmniejszyć znacznie % szans na wypadanie ... skoro są aż dwa perki na widzenie niewidocznych które są bezsensowne na tym etapie gry jak kucarzem gra może z 5 osób aktywnie a klasy są widoczne moim zdaniem na tyle że te perki są mało istotne i można szukać dużo lepszych A tak jeszcze ode mnie klasy są akutalnie mało zbalansowane i zróżnicowane. Jest kilka kalas zwykłych co sie wyróżniają znacznie spoza reszty. Z nudów przeglądałem paczki z klasami i są dużo lepsze na 45k niż ta akutalna bądź jest opcja nad popracowania nad nimi oraz dodania kilka nowych klas. Ps: Perki na dmg na akutalnym poziomie są jakąś porażką co mi da 2000 dmg na kogoś kto ma 40000k hp jak gra jeszcze rakieciarzem i ściagnie mnie na 5/6 pestek ;p Podsumowując w skrócie dla leniwych ;p 1. Zwiększenie dmg na perkach klasach + wartość od inteligencji 2.Dodanie 3 perków z znacznie zmniejszoną wartością % częstotliwości wypadania 3.. NERF rakieciarza ! 4. Buff postaci premium oraz dodanie kilku nowych klas 5.Buff zwykłych klas które są wgl nie grywalne Pozdrawiam Mateusz Kris22 i WariaciQ dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzuchu2k17 Napisano 5 Lutego 2023 #686943 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 Fajnym zróżnicowaniem rozgrywki byłoby dodanie klas mini premium za mniejszą kwotę ale to już decyzna administracji W dniu 4.02.2023 o 09:31, Kris22 napisał: Z tym rakieciarzem, zgadzam się jak najbardziej, często i gęsto wchodzi 1/1. Komandosowi brakuje skoku. Aktualnie sam nim gram, I jak ktoś wskoczy na skrzynki, to już mogę się poddać, bo nawet nie można tam wskoczyć. Z premek, chyba najbardziej został znerfiony Jerem. Moim zdaniem powinien mieć conajmniej 90%. Nie powinno być tak, że klasa od poziomu jest lepsza, bądź nawet taka sama jak klasa XXL. Wbicie 45k jak ktoś ma czas i chęci to są góra 3 dni. Kolego co do wbijania lvl to chodzi ci o 3 dni grania po kilkanaście godzin bo nie ma szans że grając 3/4h (co już jest dużo) dziennie przez te 3 dni wbić 45k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris22 Napisano 5 Lutego 2023 #686947 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 Ostayn 40 minut temu, krzuchu2k17 napisał: Kolego co do wbijania lvl to chodzi ci o 3 dni grania po kilkanaście godzin bo nie ma szans że grając 3/4h (co już jest dużo) dziennie przez te 3 dni wbić 45k Ostatnio mam mniej czasy na grę, I grając po 2/3h nawet nie pelne, to w dea dni na komandosie wbiłem 35k. A grałem częściej tylko wieczorami, gdzie nie zawsze jest dużo graczy. A grając w dzień, gdzie serwer prawie full, to nie jest nic trudnego wbić maks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strafelegit Napisano 5 Lutego 2023 Opiekun CS 1.6 PAINTBALL #686955 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 (edytowane) Piszecie coś, że jerem dostał zbyt dużego nerfa i teraz nie opłaca się, nim grać, bo klasy XXL są lepsze, gdy miał 1/1 wystarczyła, żeby 1 osoba, która dobrze gra ze scouta i robi 90 kill Ina mapie to każdy wychodzi z serwera i gracie z 2 osobami piszą to tylko osoby, które mają te premki, bo brakuje im tego 1/1 reszta XXL nie dostała praktycznie żadnych nerfów oprócz skoków, min, rakiet czy auto bh także jak chcecie, żeby dalej serwerem rządził scout to można zamiast 65% ustawić 75% stałe także @aquaxpo prostu tyle ustaw (serwer teraz naprawdę bardzo mocno się rozwija i daje sobie rękę uciąć że jakby scout 1/1 powrócił nie zobaczylibyśmy już tylu osób to nie te czasy)+ rakieciarza zmień z 1/11 na 12 i powinno być git, jak nie to się zobaczy co dalej co do komandosa możesz ustawić 2 skoki, a premki 1 wyżej, mistrza scouta nie ma, dlatego że na serwerze już nie ma klas 1/1 także perk też musiał zostać usunięty. Perki nawet te, które biją 2000, jak ktoś ma 40k hp, to i tak dużo, bo full auto i możesz go z Perku zabić, a nie każdy ma te 40k hp, więc nie można tego zwiększać tak samo jak chcecie nowe klasy możecie założyć temat i zapodać co, jaka klasa ma mieć umiejętności i wszystko, bo w jednym temacie, gdzie piszecie wszystkie problemy serwera nie da się zobaczyć Edytowane 5 Lutego 2023 przez strafelegit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzuchu2k17 Napisano 5 Lutego 2023 #686964 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 2 godziny temu, Kris22 napisał: Ostayn Ostatnio mam mniej czasy na grę, I grając po 2/3h nawet nie pelne, to w dea dni na komandosie wbiłem 35k. A grałem częściej tylko wieczorami, gdzie nie zawsze jest dużo graczy. A grając w dzień, gdzie serwer prawie full, to nie jest nic trudnego wbić maks. No widzisz wbiłeś 35k, dopiero w tedy zaczyna sie zabawa ja w 2h robiąc po 30 kili na mape lub więcej wbiłem 500 lvl max. Następnym razem faktycznie wbij 45k i sie wypowiadaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobikkk Napisano 6 Lutego 2023 Użytkownik #687046 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2023 18 godzin temu, krzuchu2k17 napisał: No widzisz wbiłeś 35k, dopiero w tedy zaczyna sie zabawa ja w 2h robiąc po 30 kili na mape lub więcej wbiłem 500 lvl max. Następnym razem faktycznie wbij 45k i sie wypowiadaj. Level 45k jest łatwo wbić ponieważ, mam już 2 klasy na których mam 45k a kilka klas gdzie mam powyżej 30k lvl, więc żeby wbić ten level to 3 dni max grania (Oczywiście na jednej klasie wbijania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi